cataro23 Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 (editat) Pt tazyyy Vezi ca trebe sa fie pe aici: http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...pic&p=89040, daca nu da un search pe google: "vfr750f.pdf downloads" si sigur gasesti. Bafta. Editat Mai 14, 2007 de cataro23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Domnilor, am o mare problema cu VFR-ul !!! ..... nu ma aude nimeni cand merg pe strada cu motorul ! Stiu, o sa-mi spuneti ca vreau sa ma sparg in figuri, cu fitze, sa stie lumea ca am motor, ... etc ! Nu este asa ! Am observat ca este foarte periculos sa rulezi pe drumurile publice din Romania cu o motocicleta care ,,suna silentios" ! Ma refer la soferi care dupa ce ca nu te vad, nici nu te aud ! De cand am VFR-ul am trecut prin cateva experiente neplacute, care din fericire, s-au terminat cu bine ! Ma gandesc ca daca motocicleta mea ,,suna mai autoritar", nu as mai avea astfel de probleme ! In concluzie. Toba de esapament stok, ce echipeaza VFR-ul pot spune ca este ,,muta" in comparatie cu ce am avut pe LC4 ! De aceea ,,vreau sa iau masuri" in privinta asta ! Vreau sa-i cumpar o toba care ,,sa fie auzita", nu vreau scandal pe strada, dar vreau sa stie lumea ca ma apropii ! Pe piata exista o gramada marci care produc tobe de esapamant pentru VFR. Am studiat o serie de astfel de produse: Lazer, Remus, Akrapovic, Devil, etc ....... cu fel si fel de caracteristici, preturi, sisteme de prindere si ... ,,am intrat de tot in ceatza" ..... Nu stiu ce sa aleg ! De aceea, va rog, cei care au mai multa experienta la ,,capitolul" asta sa-mi dati cateva sfaturi ! Vreau o toba care sa sune ,, mai voiniceste" decat cea de serie, sa nu ma usuce de bani, sa nu ,,crape" dupa o perioada scurta de folosinta, sa nu ma fugareasca politia (prea tare), sa nu afectese negativ caracteristicile motorului (mai putin sunetul) ! Intre toate aceste ,,aspecte", trebuie sa existe o ,,cale de echilibru" ! Care ar fi aceea ? CE SA CUMPAR ????????????? DE UNDE ?????????????? Cu respect @petrica ! am avut probleme cu evacuarea (toba) caci altfel nu ma apucam de reparatii ca nebunu, „inoxul“ din fabrica se mancase si a trebuit sa i inbrac... m-a costat treaba cam 3 mil jumate dar acu e inox masiv cu vreo 30 de gauri in sita prncipala suna de te kaci pe tine, are vate minerala pentru protectia termica si arata binishor, deci, decat sa dau 400 de euto pe vreun akrapovich ceva sau mai stiu eu am realizat un home made custom care a si reusit, bine, nu chiar acsa, caci ai nevoie de masina de valtzuit, de materiale, aparat de sudura argon etc, oricumj pentru cine vrea sa se apuce de asa ceva ii urez success si il ajut cel putzin cu sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Honda VFR 750 F an 1987 Cateva intrebari despre ea: 1. Cam care sunt probleme majore ale acestui model. 2. Ii prea veche? (da.. ironia, intreaba ala cu motor din `62) 3. Se mai gasesc piese pentru ea? 3. Ce e de urmarit in special la ele (la acest model, la aceasta varsta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Naboki Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Salutare baieti! Am o intrebare legata de VFR: Vreau un sport tourer si din cate am citit asta e un model indicat. Problema e ca eu am 1.90 si vro suta de kile.. si sunt cam ingrijorat de pozitia pe motor. Este vreunul dintre voi cam de statura asta? Nu prea imi place sa stau cu genunchii la gura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AXM Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Eu am 1.80 si 110 kg si stau f bine pe vfr. Cel mai bine cauta pe cineva care are si urca-te pe el sa vezi cum stai. Ar fi bine sa iti completezi profilul sa vedem de unde esti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Salutare baieti! Am o intrebare legata de VFR: Vreau un sport tourer si din cate am citit asta e un model indicat. Problema e ca eu am 1.90 si vro suta de kile.. si sunt cam ingrijorat de pozitia pe motor. Este vreunul dintre voi cam de statura asta? Nu prea imi place sa stau cu genunchii la gura... Eu am 182cm si cam 96kg,si stau foarte bine,crede-ma n-o sa ai nici tu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Naboki Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Sunt din Turda... Dar stau in Constanta de 2 ani.. asa ca daca aveti drum pe la mare in curand, iesim la o bere sa va vad motoarele. Am facut azi o tura de reprezentante din Constanta si nu aveau VFR la Honda.. In schimb am vazut Deauville, care mi se pare un motor de oameni cuminti si e al naibii de comod (pentru mine cel putin). O varianta mai e si CBF-u de la Honda.. Inca nu am exclus optiunea VFR, e tare pe pozitie.. Ma gandesc ca daca am grija si nu-mi scap mana in ea