maddok Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 salutare tuturor! sunt disperat dupa o furca de gsx600f (modelul meu este din 1999) s-a indoit intr-un accident luni dimineatza si vreau neaparat sa imi fac motorul cat mai repede .... crede cineva ca ma poate ajuta in acest sens ???? (adik sa imi vanda una ) sau dak macar stiti pe cineva care dezmembreaza una sa imi zica si mie .... i really need it !!! ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pest Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Am reusit ... sa primesc o veste proasta astazi Dupa 1 luna si ceva am primit raspuns ca buloase sau crash-pad-uri nu se mai fabrica pentru GSXF de nici un fel (desi ele apar in listele de preturi samd). Nici parbrizul double-bubble (sau cum se scrie) nu mi-a ajuns ... dar cu binevointa domnului se mai da astazi o comanda pentru el ... tind sa cred ca nici acesta nu va veni. Deci sambata ma duc la baietii de la Suzi de pe Stefan sa-i intreb de sanatate. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 spuneti-mi va rog urgent ce tip de bec imi trebuie pt. stop/pozitie..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 salutare tuturor! sunt disperat dupa o furca de gsx600f (modelul meu este din 1999) s-a indoit intr-un accident luni dimineatza si vreau neaparat sa imi fac motorul cat mai repede .... crede cineva ca ma poate ajuta in acest sens ???? (adik sa imi vanda una ) sau dak macar stiti pe cineva care dezmembreaza una sa imi zica si mie .... i really need it !!! ( nimeni ???? macar spuneti-mi si mie dak se potriveste de la alt model .... gen bandit sau gsx r sau gs 500 .... aproape plang ( imi vreau motoru inapoi ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 cat a fost kit-ul de lant? kitul a fost 480 lei adus direct de la viena cica in cateza zile am avut noroc ca era deja cineva pleacat la cumparaturi:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) nimeni ???? macar spuneti-mi si mie dak se potriveste de la alt model .... gen bandit sau gsx r sau gs 500 .... aproape plang ( imi vreau motoru inapoi ( De la GS sigur nu se potriveste ca e prea subtire. Gixxeru are furca upside down si implica o gramada de modificari (alti etrieri, alte discuri etc.). De la Bandit 600 e cel mai probabil sa se potriveasca insa nu iti pot zice sigur. Editat Iulie 4, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pest Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Vin si eu cu o intrebare de baraj ... in cate ture mergeti de obicei cu vacile voastre ? Si cam cat va consuma (astea "normale" nu cu dynojet-uri sau alte briz-brizuri). PS: Care esti cu vaka galbena si o parchezi pe Ceahlau aproape de intersectia cu Cal. Crangasi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 in oras intre 6-10 afara intre 4,5-6% dar cu pasager... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 (editat) in cate ture mergeti de obicei cu vacile voastre ? Si cam cat va consuma (astea "normale" nu cu dynojet-uri sau alte briz-brizuri). in oras schimb la 4 mii (sa nu pornesc alarme auto -> am toba un pic modificata) in afara, mers de croaziera 6500 ture, schimb la 7000 iar in depasiri in 10.000!!! consum 7% - 10% Editat Iulie 15, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Pana la urma ...stabilim si noi o intalnire stabila a katanistilor ? duminica spre ex? cand e toata lumea acasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Iulie 18, 2008 Autor Share Postat Iulie 18, 2008 Sambata e mai ok? Io lucrez duminica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Salutare tuturor... Voi ce baterii folositi la moto ??? cred ca a mea ma cam lasa...shi de unde ati cumparat, multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) sambata ar fi super pt intrunire Salutare tuturor... Voi ce baterii folositi la moto ??? cred ca a mea ma cam lasa...shi de unde ati cumparat, multam fain is la moda astea pe gel (nu pe