Ninu 2000 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Alta locatie ar fi asta.Dar daca tai cotul cutiei filtrului de aer ,la accelerare suna foarte gros.Si nu vreau asta. http://faq.f650.com/FAQs/Photos/VRRelocatePhotos/relocation_opt2_03.jpg Mai o varianta este sa pun un ventilator de computer pe releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Alta locatie ar fi asta.Dar daca tai cotul cutiei filtrului de aer ,la accelerare suna foarte gros.Si nu vreau asta. http://faq.f650.com/FAQs/Photos/VRRelocatePhotos/relocation_opt2_03.jpg Mai o varianta este sa pun un ventilator de computer pe releu. eu am scos cotul ala. pur si simplu se trage mai tare de el. nu se schimba nimic in sunet sau acceleratie sau altceva. chiar imi place cum a iesit si pare a nu se incalzi la fel de tare regulatorul ala. chestia cu ventilatorul e ca... de unde sa-si traga ventilatorul ala aer? am un prieten care isi foloseste motorul in orice conditii (traversari rauri, hard offroad) si nu a avut probleme cu regulatorul (care e in pozitia din fabrica). daca chiar ai timp de pierdut merita relocat. mie mi-a luat 3 ore ca nimica toata chestia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 in general cand se arde un releu e o problema de contacte. sa va uitati cat de corodate si arse/topite sunt contactele dupa ce releul cedeaza. ideal ar fi sa curatati regulat contactele releului. se mai poate adapta un releu MOSFET - din dezansamblarile generatiilor noi de motociclete cu niste conectori superiori izolati foarte bine. cam asta e solutia ca sa scapi forever de problema releului... doar ca doar conectorii costa cam 30 de euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Ca sa scapati de corvoada conexiunilor aiurea, de oxidarea papucilor si alte balarii, taiati firele si dupa ce le bagati cite un tub varnisch izolant termocontractabil, le cositoriti direct capetele, iar apoi trageti acele izolatii peste conexiuni si cu un feon industrial incalziti pina se fixeaza bine pe lipituri si nu vor mai fi probleme in veci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Ca sa scapati de corvoada conexiunilor aiurea, de oxidarea papucilor si alte balarii, taiati firele si dupa ce le bagati cite un tub varnisch izolant termocontractabil, le cositoriti direct capetele, iar apoi trageti acele izolatii peste conexiuni si cu un feon industrial incalziti pina se fixeaza bine pe lipituri si nu vor mai fi probleme in veci! nu incercati ventilatoare. am avut eu unul de server (100+ CFM), ansamblul fiind pus in locul CDI-ului. Vara, pe-o caldura de lesinai, a cedat ventilatorul si pe releu nu puteai sa tii mana. L-am scos in pozitia in care l-au pus majoritatea (afara, pe protectia rezervorului de antigel) si chiar si acolo, vara(35+), cu tot airflow-ul de pe lume se incalzeste destul de tare. deci clar are nevoie si de cea mai mica rafala de aer pe care i-o puteti oferi. Editat Februarie 9, 2013 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Am vazut la ultimele modele de BMW dedicate enduro-touring ca au montat releul de incarcare undeva in fata, prin zona scutului...sau a radiatorului, in dreapta...asa ca bine zici Alexey, fiecare pala de vint in mijlocul verii face minuni releului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 in general cand se arde un releu e o problema de contacte. sa va uitati cat de corodate si arse/topite sunt contactele dupa ce releul cedeaza. ideal ar fi sa curatati regulat contactele releului. se mai poate adapta un releu MOSFET - din dezansamblarile generatiilor noi de motociclete cu niste conectori superiori izolati foarte bine. cam asta e solutia ca sa scapi forever de problema releului... doar ca doar conectorii costa cam 30 de euro... sau costoresti firele , intre releu si instalatie, dar si intre generator si instalatie , dupa caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Inteleg ca nu este o regula ca releul sa se arda de la supraincalzire (cauza poate fi si contactele imperfecte ale mufelor),cu toate ca asta afecteaza negativ durata de viata . Propun sa facem o lista cu posesori de F650 care au avut probleme cu releul.Sa scriem si eventualele cauze care au produs defectiunea.Durata de viata ,de ce nu si simptomele . Ar fi interesant sa scrie si posesori care nu au avut probleme cu releul(ex,de cat timp stiti ca functioneaza fara probleme pe motocicleta,si care este locatia lui in momentul de fata).Sunt binevenite orice detalii. In speranta ca sunt doritori care sa participe incep eu . 