masterus Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 LUCRAT FRUMOS. IMI PLACE. . BRAVO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Ce s-a mai intamplat? Detalii... (Da... sunt curios!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Martie 12, 2006 Autor Share Postat Martie 12, 2006 Saptamana trecuta (adica sambata si duminica) am montat, cu un prieten, motorul....Tot el mi-a aranjat la el la serviciu ca supapa noua sa inchida perfect... S-au mai reglat distributia si supapele, cand sa-i dau cheie aveam bateria consumata. Pus bateria la incarcat si am pornit-o a doua zi fara tobe. Tobele sunt date jos pentru ca sa le curat de vopsea (este sarita rau si din loc in loc am pete de rugina) si sa-i dau un strat (doua)de vopsea... Aici am trei variante: 1. spray cu vopsea pentru temperaturi inalte 2.de la meseriasi vopsea pentru plite, sobe 3.cromat Eu am optat pentru spray cu vopsea pentru temperaturi inalte. Din calculele mele mai am asa: -Vopsit tobele -Reglat carburatoare -Sudata urechea de la bara de protectie (era rupta) -De scos cu bormasina un surub rupt in suportul pentru semnalizare -Montat piesele vopsite Sper sa fie numai atat ca deja se incalzeste si vreau sa ma bucur de ea din tot sufletul Din pacate ieri am avut alta treaba iar azi a fost timp urat... Vreau sa fac pe dracul in patru ca pana sambata viitoare sa rezolv problemele si sa ma pot plimba cu "mandra mea" In plus sunt in stand by pentru ca geaca, bateria si bujiile inca nu au venit de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Salut,si eu am aceeasi problema cu un kawaaki zzr 400 din 95,cat te-a costat dezmembrarea si montatul noilor supape,ma gandesc k daca am aceeasi problema poate ma ajuta tipul la care ai fost,ca nu mai am rabdare,a venit primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Aprilie 8, 2006 Autor Share Postat Aprilie 8, 2006 Salut,si eu am aceeasi problema cu un kawaaki zzr 400 din 95,cat te-a costat dezmembrarea si montatul noilor supape,ma gandesc k daca am aceeasi problema poate ma ajuta tipul la care ai fost,ca nu mai am rabdare,a venit primavara Salut, eu am avut de schimbat doar o supapa...Am avut mare noroc cu Sergiu care avea un GPZ305 pentru piese.Demontatul si montatul supapei nu m-a costat nimic (doar berea ) deoarece m-a ajutat un prieten. Tot el mi-a aranjat si scaunul supapei cu pasta abraziva Sa vorbesc cu el sa vad daca te poate ajuta Tobele le-am curatat si le-am vopsit (doua straturi)cu spray negru. Mai bine le dadeam la cromat deoarece cand am montat tobele la cea mai mica atingere se curata vopseaua. Mi-au venit si bujiile dar in loc de NGK DPR9EA-9 au venit unele NGK DPR8EA-9. Nu cred ca ar fi probleme. Mi-a venit si bateria cea noua si geaca.... Am pornit-o acum cateva zile....a pornit fara probleme, dar bateria nu mai tine (nu venise inca cea noua) Chestia nasoala este ca garajul unde tineam motorul l-au daramat (stau in sectorul 3) si acum tin motorul la cineva in holul unui bloc pe naspa...Iar daca o scot la plimbare trebuie sa o si iau de acolo si cum nu am garaj... M-am saturat, vreau sa ies sa ma dau cu motorul dar nu am unde sa o duc (undeva prin zona) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Mai 18, 2006 Autor Share Postat Mai 18, 2006 In sfarsit a dat Domnu sa ies si eu la plimbare... Partile laterale nu i le-am pus deoarece am niste gauri date aiurea si trebuie sa adaptez cumva prinderea de cadru... Praful va rog sa-l ignorati, nu am apucat sa o spal. Ia ghiciti cine a facut un "drive test" cu motorisca mea. M-am simtit onorat Mi-as fi dorit sa vin si eu la intrunirea din Ploiesti dar din pacate nu se poate deoarece sunt lefter. Cu alta