bh99mes Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 intr-un fel cu mare durere in inima, m-am despartit de dragostea mea cea rosie, si daca totul e ok si Dumnezeu ma ajuta, pe luni deja am alt "tunet" bineinteles pe langa "durerea" aia, am si o mare parte de bucurie si mai ales curiozitate de noua senzatie... nu am mers prea departe, referitor la model si la marca. bineinteles am ramas tot la honda si si la motor v cred ca deja cam in mare stiti care e alegerea...da, un VTR 1000 FireStorm! cu toate astea, raman mare fun de VFR nu numai ca e un motor foarte bune, poate cel mai bun ci ca asta a fost prima mea dragoste best wishes to all! AAAA, si nu uitati, precum nu uit nici eu: there's nothing like a V-four!!!!!!!!!!!!!!! --- Mesaj completat în 03 Aug 2007 16:04 -------------. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 intr-un fel cu mare durere in inima, m-am despartit de dragostea mea cea rosie, si daca totul e ok si Dumnezeu ma ajuta, pe luni deja am alt "tunet" bineinteles pe langa "durerea" aia, am si o mare parte de bucurie si mai ales curiozitate de noua senzatie... nu am mers prea departe, referitor la model si la marca. bineinteles am ramas tot la honda si si la motor v cred ca deja cam in mare stiti care e alegerea...da, un VTR 1000 FireStorm! cu toate astea, raman mare fun de VFR nu numai ca e un motor foarte bune, poate cel mai bun ci ca asta a fost prima mea dragoste best wishes to all! AAAA, si nu uitati, precum nu uit nici eu: there's nothing like a V-four!!!!!!!!!!!!!!! <small>--- Mesaj completat în 03 Aug 2007 16:04 -------------</small><br/>. Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Am si eu o intrebare - > care e diferenta dintre Honda VFR 800 si Honda Interceptor ? Este vreo diferenta ? ; Aceiasi motocicleta o vad "tratata" ca fiind Interceptor sau VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 Interceptor nu era denumirea data VFR 800 pentru piata americana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 Unii spun ca modelele fabricate, incepand cu 2002 ->, li se mai spun si ,,Interceptor", insa daca o sa consulti istoria VFR-urilor, o sa constati ca acest ,,nume de botez", i sa atribuit inca din 1986 ! Citeste ......... ----- > aici ! Multam fain! --- Mesaj completat în 09 Aug 2007 01:13 ------------- Interceptor nu era denumirea data VFR 800 pentru piata americana? Asa am citit si eu doar ca nu aveam confirmarea. Se pare ca e acelasi model dar vandut sub nume diferit. Oricum e o motocicleta reusita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 multumesc pe de alta parte m-a surprins foarte tare puterea si cuplul lui...intr-adevar asta a fost unui concurent amator si mecanic profesionist. motorul e nu numai intretinut super, ci si tuningat "un picutz" are sistem de evacuare schimbata(inclusiv galeria) tobe arrow, filtru K&N, dynojet....are si niste suspensii racing, etriere de la RR 1000 si discuri speciale pentru cursa (enorm de groase) deci e cam mai "altfel" si pe langa ca deocamdata m-i se pare prea puternic, sunt foarte bucuros si i-mi place extrem de mult. deocamdata cel mai mare problema e ca tot se ridica intr-o roata, asa ca foarte incet tre' sa ma misc cu acceleratia. petrica intr-un fel ai dreptate cu pozitia de sezut pe motor, dar mie m-i se pare foarte comod, desi e putin trebe sttat mai "ghemuit" pe ea. dar am noroc, ca-s mic (1,75) asa ca stau linistit pe ea. VFR-ul totusi i-mi ramane coltul inimii! si tot asa ma uit la topicul VFR 750/800 in fiecare zii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 sa aveti grija unul de celealt,...am fo la iasi uichendul trecut cu un prieten cu un vtr din 99...de 2 ori s a oprit sa faca plinul..eu mi am vazut de treaba cu vfr ul... intr-un fel cu mare durere in inima, m-am despartit de dragostea mea cea rosie, si daca totul e ok si Dumnezeu ma ajuta, pe luni deja am alt "tunet" bineinteles pe langa "durerea" aia, am si o mare parte de bucurie si mai ales curiozitate de noua senzatie... nu am mers prea departe, referitor la model si la marca. bineinteles am ramas tot la honda si si la motor v cred ca deja cam in mare stiti care e alegerea...da, un VTR 1000 FireStorm! cu toate astea, raman mare fun de VFR nu numai ca e un motor foarte bune, poate cel mai bun ci ca asta a fost prima mea dragoste best wishes to all! AAAA, si nu uitati, precum nu uit nici eu: there's nothing like a V-four!!!!!!!!!!!!!!! <small>--- Mesaj completat în 03 Aug 2007 16:04 -------------</small><br/>. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 sa aveti grija unul de celealt,...am fo la iasi uichendul trecut cu un prieten cu un vtr din 99...de 2 ori s a oprit sa faca plinul..eu mi am vazut de treaba cu vfr ul... nu am nimic de spus...ai dreptate... VFR-ul are un consum ideal, e o motocicleta perfecta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 salutare Iata c-a venit vremea sa-i fac schimbul de ulei Bird-utei, numai ca nush ce sa-i bag.Pana acu am mers pe mana MOTUL, credeti ca semisinteticul e ok?adik 10W40? Care ati fost la service autorizat/??ei ce v-au recomandat?? Va multumesc anticipat pt raspuns NUMAI BINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Eu is putin nehotarat... in ultima vreme m-am plimbat offroad cu un transalp si intentionez serios sa mi achizitionez un africa twin. Mi se pare mult mai eficient atat ca si consum, uzura si drumuri. De vfr imi este mila pe drumurile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 eu am avut transalp,am facut cateva ture lungi prin tara si on si off road,depinde ce vrei sa faci cu africana,transalpul mere in off dar ceva soft ,pe un drum de tara nu ai probleme cum nu ai nici cu africana,daca vrei ture lungi pe asfaltul tarii noastre eu as alege africana...acum depinde si de dimensiunile fizice ale corpului tau... Eu is putin nehotarat... in ultima vreme m-am plimbat offroad cu un transalp si intentionez serios sa mi achizitionez un africa twin. Mi se pare mult mai eficient atat ca si consum, uzura si drumuri. De vfr imi este mila pe drumurile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 salut fani VFR! eu sunt de-a dreptul fascinat de aceasta motocicleta! modelul 2006, cel nou cu tobele alea beton sub sa, este..........fantastic!!!! am avut sansa in germania sa fac "probe" cu un VFR nou-nout, cam 15-20 de minute si este absolut genial. nimic nu se compara cu un motor VFR nou, dar din pacate este foarte scump. stie cineva cum se poate achizitiona un VFR prin leasing convenabil (avans mic, dobanda mica, etc)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AXM Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 (editat) Oameni buni apelez la experienta voastra... Saptamana asta m-a lovit un idiot cu un logan, nu am cazut, stricaciunile se rezuma la zgarieturi si crapaturi cam la toate carenele, motorul nu este deloc atins, totusi nu mai porneste. Ceva idei ce ar putea avea? Motorul este VFR 800 2006. Editat August 19, 2007 de AXM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 asa de la distanta nu e usor, dar e posibil ca la cazatura s-a dus siguranta principala. prima data uite-te la ala. apoi la restul sigurantelor. prima data vroiam sa-ti zic sa te uiti la carburatoare, nu cumva s-a inecat...dar apoi mi-am dat seama ca ai injectoare... oricum mare problema nu poate fii. eu zic ca din cauza cazaturii a "inghitit" prea mult si s-a inecat un pic. in cel mai rau caz tre' sa dai afara bujiile. dar nu prea cred ca e cazul. mai incearca de cateva ori sa-l pornesti FARA acceleratie! doar apasand butonul. (oricum ai shock automatic). multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AXM Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Mi-a iesit in fata de pe o strada din stanga, eu l-am lovit cu partea mea stanga in aripa dreapta spate, apoi am ricosat intr-un parapet de siguranta de care m-am frecat cam 10m, ca intr-un final sa recapat controlul si sa ma opresc normal. Eu nu am decat zgarieturi si mici dureri. Maine la ora 15.30 am programare la Honda pentru ca sa o pornesc si pt un deviz de reparatie general. (ca sa stiu ce sa cer la asigurare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Salut Petrica! Merci de info. M-am uitat si peste modelul recomandat: KTM LC4 Adventure R, pare tragator dar nu mi surade mono discul de pe roata din fata, care e precum la transalp. De fapt unul din marele dezavantaje la transalpurile mai vechi sunt monodiscurile, iar la viteze mai mari e destul de greu sa te opresti eficient in cazul unui pericol iminent... chiar daca folosesti simultan si fata si spatele alaturi de frana de motor. Tind sa ma comport cu saracu transalp precum cu vfr de si eu sunt multumit de demaraj. Sper ca la Africana nu o sa am probleme cu privire la piesele de schimb, dat fiind faptul ca nu se mai fabrica... De vfr nu ma despart , nu ma lasa inima, doar in cazul in care ii dau un "upgrade" la anul fabricatiei si mi achizitionez un model mai nou. In rest VFR ul ramane... plus africana cand mai strang niste bani Pe curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValahBiker Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 va salut din nou, dupa 4000 de km cu VFR-ul meu. primii 500 m-au speriat rau in sensul ca am facut 200 de km cu primul plin, dar consumul a inceput sa ajunga la normal spre 1000 de km. asa ca dupa prima revizie la 1000 am placat in turul tarii unde mi-a consumat 5.8 cu pasager si bagaje - eu am fost foarte multumit de motor. franele sunt foarte bune, chiar incredibil de bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 