Tano Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Eu aveam saua pe un motor lovit,si i-am dat lui Petrica la pret bun,ma uit poate gasim ceva si pt tine,ca din pacate nou-nout e ff scump! Astept cu interes propunerile tale Oricum, shaua aia e super misto... Si parbrizul e fain... Da mi vesti cu ce mai ai de dat pe acolo... eventual si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValahBiker Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Salut, fenomenul l-am simtit pe un CBR 600 in momentul in care i-am pus un top-case. Fara top-case mergea impecabil, iar cu top-case (chiar si gol) aparea in frana de motor la o viteza aproximativa de 60 km/h. Daca sunt probleme si la sistemul de rulare.... cred ca amplifica fenomenul. Numai bine probleme la sistemul de rulare nu cred ca sunt pt ca motocicleta e noua. am uitat sa spun ca si dc merg fara maini in aceleasi conditii incepe sa tremure ghidonul-stanga dreapta-. deci ce poate sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Petrica, cum stă basca pe rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Petrica, cum stă basca pe rezervor? Poate ma ajuti si pe mine sa pun basca pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staicu Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 buna.. sa dori si eu cite mai multe informati despre vfr 800 o sa postez in curind foto... daca sunteti amabili si nu va stresez , vreau informati dela profesionisti... va multumesc ...dan_staicu_siffu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 (editat) probleme la sistemul de rulare nu cred ca sunt pt ca motocicleta e noua. am uitat sa spun ca si dc merg fara maini in aceleasi conditii incepe sa tremure ghidonul-stanga dreapta-. deci ce poate sa fie? Pot apara din mai multe cazuri,rulment de directie slabit(cel mai mult intalnit la motoare noi,sau dupe schimb de rulment cum am patit si yo),nivel de ulei diferit in amortizoare fata,etrier frana fata murdara(tot pe o parte),disc deformat pe o parte(de obicei se produce dupa spalare cu jet de apa prea rece,dupa ce in prealabil nu s-a asteptat racirea discurilor dupa o oprire mai violenta),iar fenomenul se amplifica daca ai bagaje fixate aiurea,pozitie de condus necorespunzatoare,pneuri dezumflate..cam atat <small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 08:55 -------------</small><br/> Astept cu interes propunerile tale Oricum, shaua aia e super misto... Si parbrizul e fain... Da mi vesti cu ce mai ai de dat pe acolo... eventual si poze Din pacate nu mai am nimic din motor(ca s-a dat in totaliatate)mi-au ramas niste prinderi pentru suport bagaje Wingrack 2(nu se potrivesc pe XX din pacate),+ mai am si suportul Wingrack Editat Noiembrie 30, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Pai si cu cat le dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Salut vifori nelinistiti ! -pentru Petrica - cand poti iesi la o bere sa schimbam impresii ..... delalii..... i-ai schimbat si lichidul de racire, lichidul de frana si cel de la ambreiaj.... din ce am citit scris de tine pe aici esti chiar pasionat de aceasta motocicleta prin urmare stii ca trebuie sa schimbi lichidele astea la max 3 ani ........ sunt curios tu cum ai facut aerisirile la dual cbs, de ce ai pus iridium? parerea mea e ca merge mi bine cu ngk normal..... nu inteleg de ce ai gresat bascula, ai scos monobratul ....... de ce ?cand te pregatesti sa faci reglajele supapelor (la 40.000 Km)..... cine ti le face .....? ..... etc eu am lipsit ceva vreme de pe aici .......... salut lui Adrian (vfr-ul alb daca il mai are)....... am avut un accident care aproape mi-a scos microbul din vena ........ aproape spun pt. ca nu se lasa se tot multiplica vfrebola...... prin urmare as vrea sa ne vdm la o bere cand ai timp sa vb de tot felul de nimicuri .... colector in scurt, regulator incins (solutie cooler) la modelul vechi, reglaj amortizoare, etrierul stanga, pro-arm-ul ......... am fost innebunit dupa motocicleta asta............. pacat ca nu ati reusit sa tineti intrunirea viforilor anul asta .............. Salutari la toti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Salut @gal ! As iesii bucuros la o bere, insa dupa cum vezi, eu sunt din Alexandria, tu de unde esti ? Realizezi ca daca esti de la cateva sute de kilometrii nu putem iesii la bere ........ pana la primavara ! Lichide ... nu am schimbat nimic pana acum ! Nici licidul de frana, nici cel de racire. Motocicleta am cumparat-o la 15200km (reali !) iar in momentul asta are 30400km ! Am manualul de intretinere si acolo de acolo stiu la ce perioada de timp trebuiesc schimbate unele, altele ! Lichidul de frana este cam nasol de schimbat, in sensul ca trebuiesc parcurse multe etape pentru aerisirea si amorsarea celor trei pompe si a celor trei etrieri, dar luate usor ... se rezolva ! Nu am facut reglajul supapelor ! Ma gandesc sa il fac pe la 40000-45000km ! Nu o sa-l fac eu, o sa merg la reprezentanta in Bucuresti. Bascula nu am gresat-o ! Ma refeream la jug si lantul de tractiune ! Daca esti de aproape, de ex. Bucuresti ... am putea sa ne vedem intr-un week-end, sa stam la taclale ! Adica intalnirea VFR-istilor, dar care vin cu masinile ...... ca e' al dracu'de frig ! Bafta ! din bucuresti...... terbuie sa schimbi neaparat lichidele ca o sa ai alta moto........... frana se simte cel mai mult ,......... multumesc pt raspuns si vb altdata ca tre sa plec salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staicu Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 dl. petrica asm si eu o nalamurire mia ajuns vfr 800 din italia ieri astazi am venit de la serviciu am vrut sal pornesc si nimic nu vrea , cear putea fi ii ca si cum nare putere sa fie bateria poate fi si dela frig ..va multumesc.. vam cerut sfatul ca sigur la motocicl.. pe care leati detinut aveti experienta --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:44 -------------as vrea sa vorbesc zi si noapte cu cei care detineti vfr 800 chiar nu putem discuta sau vad ca poate va incurc pe acest sait . va multumesc.. --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:45 ------------- dan_staicu_siffu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 dl. petrica asm si eu o nalamurire mia ajuns vfr 800 din italia ieri astazi am venit de la serviciu am vrut sal pornesc si nimic nu vrea , cear putea fi ii ca si cum nare putere sa fie bateria poate fi si dela frig ..va multumesc.. vam cerut sfatul ca sigur la motocicl.. pe care leati detinut aveti experienta <small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:44 -------------</small><br/>as vrea sa vorbesc zi si noapte cu cei care detineti vfr 800 chiar nu putem discuta sau vad ca poate va incurc pe acest sait . va multumesc.. --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:54 ------------- Pot apara din mai multe cazuri,rulment de directie slabit(cel mai mult intalnit la motoare noi,sau dupe schimb de rulment cum am patit si yo),nivel de ulei diferit in amortizoare fata,etrier frana fata murdara(tot pe o parte),disc deformat pe o parte(de obicei se produce dupa spalare cu jet de apa prea rece,dupa ce in prealabil nu s-a asteptat racirea discurilor dupa o oprire mai violenta),iar fenomenul se amplifica daca ai bagaje fixate aiurea,pozitie de condus necorespunzatoare,pneuri dezumflate..cam atat <small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 08:55 -------------</small><br/> Din pacate nu mai am nimic din motor(ca s-a dat in totaliatate)mi-au ramas niste prinderi pentru suport bagaje Wingrack 2(nu se potrivesc pe XX din pacate),+ mai am si suportul Wingrack Nici macar releul de incarcare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staicu Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 vrea sal pornesc si se aude un tac si gata nici farul nu mi se aprinde lamuritima va rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 acumulatorul mort! vrea sal pornesc si se aude un tac si gata nici farul nu mi se aprinde lamuritima va rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Măsoară tensiunea la bornele bateriei. ÂŞi la mine exact aÂşa este numai releul cârâie Âşi atât. Bateria este cea din fabrică Âşi se descarcă singur într-o săptămână. