sebicozaurus Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 De obicei motoru face urât la turații mici când s-a încălzit Âşi nu i-ai băgat Âşocu. Teoretic nu ar trebuii să simți diferențe imense dacă nu merge o bujie. (mie-mi scânteia aiurea o fiÂşă) Âşi încă mergea brici. M-am sesizat doar într-o seară când am văzut scântei aiurea... dar la mers...... nimic deosebit. Referitor la regimu de mers.... schimb normal în 4500-5000. ÂŞi frecvent schimb Âşi în 7000 sau chiar roÂşu fără să am probleme. Motoreta asta merită cox. Eu personal am observat că dacă merg frumos cu ea văd că nu-i place.... Dacă merg aiurea, cu ea turată... în forjă Âşi alte trebuiri dăstea motoreta merge excelent fără fițe. Referitor la încărcare (releul de încărcare) am observat că 2 relee noi, proaspăt montate încarcă mult adică în jur de 15V (fără să treacă de 15.2V) Valoarea e cam mare, dar aÂşa observ că funcționează ele. Sugestia mea e să verifici bateria Âşi să completezi cu zeamă distilată de câte ori e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 De obicei motoru face urât la turații mici când s-a încălzit Âşi nu i-ai băgat Âşocu. Teoretic nu ar trebuii să simți diferențe imense dacă nu merge o bujie. (mie-mi scânteia aiurea o fiÂşă) Âşi încă mergea brici. M-am sesizat doar într-o seară când am văzut scântei aiurea... dar la mers...... nimic deosebit. Referitor la regimu de mers.... schimb normal în 4500-5000. ÂŞi frecvent schimb Âşi în 7000 sau chiar roÂşu fără să am probleme. Motoreta asta merită cox. Eu personal am observat că dacă merg frumos cu ea văd că nu-i place.... Dacă merg aiurea, cu ea turată... în forjă Âşi alte trebuiri dăstea motoreta merge excelent fără fițe. Referitor la încărcare (releul de încărcare) am observat că 2 relee noi, proaspăt montate încarcă mult adică în jur de 15V (fără să treacă de 15.2V) Valoarea e cam mare, dar aÂşa observ că funcționează ele. Sugestia mea e să verifici bateria Âşi să completezi cu zeamă distilată de câte ori e nevoie. Ok...inseamna ca nu este de la bujie ceva insa a fost ciudat fiindca mergea cu rateuri...ca si cand ar fi tusit. Iar cu schimbatul la turatii mari credeam ca asa se arde garnitura de la chiuloasa, mergand in turatii mari. De aceea pana acum mergeam cu maximum 4500 ceea ce insemna, pe autostrada 120km/h. Este adevarat ca daca mergeam mai sus, cand depaseam, parca mai dispareau si vibratiile . Cu incarcarea este ciudat, am fost la VARTA si mi-au dat garantia, bateria are o saptamana. Am pus acid, acum am completat fiindca dupa plimbarea de la Galati m-am intors cu ea jumatate goala. Am observat ca daca o tin in 4000 incepe si da pe afara acid si fierbe rau. Dar ca si voltaj nu trece de 15V. Ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Cu incarcarea este ciudat, am fost la VARTA si mi-au dat garantia, bateria are o saptamana. Am pus acid, acum am completat fiindca dupa plimbarea de la Galati m-am intors cu ea jumatate goala. Am observat ca daca o tin in 4000 incepe si da pe afara acid si fierbe rau. Dar ca si voltaj nu trece de 15V. Ciudat... Releul nu are voie sa bage mai mult de 14,5.Mergi la electronist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Releul nu are voie sa bage mai mult de 14,5.Mergi la electronist. Se poate repara ceva? Eu credeam ca doar trebuie schimbat releul....Maine ma duc la Buzoianu sa imi faca lista cu ce trebuie schimbat...am emotii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Se poate repara ceva? Eu credeam ca doar trebuie schimbat releul....Maine