ocazie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 fain motoru,da dupa parerea mea ar arata trasnet daka ai pune doua faruri de alea de streetfightert. serios,eu zik ka asta de akuma ii fura mult din aspect,il imbatraneste.eu asa as face.keep it up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kwak305 Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 In sfarsit a dat Domnu sa ies si eu la plimbare... Partile laterale nu i le-am pus deoarece am niste gauri date aiurea si trebuie sa adaptez cumva prinderea de cadru... Praful va rog sa-l ignorati, nu am apucat sa o spal. Ia ghiciti cine a facut un "drive test" cu motorisca mea. M-am simtit onorat Mi-as fi dorit sa vin si eu la intrunirea din Ploiesti dar din pacate nu se poate deoarece sunt lefter. Cu alta ocazie... Eu mi-am luat un Gpz de curand,si pentru mine e prima mea motocicleta . A ta a iesit super tare, dar si eu cred ca i-ar sta mai bine cu 2 faruri de streetfighter. Si eu as vrea sa ii schimb farul, ai idee de unde pot sa fac rost de ele (mai ieftin)? Ai o motocicleta foarte frumoasa, seamana cu a mea, sa aveti grija unul de altul. Asfalt uscat ! si poate ne vedem la Arc sa facem schimb de experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 superba motocicleta.imi plac motoarele astea asa vechi asa mai patratoase.sa ai noroc de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Frumos motorul . Si eu vreau tot GPZ, dar 500S . Sa-l stapanesti sanatos, fara incidente . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 Eu mi-am luat un Gpz de curand,si pentru mine e prima mea motocicleta . A ta a iesit super tare, dar si eu cred ca i-ar sta mai bine cu 2 faruri de streetfighter. Si eu as vrea sa ii schimb farul, ai idee de unde pot sa fac rost de ele (mai ieftin)? Ai o motocicleta foarte frumoasa, seamana cu a mea, sa aveti grija unul de altul. Asfalt uscat ! si poate ne vedem la Arc sa facem schimb de experienta. Gpz-ul tau nu este ala de la Sergiu? Sa-l calaresti sanatos si fara evenimente! A vrut un prieten sa-l cumpere dar a fost cam nehotarat... Al meu este 1993, farul il las asa, imi place cum arata. Sper sa vorbim cat de curand despre jucariile noastre. superba motocicleta.imi plac motoarele astea asa vechi asa mai patratoase.sa ai noroc de el Frumos motorul . Si eu vreau tot GPZ, dar 500S . Sa-l stapanesti sanatos, fara incidente . Merci mult pt. urari. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Iulie 9, 2006 Autor Share Postat Iulie 9, 2006 Simt ca innebunesc...carburatoarele imi fac probleme. Nu prea ma pricep, cred ca ar trebui schimbate. In plus am si probleme financiare, cu parere de rau cred ca o voi vinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat August 9, 2006 Autor Share Postat August 9, 2006 L-am scos la vanzare.... click aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) L-am scos la vanzare.... click aici Nu o sa-ti vina sa crezi dar povestea acestui Kawasaki incapatanat ca un catar continua si va mai ingropa multe mobre. Mobra a ajuns la mine, voi reveni cu amanunte daca povestea va trezi interes. Later edit: Vad ca topicul e citit de ceva lume asa ca voi reveni cu amanunte. Va trebui sa umbli pe la carburatoare mai degraba. Aia a fost buba ei intotdeauna... Dar nu e grav, se regleaza si pe urma merge bine. Amortizorul mai poate fi reglat cat sa castigi 2-3 cm. Ry. Carburatoarele au fost doar una dintre probleme, motorul avea o stare avansata de uzura (cand l-a cumparat fratele meu) si anume segmentii, lantul si patinele erau uzate, supapele erau cam uzate, sertarele la filtre nu erau montate. Totusi mergea binisor dar mai facea figuri cu pornirea cand era frig si statea cateva zile. Astfel motorul a fost