salutare Iata c-a venit vremea sa-i fac schimbul de ulei Bird-utei, numai ca nush ce sa-i bag.Pana acu am mers pe mana MOTUL, credeti ca semisinteticul e ok?adik 10W40? Care ati fost la service autorizat/??ei ce v-au recomandat?? Va multumesc anticipat pt raspuns NUMAI BINE Salut! Am vorbit cu cei de la Honda pentru schimb de ulei la VFR ul meu si au "bagat" MOTUL. Schimbul se face la 6000 KM; Pentru filtru de aer - 12.000 km Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AXM Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Coolbike, de unde ai luat setul de bagaje si cat te-au costat? Altfel ce sa zic...foarte misto motorul...altul mai frumos nu exista ( e exact ca al meu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Gasesti si pe Louis, numai ca sunt scumpe al dreq. Hepco & Becker Eu am cumparat motorul cu suport de topcase de la Givi. Se potrivesc cele "monokey". Stie careva prin Bucuresti vreun magazin de unde as putea sa-mi iau un baulet "Maxia" de 52 litri ? Sau mai bine, are cineva de vanzare unul second ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Vreau si eu sa-mi iau vfr, deocamdata am xj, sunt super multumit de ciclistica xj-ului, e foarte versatil, dar caii sunt putini si doar la turatii mari. Nu vreau totusi sa fac manevra si apoi sa-mi para rau. Asadar, poate s-a mai scris, dar vreau si eu sa stiu raspunsul la cateva intrebari : 1 - vfr-ul de 800 (pe injectie) - mai are distributia tot pe pinioane, ca cel de 750 sau este pe lantz ? 2 - cat de bine se descurca motocicleta pe drumuri proaste - asfalt cu gropi, drum pietruit, drum cu bolovani (garda la sol). 3 - cati cai are motorul de 750 si cati are cel de 800 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Eu am comandat la @ROMI3, aici pe forum. Pret de catalog la Louis. Intr-o saptamana le-am avut. Foarte prompt, baiatul ! Descarca un catalog de pe net (Louis), afli codul la ce te intereseaza si ii dai un PM omului, te rezolva negresit ! Bafta ! Stiu de Romi de foarte mult timp. Cam tot ce mi-am cumparat pentru moto e de la el. Inclusiv cauciucuri. Eu vroiam cel mai mare baulet de la Givi. E Maxia de 52 litri. Pe Louis nu am gasit decat ala de 46 l. Plus ca eu deja am suportul si mi-ar trebui doar cutia. P.S. n-am apucat sa-ti spun, dar imi place ce ai facut din vfr-ul tau. Acum chiar ca poti sa te inhami la touring! Bravo, felicitari ! Eu o sa-mi iau tot de pe Louis niste coburi din material textil. Sunt un compromis, stiu, dar nu mai am chef sa mai bag bani in motorul asta. Il mai tin 1 sezon sau 2 si-l dau, asa ca ma folosesc de astia si la urmatoarea mobra o sa-i pun tot sistemul de cutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Cred ca iti poti lua linistit cutii (top-case si laterale) ! Nu inseamna ca bagi banii in actualul VFR, le poti folosii si pe o alta motocicleta, mai ales daca ai suprt GIVI universal, la asta nu trebuie cumparate decat acele ,,fiare" care sunt compatibile la fiecare model de motocicleta in parte ! Poti folosii cu succes, cutiile si pe ....... TDM, de expemplu ! ... sau pe ce vrei tu ! Nu m-am facut inteles, sorry. Eu am deja suportul de topcase . Nu am suportii laterali, dar am cautat pe net, inclusiv pe Louis si nu am gasit. De aia ziceam sa adopt o soluite de compromis, cu topcase Givi si cele laterale din textil. Chiar, tu de unde ti-ai luat suportii ? Daca-s de pe Louis, da-mi te rog linkul, poate totusi gasesc si eu. Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 (editat) Salut, Produsele Givi găseÂşti cel mai ieftin în italia. ÂŞi eu am căutat topcase de 46-49 litri Âşi pe ebay.it am văzut la preț acceptabil. O alternativă reprezintă Kappa care au prețuri Âşi mai bune (Âşi fac pariu că sunt tot produse Givi). De exemplu la VFR800ABS cutii laterale+suport am găsit la preț acceptabil (scumpe oricum) la www.motoretail.it. Cutii laterale: http://www.motoretail.it/index.php?page_id...mp;b=&ofsp= Suport pentru cutii laterale: http://www.motoretail.it/index.php?page_id...mp;b=&ofsp= Mai trebuie să caut pe cineva, cine poate să aducă din italia. Pe vfrdiscussion.com am Âşi găsit niÂşte poze cum arată montat. Editat August 29, 2007 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 (editat) Poza este luat de pe vfrdiscussion.com Tipul a fost foarte amabil Âşi mi-a trimis niÂşte poze cu sistemul de prindere. El de atunci a schimbat givi-ul pe cutii Âşi sistem de fabrică. Singura problemă pe care o am este faptul că nu sunt 100% convins că se poate monta suportul lareral fără suport pt. topcase. În poză se vede că are un punct care este fixat de suportul topcase-ului. Americanul care a trimis poza a spus că se poate Âşi fără.....dar eu nu văd cum. Editat August 30, 2007 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.