Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Am vazut si eu pe ebay niste manometre ptr gsxf, aveai sonda ptr termocupla sau porneai din buton?

Era un ceas cu sonda,pe care o legasem de teava care iese din radiator.

Cam rudimentar,dar indica binisor.

A costat vreo 60 de lei jucaria aia si avea o functie destul de smechera.Mai exact,il setai la temparatura dorita si atunci cand era depasita,te avertiza sonor.

Ma gandeam la un moment dat sa fac eu un circuit cu care sa comand electroventilatorul,dar m-am lasat.

Ca si costuri,dupa cum ziceam:am dat 60 pe termometru,100 pe electroventilator(vezi ca se potriveste de zzr 400-600) si vreo 10 lei pe surubele si distantiere.

Ca sa il montezi,trebuie sa bagi niste distantiere la prinderile de sus,caci altfel n-o sa intre.

Va sta un pic inclinat,dar nu e stres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In 8 ani de motociclit am folosit doar motul.

Nici-o mobra n-a avut probleme.

Chiar si gsxfu de 750 mergea foarte bine cu asa ceva,cu toate ca avea racire pe ulei si in oras se incingea cam tare.

Sa nu mai zic ca avea vreo 86000 km...

Poate ca a mea e cu probleme. Are 75,000km.... Dar de cand pun Liqui Moly nu am mai avut acest simptom.

 

 

In alta ordine de idei, vreu sa-mi cumpar si eu un gsxf650 sau 1250. Mi-ar fi de mare ajutor daca proprietarii de asa ceva si-ar da cu parerea.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca a mea e cu probleme. Are 75,000km.... Dar de cand pun Liqui Moly nu am mai avut acest simptom.

 

 

In alta ordine de idei, vreu sa-mi cumpar si eu un gsxf650 sau 1250. Mi-ar fi de mare ajutor daca proprietarii de asa ceva si-ar da cu parerea.

 

Multumesc.

Depinde ce vrei sa faci cu ea...

Daca vrei touring cu pasager+bagaje,atunci clar 1250.

Daca vrei sa o folosesti mai mult in oras si mai putin in afara,atunci 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu manometru montat in locul busonului de umplere si temperatura sta la 80-85 de grade, rareori sa zic ca ajunge la max 95! Am amestecul putin bogat!


» Post actualizat in 18 Feb 2015 18:42

Eu zic ca japonezii au luat in considerare toti factorii si nu cred ca este nevoie de ventilatoare sau alte solutii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce vrei sa faci cu ea...

Daca vrei touring cu pasager+bagaje,atunci clar 1250.

Daca vrei sa o folosesti mai mult in oras si mai putin in afara,atunci 650.

Prea puțin merg în oraș. Mai mult afară. Acum am de 600 și e suficient și cu pasager și bagaje. De obicei merg singur. Am găsit una de 650 dar e limitată la 48 de cai. Se scoate ușor limitarea sau costa ceva sute de euro?

Editat de da_melk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cam ce consum mediu au motocicletele astea (600/650/750) ?

Probabil scrie prin topic, dar sunt 136 de pagini, asa ca o sa-mi cer scuze ca nu am cautat. :)

Eu am avut 750 modelul vechi si in afara la viteze de pana in 140,statea la 6-6,5.

600-le cred ca are un consum de pana 6%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

am facut ieri revizia la motor si am chemat si un tip cu aparatul de masurat compresia (mecanic moto care se pricepe, cu asa ceva se ocupa). In manual scrie ca ar trebui sa fie 10.7:1. Masurarea a facut-o pe fiecare piston in parte, ''pe uscat'', daca ma exprim corect.

Masuratorile, daca ar fi sa compar cu manualul, sunt dezastru: 7.2, 9.0, 8.3 si 7.8 - pistoanele 1,2,3, respectiv 4.

Ce parere aveti, e undeva gresit, este buna modalitatea de masurare? Sa-mi fac griji sau sunt paranoic?

 

Eu am solicitat testul de compresie pentru ca anul acesta (ca si anul trecut de altfel) cand pornesc motorul iese un fum alb (iar eu zic ca nu e abur, pentru ca atunci cand se incalzeste motorul, nu mai iese si daca ar fi doar abur ar iesi permanent pe toba) si am vrut sa stiu cum stau la compresie.

 

Ar fi vreo legatura si cu oscilatia usoara la relanti pe care o am / carburatoare nesincronizate?

In timpul mersului nu am simptome ca ar fi ceva nereguli, nu se inneaca, nu da nas, merge rotund, porneste fara efort (nu am mai pornit-o din septembrie, e drept ca am tinut-o intr-un garaj la 10 grade constant si a pornit usor).

Editat de Black Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aburi la pornire e normal sa scoata, daca e destul de rece afara. Dupa ce se incalzeste un pic, nu mai scoate. Fumul de ulei este alb-albastrui, nu doar alb.

Ai sesizat sa-ti manance ulei? Scade SEMNIFICATIV nivelul uleiului intre schimburi? Cat completezi de la un schimb la altul?

De cand nu a mai fost motorul pornit, inainte de a face testul de compresie? Ore, zile, saptamani, luni? Poti repeta testul de compresie la alt mecanic, cu alt aparat. Se decalibreaza si alea in timp, un amic a folosit trei ceasuri diferite cu rezultate foarte diferite...

Oscilatia la relanti inseamna ca trebuiesc sincronizate carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri.

