Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

in general merg foarte linistit, 90 km/h e viteza mea de deplasare in afara localitatii

extrem de rar mai ard cate o forja,adica peste 150 la ora

mi se pare ca dupa o experienta de asta merge mai bine motorul,mai rotund parca,mai fin decat inainte

de ce oare? sau e doar o senzatie subiectiva, data de faptul ca scapi de vibratiile urate de la viteza maxima si revii la regimul normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

Unde pot gasi un parbriz touring si un topcase eventual sidecase pentru un F650 din 95?

Si mai am nevoie de semnal spate (carcasa), nu as vrea sa "improvizez" cu unu oarecare.

Cine a avut probleme vreodata cu carcasa de la filtru de aer? (atingea evacuarea si s-a topit cam 1cm2 din plastic)(si mai continea o bucata carpa, probabil sa fixeze filtru?).

Am dat tot jos incerc sa acopar gaura si sa repozitionez toba.

 

Multumesc anticipat,

 

Salutare...interesant...credeam ca numai la mine s-a intamplat nenorocirea asta...da, cand am dat jos carburatoarele sa lipesc flansele de la admisie...am observat cu stupoare ca era ars complet cam 3-4 cm patrati...iar in jurul "gaurii"...era putred inca vreo 2-3 cm...adik...cu alte cuvinte, cam praf toata partea de jos a capacului...si asta din cauza ca STA CHIAR PE TOBA...(cel putin la mine)...Eu am aplicat o bucata de tabla de inox mai subtire, si am lipit-o cu pasta de etansare (8 lei tubul la orice magazin de piese auto), si acum nu mai am probleme...(wow, am ajuns sa dau sfaturi...ma bucur, ca stiu cum e cand nu stii ce sa faci cu o belea... :grinbandit: )

Deci eu zic sa faci si tu ceva de genu, ca altfel o sa te trezesti fara capac...vezi ai grija, razuieste cu o surubelnita dreapta in jurul "gaurii" si vezi daca e macinat, daca pica...

Sper sa rezolvi, multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

servus! de 3 luni sunt si eu posesorul unui BMW F650ST din `98 :)

este prima mea mobra, am numai 600 km cu ea, niciun incident neplacut si sper sa nu vina prea curand..

a 2-a oara cand am iesit la plimbarica era sa ma "aranjeze" si pe mine un chinez virand stanga in fata mea :) , dar am evitat (stangaci) la limita..

azi-noapte mi-a facut-o in schimb mobra :D . s-a rupt cablu de acceleratie.m-am chinuit eu ceva ceva.....pana la urma am desfacut maneta si am ajuns cu ea acasa taras-grabis accelerand direct de la cablu..

de`ajuns cu vorbaraia. spuneti-mi si mie va rog, unde gasesc un cablu de acceleratie pt mobra mea?

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in general merg foarte linistit, 90 km/h e viteza mea de deplasare in afara localitatii

extrem de rar mai ard cate o forja,adica peste 150 la ora

mi se pare ca dupa o experienta de asta merge mai bine motorul,mai rotund parca,mai fin decat inainte

de ce oare? sau e doar o senzatie subiectiva, data de faptul ca scapi de vibratiile urate de la viteza maxima si revii la regimul normal?

 

Nu ti se pare. S-or desfunda carburatoarele, s-or mai curata bujiile, s-or mai desfunda tobele.... dar sigur se intampla ceva. Si mie imi pare la fel. Din cand in cand la 1000-2000-3000 de km o apuca si pe batranica mea o tuse seaca asa.... parca ceva ii pute. O dau in goarna de 2-3 ori la 5000-6000 de ture undeva prin oras, scoate fum si asta am observat seara in luminile celor din spate si se linisteste. Parca e alta mobra dupa. Chiar daca o mai duc in 6000 de ture nu mai scoate nici un pic de fum iar la turatiile ei linistite parca nici nu mai vibreaza asa tare.

 

Sau veniti la Bran si discutam la un pahar de gratare si frigem niste beri!

 

Nu graieste rau colegu brontozaurus sebicus. Imi place bre cum gandesti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti se pare. S-or desfunda carburatoarele, s-or mai curata bujiile, s-or mai desfunda tobele.... dar sigur se intampla ceva. Si mie imi pare la fel. Din cand in cand la 1000-2000-3000 de km o apuca si pe batranica mea o tuse seaca asa.... parca ceva ii pute. O dau in goarna de 2-3 ori la 5000-6000 de ture undeva prin oras, scoate fum si asta am observat seara in luminile celor din spate si se linisteste. Parca e alta mobra dupa. Chiar daca o mai duc in 6000 de ture nu mai scoate nici un pic de fum iar la turatiile ei linistite parca nici nu mai vibreaza asa tare.

Se curata pistonul de depunerile de carbon. E bine sa faci asta din cand in cand, sa-i mai dai cate un red-line, chiar sa atingi limitatorul. Nu mult timp. 2-3 minute la turatie mare si e gata, mai ales daca ai tendinta de a merge lejer cu motorul si la turatii normale catre mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se curata pistonul de depunerile de carbon. E bine sa faci asta din cand in cand, sa-i mai dai cate un red-line, chiar sa atingi limitatorul. Nu mult timp. 2-3 minute la turatie mare si e gata, mai ales daca ai tendinta de a merge lejer cu motorul si la turatii normale catre mici.

 

Iar Uzunu e martor. TUratiile mici e prietenele mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Părerea mea referitoare la regimu de turație:

 

1. e un motor de turație care nu merge bine deloc subturat.

2. a nu se scăpa sub 3000 RPM doar în viteza 1-a Âşi a 2-a.

