Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Acest topic al Vifferilor a fost inceput de RMG, de fapt ! :ok:

Atunci avea un GS 500 scos la vanzare. Acum vad ca l-a dat.

Topicul a fost creat deoarece omu se gandea la achizitia unui VFR, din moment ce cauta info.

Acum la profil n-are moto, deci cauta in continuare.

Te-ai hotarat, RMG ? Ce-ti iei pana la urma ? Te alaturi clubului ? :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai, inca nu m-am hotarat! Am in vedere 3 moto, dintre care 2 sunt de suflet si una care le impaca pe cele 2: VFR-ul de 800, din 2000 incoace care este un super-touring, mai putin o moto de oras; GSXR-ul de 750 tot din 2000 care e un super-sport superb, o moto puternica, de parada care da foarte bine la public si cu capacitati recunoscute si touring dar mai ales sport; si mai am in vizor o moto care le impaca pe cele 2 foarte bine, foarte versatila care este CBR-ul de 600 F.

Caut una din moto astea si probabil numai pretul si starea ma vor face sa aleg un model sau altul. Nu vreau sa par si nu sunt un guru al motocicletelor, sa ridic in slavi o moto cu care nu m-am dat. La momentul la care ma aflu eu in ale motociclismului, adica la inceput, nu pot sa zic ca voi alege o moto care o voi tine toata viata, mereu exista curiozitatea de a incerca si altceva.

In mod normal, la mine moto e pentru deplasari in afara orasului si ceva parada la Arc miercurea. In rest, nu prea utilizez moto in oras.

 

Insa nehotararea mea nu ar trebui sa impiedice ca acest topic sa mearga inainte, pt ca e chiar unul foarte reusit! Ca voi face parte din grupul VFR-istilor, asta ramane de vazut insa asta nu ne impiedica ca eu pe Mobra si voi pe VFR sa ne vedem sa stam la taclale, indiferent de fier....

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, inca nu m-am hotarat! Am in vedere 3 moto, dintre care 2 sunt de suflet si una care le impaca pe cele 2: VFR-ul de 800, din 2000 incoace care este un super-touring, mai putin o moto de oras; GSXR-ul de 750 tot din 2000 care e un super-sport superb, o moto puternica, de parada care da foarte bine la public si cu capacitati recunoscute si touring dar mai ales sport; si mai am in vizor o moto care le impaca pe cele 2 foarte bine, foarte versatila care este CBR-ul de 600 F.

Caut una din moto astea si probabil numai pretul si starea ma vor face sa aleg un model sau altul. Nu vreau sa par si nu sunt un guru al motocicletelor, sa ridic in slavi o moto cu care nu m-am dat. La momentul la care ma aflu eu in ale motociclismului, adica la inceput, nu pot sa zic ca voi alege o moto care o voi tine toata viata, mereu exista curiozitatea de a incerca si altceva.

In mod normal, la mine moto e pentru deplasari in afara orasului si ceva parada la Arc miercurea. In rest, nu prea utilizez moto in oras.

 

Insa nehotararea mea nu ar trebui sa impiedice ca acest topic sa mearga inainte, pt ca e chiar unul foarte reusit! Ca voi face parte din grupul VFR-istilor, asta ramane de vazut insa asta nu ne impiedica ca eu pe Mobra si voi pe VFR sa ne vedem sa stam la taclale, indiferent de fier....

 

:moto:

 

 

 

Vezi ca e un VFR 800 la Tomina.Macar ca sa ai idee incearca o vizita.Stiu rezervele vis-a-vis de aceasta firma dar considera ca ai facut o plimbare.Iar daca ceva iti place , negociezi!

Daca vrei doar sa vezi una , da-mi un semn si hai intr-o zi sa o studiezi pe a mea.(nu e de vanzare!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tari cele DOUA MOTOARE de la tomina vfr-uri de 800, dar sunt ca si date asa ca e nasol, rezerve fata de Tomina de ce? sau de ce numai fata de Tomina ?

respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tari cele DOUA MOTOARE de la tomina vfr-uri de 800, dar sunt ca si date asa ca e nasol, rezerve fata de Tomina de ce? sau de ce numai fata de Tomina ?

respect !

nu te intereseaza un model din 94 cu imbunatatiri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva clar cam ce turatie tebuie respectata in prima mie de km parcursa (rodaj), si cat trebuie insistat cu rodajul dupa schimbul de ulei de la 1000 km. Cartea tehnica spune ca dupa prima mie de km se mai schimba uleiul la 12k, ceea ce nu prea cred ca e valabil in Romania, la uleiurile de pe piata noastra. Voi ce ulei bagati in viffer, mi s-a recomandat Motul 10w40 sau Castrol din afara si numai din afara, aduce cineva ???