ma duc la Buzoianu sa imi faca lista cu ce trebuie schimbat...am emotii Daca baga mai putin nu se mai poate face nimic dar daca baga mai mult cred ca se poate. Nu ma pricep dar am auzit pe cineva ca si l-a facut.Probabil ca-i baga o rezistenta,ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Poti schimba linistit si pe rosu daca doresti. Ideea e sa ii pui ulei corespunzator si sa fie schimbat la 5000 si filtrul de aer spalat mai des. Nu-ti fa griji, nu il faceau sa se tureze pana la 7500 daca apareau probleme. Asta e parerea mea. Da, intr-adevar un regim normal zice sa schimbi pana l 5000 dar ce e normal in ziua de azi. Sper sa il repari si sa te bucuri de el in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Daca baga mai putin nu se mai poate face nimic dar daca baga mai mult cred ca se poate.Nu ma pricep dar am auzit pe cineva ca si l-a facut.Probabil ca-i baga o rezistenta,ceva... Eu ma gandeam sa ii mai pun un consumator...ceva, ma mai gandeam si sa merg cu faza lunga insa nu prea este ok fata de cei din sens opus. Ieri, venind pe autostrada, m-a depasit un tip cu motocicleta si avea faza lunga pornita. M-am gandit ca merge asa fiindca esti mai bine remarcat atunci cand depasesti insa este o solutie si daca iti incarca prea mult... Ca sa nu mai pierd aiurea acidul ala, care apropos se gaseste din plin in Vitan, am facut o bucla cu un furtunas intre iesirea de la baterie si una dintre intrarile la elementi, sper ca intelegeti ce vreau sa spun. Inca nu am testat sa vad daca merge, daca nu mai pierd aiurea acidul. Maine fiindca planuiesc o iesire mai de durata voi afla.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Ca sa nu mai pierd aiurea acidul ala, care apropos se gaseste din plin in Vitan, am facut o bucla cu un furtunas intre iesirea de la baterie si una dintre intrarile la elementi, sper ca intelegeti ce vreau sa spun. Inca nu am testat sa vad daca merge, daca nu mai pierd aiurea acidul. Maine fiindca planuiesc o iesire mai de durata voi afla.... Ai eliminat iesirea.ori pusca furtunul ori o sa pierzi lichidul pe la imbinari..si pe la dopuri..nu e chiar asa usor sa faci o baterie fara intretine..Prin fierbere se distruge bateria incet da sigur.. Releul de incarcare este pus pe motor pt protejatea bateriei si a consumatorilor.. nu uitati ca este un CDI pe motor care nu e chiar ieftin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Ai eliminat iesirea.ori pusca furtunul ori o sa pierzi lichidul pe la imbinari..si pe la dopuri..nu e chiar asa usor sa faci o baterie fara intretine..Prin fierbere se distruge bateria incet da sigur..Releul de incarcare este pus pe motor pt protejatea bateriei si a consumatorilor.. nu uitati ca este un CDI pe motor care nu e chiar ieftin.. No CDI involved. Doar benzina, aer si un carburator. Sau doua. Despre pus consumatori in veselie pe el, poti sa-i pui si masina de spalat pe ea. Buba s-ar putea sa nu fie la tot releul ci doar la regulatorul de tensiune din releu. In mod normal daca nu ai nici un consumator ar trebui sa-ti dea cam 14.5. Problema la al meu de exemplu e ca nu mai revine la o incarcare normala cand inchid cosumatorii. Adica o pornesc si atunci imi da 14.7, pornesc faza scurta imi baga 15. Pornesc si faza lunga si masina de spalat si imi baga 15.2. E o valoare ok pentru faza lunga pornita. Buba e ca sting faza lunga si regulatorul nu revine la 14.5 ci ramane acolo sus in modul "Cernavoda". Cica ar merge daca ii pui o rezistenta undeva in circuit dar intrebarea mea este: regulatorul pur si simplu o sa dea mai mult pentru a compensa. Ideea cu returul de acid poate mai salveaza niste acid dar nu cred ca e viabila la drum lung decat ca solutie de avarie sa te intorci acasa. O baterie are preaplinul ala deschis tocmai sa respire si sa nu acumuleze presiune. In cel mai bun caz sar capacele daca acumulezi presion, in cel mai rau caz cedeaza altceva in baterie si faci baterius explodatus bum bum. Nu e chiar mina antipersonal dar niste damage tot face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Cica az' pesele mele sunt in tranzit in bukresh.. N-am emoticoi sa descriu cat de fericit voi fi cand o sa le am in mana.. in schimb, am unul pentru cazul in care nu sunt in conditie tocmai stralucita: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 QUOTE (vmm @ Jul 24 2009, 12:53 PM) Salutare tuturor, Maine in jur de ora 9 dimineata se da startul din Sarata Monteoru (Buzau) catre Siriu-->Lacul Vulturilor. Drumul pana la Siriu este cunoscut de majoritatea ca fiind excelent pentru moto. Incepand de acolo se intra pe forestier cam 20-25km(sper sa nu ma insel) pana la susnumitul lac. Detalii sunt aici: Prima Incercare si aici: Incercarea de Maine, 24.iulie.2009 Daca sunteti doritori si vreti mai multe detalii sunati-ma la 0767150090 Vali Cum a fost, ati avut probleme cu cainii de la stana, pe mine m-au cam alergat. Pieptisul ala la iesire din padure e cam brutal el asa si baia cum a fost la trecerea prin "boltoaca" aia pana in lac? Tare traseu. Nu am avut probleme cu cainii ci cu caii! Se postasera in mijlocul potecii aproape de varful unei pante dificile. Am crezut ca se vor speria de la motoare si vor fugi dar... si-au aparat teritoriul Panta de la iesire din padure, cea plina de bolovani aruncati in carare a fost urcata fara probleme, cu viteza maricica zic eu. Mai nasol a fost inainte de pieptis, la podetul ala cu gauri in el. E foarte parsiv. Baltoaca dintre cele doua lacuri am luat-o la ghici. Am presupus ca nu poate fi foarte adanca. Era pana pe la coturile alea te la evacuare din fata. Am trecut cu morcovul dar am trecut. A fost excelent. Am postat si track-ul din Google Earth acolo, pe f650.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Nu am avut probleme cu cainii ci cu caii! Se postasera in mijlocul potecii aproape de varful unei pante dificile. Am crezut ca se vor speria de la motoare si vor fugi dar... si-au aparat teritoriul Panta de la iesire din padure, cea plina de bolovani aruncati in carare a fost urcata fara probleme, cu viteza maricica zic eu. Mai nasol a fost inainte de pieptis, la podetul ala cu gauri in el. E foarte parsiv. Baltoaca dintre cele doua lacuri am luat-o la ghici. Am presupus ca nu poate fi foarte adanca. Era pana pe la coturile alea te la evacuare din fata. Am trecut cu morcovul dar am trecut. A fost excelent. Am postat si track-ul din Google Earth acolo, pe f650.ro Bravo, ai toata admiratia mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Am si eu o problema la BMW-ul meu daca poate cineva sa-mi dea un sfat. Nu l-am mai pornit de 2 zile si azi dimineata a pornit foarte greu. Afara erau in jur de 10 grade. Eu m-am gandit ca poate sunt bujiile tinand cont ca motorul are 35 700 km si nu le-a schimbat nimeni. Dupa ce se incalzeste porneste foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Bujiile le poți schimba, doar vreo 50 ron, verifica bateria Âşi mai contează Âşi vâscozitatea uleiului dimineața. Trage Âşocul la jumate. La altceva nu cred să fie necesar să te