3. la mers turat 4000- 4300 vibrează frumos... se simte că are forță Âşi tot ce-i trebuie Âşi nu consumă mai mult... ba din contră.

Am testat treaba asta: eu m-am dat in regimu meu de turații la mers normal (3500-5000 RPM) consum 4.4%

frati-miu (cu acelaÂşi motor) regim (2500 - până în 4000 RPM) consum 4.6%

4. are vibrații foarte nasoale în vitezele mari la turații sun 3000.

5. cu el subturat -> n'ai zvâc când trebuie

6. cu el turat -> ai frână de motor corespunzătoare când reduci gazu fără să dai reduci o treaptă

7. motoru are 41k (eu i-am făcut 23k într-un an jumate) Âşi nu dă nici un semn de tulburări cauzate de mers mai turat

8. mereu am avut bujiile impecabile

9. nu am simțit diferențe majore la cum trage indiferent de ce benzină am pus

 

 

Referitor cu venitul pe la Bran vă aÂştept oricând doriți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat placutele de frana pe fata. Am gasit Brembo la 32 euro, in conditiile in care, la Louis Trw, Saito si Lucas erau in jur de 30 de euro. Pt cine e interesat, puteti comanda la Romimoto. si acum o intrebare: cine are parbrizul de touring pe modelul pana in 96, modelul drept. pun o poza ca e mai simplu. Vreau sa imi iau ceva mai inalt si asta e singurul pt modelul meu, dar vreau sa stiu, dat fiind ca eu am 1,91, deci cam inalt, ce protectie imi ofera fata de cel stock pe care il am? Pe cel stoc, curentul de aer ma loveste undeva in piept daca stau drept. Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat placutele de frana pe fata. Am gasit Brembo la 32 euro, in conditiile in care, la Louis Trw, Saito si Lucas erau in jur de 30 de euro. Pt cine e interesat, puteti comanda la Romimoto. si acum o intrebare: cine are parbrizul de touring pe modelul pana in 96, modelul drept. pun o poza ca e mai simplu. Vreau sa imi iau ceva mai inalt si asta e singurul pt modelul meu, dar vreau sa stiu, dat fiind ca eu am 1,91, deci cam inalt, ce protectie imi ofera fata de cel stock pe care il am? Pe cel stoc, curentul de aer ma loveste undeva in piept daca stau drept. Multumesc anticipat

Eu am ceva de genu' ala, am 1.80, si ma bate vantul fix in mecla (chiar in gat, daca stau cu spatele drept).. Cauta unu' cu "buza" deasupra, sau macar o buza adaptabila separat, ca sa elimini si neajunsul asta.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat placutele de frana pe fata. Am gasit Brembo la 32 euro, in conditiile in care, la Louis Trw, Saito si Lucas erau in jur de 30 de euro. Pt cine e interesat, puteti comanda la Romimoto. si acum o intrebare: cine are parbrizul de touring pe modelul pana in 96, modelul drept. pun o poza ca e mai simplu. Vreau sa imi iau ceva mai inalt si asta e singurul pt modelul meu, dar vreau sa stiu, dat fiind ca eu am 1,91, deci cam inalt, ce protectie imi ofera fata de cel stock pe care il am? Pe cel stoc, curentul de aer ma loveste undeva in piept daca stau drept. Multumesc anticipat

 

Cat costa un astfel de parbriz? Ca eu mi-am facut o improvizatie si nu-mi place deloc cum arata, dar tot nu-mi place sa bata vantul ca naiba peste 70-80

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa-mi iau si io un Puig, era vreo 110 Euroi fara taxe de transport...dar mi-a iesit din pareri.

Io am nitel peste 190 cm inaltime si la proba cu un astfel de parbriz a rezultat ca nu-si face banii.

Deja m-am obisnuit sa merg cu 130-160 km/h fara sa mai simt curentul frontal, uneori chiar si cu botul castii rabatat sau viziera saltata...totul vine de la sine, cu timpul...stiti voi, obisnuinta! :)

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi JJ. O să mă gândesc. Pusky, e 100 de bucăți europene. Oricum o să strâng bani Âşi caut ceva. Pusky, dacă îmi iau, ți-l dau pe al meu la un preț de nimic dacă potriveÂşte. E dublu în înălțime. Motorul tău din ce an e ?

 

Al meu e din 94. Am facut rost de un parbriz de scuter, l-am taiat si l-am fixat cum am putut pe sub cel original, care era f mic. Arata destul de ciudat, dar macar nu ma bate vantul. Cand am timp fac si o poza sa va dati si voi cu parerea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi si mie va rog, unde gasesc un cablu de acceleratie pt mobra mea? (f650st)

asfalt uscat!

 

nimeni? :D am sunat la automobile bavaria, dar mi-au spus sa revin luni..

nu mai am alta solutie in afara de AB?

 

ps: pana la ce uzura folositi discurile de frana?

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimeni? :D am sunat la automobile bavaria, dar mi-au spus sa revin luni..

nu mai am alta solutie in afara de AB?

 

ba da...alte magazine moto.De exemplu eu mi-am mai comandat de la magazinul KTM de la Cotroceni anumite piese de BMW.

Editat de flor!n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca piese de BMW F 650 aduce orice magazin de piese straine auto-moto, dupa seria din certificatul de inmatriculare...stiu asta fiindca in Tg-Jiu la magazinul unde este patron un fost coleg de facultate mi se aduce la comanda orice-mi doresc, la preturi sfidatoare pentru Auto-Bavaria! :D

Totul este ca sa incercati, sigur gasiti undeva si bunavointa specifica romanului! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...