reparat de fratele meu la cateva luni dupa cumparare: s-au schimbat segmentii (camasile si pistoanele erau bune, lantul de distributie plus patinele, supapele si semeringurile de supape, discuri de ambreiaj, garnituri. Nu a apucat sa-l foloseasca prea mult deoarece l-a vandut unei cunostinte care dupa 2-3 luni s-a declarat nemultumit de ea si i-a returnat motocicleta. Cred ca incepuse sa faca CDI-ul figuri si incepuse sa mearga prost. Fratele meu si-a luat alta mobra si o perioda mobra a stat la un mecanic care initial i-a schimbat membranele la carburator dar tot nu mergea bine, dupa ce s-a chinuit cateva zile a "decretat" ca problema nu e din carburatoare si avea dreptate. Astfel, Kawa a stat pe dreapta 2-3 ani pana cand mi-am vandut eu motocicleta mea. Avand nevoie de o mobra sa ma folosesc o perioada am luat Kawa sa o repar ceea ce a fost foarte simplu. Cand am luat mobra am incercat aprinderea, nu dadea scanteie deloc. Prima data am crezut ca a umblat mecanicul pe la mufe si a lasat o mufa scoasa dar nu a fost asa, CDI-ul murise de tot. Am comandat de pe ebay un CDI (200 lei) si cand l-am montat a pornit la prima cheie. Partea tare a fost ca dupa ce am pornit mobra am cautat prin cutia ei cu piese ceva si am gasit un alt CDI bun , boul meu frate uitase ca mai are un CDI. Schimbat ulei si filtre si a mers mobra brici, am facut cu ea cca 15.000 de km. Mobra asta a fost pentru mine ca o curva pe care o fwti si de care te indragostesti . Am condus multe mobre (scutere, comuniste, naked, SS, chopper, samd) fiecare avea farmecul ei dar Kawa asta le-a pus capac, este un allrounder extraordinar: usoara, sunet de bicilindru inconfundabil, foarte manevrabila, consum mic cca 4%, intretinere usoara si ieftina. De aproape doi ani de cand merg cu ea nu i-am schimbat decat uleiul si semeringurile la furca, am vopsit-o pt ca se matuise vopseaua, am retapitat saua pt ca se crapase si i-am schimbat tobele cu unele de GPZ500 deoarece nu am reusit sa gasesc unele originale. O imagine relativ recenta: Editat Mai 27, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) Genial! Urmeaza sa-i iau cauciucuri, a se vedea in poze ca are aceleasi cauciucuri din 2005 . Czuciucul din fata e prea mare si cine l-a montat a pus un inaltator la aripa iar kilometrajul minte. Editat Mai 27, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Motoretele astea nu au moarte...sunt superbe. Stai bine la anvelope...cand am luat SV-ul meu m-am gandit sa ma uit la dot-ul anvelopelor dupa cateva zile...ele aratau destul de bine...cand ma uit, soc si groaza: 2004, anvelopele de fabrica. Pai stai un pic, nu am zis ca aceste cauciucuri sunt din 2005, ci se aflau pe mobra in 2005. Daca nu uit o sa ma uit sa vad din ce an sunt. Le schimbam pana acum dar am fost mereu intr-o situatie incerta cu mobra asta fiind plecat din tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) Oricum nu cred ca ma intreci ) la prima motoreta la fel, anvelopele din fabrica, dot 97. :crack: Vom vedea care e mai tare in anvelope vechi. O scurta prezentare a mobrei GPZ305 Belt Drive. Motor bicilindru, 306cmc, 27cp (au existat si versiuni de 34cp), viteza maxima 152km/h, sase trepte de viteza, transmisie pe curea dar al meu a fost modificat pe lant. Pornire cu demaror (mi-ar fi placut si un kickstarter), are litrometru, frana dublu disc fata si tambur spate. Diferenta intre versiunile de 27cp si cele de 34cp era facuta din carburatoare, la versiunea de 34cp carburatoarele se deschideau la maxim (aveau subarul mai scurt). Cand am schimbat membranele am crescut puterea motorului deoarece subarele membranelor erau scurte si se deschid carburatoarele la maxim. Acest model a fost fabricat