acuma la inceput nu o sa am probleme cu vfr-u, chiar daca e umpic mai nervoasa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Naboki Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Nush de ce dar Deauville mi se pare cam plictisitor... Te duce de la A la B, comod, in siguranta, dar fara nimic deosebit.. Motoru' tre sa fie si "fun", nu doar transport.. Nu aveti drum careva pana la mare weekendu asta? sa vad si eu un VFR... Ca mi se pare totusi varianta cea mai buna... Daca stau destul de comod pe ea cred ca ma bag la una. Din cate mai citesc e intr-adevar un super motor.. Doar ca la inceput ar treui sa-i pun limitator pe la vro 6000 de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 (editat) hai salutare,nu are nimeni prin garaj sau oriunde altundeva, nu conteaza,un sistem de prins bagajele,un schelet ,ceva,imprumut sau contracost,vreau sa plec in concediu si nu am une sa mi pun cravatele si nici bani sa mi cumpar unul nu am,i am dat pe toti pe vfr? Editat Mai 23, 2007 de mihaisarghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 (editat) Eu am 185, aproape 100 kg si stau perfect comod pe vfr... vezi poza profil Editat Mai 23, 2007 de Adrian Tanc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 mai petricaaaaa...!!!!! cu pozele alea numa' invarti cutiul in mine cel mai frumos VFR care sa facut vreodata!!!! na hai ca pun si eu 2 poze. al meu si a lui aditanc (kuzin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Naboki Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Nu veniti maine seara pe la arc cu vrun VFR 750? cred ca am drum la Bucuresti si musai vreau sa vad unul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Naboki Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Eu eram chiar hotarat sa vin, dar cu vremea asta schimbatoare, mi-a incurcat toate planurile !Poate saptamana viitoare, dar nu vreau sa fiu singurul posesor de VFR de acolo, mai ales ca nu cunosc pe nimeni ! Eu nu sunt posesor de VFR... inca.. De-asta vreau sa vad una sa-mi dau seama de pozitia de condus. Daca e OK, ii dau drumu si-mi iau unu fara sa mai stau de povesti. Pozitia e singura chestie care ma mai tine in loc, pentru ca motocicletei in sine nu i-am gasit nicaieri nici un repros. Si caut de o saptamana sa zica cineva ca nu-i place sau ca e de kko cu ceva. NU gasesc!! Toti zic ca e motorul perfect "all rounder". Fiabil, comod, rapid, usor de condus, etc. Daca ai de gand sa vii, da-mi te rog un tel pe 0745509654, si berea (pentru tine fara alcool ) o dau eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataro23 Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 (editat) Salut. Stie careva ce tip de placute de frana e recomandat pentru vfr 750 de prin 92, si cam care ar fi pretul lor ? Si inca o intrebare, ce presiune e indicat sa aiba pneurile ? Multumesc. Editat Mai 29, 2007 de cataro23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Naboki Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 (editat) Ok ! Poate vin miercuri (30.05.2007) la Arc ! Sa vad cum stau cu timpul si miercuri dimineata, iti dau un telefon sa-ti spun daca vin cu siguranta ! Poti vedea ,,pe viu" VFR-ul meu, sa-ti faci o idee cat mai buna ! Te poti uita la el din orice unghi, il poti pipai, te poti urca pe el, dar nu o sa ti-l dau sa te plimbi cu el ! Nu mi-o lua in nume de rau, dar nu i-am dat-o nimanui si nici nu o s-o dau ! Tin asa de mult la ea incat am devenit un OBSEDAT ! Mersi de oferta, dar din pacate nu pot veni in Bucuresti decat in weekenduri. Vreau neaparat sa vad un VFR. Pozitia de condus e singurul dubiu pe care il am. Daca nu imi place, ma duc pe R1100RS de la BMW.. Dar sper sa-mi placa.. Nu it fa griji, nu m-as incumeta sa fac o tura cu motoru tau - toti stim ca shit happens si nu vreau sa mi se intample cu lucrul altuia . Vreau doar sa vad unu "live" sa imi fac o imagine. Deci.. Nu aveti careva drum pe la mare?! (cu motoru', bineinteles) Hai ca ii vreme faina! Editat Mai 29, 2007 de Naboki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 a schimbat cineva filtrul de benzina la un rc46?e greu,e usor e umblat acolo in rezervor..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Naboki Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Am crezut ca esti din Bucuresti ! Nu ar fi mare distanta pana pe litoral, mai ales ca au dechis astia autostrada pana la Fetesti, in aprox. 