memyselfandI Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Salutare,Am un F650 '98 si vreau sa-i schimb uleiul in curand. Am achizitionat uleiul si filtrul, insa imi mai sunt necesare garniturile/saibele. Filtrul (champion parca) a venit fara garnitura, dar presupun ca merge refolosita cea pe care o am deja. Insa pentru surubul de la baia de ulei mi-ar trebui o saiba, pentru ca acum am mici scurgeri de ulei (surubul e strans bine). INTREBAREA Unde gasesc o saiba din aia si ce dimensiuni are? pe viitor unde pot gasi garnitura pentru filtru? Am citit pe F650.com ca ar exista kit-uri complete ptr schimbul de ulei, stiti vreun site de unde se pot cumpara? /index.php?showtopic=326336 restu' ie cancan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=UgWxFxV9hj8 am facut si un mic filmulet cu problema lu moto... mai sap pe net si daca nu gasesc nimic o duc pana la urma la doctor... nu's expert, defapt dupa cum bine vezi nici pe a mea nu-s in stare s-o dreg, DAR, vezi ca suruburile de amestec sunt drepte, nu stea, doi, tre' sa desfaci reglajul amortizorului spate si plasticele carenelor ca sa ai acces cum trebuie. daca e liniste ai sa auzi arcurile suruburilor cum se misca, asta o sa te ajute sa-ti dai seama cate ture dai. dupa ce ai inchis complet cele 2 suruburi de amestec deschid-le 3.5/3.8 sau chiar 4 ture. eu am folosit o surubelnita pe care am facut cu markeru un semn pt orientare. bafta ! mi-e oarecum familiara problema Salutare,Am un F650 '98 si vreau sa-i schimb uleiul in curand. Am achizitionat uleiul si filtrul, insa imi mai sunt necesare garniturile/saibele. Filtrul (champion parca) a venit fara garnitura, dar presupun ca merge refolosita cea pe care o am deja. Insa pentru surubul de la baia de ulei mi-ar trebui o saiba, pentru ca acum am mici scurgeri de ulei (surubul e strans bine). INTREBAREA Unde gasesc o saiba din aia si ce dimensiuni are? pe viitor unde pot gasi garnitura pentru filtru? Am citit pe F650.com ca ar exista kit-uri complete ptr schimbul de ulei, stiti vreun site de unde se pot cumpara? cel mai simplu la automobile bavaria. mie mi-au adus piesele in 3 zile, si culmea la preturi mai mici decat multe oferte de pe piata ! e drept ca era vb de segmenti si alte balarii de genu asta' de exemplu mie imi curge ulei p-acolo cu garnitura, asa ca am bagat niste " zeama" de teflon si acum nu mai am pb bafta ! Editat Martie 10, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) nu's expert, defapt dupa cum bine vezi nici pe a mea nu-s in stare s-o dreg, DAR,vezi ca suruburile de amestec sunt drepte, nu stea, doi, tre' sa desfaci reglajul amortizorului spate si plasticele carenelor ca sa ai acces cum trebuie. am incercat reglez eu surubul de dozaj, am dat carenele jos, am cautat dar nu stiu sigur care e. Daca tot stii sa manui hardughia de mkIII nu poti face o poza te rog? Editat Martie 11, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) pentru surubul de la baia de ulei mi-ar trebui o saiba, pentru ca acum am mici scurgeri de ulei (surubul e strans bine).Unde gasesc o saiba din aia si ce dimensiuni are? pe viitor unde pot gasi garnitura pentru filtru? Am citit pe F650.com ca ar exista kit-uri complete ptr schimbul de ulei, stiti vreun site de unde se pot cumpara? saibe cred ca poti gasi pe la magazinele de piese auto pe viitor cand cumperi filtrul de ulei cauta in cutie daca are si garnitura.Si eu mi-am luat de la AB ulei si filtru iar filtrul are garnitura. pe de alta parte cind tot dadea in nas, auzeam de sub sha cum tacane releu de incarcare, acum ma intreb, poate fi vreo legatura intre una si alta ? cred ca e cam ca la masinile vechi atunci cand li se incingea bobina.Trebuia sa pun carpa uda pe ea ca sa o racesc si sa porneasca.S-ar putea ca dupa ce se incinge sa nu mai dea scanteie.Mergi la un service moto sa ti-l masoare.Unul nou de la AB e cam 450 lei dar cred ca gasesti si cu 300, nu mai stiu unde se vorbea,tot pe forum dar daca-mi amintesc te anunt. Editat Martie 11, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Revin cu un subiect enervant. Ce ulei sa bag in neamt. Mineral, semi ? 20.40 20.50, 15.40 sau ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) am incercat reglez eu surubul de dozaj, am dat carenele jos, am cautat dar nu stiu sigur care e. Daca tot stii sa manui hardughia de mkIII nu poti face o poza te rog? vezi ca cele doua carburele au cate un dop de cauciuc peste surubele dai jos si reglezi cu o surubelita apoi pui la loc.Nu dai capacul jos ca in poza79,da? Revin cu un subiect enervant. Ce ulei sa bag in neamt. Mineral, semi ? 