1.Personal nu am avut probleme cu releul(doar am intrat in panica odata) ,dar stiu sigur ca a fost schimbat de fostul propietar cu o saptamana inainte sa cumpar eu motocicleta (era in posesia lui de 2 ani ).Ca simptome... in sarcina motorul se oprea in mers(ca si cum ramanea fara benzina).La reelanti si accelerat pana in limitare scoasa din viteza nu facea probleme .Cel nou in momentul de fata este montat langa cutia filtrului de aer. 2.? 3.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 vand kit rulmenti roata ALL BALLS (numai *oaie) BMW F650 kit-ul contine 2 rulmenti si 2 simeringuri, care sunt pentru alte mobre dar..sunt acolo merg pe oricare din roti 40 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Inteleg ca nu este o regula ca releul sa se arda de la supraincalzire (cauza poate fi si contactele imperfecte ale mufelor),cu toate ca asta afecteaza negativ durata de viata . 1.Personal ....................................................................................... aer. ... Acum citiva ani, am mai scris asta...dar vad ca e greu de rasfoit un topic...asa ca repet: 2. Cind am cumparat motorul am sesizat inca de la inceput fluctuatii la incarcare, dar am crezut ca este normal...asa ca dupa aprox. un an am ramas fara curent la vreo 200 Km de casa (s-a ars releul), fiind nevoit sa traversez muntii pe bezna, ca sa ajung la domiciliu (am mers pe baterie cu luminile stinse, folosind rar pozitia). Am schimbat releul cu unul nou care este amplasat exact pe acelasi loc, sub sa, iar de atunci n-am mai avut niciodata probleme cu incarcarea. Unui bun prieten i-a luat foc de la mufa releului (din cauza contactelor imperfecte) si i-a ars saua si toata plasticaraia din zona aferenta...paguba fiind de vreo 1500 lei acum vreo doi ani (cred, nu-mi amintesc exact)...si dupa ce i-am refacut instalatia si am schimbat tot ce arsese, motorul a mers si merge si acum fara probleme, avind releul in acelasi loc, sub sa. Cind o sa am chef de bricolaje, o sa-i mut pozitia undeva unde sa fie bine aerisit, prin prelungirea firelor si cositorirea lor. Deocamdata merge asa cum l-a facut mamitica lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Pana cand.... intr-o noapte , in pustietate , se va hotara sa cedeze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Sanki...am inca unul de rezerva mereu la mine, asa ca poa' sa crape, nu ma mai deranjeaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 (editat) io nu am cunoscut nici un posesor de bmw F650 care sa mearga (adica sa foloseasca motocicleta aia - nu sa o tina doar pentru weekenduri) si care sa nu schimbe releul in medie dupa 1 an MAXIM 2 de functionare... practic e doar o problema de timp pana cedeaza... ca si frey-ul, ca si suprtul de maneta de ambreiaj, ca si senzorul de la frana spate... si lista poate continua Editat Februarie 12, 2013 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Nu am auzit sa existe motocicleta perfecta...asa ca fiecare are hibele ei! Pentru linistea mea, port in trusa, pe linga un releu de rezerva, o maneta cu suport si cablu de ambreiaj, o camera, bujii, scule si maruntisuri care sa ma ajute sa ajung mereu acasa, in caz de defectiuni sau pene pe drum. Daca o fi sa crape motorul, sa se rupa cadrul, sa crape rulmentii,... acum asta este! Exista dube, remorci...! Noi sa fim sanatosi si intregi, cu fierul se rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Nu am auzit sa existe motocicleta perfecta...asa ca fiecare are hibele ei! Pentru linistea mea, port in trusa, pe linga un releu de rezerva, o maneta cu suport si cablu de ambreiaj, o camera, bujii, scule si maruntisuri care sa ma ajute sa ajung mereu acasa, in caz de defectiuni sau pene pe drum. Daca o fi sa crape motorul, sa se rupa cadrul, sa crape rulmentii,... acum asta este! Exista dube, remorci...! Noi sa fim sanatosi si intregi, cu fierul se rezolva! Bravo Ivane... stiam eu ca te descurci. motorul e cea mai buna parte a motocicletei... ala nu m-a lasat niciodata. Dar maruntisurile alea gen suport maneta, frey etc mi-au mancat ficatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Eh, am uitat ca imediat dupa achizitia motocicletei am schimbat si rulmentul "freewheel", fiindca facea nazuri...si de atunci, n-am mai avut probleme cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 O dupa-amiaza petrecuta cu folos ..sper:) Am decis sa inlatur mufele in speranta ca elimin alte neplaceri pe viitor. Cam asa aratau firele ''inainte''. Se poate