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 <small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 18:54 -------------</small><br/> Nici macar releul de incarcare ? Hai nu ma obosi cu releul ca dupa ce am vorbit,tot te-am asteptat sa dai o veste,daca-ti trebuie sau nu(cum ai promis de fapt)dar de atunci tot ma suni....dupa o saptamana am dat la altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Hai nu ma obosi cu releul ca dupa ce am vorbit,tot te-am asteptat sa dai o veste,daca-ti trebuie sau nu(cum ai promis de fapt)dar de atunci tot ma suni....dupa o saptamana am dat la altcineva. Imi cer scuze, atunci cand ai sunat tu am omis sa introduc numarul in agenda Motorul merge foarte bine, nu m-am lovit de nici un fel de problema asa ca am lasat asa. si.... sincer vorbind, nu mi-a mai stat gandul la asta. Sper ca nu te am incurcat. Sorry Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 (editat) Imi cer scuze, atunci cand ai sunat tu am omis sa introduc numarul in agenda Motorul merge foarte bine, nu m-am lovit de nici un fel de problema asa ca am lasat asa. si.... sincer vorbind, nu mi-a mai stat gandul la asta. Sper ca nu te am incurcat. Sorry Numai bine! No problem nu m-ai incurcat,dar si eu cred ca ai uitat, ca daca ti-ar fi trebuit,m-ai fi gasit aici pe forum! Editat Decembrie 1, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 No problem nu m-ai incurcat,dar si eu cred ca ai uitat, ca daca ti-ar fi trebuit,m-ai fi gasit aici pe forum! Fii sigur de asta! Stii cum e, daca nu arde, o mai amani Oricum, multumesc pentru oferta. In mod sigur o sa am nevoie de releul ala. Sa vedem ce oportunitati mai apar... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Si eu cred ca e tot de la acumulator ! ...dar nu ma mai credeti asa de ,,periculos" in materie de VFR, ca de fapt nu sunt ! Ce e drept, orice motocicleta am avut m-am documentat despre ea si imi place sa o intretin cu simt de raspundere, insa nu sunt chiar asa de ,,a tot stiutor" ! Sunt multe persoane care au avut VFR cu mult inainte sa ma gandesc eu ca as putea avea asa ceva ! Cred ca daca detii un manual de intretinere, ajungi sa-ti raspunzi la multe intrebari ce te framanta ! Parerea mea personala este ca persoane ca @cbrxx, detin o multime de informatii privitoare la tot ce tine de VFR ! Eu sunt la primul, insa el a avut cateva ! Bafta! P.S. @cbrxx: ... nu-ti fac reclama, nene ...... e' doar o constatare ! ...... cu bine ! Apropo's....... sambata si duminica ,,am inrosit esapamentul" ! A fost super-vreme de motor ..... aici in sud, la mine ! sa traiti , tov petrica....noi motociclistii din teleorman , promitem ca in viitorul cincinal sa avem marete realizari , gen 20 tkm anual facuti de fiecare membru al comunitatii ,schimbarea cit mai deasa a motoretelor , spre disperarea celor din familie, cheltuirea banilor[ bineinteles , de la gura copiilor ] pe consumabile...etc , etc...si acum am si eu o intrebare-cit de bine sta pasagerul pe aceste superbe motorete[vfr 750-800]...multumesc anticipat, poate vor zice ceva si ceilalti proprietari de vfr.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Si eu cred ca e tot de la acumulator ! ...dar nu ma mai credeti asa de ,,periculos" in materie de VFR, ca de fapt nu sunt ! Ce e drept, orice motocicleta am avut m-am documentat despre ea si imi place sa o intretin cu simt de raspundere, insa nu sunt chiar asa de ,,a tot stiutor" ! Sunt multe persoane care au avut VFR cu mult inainte sa ma gandesc eu ca as putea avea asa ceva ! Cred ca daca detii un manual de intretinere, ajungi sa-ti raspunzi la multe intrebari ce te framanta ! Parerea mea personala este ca persoane ca @cbrxx, detin o multime de informatii privitoare la tot ce tine de VFR ! Eu sunt la primul, insa el a avut cateva ! Bafta! P.S. @cbrxx: ... nu-ti fac reclama, nene ...... e' doar o constatare ! ...... cu bine ! Apropo's....... sambata si duminica ,,am inrosit esapamentul" ! A fost super-vreme de motor ..... aici in sud, la mine ! Mersi frate ,chiar am avut la activ vreo 6bucati de vfr-uri dar totdeauna ai ce invata de la altii.Si dupa ce m-am bagat in 'fenomenul VFR' mai adanc,si am si facut serviceul la motoarele mele,am ajuns la concluzia ca e printre cele mai bune motoare facute vreodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Salut ! CBRXX, PETRICA, MATEI....... toti sunteti deosebiti nu e cazul sa contorizam cat de buni suntem in ale vfr-ului sau nu, avem acceasi pasiune ........... cbrxx - de ce ti-ai luat xx ? sunt sigur ca nu din nemultumirea vfr-ului ci pt a schimba putin gustul, asa ma bate si pe mine gandul cu un K 1200s .... prin comparatie e ca si cum ai incerca si alta femeie, fiind totusi multumit de cea de acasa, asa sa nu-ti iesi din mana..... Petrica din cate stiu eu lichidul de frana tre schimbat max la 25.000 sau 2 ani si cel de racire la 3 ani (i-am schimbat unui prieten cu vfr800 -99- 17.000 km, la inceputul sezonului in apr. lich de racire.... conductele de racire aveau ceva depuneri am pus Motul coolfactory nediluat tine sigur 3 ani si nu se mai incinge asa tare are punctul de firbere mai sus, la frana am schimbat cu ffff mare atentie pe la fiecare etrier in parte pe la aerisitoare doar prin completare pe la pompa principala - sa evit riscul patrunderii aerului si munca inultila in plus etc, atentie si la aerisitorul de sub sa si cel de la pompa de pe etrierul stanga fata- cu ea faci presiune pentru etrierul spate -are pistonas special pt ea pe langa cel de la frana de picior sa-ti mearga bine dual cbs-ul, apoi faci presiune cu pedala de picior si deschizi unul din aerisitoarele de pe etrierul dreapta fata, completezi cu lichid si repeti de cateva ori ...... e mai mult de povestit si e bine sa fie facuta de cineva care a mai facut cel putin o data, ce am spus mai sus e ffff pe scurt doar pt o impresie generala)...............Staicule (te rog nu imi lua in nume de rau ce iti scriu mai jos) ---de ce nu scrii corect romaneste sa am mai multa tragere de inima sa-ti scriu ........... chiar de esti vfr-ist trebuie sa ma ajuti putin sa te-nteleg .... ori poate nu esti roman si nu stii bine limba, in cazul asta fiind mai intelegatori cu totii............. eu vorbesc de o elita VFR .............. cate vfr-uri sunt pana acum in tara a facut cineva o numaratoare poate anul viitor ne chiar vedem la o intrunire vfr . Bafta !!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Salut ! CBRXX, PETRICA, MATEI....... toti sunteti deosebiti nu e cazul sa contorizam cat de buni suntem in ale vfr-ului sau nu, avem acceasi pasiune ........... cbrxx - de ce ti-ai luat xx ? sunt sigur ca nu din nemultumirea vfr-ului ci pt a schimba putin gustul, asa ma bate si pe mine gandul cu un K 1200s .... prin comparatie e ca si cum ai incerca si alta femeie, fiind totusi multumit de cea de acasa, asa sa nu-ti iesi din mana..... Petrica din cate stiu eu lichidul de frana tre schimbat max la 25.000 sau 2 ani si cel de racire la 3 ani (i-am schimbat unui prieten cu vfr800 -99- 17.000 km, la inceputul sezonului in apr. lich de racire.... conductele de racire aveau ceva depuneri am pus Motul coolfactory nediluat tine sigur 3 ani si nu se mai incinge asa tare are punctul de firbere mai sus, la frana am schimbat cu ffff mare atentie pe la fiecare etrier in parte pe la aerisitoare doar prin completare pe la pompa principala - sa evit riscul patrunderii aerului si munca inultila in plus etc, atentie si la aerisitorul de sub sa si cel de la pompa de pe etrierul stanga fata- cu ea faci presiune pentru etrierul spate -are pistonas special pt ea pe langa cel de la frana de picior sa-ti mearga bine dual cbs-ul, apoi faci presiune cu pedala de picior si deschizi unul din aerisitoarele de pe etrierul dreapta fata, completezi cu lichid si repeti de cateva ori ...... e mai mult de povestit si e bine sa fie facuta de cineva care a mai facut