Xomin Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 am si eu o problema cu pomapa de frana pe fata la un dominator din 97, am desfacut-o sa curat pistoanele de la etrier care se blocau si imi tinea roata infranata, dupa ce le-am curatat si montat la loc, am incercat sa aerisesc conducta de frana insa nu mai pompa nimic, am desfacut conducta si de la etrier si de la pompa insa problema pare sa fie de la pompa nu mai arunca lichid de frana - insa la deget se simte cum baga putina presiune insa nu si lichid daca suflu prin pompa cu un compresor iese aer pe conducta ..insa daca suflu pe conducta NU iese nimic prin pompa aveti idee de la ce poate fi ..sau ce sa incerc sa ii mai fac ?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Presupunand ca ai montat totul corect inapoi in pompa, trebuie sa amorsezi intai pompa.Adica trebuie sa faci aerisirea desfacand urubul unde se cupleaza conducta cu pompa.Eu asa am facut la Transalp.Abia dupa ce incepe sa iti bage presiune pe conducta te apuci sa aerisesti la etrier.Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) Pune-i lichid si laso asa o noapte, se aeriseste ea singura , tot aerul o sa se ridice, eventual ca sa fii sigur ii mai faci dimineatza o aerisire ... Editat Martie 7, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 am si eu o problema cu pomapa de frana pe fata la un dominator din 97, am desfacut-o sa curat pistoanele de la etrier care se blocau si imi tinea roata infranata, dupa ce le-am curatat si montat la loc, am incercat sa aerisesc conducta de frana insa nu mai pompa nimic, am desfacut conducta si de la etrier si de la pompa insa problema pare sa fie de la pompa nu mai arunca lichid de frana - insa la deget se simte cum baga putina presiune insa nu si lichid daca suflu prin pompa cu un compresor iese aer pe conducta ..insa daca suflu pe conducta NU iese nimic prin pompa aveti idee de la ce poate fi ..sau ce sa incerc sa ii mai fac ?????? Si nu ti se pare normal sa nu aiba voie sa refuleze prin pompa? Mie da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 8, 2009 Autor Share Postat Martie 8, 2009 dupa ziua de azi cand ne-am strans trei capete luminate in mecanica ... tot nu am rezolvat nimic intre timp am incercat si solutia asta problema e ca din pomapa nu arunca deloc lichid, sau cateodata foarte foarte putin o posibila solutie ar fi: sa fie infundat pistonul (sau cum se cheama), am vazut ca in interiorul lui este un orificiu destul de mic pe care am incercat sa il curat cu un ac insa nu a mers (accesul la orificiul de care vorbesc se face pe unde se prinde piesa 19 de pompa aici) - o sa mai incerc maine alte posibile bube ?!?!? de ce nu imi arunca lichid din pompa, atat timp cat pistonul functioneaza (mecanic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 ori folosesti o pompa de vacuum pt aerisit circuitul de frana, ori incerci pe cale gravitationala dar e mai dificil. ca sa amorsezi pompa tre sa desfaci putin cunducta la iesirea din pompa, deseori face o bula de aer acolo. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 9, 2009 Autor Share Postat Martie 9, 2009 ori folosesti o pompa de vacuum pt aerisit circuitul de frana, ori incerci pe cale gravitationala dar e mai dificil.ca sa amorsezi pompa tre sa desfaci putin cunducta la iesirea din pompa, deseori face o bula de aer acolo. succes problema e ca pompa nu scoate deloc sau foarte putin lichid, cand incerc sa o verific cu furtunul scos chiar de la pompa, de acea cred ca e infundata ?!? desi nu stiu daca asta este buba eu mai am un semn de intrebare... pompa de frana merge doar daca tot circuitul se afla sub presiune (vacum)??? sau trebuie sa mearga si cand are furtunul desfacut (adica sa arunce lichid)?????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 problema e ca pompa nu scoate deloc sau foarte putin lichid, cand incerc sa o verific cu furtunul scos chiar de la pompa, de acea cred ca e infundata ?!? desi nu stiu daca asta este buba eu mai am un semn de intrebare... pompa de frana merge doar daca tot circuitul se afla sub presiune (vacum)??? sau trebuie sa mearga si cand are furtunul desfacut (adica sa arunce lichid)?????????? cu o seringa mare si un furtun incearca sa amorsezi de la etrier spre borcan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Asa cum s-a mai spus ai pompa plina cu aer. In conditiile astea nu face presiune. Incearca sa actionezi levierul, dar rar cu pauza de 10-15 sec intre actionari