intre 1982 si 1996 fara modificari! Editat Mai 27, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 sa nu zici ca te pregatesti de intrecere cu trotinel. ceva nu-mi miroase a bine la tine. ceva ascunzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Odata si odata o sa iau si eu o motoreta dinasta sa o reconditionez...imi face cu ochiul CX 500 de la Honda. Reconditionarea este costisitoare, nu vreau sa te descurajez ci sa te previn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Te cred, nici nu ma indoiesc de asta. Dar fiind ca ma descurc cu surubareala pot sa imi fac multe dintre treburi de unul singur, unde nu ma pricep duc la cineva care se pricepe. Sa ne tii la curent cu evolutia. Nu va mai fi nimic spectaculos, in afara de cauciucuri si niste stickere cu Kawasaki nu prea am ce sa-i mai fac si oricum mai am niste proiecte pe care vreau sa le incep si voi fi destul de ocupat. De fapt ar mai fi niste chestii dar astea intra mai mult la capitolul intretinere: cablu de acceleratie are un "inceput de sfarsit", exista niste probleme la reglajul oglinzilor si ma bate capul sa le schimb cu unele noi (aftermarket) de Transalp care sunt foarte bune pt vizibilitate (am avut pe un Suzuki). Editat Mai 28, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Iunie 14, 2012 Autor Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) Super tare! Acum am descoperit topicul, credeam ca este ingropat de ani de zile Prima mea motorisca japoneza... Nu am mers prea mult cu ea la vremea respectiva, am schimbat cateva motociclete in cei 6 ani si chiar imi aminteam cu placere zilele trecute de ea. Bine ca i-ai dat de cap si ca te-ai putut bucura pe deplin de ea. Sunt superbe motocicletele aniilor '80 Editat Iunie 14, 2012 de PepsiMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 (editat) Super tare! Acum am descoperit topicul, credeam ca este ingropat de ani de zile Prima mea motorisca japoneza... Nu am mers prea mult cu ea la vremea respectiva, am schimbat cateva motociclete in cei 6 ani si chiar imi aminteam cu placere zilele trecute de ea. Bine ca i-ai dat de cap si ca te-ai putut bucura pe deplin de ea. Sunt superbe motocicletele aniilor '80 Merge prea bine mobra asta. Tare mi-e ca se va strica intr-o zi, ca prea o laud. AM o problema minora la ambreiaj dar din comoditate nu am stat sa-i dau de cap. Mi se rupe cablul de ambriaj la 5000km, banuiesc ca sunt arcurile prea tari. Problema e ca fratele meu nu-si mai aduce aminte daca a schimbat arcurile cand a schimbat ambreiajul, s-ar putea sa aiba arcuri mai tari, de alta mobra. Pana la urma o sa-i iau alte arcuri ca sa stiu ca nu e din cauza lor. Editat Iunie 14, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Ehei imi aduc si acu aminte parca ar fi fost ieri cand a luat fratele tau mobra asta si am asistat cand se apucase sa schimbe lantul de distributie, era tot motorul pe banc frumos... Ce tare ca fiarele astea vechi practic n-au moarte daca sunt usor resuscitate din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) Ce poveste frumoasa, parca n-ai crede. Si totusi cam toate motocicletele noastre au asemenea istoricuri, au trecut prin multe maini, au facut fericiti multi oameni, pe cei care au condus-o, pe cei care au zarit-o pe strada... Prima data mi-am vazut primul motor la un an inainte sa-l cumpar, a trecut prin fata mea, la 3 metrii. Nu mi-a trecut prin cap atunci ca va fi motocicleta alaturi de care voi deveni motociclist. Fac off topic deja. Onn: mobra cumparata in 2011, anvelope din 2003 Editat Iunie 15, 2012 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Kawasaki GPZ305 - Best fucking bike! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.