acid).. la mine varta 12V-10A modelu-> sa incapa in locu ala Editat Iulie 18, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 EU i-am luat una cu gel de la varta de pe stefan cel mare la inceputul verii,a fost vreo 2 mil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Am luat o baterie, Yuasa de 8 A cu gel...dar tot am o problema...sa povestesc cum a inceput... ...acum 3 saptamani am plecat in vacanta, cu mashina, asha cand ai familie cu copii..., dupa vreo doua saptamani m-au sunat cei la care am lasat motococleta shi imi spuneau ca se aude un tacanit...mentionez ca nu am armat alarma cand am plecat, mai mult sa nu inceapa sa piuie shi sa deranjeze...doar era intr-o curte...atunci le-am spus sa scoata o borna de la baterie...zis shi facut...acum revin din concediu, cu dor de plimbare, dupa 3 saptamani...shi cuplez borna, iar curent zero...nimic...ce sa fac? ma interesez, zic sa o incarc, dar cel mai bine e sa iau una noua...fac rost d euna aproape noua, ma duc azi, zic sa imi iau motorul...pun bateria, cuplez bornele dar fara mufele de la alarma...dau la automat...invartea dar de pornit nimic...mai incerc, mai stau, mai incerc, pana la urma dupa vreo 45 de minute de asteptare shi incercare porneste...bucuros, fericit, multumesc oamenilor ca m-au suportat...plec...toate bune, merg aproape 1 km, ajung acasa...in fata blocului, opresc, zic sa pun totushi mufele de la alarma...le pun, armez, dezarmez,...zic sa mai shi pornesc o data...cand surpriza...curent la bord ZERO...raman blocat...desfac din nou, scot bornele, le pun din nou...iar nimic...ce sa mai fac? am plecat am luat 2 beri din nou, iar acum am revenit la computer sa va impartasesc ce am patit shi poate cineva cunoscator...poate imi da un sfat...eu nu mai inteleg nimic...toate au plecat de acum 3 saptamani cand am lasat-o in regula zic eu, pana atunci nu am avut nici un simtom de baterie slaba, de vreun contact imperfect...era sa uit ca azi dupa ce am pornit-o, imi clipeau farurile, parc ar fura curent de undeva...stiti simtomele...eu imi amintesc pe cand aveam o dacie mai veche... Acum stau shi astept o minune, sau un moment de inspiratie...in acest moment nu am...shi sunt suparat... daca aveti idei, va rog sa le impartashiti, cu care voi reushi, fac cinste...sau daca exista un cunoscator shi vrea sa faca drumul pana in Berceni, de asemenea sunt bun de cinste...multumesc shi sper sa aveti rabdare sa cititi tot...cred ca puteam sa sintetizez, dar la cat de nervos am fost azi... O seara perfecta shi un sfarshit de weekend grozav va doresc. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Iulie 20, 2008 Autor Share Postat Iulie 20, 2008 Verifica sigurantele, pasul 1, si incarcarea. Am patit o chestie aproximativ similara anul trecut, cu un gsxf din '93 al nasei mele. O s-o sun si o intreb cum a remediat-o. Fruntea sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Verifica sigurantele, pasul 1, si incarcarea. Am patit o chestie aproximativ similara anul trecut, cu un gsxf din '93 al nasei mele. O s-o sun si o intreb cum a remediat-o. Fruntea sus Am verificat sigurantele, sunt ok., incarcarea cum sa o verific? Ma gandesc ca s-a prajit bateria, dar asha dintr-o data? O fi facut vreun scurt, dar cum? Doar am mers cu ea, maxim 1 km, bateria era noua...acum...zero...parca nici nu exista, totushi cand pun mufele de la alarma la baterie, piuie...sa inteleg ca totushi are curent? Sau alarma este un consumator foarte mic? Ma gandesc sa incerc cu bateria veche...poate mai are un gram de curent...ca nu inteleg...Releul de incarcare este cel de langa sigurante? Sau acela este cel de semnalizare...shi cum pot sa il verific daca nu porneste? Am verificat sigurantele, sunt ok., incarcarea cum sa o verific? Ma gandesc ca s-a prajit bateria, dar asha dintr-o data? O fi facut vreun scurt, dar cum? Doar am mers cu ea, maxim 1 km, bateria era noua...acum...zero...parca nici nu exista, totushi cand