20.40 20.50, 15.40 sau ce... daca motorul e uzat se recomanda un ulei mai vascos al meu are 43.000 km si i-am luat 20W50 si merge de la -10 la peste 30grade C Editat Martie 11, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Tot mineral bag si eu. Ala de la bmw. 20w50 (care de fapt e Castrol rebranduit daca nu ma insel). Are aproape 40.000 km motorul. Eu unu cam pe la 8000 km l-am schimbat. Acum a zacut toata iarna (are doar vreo 1000 de km facuti inainte de iernat). Probabil o sa il tin tot pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Eu unu cam pe la 8000 km l-am schimbat. Acum a zacut toata iarna (are doar vreo 1000 de km facuti inainte de iernat). Probabil o sa il tin tot pe asta. daca a depasit 1 an de cand l-ai pus si-a mai pierdut din proprietatile de ungere si zic sa-l schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Nu are un an. Cred ca l-am schimbat prin septembrie anul trecut..iar pe la sf lu oct (daca tin bine minte) a intrat invelita la garaj Oricum, de schimbat incerc sa il schimb mai repede decat ce recomanda bmw (10.000 km parca). Dorm mai linistit asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) intrebare grea eu am st si la asta in stanga bordului e un ceas cum il reglez sa mi arate ora corect? Editat Martie 11, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) intrebare greaeu am st si la asta in stanga bordului e un ceas cum il reglez sa mi arate ora corect? Bagi mana sub el si vezi ca e o clapeta care actioneaza un buton. Te asiguri ca e pus contactul iar apoi apesi pe clapeta ala pana cand iti reglezi ceasul Editat Martie 11, 2009 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Pentru "copii saraci" asa ca mine recomand pe vremuri de criza,ca intotdeauna,seibi de aluminiu pentru suruburile golire ulei din monezi indigene iesite din circulatie,alea de aluminiu,de diferite diametre,gaurite cu burghiul de dimensiuni potrivite incit surubul sa intre aproape fix pe ele.Unde necesita garnituri de klingherit,la orice magazin cu profil "instalatii sanitare"(!) se gasesc diferite marimi de seibi din acest material la pret de 10 lei snopul fata de Auto Bavaria unde nu comentez pretul...iar calitatea va spune mosu',nu difera! Pe parcurs,daca mai aveti dureri care sa usture buzunarul in domeniul pieselor de BMW,postati aici si poate va gasesc tot io remediul!...Pe cit posibil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 seibi de aluminiu pentru suruburile golire ulei din monezi indigene iesite din circulatie,alea de aluminiu, shefu da daca are model in relief si nu e perfect plana ,etansaza?nu curge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos555 Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 O intrebare legata de un F650 din 96 (cu carburator). Cand acelerez usor, de pe la 3000 de rpm incolo simt un fel de mici acclerari si decelarari, adica motorul il turez usor dar in timp ce fac treaba asta se simt niste mici fluctuatii in acea accelereare, aveti idee ce o fi? Am schimbat filtru de aer bujiile si pipele, si parca merge un pic mai bine, dar tot are treaba asta. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 shefu da daca are model in relief si nu e perfect plana ,etansaza?nu curge? Merge neica,merge,fiindca aluminiul preia formele fiind un metal moale! Ca sa fii si mai sigur,pe saiba poti sa pui un fir de azbest infasurat dupa surub,cu putina vaselina! Iese o lucratura garantata,fara moarte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 (editat) O intrebare legata de un F650 din 96 (cu carburator). Cand acelerez usor, de pe la 3000 de rpm incolo simt un fel de mici acclerari si decelarari, adica motorul il turez usor dar in timp ce fac treaba asta se simt niste mici fluctuatii in acea accelereare, aveti idee ce o fi? Am schimbat filtru de aer bujiile si pipele, si parca merge un pic mai bine, dar tot are treaba asta. Multumesc Verifica starea galeriilor de admisie, cele de cauciuc. Sa nu traga putin aer fals pe acolo si fisele de bujii. Editat Martie 12, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Am schimbat filtru de aer bujiile si pipele, si parca merge un pic mai bine, dar tot are treaba asta. ...si benzina,daca ai tinut-o peste iarna fara stabilizator,arunc-o si pune-ti alta proaspata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 am luat bateria sus si incerc sa o repun pe picioare. In caz ca nu merge va rog recomandati-mi si mie, din experienta proprie ceva care sa aiba intretinere minima la un pret bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salutare! Poate sa-mi spuna cineva care este lungimea amortizorului spate al Bmw-ului F650? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salutare!Poate sa-mi spuna cineva care este lungimea amortizorului spate al Bmw-ului F650? Multumesc anticipat! Daca te referi la cursa, 165mm.. Lungimea efectiva nu o stiu, dar poate o gasesti pe ceva gen faq.f650.com sau realoem.com.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 care stiti ce face furtunul de scurgere din filtru de aer care la capat un dop ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 care stiti ce face furtunul de scurgere din filtru de aer care la capat un dop ? multumesc In cutia de la filtru de aer se acumuleaza tot felul de chestii...care se scurg scotand dopul de la furtunas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 In cutia de la filtru de aer se acumuleaza tot felul de chestii...care se scurg scotand dopul de la furtunas am scos dopu si a curs un lichid maroniu usor uleios ! acu' sa-l pun la loc ? sau sa-l las fara dop ? multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 am scos dopu si a curs un lichid maroniu usor uleios ! acu' sa-l pun la loc ? sau sa-l las fara dop ? multumesc ! Pune-l la loc. Acolo se strange de obicei ulei. E bine sa-l drenezi din cand in cand, mai ales dupa ce ai culcat mobra, voluntar sau involuntar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Pune-l la loc. Acolo se strange de obicei ulei. E bine sa-l drenezi din cand in cand, mai ales dupa ce ai culcat mobra, voluntar sau involuntar gata sefu' l-am pus la loc ! multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.