Cate vfr-uri vor fi sapt viitoare la Ploiesti :blink: , putem face o prezenta de-acum

Eu --- prezent--- B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar e pacat, nu stiu ce se intampla..... cred ca intr-adevar suntem putini dar tocmai de-aia ar trebui sa fim mai uniti ........................ deci cine vine la Ploiesti ?????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar e pacat, nu stiu ce se intampla..... cred ca intr-adevar suntem putini dar tocmai de-aia ar trebui sa fim mai uniti ........................ deci cine vine la Ploiesti ?????????

N-am cum sa vin la Ploiesti, desi mi-ar fi placut !

Distanta mare, plus ca am treaba in weekend ;)

La Bacau o sa vin. Poate ne vedem acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello! :P

 

la Cluj nu vine nimeni in weekend? ar fii fain sa ne vedem vativa!

 

asfalt uscat!

 

 

a, am uitat sa va zic, am incercat un cbr 600 f2! :lol: e SUPER

trage ca nebunu' e parca si mai nervos decat vifferul...nu mai stiu, dar stiu ca foarte usor, aproape s-a ridicat intr-o roata.

 

ceeace nu mi-a placut, e ca e foarte micutz :P

ghidonul e prea aproape de sea (pe langa ca deloc nu sunt inalt) si sunt si prea aproape una de celalalt, parca stateam pe un scuter :rose:

 

dar de mers, merge exceptional, numai ca m-am obisnuit de viffercare-i muuult mai comod ;)

 

acuma astept ca prietenul cbrist sa aiba actele rezolvate la motor(as) si sa mergem un pic la incercat fiarele, ca nici acuma nu pot sa zic ca e mai rapid decat vifferul meu "batran", sau doar e o "iluzie" din cauza sunetului si ca e motor in linie, si lucreaza in turatie mai mare....

 

o sa vedem :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dupa o lunga deliberare, m-am hotarat sa imi iau un VFR 800. Initial m-am indragostit de modelul 2002 dar dupa ceva cautari m-am linistit (vazand pretul). In final alegerea este un VFR 800 din 2000 sau 2001.

Legat de asta, am si eu trei intrebari:

1. Exista diferente intre versiunea produsa in Japonia fata de cea produsa pentru Europa? (ma gandesc in special la probleme cu piesele de schimb)

2. Modelul din 2000 sau cel din 2002 este scutit de taxe vamale? (adica este produs in Europa?)

3. Modelul din 2000 are ABS (ca optiune)? Pentru ca din review-urile gasite pe net se pare ca ar avea ca optiune ABS insa toate modelele pe care le-am gasit pe mobile.de sau moto.it erau fara.

 

Multumesc,

 

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello future viffer-man :ok:

 

1: modelul facut pentru japonia (la viffer sincer nu stiu, dar la cbr-uri si zzr-uri) e diferenta destul de mare si e foarte greu cu piese...

2:nu stiu :P

3:modelul de care vorbesti tu, e cel RC46, care e fabricat incepand cu anul 1998 si ca si optiune poate avea ABS, dar e mai rar pentru ca e mult (na bine, nu chiar foarte mult) mai scump.

 

eu i-ti recomand sa-ti cumperi una in stare buna cu putina km si bucura-te de ea :lol: ca oricum are un sistem foarte bun de frana, asa ca o sa fii multumit si cu ala ;)

 

numai bine, si bafta la cumparare!

 

PS: daca o ai deja, sa ne scrii :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Am fost la Ploiesti! Am ajuns cand parada era deja in desfasurare , m-am lipit si eu , apoi am mers in locatie. A fost foarte misto , concertele de calitate dar timpul meu din pacate limitat , asa ca pe la 3.00 noaptea dupa ce au terminat Pheonix am si plecat acasa.Nu va spun ca m-am sculat la sapte si toata ziua am fost zombi.

Si ceva interesant pentru noi: intre sutele de motoare participante am vazut un VFR 800 exact ca al meu , dar vopsit gri metalizat , si avea numar de PH (nu il mai retin).Cunoaste cineva? Sau daca citeste aici poate se prezinta.Si am aflat ca ar mai fi unul la fel in Ploiesti dar rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vineri la CLUUUUUUJ! :ok: cine vine?

 

 

eu ma duc fara releu ;) de incarcare

 

daca va fii cazul, schimbam baterie cu un prieten :P

ce sa fac daca nu mi-a venit inca...? oricum un releu nu ma poate orpi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vineri la CLUUUUUUJ! :ok: cine vine?

eu ma duc fara releu ;) de incarcare

 

daca va fii cazul, schimbam baterie cu un prieten :P

ce sa fac daca nu mi-a venit inca...? oricum un releu nu ma poate orpi :lol:

 

NUUU te du fara releu!!!!!