pun mufele de la alarma la baterie, piuie...sa inteleg ca totushi are curent? Sau alarma este un consumator foarte mic? Ma gandesc sa incerc cu bateria veche...poate mai are un gram de curent...ca nu inteleg...Releul de incarcare este cel de langa sigurante? Sau acela este cel de semnalizare...shi cum pot sa il verific daca nu porneste? Am rezolvat, deja am dat shi o tur pana la Giurgiu shi inapoi...am gasit o siguranta arsa, cred ca este cea generala, dar numai dupa ce am desfacut o parte de carena...am depistat siguranta...bine ca nu era ceva mai grav... Sa aveti o seara perfecta shi asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Iulie 20, 2008 Autor Share Postat Iulie 20, 2008 Era verde siguranta? Aia ar trebui sa fie centrala (are cel mai mare amperaj - 30 A). Ma bucur ca ai rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Era verde siguranta? Aia ar trebui sa fie centrala (are cel mai mare amperaj - 30 A). Ma bucur ca ai rezolvat! Da, era verde siguranta, firar sa fie...nici nu stiam ca exista...acum am rezolvat...trebuie sa imi cumpar un set, sa fie acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandros Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 salutare am si eu o intrebare se poate pune un cauciuc pe spate mai lat ? cam de cit ar fi cel mai mare care s-ar putea pune si care ar fi avantajele si dezavantajele unei astfel de modificari dak ii pot spune asa . Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Salutare, voi ati facut ceva pe la tobe? sa fie putin mai zgomotoase? sau le-ati schimbat? Ce ati pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Salutare, voi ati facut ceva pe la tobe? sa fie putin mai zgomotoase? sau le-ati schimbat? Ce ati pus? kinder, toba mea stock e sparta un pic la site ca sa s-auda un pic mai violent ca una leo vince de 400 de euro daca ai tot stock si nu iti place ca e prea electrica adica se aude prea incet sau deloc as fi tare incantat sa facem schimb... platesc si diferenta sa am si eu o toba silentioasa ca ma rupe la drum lung ne putem intalni daca esti interesat sa-o auzi bafta, knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat Iulie 21, 2008 Autor Share Postat Iulie 21, 2008 kinder, tobele mele (ca am 2) sunt alea stock, cu un mic update - cate 3 gauri in fiecare, date prin spate, direct in site. Am vrut initial sa scot sitele, dar m-am razgandit. Se aude suficient si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandros Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 salutare is incepator in arta motociclismului si gsxf imi place mai ales acum ca incepator , dar am o intrebare din cite am retinut eu pe spate are 90/130 caiciucul se poate pume ceva mai lat ? Intreb dak are loc de bascula sa nu frece de ea . Dak se poate cam care ar fi dimensiunea optima si ce dezavantaje ar prezenta ? Banuiesc ca unu ar fi cresterea consumului. Acum voi cei care aveti gsx600f de prin 1998 99 e stabila cu cauciucul stock sau l-ati inlocuit cu unu mai lat ? Va multumesc si va urez la cati mai multi km fara incidente si numai cu bucuirie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pest Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Salutare! Si eu sunt nou in ale motociclismului (cel putin cu permis si cu mobra). Parca pe spate e de 150 (n-am talonul la mine, dar parca asa tin minte). Ca si incepator sunt foarte incantat de GSXF. Am mai mers cu un CBR600F (injectie) si cu BMW F650. Sincer ... la viteze mici prefer cbr-ul ... dar la viteze de peste 50-60km/h prefer Suza (mai grea si se aseaza mai bine pe asfalt). Toba e stoc ... si sincer se aude cam tare pentru gustul meu, dar macar ma aude lumea (si nu e sparta ca m-am uitat) PS: Mi-am spart capacul de la alternator (parca asa ii zice, capacul gri de langa schimbator) iar acum stau pe bara. Deci daca faceti intalnire vin cu un prieten ... pasager : )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.