Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Vizitator suzuki_fan

Există posibilitatea ca din cauza asta să fii voblat. Am căutat în manual dar nu am găsit, undeva scrie că dacă le dai la min sau max, ele ajung în modul cel mai moale. Sfatul meu este să le dai max spre stânga (S), după care la ambele să dai câte 3 click-uri către dreapta (H). În felul asta vei ajunge în modul standard, recomandat în manual.

Baftă!

 

P.S. Standard-ul (3 click spre dreapta (H)) este recomandat pendru single sau dual riding.

post-83209-0-40714000-1400444499_thumb.jpg

Editat de suzuki_fan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hm, din diagrama aia eu inteleg altceva: Daca Softer e a patra pozitie spre stanga (scrie pe primul rand), Standard e a treia, adica un singur click invartit catre Hard, si mai departe inca un click spre dreapta e Stiff (tare, hard). Gresesc? :tomato:

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 click : 360 de grade ? Am incercat sa ridic putin mainile de pe ghidon azi, si nu mai vobla, dar aveam viteza destul de mare. O sa mai incerc maine la viteza mai mica, azi eram mai pe graba si nu prea imi era capul la teste :) .

Inca o chestie : se simt si la voi vibratii pe scarite ? Nu exagerate, dar sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Astăzi am avut puțin timp și am dezamorțit F-ul 260 km.

Pozele sunt făcute în SV (Pojorâta - Rarău).

post-83209-0-01235700-1400871094_thumb.jpg

post-83209-0-65379700-1400871187_thumb.jpg

post-83209-0-27330000-1400871271_thumb.jpg

post-83209-0-07315200-1400871344_thumb.jpg

post-83209-0-17994900-1400871408_thumb.jpg

post-83209-0-22607500-1400871484_thumb.jpg

post-83209-0-82796300-1400871565_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai facut azi 120 de km impreuna cu sotia de data asta, drum scurt dar cu multe curbe, sunt tare multumit de mobra cum s-a comportat. La un moment dat am intra cam pana la jumatate pe rezerva, am citit ca ar avea 5l, deci in jur de 75 de km ar trebui sa ajunga.

 

post-57306-0-82441700-1401053172_thumb.jpg post-57306-0-21761500-1401053300_thumb.jpg post-57306-0-90681500-1401053458_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Eu de curiozitate am lăsat să văd cât merge pe rezervă (mutat în momentul care s-a oprit motorul) și am reușit 84 km. În ultimi 10 km am umblat cu petul în rucsac :).

Editat de suzuki_fan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari baieti!Se vorbea pe pagina anterioara de reglajul suspensiilor fata.Imi poate spune cineva cam cate click-uri ar fi de toate?Ca mi se pare ca la mine ar fi cam 3 de la S la H.Mi se pare ca ar opune o rezistenta cam mare daca mai incerc un click mai mult stanga sau dreapta.Poate doar mi se pare.Dar vreau sa va intreb sa fiu sig sa nu stric ceva.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica problema cu benzina. Cum sa ii zic, dopul de la rezervor nu se inchide ermetic bine, ramane inaltat vreo 1-2 mm si cand o las intr-un loc inchis se simte miros de benzina (nu puternic, dar se simte). A mai avut cineva o problema asemenatoare , si cum s-ar putea remedia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici la mine nu se inchide ermetic. Nu mi-am pus niciodata in cap sa-mi rezolv problema, asta si pentru ca ar trebui sa schimb ori busonul ori ceva garnituri si nu cred sa fie foarte ieftin :)

Totusi ... 1-2 mm? Asa de mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel si la mine.Nu se inchide perfect si se simte miros de benzina, mai ales cand e foarte cald si/sau las motocicleta la soare.O fi ceva specific GSXF....

Nu mi-am batut capul cautand o rezolvare, da` daca stie cineva.....

Editat de Florin_Nx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busonul de benzina are o supapa care permite aerului sa intre/iasa din rezervor, ca sa nu se creeze vacuum pe masura ce se consuma benzina. De acolo miroase a benzina, mai ales dupa ce sta in soare. Dar mi se pare mult pentru buson sa ramana nealiniat cu buza aceea cu 2 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am exagerat, cu 2 mm, pare mai mult 1mm, 1mm si ceva ...ideea e ca nu este aliniat cu restul rezervorului ci putin deasupra, si nu cred ca e asa in mod intentionat. M-am uitat la garnitura, e veche dar nu e rupta si nici nu mi se pare defecta, probabil e consumata de atata timp?
Am primit raspuns si in privat si de la aikidoro oricum, daca rezolv ceva va anunt .

 

Ah, ca tot e forum si dezbatem , dezbatem va mai pun 2 intrebari : filtrul de aer, normal sau sportiv? Cel sportiv influenteaza semnificativ consumul sau deloc? Si a doua intrebare, la mine cand e rece motorul, schimb vitezele usor si fara zgomot, dar cum o turez pe la 6-7.000 prima si a doua intra cu zgomot (tronc) in viteza. Opinii?

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot cam 1 mm e si la mine ridicat busonul.