 

Ma uit in manual si-ti spun imediat...

 

 

LE:GSXF600

Cylinder compression pressure
Standard 9.78 to 14.67 bars (142 to 213 psi)
Minimum 7.85 bars (114 psi)
Maximum variation ''.... 1.93 bars (28 psi)
GSXF750
Cylinder compression pressure
Standard 9.78 to 13.71 bars (142 to 199 psi)
Minimum 7.85 bars (114 psi)
Maximum variation . . . 1.93 bars (28 psi)
Deci nu PSI si BAR. Ai valorile la tine. Ingrijorator este cilindrul 1.
Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri.

 

Corect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aburi la pornire e normal sa scoata, daca e destul de rece afara. Dupa ce se incalzeste un pic, nu mai scoate. Fumul de ulei este alb-albastrui, nu doar alb.

Ai sesizat sa-ti manance ulei? Scade SEMNIFICATIV nivelul uleiului intre schimburi? Cat completezi de la un schimb la altul?

De cand nu a mai fost motorul pornit, inainte de a face testul de compresie? Ore, zile, saptamani, luni? Poti repeta testul de compresie la alt mecanic, cu alt aparat. Se decalibreaza si alea in timp, un amic a folosit trei ceasuri diferite cu rezultate foarte diferite...

Oscilatia la relanti inseamna ca trebuiesc sincronizate carburatoarele.

 

Ulei nu scade semnificativ, am si o usoara scurgere la o garnitura in partea de sus a blocului motor (se vede prin fereastra din carena). De la un schimb la altul nu completez ulei pentru ca nu e cazul (verific frecvent nivelul).

Motorul il pormesc zilnic de cand l-am scos de la iernat si l-am adus la serviciu, il las sa mearga vreo 5 minute. In ziua reviziei la fel il pornisem cu vreo 3-4 ore inainte.

Cred ca o sa repet testul la alt mecanic, plus ca am impresia ca devin usor paranoic imi place prea mult motorul asta fata de ce am avut inainte si cu ce am mai mers.

Multumesc de sfaturi.

» Post actualizat in 04 Mar 2015 17:55

 

Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri.

 

Ma uit in manual si-ti spun imediat...

 

 

LE:GSXF600

Cylinder compression pressure
Standard 9.78 to 14.67 bars (142 to 213 psi)
Minimum 7.85 bars (114 psi)
Maximum variation ''.... 1.93 bars (28 psi)
GSXF750
Cylinder compression pressure
Standard 9.78 to 13.71 bars (142 to 199 psi)
Minimum 7.85 bars (114 psi)
Maximum variation . . . 1.93 bars (28 psi)
Deci nu PSI si BAR. Ai valorile la tine. Ingrijorator este cilindrul 1.

 

Daca minimul este 7.85 inseamna ca totusi nu e chiar nasol, mai fac un test cu alt aparat, sa vad primul cilindru daca are acelasi rezultat.

Mersi fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regleaza jocul la supape prima data, pe urma faci testul de compresie, daca mergi cu jocul prea strans la culbutori se ard supapele

mai incearca odata sa faci testul de compresie, injecteaza putin ulei in cilindrul cu presiune scazuta si vezi daca creste, daca nu sunt supapele de vina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LeakDown test si vezi de unde e. Merge si cu ulei, e ieftin :D Adica se poate face in fata blocului, dar tot nu e foarte foarte concludent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat motocicleta de la mecanic, i-am schimbat gumele cu un set de Michelin Pilot Road 4 (260 de E). Am avut 2 seturi de MPR 2 inainte si ne-am inteles tare bine.

Si mie imi face putin fum alb la pornire, mai ales daca e multa umezeala afara. Cand se incalzeste putin nu mai face, deci e normal. I-am schimbat si bujiile la mecanic, si tot la fel face. Deci no problem.

Nu pierde ulei , i-am verificat uleiul des si e OK. De asemenea nu lasa pete de ulei unde o parchez peste noapte deci e OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am luat motocicleta de la mecanic, i-am schimbat gumele cu un set de Michelin Pilot Road 4 (260 de E). Am avut 2 seturi de MPR 2 inainte si ne-am inteles tare bine.

Si mie imi face putin fum alb la pornire, mai ales daca e multa umezeala afara. Cand se incalzeste putin nu mai face, deci e normal. I-am schimbat si bujiile la mecanic, si tot la fel face. Deci no problem.

Nu pierde ulei , i-am verificat uleiul des si e OK. De asemenea nu lasa pete de ulei unde o parchez peste noapte deci e OK.

Pe la capacul de la chiuloasa,deobicei incepe sa piarda,dar tinand cont ca e motor mai nou nu prea are de ce.

A mea,inainte sa o vand cam dadea si in bucuresti,dupa ce o incalzeam destul de mult,se scurgea pe evacuare :crack:

Legat de fum,nu e nici un stres.E motor pe carburatie si e un lucru normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu eram. Multumesc de aprecieri!

Poate le mai plimbam si anul asta pe aceleasi drumuri, iar noi poate ne racorim la o bere fara alcool.

Ideal ar fi sa incropim o mini-intrunire de katanisti in vara asta. Indiferent de cilindree, 600, 750, 1100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, in ambele poze sunt in spatele tau. La revenirea in camping te-am pierdut, am avut impresia ca nu ai ramas.

La NGR daca sunt sanatos ajung negresit si anul asta, de data asta poate nu ne mai ratam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...