Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Metzeler tourance. Sunt la a 3 pereche ( iarna asta iau din nou). Lumea va zice ca sunt mai scumpe, dar linistea mea sufleteasca merita. Pe ud sau uscat sunt la fel de bune aderente. In teren, pt ce o sa faci sunt ideale. Mai sunt si ceva Michelin si de la Continental dar te las pe tine sa hotarasti. Preturi bune sunt pe amvelopemoto.eu. Spor

 

P.s. anvelopemoto.eu (tastatura telefonului nu e pe masura degetelor)

multumesc mult ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut

Aveti idee, un amortizor spate mai poate fi reconditionat? Nu curge, dar omul pentru care intreb se plange ca roata ii atinge la hopuri mari in partea de plastic de sub sea. Daca merge cu pasager de 80 de kg pe drum bun nu are nimic, dar la denivelari mari sau drum de tara chiar si numai cu pilotul de 60 de kg ii atinge roata in respectivul plastic.

Mersi

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, deci sa spere ca doar arcul e dus si sa verifice acest lucru. Daca e asa, banuiesc ca se poate schimba independent de amortizor, ori? M-am uitat pe realoem dar nu gasesc doar arcul ca piesa de schimb.

 

Daca nu ma insel, am vazut arc separat pe motorworks.co.uk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ce piese are din dezmembrare?

tks..

Daca tot se discuta subiectul baterii, am si eu o intrebare la ce mai cunoscatori ca mine.

 

De curand mi s-a bulit releul de incarcare ( tipic ) si am mers asa cu ea pana m-a lasat bateria, ca nu mi-am dat seama ca nu mai incarca. In fine, nu a mai pornit, ba mai rau facea ca toti dracii, imi intrerupea si nu-mi trecea de 3000 de ture ( nu mai era baterie + releul dus, deci scanteia era pe "terminate).

 

Azi am gasit la cineva care dezmembreaza un F650 ( apropo daca vrea cineva piese sa-mi zica si va dau numarul baiatului) un releu, l-am pus, am pornit-o cu bateria de la masina si am mers cu ea vreo 20 de min prin cartier turand-o mai tarisor sa se incarce bateria. De mers merge perfect, nu mai intrerupe, releul pare sa mearga foarte bine, dar nu-mi mai tine deloc curent bateria.

 

Intrebarea e daca are rost sa mai pun bateria pe redresor sa incerc sa o mai vitalizez sau daca e sa-mi iau direct alta. Ma gandesc ca daca nu mai tine deloc curent dupa ce am mers 20 de min cu motorul, nu cred ca va avea efect nici redresorul.

 

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Donez filtru de aer pt BMW F650 Funduro. An de fabricatie moto 1994-2000(?). Este un burete dreptunghiular si subtire.

Numai pentru Bucuresti. Nu trimit cu posta.

Revin maine cu poza etichetei.

Stima.



post-40812-0-78310300-1384838739_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serban @Vreau eu filtrul daca il mai ai ...

 

 

Poate cineva sa-mi spuna cum umblu la reglajele socului.Porneste foarte greu dimineata ,dau la automat aprox 5 min (de cand vremea este mai rece),iar cand porneste cu socul la maxim sta la 2000 rpm.Dupa ce se incalzeste motorul cu socul tras urca si la 3500 rpm .

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Nu ai ce sa reglezi la soc. Incearca sa nu il mai tii chiar tras maxim, e posibil sa ii dai prea mult gaz din prima. Si mie imi face figura asta cand trag socul maxim si daca il dau putin inapoi dupa ce a pornit creste in turatie. Daca nu se rezolva, demonteaza carburatorul si verifica-l sa nu fie plin de gunoaie. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Daca e cineva interesat de un set de cauciucuri sh Pirelli Scorpion DOT 2010, 100/19, 140/17, sa-mi dea un semn. Le-am schimbat de pe BMW-ul F 650 dar inca mai au potenta. Le-am schimbat ca sa am aceleasi caracteristici de cauciuc si la BMW 1200 GS si la 650, respectiv 110/19 fata si 150/17 spate, ContiAtack. Vreau sa spun ca se comporta excelent 650-ul cu noile gume, ba chiar intra la fix si motorika arata excelent. Asa ca cine e interesat sa ma caute la tel 0730.660.418, Bucuresti, Madalin Pribu.

Va salut si asfalt uscat, care mai mergeti si iarna ca noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa le poarte cu grija si doar pana isi ia unele noi. I-am spus la telefon ca au facut toata Europa. Aderenta e excelenta si chiar imi pare putin rau ca le-am dat jos, insa am vrut sa am pe amandoua moto acelasi tip de gume. E mai simplu cu schimbatul intre ele. Una marge mai mult cateodata, alta mai putin. La 1.200 de lei setul de gume noi, nu vreau sa le cumpar in acelasi timp. Asta a fost logica schimbarii si vreau sa spun inca o data ca 650 se comporta mult mai bine cu dimensiunile de pe 1200 GS. Plus ca arata mai bine! Chestie de gusturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...