 

Probabil la rece e uleiul mai vascos. La ture mai mari nu cumva tinzi sa te precipiti si sa actionezi levierul mai in forta?

Un troncanit la cuplarea treptei 1 si la trecerea in treapta 2 cred ca e normal, vezi numai sa nu actionezi tu prea brutal schimbatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot cam 1 mm e si la mine ridicat busonul.

 

Probabil la rece e uleiul mai vascos. La ture mai mari nu cumva tinzi sa te precipiti si sa actionezi levierul mai in forta?

Un troncanit la cuplarea treptei 1 si la trecerea in treapta 2 cred ca e normal, vezi numai sa nu actionezi tu prea brutal schimbatorul.

 

Deci e un mic "defect" sau e intentionat.

 

Cand merg "normal", din prima in a doua schimbul e destul de lin. Cand ii dau in gura mai "sportiv", troncane. Deh ... am piciorul mai greu probabil :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi lucru se intampla si daca dai din 3 in 2, dar cu pauza ... adica tragi ambreiajul .. astepti 3-4 secunde si schimbi 2-ul. Cine are curaj sa incerce... :cheers:

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in cazul asta e de vina scaderea turatiei motorului care duce la o nesincronizare a turatiei pinioanelor in cutia de viteze. Practic cuplezi un pinion care se invarte repede cu unul care e aproape fix. (scuze, nu stiu sa explic mai tehnic).

De aceea la retrogradari se da un spritz din acceleratie exact inainte de a apasa schimbatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand motorul, pretul este derizoriu, dar am doua aproape identice.

Motoreta este un gsxf 750 din 1992.

Povestea este urmatoarea: Am cumparat moto acum 2 ani din Sibiu cu o chitanta de mana de la cineva care o cumparase la randul lui tot cu o chitanta de mana, gandindu-ma sa fac ulterior contract de vanzare-cumparare cu cel din acte. Am trimis vreo doua scrisori la adresa din acte, dar nimic. Dupa nu am mai insistat intrucat am cartea si certificatul si am mers fara probleme cu ea asa, am facut itp si asigurare fara probleme.

Anul asta am schimbat uleiul si filtrul, am schimbat rulmentii jug, am schimbat uleiul si semeringurile furca si reparat in service specializat telescoapele, am schimbat pinionul spate si montat unul mai mic(nou)-consum actual in afara 4,3-4,5 la 110km/h, schimbat filtru aer( original).

Motocicleta merge foarte bine,acum 2 ani am schimbat si cablu ambreiaj+ alte investitii in acest timp(ex curatat etrieri si schimbat lichid frana, etc).

Singura investitie necesara sunt discurile ftana care nu sunt uzate, dar au joc. In rest asfalt mult:))).

Pretul este de 2000roni fix.

E asa ieftin sa vand repede ca vreau un suzuki tl in loc si nu are rost sa tin 2 ×gsxf750.

 

As putea dezmembra si scoate ceva mai mult dar ratez achizitionarea acelui tl.

Poze pe bikeshop aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsxf,%20gsx%20750f-din-1992-572950.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand motorul, pretul este derizoriu, dar am doua aproape identice.

Motoreta este un gsxf 750 din 1992.

Povestea este urmatoarea: Am cumparat moto acum 2 ani din Sibiu cu o chitanta de mana de la cineva care o cumparase la randul lui tot cu o chitanta de mana, gandindu-ma sa fac ulterior contract de vanzare-cumparare cu cel din acte. Am trimis vreo doua scrisori la adresa din acte, dar nimic. Dupa nu am mai insistat intrucat am cartea si certificatul si am mers fara probleme cu ea asa, am facut itp si asigurare fara probleme.

Anul asta am schimbat uleiul si filtrul, am schimbat rulmentii jug, am schimbat uleiul si semeringurile furca si reparat in service specializat telescoapele, am schimbat pinionul spate si montat unul mai mic(nou)-consum actual in afara 4,3-4,5 la 110km/h, schimbat filtru aer( original).

Motocicleta merge foarte bine,acum 2 ani am schimbat si cablu ambreiaj+ alte investitii in acest timp(ex curatat etrieri si schimbat lichid frana, etc).

Singura investitie necesara sunt discurile ftana care nu sunt uzate, dar au joc. In rest asfalt mult:))).

Pretul este de 2000roni fix.

E asa ieftin sa vand repede ca vreau un suzuki tl in loc si nu are rost sa tin 2 ×gsxf750.

 

As putea dezmembra si scoate ceva mai mult dar ratez achizitionarea acelui tl.

Poze pe bikeshop aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsxf,%20gsx%20750f-din-1992-572950.html

Am avut TL de 1000 si nu il recomand.In afara de motor(care era foarte fiabil) restul e o jucarie facuta prost.Mai bine te-ai orienta catre un SV de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat un sv 1000, dar nu m-a atras. Poate nici motorul nu era pe ale lui. Pe mine ma atrage exact ce ai zis motorul, ca nu ma dau pe circuit si nici pe curbe cu viteze naucitoare. Imi place cum trage, cum se simte si cum se aude L2 ala. Imi place sicum arata destul de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...