SergiuG Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Metzeler tourance. Sunt la a 3 pereche ( iarna asta iau din nou). Lumea va zice ca sunt mai scumpe, dar linistea mea sufleteasca merita. Pe ud sau uscat sunt la fel de bune aderente. In teren, pt ce o sa faci sunt ideale. Mai sunt si ceva Michelin si de la Continental dar te las pe tine sa hotarasti. Preturi bune sunt pe amvelopemoto.eu. Spor P.s. anvelopemoto.eu (tastatura telefonului nu e pe masura degetelor) multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) Salut Aveti idee, un amortizor spate mai poate fi reconditionat? Nu curge, dar omul pentru care intreb se plange ca roata ii atinge la hopuri mari in partea de plastic de sub sea. Daca merge cu pasager de 80 de kg pe drum bun nu are nimic, dar la denivelari mari sau drum de tara chiar si numai cu pilotul de 60 de kg ii atinge roata in respectivul plastic. Mersi Editat Octombrie 17, 2013 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Arcul e praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Bun, deci sa spere ca doar arcul e dus si sa verifice acest lucru. Daca e asa, banuiesc ca se poate schimba independent de amortizor, ori? M-am uitat pe realoem dar nu gasesc doar arcul ca piesa de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Bun, deci sa spere ca doar arcul e dus si sa verifice acest lucru. Daca e asa, banuiesc ca se poate schimba independent de amortizor, ori? M-am uitat pe realoem dar nu gasesc doar arcul ca piesa de schimb. Daca nu ma insel, am vazut arc separat pe motorworks.co.uk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Sunt si eu interesat daca se poate reconditiona telescopul spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 salutare! vand inaltatoare de ghidon facute de mine de diferite marimi, 30-20mm din aluminiu, pt ghidon de 22mm. pret 80 lei 0740 199 234 Dani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Salut, ce piese are din dezmembrare? tks.. Daca tot se discuta subiectul baterii, am si eu o intrebare la ce mai cunoscatori ca mine. De curand mi s-a bulit releul de incarcare ( tipic ) si am mers asa cu ea pana m-a lasat bateria, ca nu mi-am dat seama ca nu mai incarca. In fine, nu a mai pornit, ba mai rau facea ca toti dracii, imi intrerupea si nu-mi trecea de 3000 de ture ( nu mai era baterie + releul dus, deci scanteia era pe "terminate). Azi am gasit la cineva care dezmembreaza un F650 ( apropo daca vrea cineva piese sa-mi zica si va dau numarul baiatului) un releu, l-am pus, am pornit-o cu bateria de la masina si am mers cu ea vreo 20 de min prin cartier turand-o mai tarisor sa se incarce bateria. De mers merge perfect, nu mai intrerupe, releul pare sa mearga foarte bine, dar nu-mi mai tine deloc curent bateria. Intrebarea e daca are rost sa mai pun bateria pe redresor sa incerc sa o mai vitalizez sau daca e sa-mi iau direct alta. Ma gandesc ca daca nu mai tine deloc curent dupa ce am mers 20 de min cu motorul, nu cred ca va avea efect nici redresorul. Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Salut, ce piese are din dezmembrare? tks.. Salut, Sincer nu mai stiu, ca eu am luat acum vreo 2 luni de la el. Uite aici nr lui de telefon 0725.250.185. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 imi recomandati va rog un mecanic in bucuresti care a vazut bmw-uri si le cunoaste? mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Ale mele la Silviu merg:(0723) 989 672 Zona Leu-Politehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) Donez filtru de aer pt BMW F650 Funduro. An de fabricatie moto 1994-2000(?). Este un burete dreptunghiular si subtire. Numai pentru Bucuresti. Nu trimit cu posta. Revin maine cu poza etichetei. Stima. Editat Noiembrie 19, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Va salut. Am si eu niste intrebari de incepator. La ce RPM schimbati treptele (upshifting)? La ce RPM mergeti de obicei ca sa nu fie motorul subturat sau supraturat? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Peste 3000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) Serban @Vreau eu filtrul daca il mai ai ... Poate cineva sa-mi spuna cum umblu la reglajele socului.Porneste foarte greu dimineata ,dau la automat aprox 5 min (de cand vremea este mai rece),iar cand porneste cu socul la maxim sta la 2000 rpm.Dupa ce se incalzeste motorul cu socul tras urca si la 3500 rpm . Editat Noiembrie 24, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Salut! Nu ai ce sa reglezi la soc. Incearca sa nu il mai tii chiar tras maxim, e posibil sa ii dai prea mult gaz din prima. Si mie imi face figura asta cand trag socul maxim si daca il dau putin inapoi dupa ce a pornit creste in turatie. Daca nu se rezolva, demonteaza carburatorul si verifica-l sa nu fie plin de gunoaie. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Dupa ce am incercat sa pornesc cu el la maxim ,am verificat bujiile si erau uscate . Cred ca o sa mai desfac odata carburatorul ...Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 aveti idee ce s-a intamplat cu f650.ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 cineva interesat pt. protectie bascula BMW F650 clasic si reglaj lant : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 aveti idee ce s-a intamplat cu f650.ro? Nu stiu, am observat si eu ca nu merge. Ar fii bine ca cineva sa poata sa contacteze admin-ul site-ului. Dar partea de mesaje merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Daca e cineva interesat de un set de cauciucuri sh Pirelli Scorpion DOT 2010, 100/19, 140/17, sa-mi dea un semn. Le-am schimbat de pe BMW-ul F 650 dar inca mai au potenta. Le-am schimbat ca sa am aceleasi caracteristici de cauciuc si la BMW 1200 GS si la 650, respectiv 110/19 fata si 150/17 spate, ContiAtack. Vreau sa spun ca se comporta excelent 650-ul cu noile gume, ba chiar intra la fix si motorika arata excelent. Asa ca cine e interesat sa ma caute la tel 0730.660.418, Bucuresti, Madalin Pribu. Va salut si asfalt uscat, care mai mergeti si iarna ca noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Fara poze si un pret informativ nu cred ca va sari lumea cu oferte! Asa-i comertul pe net! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Primul venit, primul servit, s-au dat! Am intrebat daca e cineva interesat, normal ca pe gratis. Nu fac comert cu cauciucuri folosite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Credeam ca le vinzi, fiindca nu reiese din anunt faptul ca le donezi... Sa le poarte sanatos noul posesor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Sa le poarte cu grija si doar pana isi ia unele noi. I-am spus la telefon ca au facut toata Europa. Aderenta e excelenta si chiar imi pare putin rau ca le-am dat jos, insa am vrut sa am pe amandoua moto acelasi tip de gume. E mai simplu cu schimbatul intre ele. Una marge mai mult cateodata, alta mai putin. La 1.200 de lei setul de gume noi, nu vreau sa le cumpar in acelasi timp. Asta a fost logica schimbarii si vreau sa spun inca o data ca 650 se comporta mult mai bine cu dimensiunile de pe 1200 GS. Plus ca arata mai bine! Chestie de gusturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.