Sari la conținut

Gpz 305


PepsiMan
 Share

Postări Recomandate

Din cate stiu eu la majoritatea Kawasaki-urilor din anii 80 instalatia electrica are un "bug" de proiectare. Demarorul fura la pornire curent mult prea mult si daca nu ai curent suficient (a se citi baterie slaba sau contact imperfect la baterie) demarorul invarte dar nu ai scanteie.

Am avut un GPZ500S care se manifesta identic.

se poate verifica usor daca asta e problema punand bujii in fise si dand la demaror

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 83
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

se poate verifica usor daca asta e problema punand bujii in fise si dand la demaror

Verificat!

Scanteie am mai ceva ca in star wars. Fiind bateria slaba am luat curent si de la masina si tot nu a vrut.

Chestia este sa nu am un scurt pe undeva, cand ii dau la demaror becurile de pe bord lumineaza mai slab.

Sa incerc maine cu bateria incarcata (o tin toata noaptea la incarcat) si cu electromotorul curatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile trebuie sa fie curate si uscate, cu izolator de culoare alba inainte de utilizare sau maro. daca sun negre pune-le pe aragaz pana se curata, nu uita sa desurubezi maciulia din capat daca se desurubeaza, san u o topesti

 

da vre-un rateu?

dupa ce dai la demaror bujiile sunt ude? daca da e problema cu scanteia/avansul

daca sunt uscate inseamna ca nu iti vine benzina si tre sa verifici daca ajunge benzina la carburi si daca sunt reglate ok

 

e normal sa iti paleasca becurile de pe bord cand dai la demaror

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ieri am reusit sa pornim motocicleta, a luat-o doar impinsa. Din pacate am pornit-o doar intr-un piston iar celalalt nu prea are compresie.

Dupa ce am lasat-o un pic sa se incalzeasca a mers sa o pornesc si din demaror.

Cu perfuzia de benzina legata cu sarma de cadru am dat si o tura mica de cativa zeci de metri.

Unde as putea sa o pun la punct cum trebuie?

Adica reglat carburatoare, supape si rezolvat cu compresia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezolvat compresia....

e mai greu. In cel mai fericit caz ai supape care nu inchid bine, in cel mai nasol caz, piston fisurat/gaurit sau cilindru zgariat.

Sfatul meu: Du motorul la un mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pana una-alta, motocicleta are o haina noua, rosie dupa cum a dorit proprietarul. Tin sa mentionez ca aceste poze sunt puse aici in premiera, nici macar pepsiman nu a apucat inca sa isi vada carenele si rezervorul vopsite.

 

Ry.

post-877-1140706382_thumb.jpg

post-877-1140707071_thumb.jpg

post-877-1140707726_thumb.jpg

post-877-1140708242_thumb.jpg

post-877-1140708725_thumb.jpg

post-877-1140709357_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana una-alta, motocicleta are o haina noua, rosie dupa cum a dorit proprietarul. Tin sa mentionez ca aceste poze sunt puse aici in premiera, nici macar pepsiman nu a apucat inca sa isi vada carenele si rezervorul vopsite.

 

Ry.

 

 

Fain paint-jobu. Facut ca lumea. Sus cu ele ca-i cald afara si sta omu pe tusa. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana una-alta, motocicleta are o haina noua, rosie dupa cum a dorit proprietarul. Tin sa mentionez ca aceste poze sunt puse aici in premiera, nici macar pepsiman nu a apucat inca sa isi vada carenele si rezervorul vopsite.

 

Ry.

 

Ce surpriza placuta!!!!

Ce misto au iesit!!!!

:yikes:

Abia astept sa le vad pe viu.

 

Super treaba!

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am intalnit cu Radu si am vazut piesele vopsite.

Pot spune cu mana pe inima ca a facut o treaba super buna.

:yikes:

Tot azi au fost aplicate stickerele pe rezervor, partile laterale si codita.

Totul dupa dorintele mele.

:yikes:

 

 

Pozele spun totul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce prob. mecanice are?

 

 

Ieri am reusit sa pornim motocicleta, a luat-o doar impinsa. Din pacate am pornit-o doar intr-un piston iar celalalt nu prea are compresie.

Dupa ce am lasat-o un pic sa se incalzeasca a mers sa o pornesc si din demaror.

Cu perfuzia de benzina legata cu sarma de cadru am dat si o tura mica de cativa zeci de metri.

Unde as putea sa o pun la punct cum trebuie?

Adica reglat carburatoare, supape si rezolvat cu compresia.

 

Daca nu reusesc sa o fac o voi duce la un service recomandat de forumisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto! Sa te bucuri din plin de ea.

Merci mult de tot!!!

 

Ieri pana la urma am mers la garaj cu un prieten si am dat chiuloasa jos...

Segmentii aratau bine, clilindrii la fel. Buba am gasit-o la una din supape (pe admisie) care nu inchidea deloc si era stramba.

Pus mana pe telefon si sunat pe Serginiotattoo (are un gpz identic cu al meu + piese de rezerva) si cumparat de el supapa de schimb. Nu ma asteptam sa gasesc din prima.

:yikes:

Sper sa fie numai atat si cat de curand sa pot iesi cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...