cel putin o data, ce am spus mai sus e ffff pe scurt doar pt o impresie generala)...............Staicule (te rog nu imi lua in nume de rau ce iti scriu mai jos) ---de ce nu scrii corect romaneste sa am mai multa tragere de inima sa-ti scriu ........... chiar de esti vfr-ist trebuie sa ma ajuti putin sa te-nteleg .... ori poate nu esti roman si nu stii bine limba, in cazul asta fiind mai intelegatori cu totii............. eu vorbesc de o elita VFR .............. cate vfr-uri sunt pana acum in tara a facut cineva o numaratoare poate anul viitor ne chiar vedem la o intrunire vfr . Bafta !!!!!!!!!!!!!!! Nu cred ca cineva dintre noi s-a gandit cat de bine se pricepe la vfr,ci,cum e si in cazul meu,am acumulat in decursul anilor ceva experienta cu acest model,cat despre XX( am mai avut norocul sa am in proprietate un astfel de model,de unde crezi ca vine nick-ul? )imi place tot asa de mult ca si un vfr,si cand a venit o cunostinta care nu mi-a dat pace pana nu am dat motorul,am gasit XX-ul la o reprezentanta din Ungaria cu 850km,crezi ca as fi ratat ocazia? In rest ai dreptate cu schimbatul gustului din cand in cand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Revin ... cu un VFR din vitrina ! Weekend-ul asta am terminat revizia capitala ! Gresat tot ce era de gresat, schimbat bujii (NGK iridium), schimbat filtru aer (K&N), vopsit carene (au iesit super ), montat parbriz nou (MRA vario touringscreen), schimbat ulei motor, filtru ........ etc ! Si niste poze ....... bineanteles ! de unde de unde de unde ti-ai luat suportu' de bagaje?ai si cutii????vreu si eu vreu vreu!!!!! ce cod au bujiile care le-ai pus ca alea pe care le recomanda producatorul nu-s cu iridium.....se simte vreo diferenta??? nu pui si tu o foto prin care sa te lauzi cu cutiile? --- Mesaj completat în 04 Dec 2007 20:16 -------------cine imi vinde si mie o tripla spate de vfr din '98? platesc bine......bine.....nici chiar300shceva cat e la reprezentanta a schimbat careva simeringurile de la furca fata?( ulei )?sfaturi impresii ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 (editat) Bah baieti ! Ce dracu' e' ala ,,power comander" ? Tot aud de jucaria asta si ma intreb ce poate face ?! Schimba parametrii de functionare ai motorului, poti comnda motorul sa traga mai incet sau mai tare ? Care este smecheria ? ..... scoteti-ma si pe mine din ceata ! Ce face un VFR, cu un astfel de dispozitiv montat ? Merci anticipat ! Uita-te pe net dupa power commander(www.powercommander.com)de fapt se poate regla injectia din cutiuta aia(are multe harti de injectie),merge mai bine motorul,dar si consumul creste. <small>--- Mesaj completat în 05 Dec 2007 11:15 -------------</small><br/> de unde de unde de unde ti-ai luat suportu' de bagaje?ai si cutii????vreu si eu vreu vreu!!!!! ce cod au bujiile care le-ai pus ca alea pe care le recomanda producatorul nu-s cu iridium.....se simte vreo diferenta??? nu pui si tu o foto prin care sa te lauzi cu cutiile? <small>--- Mesaj completat în 04 Dec 2007 20:16 -------------</small><br/>cine imi vinde si mie o tripla spate de vfr din '98? platesc bine......bine.....nici chiar300shceva cat e la reprezentanta a schimbat careva simeringurile de la furca fata?( ulei )?sfaturi impresii ceva? suport bagaje Wingrack 100eu(sfarsit de sezon,eu am luat cu 179 acu un an) prinderi specifice de suport 40eu,cuti Givi E 460(150eu)pot aduce daca exista pe stoc in Austria. Editat Decembrie 5, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 In sfarsit dupa o luna si ceva de cautari de VFR-uri, am reusit si eu sa-mi achizitionez unu. Motorul este modelul nou. Anul de fabricatie este 2002. Cu poze o sa revin in curand pentru ca nu am reusit sa-i fac inca, aseara am venit cu ea din italia si azi am dormit toata ziua . O rugaminte am si eu pentru cine are un manual de preferat in format electronic pentru acest model sa ma anunte si pe mine. Nr. meu de tel este 0726.330.419 sau 0766.404.868 sau pe mess alyn_kgb@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.