Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Nu stiu cum stati cu RCA-ul dar eu cand vad soare afara intru in transa :) si iar sun un prieten broker de asigurari (l-am exasperat de vreo 2 ori pana acum in decurs de vreo 3-4 luni). Anul trecut prin noiembrie era 320 ron pe 1 an, vineri era 316 ron (Carpatica si Euroins) din care 20 ron poti sa-i scazi daca nu vrei sa ai asigurat si pasagerul.

Gandidu-ma ca asta e valoarea si pot sa astept eu mult si bine preturi scazute, nemaiavand nici rabdare i-am zis sa il faca (apropo de faptul ca eram in transa erau 0 grade afara, sa nu credeti ca urma sa ies cu motorul); cand s-a apucat de bifat pe acolo prin aplicatia online reinnoire si vehicul inmatriculat deja, surpriza: 217 ron pe 1 an cu pasager asigurat cu tot la Euroins.

 

Poate e de folos informatia...

 

 

Ca sa fie informatie completa, stiu ca asigurarile sunt in functie de varsta, vechimea categoriei obtinute etc: eu anul asta fac 38 de ani si am categ A din 2009

Da, si-a facut un prieten asigurare sambata, ca era vremea faina. Putin peste 200 ron pentru 12 luni.

Dar eu am jurat sa nu le mai dau bani celor de la Euroins...

» Post actualizat in 17 Feb 2015 05:19

Salutare băieți! Ce mai faceți, toți bine? De abea aștept să vină primăvara asta că am început să prind rugină. Hai primăvară!

 

Toata lumea este :-L asteptand vremea de plimbat. Dar tu ce ai facut asa repede dupa ce ai postat, de ai devenit "EX"?

» Post actualizat in 17 Feb 2015 05:26

» Post actualizat in 16 Feb 2015 23:09

Salut. Verifica garnitura de la plutitorul de la rezervor. Mi s-a întâmplat mie și tot asa mirosea a benzină. în legătura cu uleiul folosit, am pus Motul și 5100 și 7100. Când se încălzea uleiul pe la 100° agăța când schimbam vitezele. Am pus Liqui Moly 10W50,problemă rezolvată.

 

De cate ori am pus un alt ulei dupa mizeria aia de Motul, am zis ca mi-am luat motor nou!

Am pus odata Agip intr-un GPZ si am crezut ca sunt medium, schimbam vitezele fara efort, aproape numai cu puterea mintii (comparativ cu clonk-tronc-urile ce se auzeau inainte in cutie)

De vreo 3 ani am folosit numai Bel-Ray si din ce am experimentat ca si utilizator-consumator, mi se pare cel mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In 8 ani de motociclit am folosit doar motul.

Nici-o mobra n-a avut probleme.

Chiar si gsxfu de 750 mergea foarte bine cu asa ceva,cu toate ca avea racire pe ulei si in oras se incingea cam tare.

Sa nu mai zic ca avea vreo 86000 km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e atat de prost incat sa nu poti schimba vitezele, in plus eu am folosit numai 10w40 de la motul (5100 parca, si o singura data 7100).

Sper ca 10w60 sa nu te dezamageasca totusi. Si eu pun un un w50 ca deh, avem racire pe aer/ulei. W60 n-am incercat niciodata.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge si w40.

Eu mergeam cu 7100 10w40 si nu erau probleme.

Singura "buba" pe care o avea mobra,era ca incepuse sa ii curba ulei pe la capacul de sus care venea peste chiuloasa.

Am rezolvat-o cu un 15W50,dar trebuia remediata oricum.

Era scuzabil oricum pentru o mobra din 94

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, eu tocmai ce am reglat culbutorii, mai tb sa arunc uleiul vechi care nu este vechi deloc dar na... am reglat putin cam lejer 0.15 cu 0.20, dar cu un ulei mai gros merge.

Asta vara am patit-o si eu la tr I la cald face figuri cateodata, sper sa rezolv cu motul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu montasem pe gsxf un electroventilator.

Pacat ca nu mai am filmulete sau poze de la montaj.

Pe langa asta,aveam si un ceas electronic pentru masurarea temperaturii.

In oras,vara la 30 de grade nu sarea temperatura uleiului de 110 grade.

Asta cu ventilatorul pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu pe ebay niste manometre ptr gsxf, aveai sonda ptr termocupla sau porneai din buton?

Era un ceas cu sonda,pe care o legasem de teava care iese din radiator.

Cam rudimentar,dar indica binisor.

A costat vreo 60 de lei jucaria aia si avea o functie destul de smechera.Mai exact,il setai la temparatura dorita si atunci cand era depasita,te avertiza sonor.

Ma gandeam la un moment dat sa fac eu un circuit cu care sa comand electroventilatorul,dar m-am lasat.

Ca si costuri,dupa cum ziceam:am dat 60 pe termometru,100 pe electroventilator(vezi ca se potriveste de zzr 400-600) si vreo 10 lei pe surubele si distantiere.

Ca sa il montezi,trebuie sa bagi niste distantiere la prinderile de sus,caci altfel n-o sa intre.