 

termini bateria in sub 40 km... pe BUNE! (am incercat si eu...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello future viffer-man :P

 

1: modelul facut pentru japonia (la viffer sincer nu stiu, dar la cbr-uri si zzr-uri) e diferenta destul de mare si e foarte greu cu piese...

2:nu stiu :rose:

3:modelul de care vorbesti tu, e cel RC46, care e fabricat incepand cu anul 1998 si ca si optiune poate avea ABS, dar e mai rar pentru ca e mult (na bine, nu chiar foarte mult) mai scump.

 

eu i-ti recomand sa-ti cumperi una in stare buna cu putina km si bucura-te de ea :ok: ca oricum are un sistem foarte bun de frana, asa ca o sa fii multumit si cu ala :lol:

 

numai bine, si bafta la cumparare!

 

PS: daca o ai deja, sa ne scrii :P

Multumesc mult ;)

Problema este ca VFR-urile sunt destul de rare si nu prea le aduce nimeni. Am reusit sa gasesc ceva adus din Japonia dar nu stiu daca sa o iau sau nu (inca am indoieli pentru ca nu stiu daca modelul japonez este diferit de cel din Europa dar si pentru ca am auzit tot felul de vorbe despre vanzator).

Cat despre ABS, parca as prefera sa dau cateva sute de euro in plus dar sa ma simt mai in siguranta. M-am ingrozit de ce s-a intamplat in ultimele saptamani pe strazi.

 

Bafta

Editat de Bungee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cunostintele mele, VFR-ul are ABS din 2002, cand a intrat si motorul VTEC. Din 1998 pana in 2002 a avut CBS-ul! La taxe, nu cred sa fie o scutire pt ca la dealeri pretul final e cu taxe 30%, asa ca....! Iar daca e facut in Japonia nu vad de ce ar fi diferente la piese de schimb.

Iar de gasit o sa gasesti mai greu la vanzare VFR pt ca de obicei cine cumpara un astfel de model stie exact ce vrea de la o moto si o vinde mai greu.

 

http://www.mc.honda-eu.com/uk/en/mc/sport_...ory/history.jsp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau il iei pe al meu cu niste extraoptiuni misto si un pret rezonabil & negociabil!!

 

Din fericire pot da ceva mai multi bani pe motor (am obtinut in sfarsit acordul sotiei) si as vrea sa imi iau ceva de dupa 2000. Oricum, multumesc de oferta si bafta la vanzare.

 

O sa merg sa il vad pe cel adus din Japonia si daca imi place, al meu este. Va trebui sa ma multumesc cu modelul 2000 pentru ca cel din 2002 ajunge la peste 8000 de euro ceea ce mi se pare cam exagerat.

 

Multam de raspunsuri.

 

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

matei, mersi de sfat, dar umblu fara releu deja de 2 saptamani :lol: deci cand il primesc, tre sa cumpar i o baterie, ca in fiecare 3-4 zile il incarc cu redresoru'

 

dar de exemplu weekendu trecum am mers 130 de km cu opriri (deci inca si electromotorul a fost folosit) si inca am ai mers inca vreo 40 in oras.

oricum mergem cu niste prieteni, asa ca daca e cazul, putem schimba baterie, ca ceilalti au releu :P

 

mersi oricum! :ok:

 

chiar! tu vii? (numa' sa nu ploua... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

matei, mersi de sfat, dar umblu fara releu deja de 2 saptamani :) deci cand il primesc, tre sa cumpar i o baterie, ca in fiecare 3-4 zile il incarc cu redresoru'

 

dar de exemplu weekendu trecum am mers 130 de km cu opriri (deci inca si electromotorul a fost folosit) si inca am ai mers inca vreo 40 in oras.

oricum mergem cu niste prieteni, asa ca daca e cazul, putem schimba baterie, ca ceilalti au releu :crack:

 

mersi oricum! :crack:

 

chiar! tu vii? (numa' sa nu ploua... :cheers:

 

inseamna ca tu nu ai scos regulatorul de pe moto, si mai naga putin acolo... cat sa nu o termine instant.

eu, dupa ce am scos regulatorul de pe moto, am mers fix 40 km si :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pana acuma a avut cineva vreun gand negativ despre VFR, acum nu o sa mai aiba! :crack: asa motor nici nu cred ca mai exista inca una :) am facut 350 de km FARA releu de incarcare si FARA pompa de benzina :ok: A, si am uitat sa zic: FARA nici o problema!!!

 

Inca un lucru am uitat sa zic (ceea ce nici eu nu prea am putut sa cred, dar asa e!!), 170 de km am facut cu 7,8 litri de benzina! si mai incet de 100km/h nu am mers, iar inainte de cluj pe drumul ala fain chiar si 150-180 :crack: nici acuma nu i-mi vine sa cred!!! anyway, nu ma intereseaza, conteaza ca asa e!

 

PS: a fost super la cluj! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...