uiți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 SAlutari, Am o mica problema, saptamana trecuta dupa vreo 80 de km a inceput sa imi sacadeze motorul, si nu mai vroia sa traga , doar daca o tinem peste 5000 de ture, si ajuns in oras , la relanti murea de tot. Oare sa fie benzina de vina, pana acum am pus de la petrom si nu a avut nimic, acum am bagat de la rompetrol.am mai auzit de unii care se plangeau de cea de la rompetrol, cred ca depinde si locatia. Bujiile sunt noi vreo 250 de km. Uleiul e schimbat tot cam de vreo 250 de km si azi l-am verificat si e putin sub minim. Cand am ajuns in fata blocului nu mai pornea decat daca acceleram bine. Azi am pornit-o si a pornit din prima. Cred ca o sa completez uleuil si o sa mai vad dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 SAlutari, Am o mica problema, saptamana trecuta dupa vreo 80 de km a inceput sa imi sacadeze motorul, si nu mai vroia sa traga , doar daca o tinem peste 5000 de ture, si ajuns in oras , la relanti murea de tot. Oare sa fie benzina de vina, pana acum am pus de la petrom si nu a avut nimic, acum am bagat de la rompetrol.am mai auzit de unii care se plangeau de cea de la rompetrol, cred ca depinde si locatia. Bujiile sunt noi vreo 250 de km. Uleiul e schimbat tot cam de vreo 250 de km si azi l-am verificat si e putin sub minim. Cand am ajuns in fata blocului nu mai pornea decat daca acceleram bine. Azi am pornit-o si a pornit din prima. Cred ca o sa completez uleuil si o sa mai vad dupa PorneÂşte-o noaptea Âşi vezi dacă nu scânteieÂşte între fiÂşă Âşi bujie. ÂŞi eu am pățit la fel. Când faci această constatare priveÂşte cu atenție fiÂşele. Mie-mi dădea sânteia în partea de sus a bujiei Âşi se vedea în interiorul fiÂşei în partea de sus. IarăÂşi poți să vezi treaba asta Âşi numa după culoarea fiÂşei.... la îmbinarea dintre metal Âşi partea neagră de sus. Imbinarea aia se albise uÂşor față de negru ce continuă în sus. (asta dacă ai fiÂşele originale Beru - cele cu metal). Daca nu-s cele originale.... ar trebui să vezi scânteia între partea de sus a fiÂşei Âşi motor. Soluție -> schimbat fiÂşele ... d'oohh... (nu-s veÂşnice) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 PorneÂşte-o noaptea Âşi vezi dacă nu scânteieÂşte între fiÂşă Âşi bujie. ÂŞi eu am pățit la fel. Când faci această constatare priveÂşte cu atenție fiÂşele. Mie-mi dădea sânteia în partea de sus a bujiei Âşi se vedea în interiorul fiÂşei în partea de sus.IarăÂşi poți să vezi treaba asta Âşi numa după culoarea fiÂşei.... la îmbinarea dintre metal Âşi partea neagră de sus. Imbinarea aia se albise uÂşor față de negru ce continuă în sus. (asta dacă ai fiÂşele originale Beru - cele cu metal). Daca nu-s cele originale.... ar trebui să vezi scânteia între partea de sus a fiÂşei Âşi motor. Soluție -> schimbat fiÂşele ... d'oohh... (nu-s veÂşnice) Problema asta am avut-o si eu in trecut(numai ca la mine trebuia sa o tin la 400 de ture ) Am schimbat benzina si totul a revenit la normal. Greseala a fost ca am alimentat de la Lukoil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 PorneÂşte-o noaptea Âşi vezi dacă nu scânteieÂşte între fiÂşă Âşi bujie. ÂŞi eu am pățit la fel. Când faci această constatare priveÂşte cu atenție fiÂşele. Mie-mi dădea sânteia în partea de sus a bujiei Âşi se vedea în interiorul fiÂşei în partea de sus.IarăÂşi poți să vezi treaba asta Âşi numa după culoarea fiÂşei.... la îmbinarea dintre metal Âşi partea neagră de sus. Imbinarea aia se albise uÂşor față de negru ce continuă în