Va sta un pic inclinat,dar nu e stres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 8 ani de motociclit am folosit doar motul.

Nici-o mobra n-a avut probleme.

Chiar si gsxfu de 750 mergea foarte bine cu asa ceva,cu toate ca avea racire pe ulei si in oras se incingea cam tare.

Sa nu mai zic ca avea vreo 86000 km...

Poate ca a mea e cu probleme. Are 75,000km.... Dar de cand pun Liqui Moly nu am mai avut acest simptom.

 

 

In alta ordine de idei, vreu sa-mi cumpar si eu un gsxf650 sau 1250. Mi-ar fi de mare ajutor daca proprietarii de asa ceva si-ar da cu parerea.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca a mea e cu probleme. Are 75,000km.... Dar de cand pun Liqui Moly nu am mai avut acest simptom.

 

 

In alta ordine de idei, vreu sa-mi cumpar si eu un gsxf650 sau 1250. Mi-ar fi de mare ajutor daca proprietarii de asa ceva si-ar da cu parerea.

 

Multumesc.

Depinde ce vrei sa faci cu ea...

Daca vrei touring cu pasager+bagaje,atunci clar 1250.

Daca vrei sa o folosesti mai mult in oras si mai putin in afara,atunci 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu manometru montat in locul busonului de umplere si temperatura sta la 80-85 de grade, rareori sa zic ca ajunge la max 95! Am amestecul putin bogat!


» Post actualizat in 18 Feb 2015 18:42

Eu zic ca japonezii au luat in considerare toti factorii si nu cred ca este nevoie de ventilatoare sau alte solutii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei sa faci cu ea...

Daca vrei touring cu pasager+bagaje,atunci clar 1250.

Daca vrei sa o folosesti mai mult in oras si mai putin in afara,atunci 650.

Prea puțin merg în oraș. Mai mult afară. Acum am de 600 și e suficient și cu pasager și bagaje. De obicei merg singur. Am găsit una de 650 dar e limitată la 48 de cai. Se scoate ușor limitarea sau costa ceva sute de euro?

Editat de da_melk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cam ce consum mediu au motocicletele astea (600/650/750) ?

Probabil scrie prin topic, dar sunt 136 de pagini, asa ca o sa-mi cer scuze ca nu am cautat. :)

Eu am avut 750 modelul vechi si in afara la viteze de pana in 140,statea la 6-6,5.

600-le cred ca are un consum de pana 6%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

am facut ieri revizia la motor si am chemat si un tip cu aparatul de masurat compresia (mecanic moto care se pricepe, cu asa ceva se ocupa). In manual scrie ca ar trebui sa fie 10.7:1. Masurarea a facut-o pe fiecare piston in parte, ''pe uscat'', daca ma exprim corect.

Masuratorile, daca ar fi sa compar cu manualul, sunt dezastru: 7.2, 9.0, 8.3 si 7.8 - pistoanele 1,2,3, respectiv 4.

Ce parere aveti, e undeva gresit, este buna modalitatea de masurare? Sa-mi fac griji sau sunt paranoic?

 

Eu am solicitat testul de compresie pentru ca anul acesta (ca si anul trecut de altfel) cand pornesc motorul iese un fum alb (iar eu zic ca nu e abur, pentru ca atunci cand se incalzeste motorul, nu mai iese si daca ar fi doar abur ar iesi permanent pe toba) si am vrut sa stiu cum stau la compresie.

 

Ar fi vreo legatura si cu oscilatia usoara la relanti pe care o am / carburatoare nesincronizate?

In timpul mersului nu am simptome ca ar fi ceva nereguli, nu se inneaca, nu da nas, merge rotund, porneste fara efort (nu am mai pornit-o din septembrie, e drept ca am tinut-o intr-un garaj la 10 grade constant si a pornit usor).

Editat de Black Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aburi la pornire e normal sa scoata, daca e destul de rece afara. Dupa ce se incalzeste un pic, nu mai scoate. Fumul de ulei este alb-albastrui, nu doar alb.

Ai sesizat sa-ti manance ulei? Scade SEMNIFICATIV nivelul uleiului intre schimburi? Cat completezi de la un schimb la altul?

De cand nu a mai fost motorul pornit, inainte de a face testul de compresie? Ore, zile, saptamani, luni? Poti repeta testul de compresie la alt mecanic, cu alt aparat. Se decalibreaza si alea in timp, un amic a folosit trei ceasuri diferite cu rezultate foarte diferite...

Oscilatia la relanti inseamna ca trebuiesc sincronizate carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri.

 

Ma uit in manual si-ti spun imediat...

 

 

LE:GSXF600

Cylinder compression pressure
Standard 9.78 to 14.67 bars (142 to 213 psi)
Minimum 7.85 bars (114 psi)
Maximum variation ''.... 1.93 bars (28 psi)
GSXF750
Cylinder compression pressure
Standard 9.78 to 13.71 bars (142 to 199 psi)
Minimum 7.85 bars (114 psi)
Maximum variation . . . 1.93 bars (28 psi)
Deci nu PSI si BAR. Ai valorile la tine. Ingrijorator este cilindrul 1.
Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...