observa din poze ca mufele sunt ruginite pe interior(probabil contact imperfect). Continuare.. Produsul final. P.S.In mintea mea nelinistita caut o solutie sa aduc mai mult aer in zona releu-lui.Ma gandeam sa fac cateva taieturi la aparatoarea de plastic de sub releu ,odata cu cresterea vitezei ar intra si aer in locasul acela ...Dar ce fac atunci cand ploua:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Daca tot ai umblat la cablaje, atunci era momentul sa il muti. Daca gauresti aparatoarea, vei avea o sa imbibata cu apa ( pentru ca stii ca are gauri de aerisire) si vei avea si niste nisip de transportat, doar nu crezi ca avem strazi curate. Iti mai ramane cooler- ul de pc sau o relocare. Spor si atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Daca tot ai umblat la cablaje, atunci era momentul sa il muti. Daca gauresti aparatoarea, vei avea o sa imbibata cu apa ( pentru ca stii ca are gauri de aerisire) si vei avea si niste nisip de transportat, doar nu crezi ca avem strazi curate. Iti mai ramane cooler- ul de pc sau o relocare. Spor si atentie Vezi ca l-a mutat...se poate vedea in ultima poza ca l-a montat linga vasul de expansiune! Locul releului original a ramas gol, are si cele doua suruburi de prindere montate in gaurile dedicate! El dorea sa gaureasca aparatoarea din dreapta, aia de protejeaza vasul... Cred ca nu ar fi mare problema, fiindca am observat la modelele mai noi ca au releul montat undeva in partea din fata a motocicletei, unde bate vint, ploaie...etc...asa ca nu are ce sa pateasca releul, acesta fiind capsulat, inchis cu rasina care nu permite apei sa intre la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Corect. Am vazut pozele de pe mobil si nu era prea am deslusit multe. Pacat ca nu l-a pus direct pe aparatoare la vedere, cum am si eu si cum am vazut pe f650.com. Intr-adevar, la gs si la cs este dupa scut, in fata si am vazut si pe ceva chopper tot "expus". Important e sa ajunga flux constant de aer. Si nici apa nu-i face rau, adica il raceste. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 cam asa arata un conector dedicat pentru releul mosfet. si releul de incarcare mosfet. am incercat toate variantele pana acum si asta mi se pare chiar o rezolvare a eternei probleme a releului de incarcare... mi le-am pus pe ambele motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 I-am facut releu-lui si aerisire .Am decupat bucata de plastic incercuita in prima poza ,pe care care am repozitionato in asa fel incat sa capteze aerul si sa-l directioneze spre releu.Am adaugat si bucati dintr-o cartela taiata ca sa fac o prelungire (sa preia mai mult aer),si sa inchid capetele sa nu piarda aer.Toate lipite. Deocamdata am facut doua probe .Una cu fenul unde am observat ca aerul este redirectionat corect A doua proba pe sosea fara aripa la cca 100km/h am pus mana deasupra orificiului si am simtit un flux semnificativ de aer (aer mult mai rece decat temperatura de afara). Pot sa spun ca releul nu se mai incalzeste la fel de tare .Pe timpul cand era sub sa au fost momente cand nu am putut sa tin mana pe el dupa un drum mai lung ,in schimb acuma este doar caldut. Poza 1 Pozele 2,3,4,cu ''lucrarea'' in curs de finalizare . Pozele 5,6 cum arata la final ,am vopsit tota masca . P.S.Nu stiu daca ce am facut eu ajuta intradevar ,nici nu am cum sa dovedesc ca ajuta in caz ca o face .Sa spunem ca am avut 2 zile libere in care ma plictiseam ,si cum imi place sa mesteresc la ceva am facut ce se vede .Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Atentie mare pe ploaie, la trecerea prin vaduri sau balti, etc...fiindca fluxul de apa aruncat de roata va fi dirijat direct in filtrul de aer...si nu cred ca-i convine caprei! In rest, lucrarea este excelenta si cred ca merita efortul! Nu contest eficacitatea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Pt ploi torentiale sau atunci cand o spal ,ma gandesc sa-i fac o ''usita''(va fi o bucata de cartela care sa culiseze pe 2 sine).Sansele ca apa sa intre pana la carburator sunt foarte mici cred eu (dar ele totusi exista),adica sunt prea multe obstacole de trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Chiar ai avut timp liber. Arata bine si e si functionala treaba. Sper sa tina lipiturile la vibratiile bine cunoscute ale bmw-ului. Felicitari pentru inventivitate. O intrebare: si-a confectionat cineva o protectie de telescop spate? Din ce material, prinderi, dimensiuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.