sus. (asta dacă ai fiÂşele originale Beru - cele cu metal). Daca nu-s cele originale.... ar trebui să vezi scânteia între partea de sus a fiÂşei Âşi motor. Soluție -> schimbat fiÂşele ... d'oohh... (nu-s veÂşnice) Problema asta am avut-o si eu in trecut(numai ca la mine trebuia sa o tin la 400 de ture )Am schimbat benzina si totul a revenit la normal. Greseala a fost ca am alimentat de la Lukoil MS pt raspunsuri, da asa ma gandeam si eu ca e de la benzina Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Greseala a fost ca am alimentat de la Lukoil eu alimentez de obicei numai de la lukoil si nu am astfel de probleme,dar am patit si eu asa ceva si treaba cu fisele si pipele este adevarata,nu tin o viata,am desfacut una din pipe si rezistenta care era acolo era coapta toata,am inlocuit-o cu o sarma de cupru si totul e ok,rezistenta e ca sa nu baraie radioul ceeea ce nu e cazul nostru...si eu am incercat noaptea si zici ca era un joc de lumini acolo,deasupra bujiilor,dar dupa ce am "reparat "pipele totol e ok. numa bine.asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Problema prindere pe cadru top case. Posed un minunat top case Givi de 48k de care sunt multumit si drept urmare il am montat pe motocicleta in permanenta. Nu stiu ce, cum , unde si de cat timp s-a intamplat insa acum doua zile am observat ca este rupt in toate prinderile posibile de pe cadru. Varianta in care cineva a vrut sa ma depozedeze de el nu cred ca este valabila pentru ca l-ar fi luat foarte usor in conditiile actuale. Asa ca aruncati mai aruncati cate un ochean si prin locurile "greu accesibile" din cand in cand. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 ca in poza a 8-a s-a rupt si la mine si am fost la buzoianu de mi-a sudat la inceput am crezut ca a fost din cauza greutatii topcase-ului si a vibratiei dar acum ma gandeam ca intr-o seara cand am parcat in fata blocului si in noaptea respectiva a plouat fiind cricul pus pe pamant a cazut pe o parte lovind o masina cu topcase-ul si ramanand sprijinita in topcase deci... de la cazut pe strada nu stiu daca avea cum sa se rupa pentru ca nu puteam lovi cu topcase-ul zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 ...e din cauza greutatii top-caseului si a vibratiilor .... Am patit si eu la fel pana cand nu l-am intarit ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Am desfacut vreo 4-5 capre in zona aceea si toate aveau acelesi rupturi,de parca ar fi fost surori.In prima faza mi-am facut autocritica fiindca umblu mereu cu "cotetu' " plin si o mai si alerg,indiferent de starea carosabilului,dar vazind ca si la altii se intimpla la fel,chiar si la un amic de nu avea top-casse pe capra si nu se vedeau urme ca ar fi avut montat vreodata,m-am linistit.Cred ca orice bagaj pus la spate pe acel suport,din cauza vibratiilor rupe in timp urechiusele acelea firave. In viitor voi confectiona un suport din platbanda mai groasa si-l voi suda peste ala original care cred ca s-a rupt iar,in vara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 ...e din cauza greutatii top-caseului si a vibratiilor .... Am patit si eu la fel pana cand nu l-am intarit ..... O sa-l sudez la autogen si o sa incerc sa-l mai intaresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) cum simbata ma plictiseam teribil, am trecut pe la buzonianu si i-am admirat hangaru' Melciu si CHL erau pe rampa, am trecut i-am salutat si mi-am adus aminte de balaur bafta ! Editat Septembrie 7, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.