si uita-te in rezervorul de lichid la micile bule de aer care se ridica la suprafata dupa fiecare actionare. Nu te grabi ca nu iese aerul asa. Dupa ce ai aerisit pompa restul merge usor. Verifica si gaura din ventilul de aerisire din etrier sa nu fie cumva infundata cu mizerie si sa nu poti face aerisirea din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 am si eu o problema cu pomapa de frana pe fata la un dominator din 97, am desfacut-o sa curat pistoanele de la etrier care se blocau si imi tinea roata infranata, dupa ce le-am curatat si montat la loc, am incercat sa aerisesc conducta de frana insa nu mai pompa nimic, am desfacut conducta si de la etrier si de la pompa insa problema pare sa fie de la pompa nu mai arunca lichid de frana - insa la deget se simte cum baga putina presiune insa nu si lichid daca suflu prin pompa cu un compresor iese aer pe conducta ..insa daca suflu pe conducta NU iese nimic prin pompa aveti idee de la ce poate fi ..sau ce sa incerc sa ii mai fac ?????? Intrucat acum doua saptamani m-a umplut de draci aerisirea circuitului de fata de franare la ktm-ul meu sa-ti spun cum am rezolvat: -am desfacut niplul de aerisire de la etrier -am montat un furtun transparent pe niplu (furtun ca la aerisirea bateriei) -am demontat capacul de la pompa de frana si chiar si pompa desfacuta din prinderea de pe ghidon pt ca furtunul de frana facea o bucla deasupra pompei si am vrut ca pompa sa fie deasupra furtunului sa nu ramana aer in el -am lasat ca lichidul de frana sa se scurga pe furtun cam 15 cm complectand in pompa mereu -cu o pompa de umflat roti am suflat in furtunul transparent pana disparea coloana de lichid; o lasam sa-si revina si iar suflam.In timpul asta in pompa de frana iesea aer si chiar si in furtun se ridicau bule -se impinge lichidul dinspre etrier spre pompa pana cand nu mai iese aer in pompa si pompa cu ocazia asta face presiune. -stringi niplul de aerisire al etrierului,montezi definitiv capacul pompei ,o strangi pe ghidon si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Intrucat acum doua saptamani m-a umplut de draci aerisirea circuitului de fata de franare la ktm-ul meu sa-ti spun cum am rezolvat:-am desfacut niplul de aerisire de la etrier -am montat un furtun transparent pe niplu (furtun ca la aerisirea bateriei) -am demontat capacul de la pompa de frana si chiar si pompa desfacuta din prinderea de pe ghidon pt ca furtunul de frana facea o bucla deasupra pompei si am vrut ca pompa sa fie deasupra furtunului sa nu ramana aer in el -am lasat ca lichidul de frana sa se scurga pe furtun cam 15 cm complectand in pompa mereu -cu o pompa de umflat roti am suflat in furtunul transparent pana disparea coloana de lichid; o lasam sa-si revina si iar suflam.In timpul asta in pompa de frana iesea aer si chiar si in furtun se ridicau bule -se impinge lichidul dinspre etrier spre pompa pana cand nu mai iese aer in pompa si pompa cu ocazia asta face presiune. -stringi niplul de aerisire al etrierului,montezi definitiv capacul pompei ,o strangi pe ghidon si gata. Principiul vaselor comunicante, parca... Nu puteai face acelasi lucru cu o seringa mare (de veterinar) ? adica un flux continuu de lichid cu volum mai mare decat volumul instalatiei. Intreb si eu ca nu stiu care-i treaba cu aerisirea pompei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Principiul vaselor comunicante, parca...Nu puteai face acelasi lucru cu o seringa mare (de veterinar) ? adica un flux continuu de lichid cu volum mai mare decat volumul instalatiei. Intreb si eu ca nu stiu care-i treaba cu aerisirea pompei. Se poate si cu o siringa care se potriveste la furtun dar efortul depus este foarte mare; incearca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 25, 2009 Autor Share Postat Martie 25, 2009 mi se poate recomanda si mie un "meserias" in pompe de frana prin bucuresti - cred ca trebuie schimbata garnitura de la piston prefer pe cineva care a mai desfacut pompe de moto (poate chiar dominator ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Martie 26, 2009 Autor Share Postat Martie 26, 2009 nu stie nimeni unde pot repara o pompa de frana?!? trebuie sa ii scot siguranta si imi trebuie un patent cu cioc (pe care nu il am) si probabil schimbate garniturile ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 poti folosi o foarfeca ascutita....o surubelnita mica....improvizeaza...doar esti roman ! numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.