3 ore as fi acolo, dar stau prost de tot cu timpul asta baldy.gif !Tot ce pot sa fac, ramane tot in week-end ! Altfel in cursul saptamanii este nasol de tot: munca, munca si iar, ............. munca angryfire.gif ! Nu-s din Bucuresti dar probabil pe cand ajungi aici o sa iesim la ture .. Saptamana viitoare mi-a promis cineva ca imi arata un VFR750.. Abia astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Naboki Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Mai am o intrebare: este vreunul care a mers si cu VFR modelul 95-97 (cel cu 2 faruri) si cu cel mai vechi? vad diferente estetice intre ele, dar mai ales saua este diferita. Ma interesa sa stiu care e mai confortabila - cea veche sau cea noua? Daca ar fi sa recomandati o generatie de VFR 750, care ar fi cea mai buna? (am gasit si 94-97 si 90-94) Multumesc baieti! Stiu ca va bat la cap, dar chiar sunt interesat de motocicleta asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Mai am o intrebare: este vreunul care a mers si cu VFR modelul 95-97 (cel cu 2 faruri) si cu cel mai vechi? vad diferente estetice intre ele, dar mai ales saua este diferita. Ma interesa sa stiu care e mai confortabila - cea veche sau cea noua? Daca ar fi sa recomandati o generatie de VFR 750, care ar fi cea mai buna? (am gasit si 94-97 si 90-94) Multumesc baieti! Stiu ca va bat la cap, dar chiar sunt interesat de motocicleta asta.. Salut Le-am calarit pe amandoua modelele. Diferente prea putine. Ce pot sa zic ca ma incomodeaza daca s in pantaloni subtiri sau scurti... ma apasa la chestie rezervoru. in rest e confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 la ce temperatura trebuie sa porneasca ventilatorul de racire a lichidului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 la ce temperatura trebuie sa porneasca ventilatorul de racire a lichidului? La motorul meu porneste la 110 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 Lool, eu nu am probleme la OO cu nici un VFR ca am 1.95m si oricum trebuie sa stau mai in spate sa pot tine genunchii flexati. In alta ordine de idei, azi am avut program administrativ: am spalat fetitza mea si am facut vreo 2 poze sa v-o arat si voua. Ce am schimbat la ea : 1. evacuarea cap-coada din 4-in-2 in 4-in-1. Toba e Laser si e singurul model aftermarket facut pt. modelul asta de VFR. Cel putin de asta am aflat eu. Am luat-o de pe ebay de la un tip din Anglia. 2. filtru de aer K&N. 3. filtru de benzina de la Goetz. 4. semnale fata fumurii cu led 5. vopsea gri inchis metalizat. Am decis s-o las fara stickere ca imi place mai mult cum arata asa. Acum ma intreaba toti: "ce marca e asta dom'le?" 6. cauciucuri Bridgestone BT45. Aici e o intreaga poveste! Eu am cumparat-o cu 150 spate si 120 fata. Tot pe dimensiunile astea am mers cand le-am schimbat, dar am tot avut probleme cu ele. Bine cred ca si din cauza cauciucului fata care era din 1998, desi nefolosit, era copt si am avut belele cu el. De 3 ori mi-a fugit fata cand eram aplecat pe curba. Am avut noroc si am redresat-o de fiecare data, dar oricum, nu mi-a placut ca s-a tot repetat... Asa ca am decis sa renunt la Michelin si Dunlop si am trecut pe Bridgestone BT45. Dar nu dimensiunile alea dinainte, ci am revenit la stock, adica 130 spate si 110 fata. Au o aderenta ceva de speriat ! Weekendul viitor e intrunirea de la Bacau, dar peste 2 saptamani ma duc sa ma dau pe circuit la Selena. Parca e alta mobra acum, desi arata funny cu guma aia asa de ingusta pe spate, comparativ cu o motocicleta moderna, se manevreaza ceva de vis ! Acum o aplec asa de usor pe curbe... MMMMM !! 7. amortizoare fata si spate de la Wilbers. Abia am dat comanda si sunt pe drum, dar oricum, ma astept sa se comporte mult mai bine pe viraje, ca asta stock care il am acum e varza, imi arunca spatele cand iau o curba mai tare. Daca nu am pasager si merg singur sare ca o capra ! Cand am dat comanda m-au intrebai nemtii daca Ro e in UE !! Si cand am intrebat cat ma costa expedierea coletului pana la mine, mi-au zis ca tre sa calculeze, ca sunt primul din Romania care a comandat de la ei !! 8. baterie Varta, ca cea veche a murit asta iarna, saraca:( As vrea sa-i pun si halogene sau xenon, mai studiez problema. Acum nu stiu cum sunt alte vfr-uri, dar al meu e chior rau ! Noaptea nu vad mai nimic, indiferent daca e faza lunga sau scurta si ma enerveaza chestia asta. Cam asta e povestea cu fetitza mea, hai sa pun si cateva poze si un filmulet scurt cu noua toba. Asfalt uscat va doresc ! A, faceti exceptie de petele de jos, e doar apa care s-a mai scurs de prin carene. Before: After: toba: MVI_1462.avi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 cat a fost evacuarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 13 milioane m-a ajuns cu tot cu transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 eu sunt inca in dudii daca sa-mi vand sau nu motorul, ca un asa face-lift m-ar fi interesat si pe mine... eu sunt inca in dudii daca sa-mi vand sau nu motorul, ca un asa face-lift m-ar fi interesat si pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.