Mario MT 03 Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 (editat) Update : I-am scos vreo 300 de ml de ulei si nu mai scoate fum , acum nivelul e putin peste L . Cred ca era putin in panta motocicleta cand am bagat uleiul, pentru ca azi am pus-o in pozitie inversa si imi arata nivel mult mai jos. Oricum, m-am chinuit putin dar a pornit pana la urma. Fac o paranteza aici : mi-a zis un prieten la telefon ca se ineaca si din cauza ca de depoziteaza in carburator benzina si mizerii (vorba lui) iar cand dai sa o pornesti se ineaca. Solutia (lui) : motocicleta pornita cat de des posibil, cam la 2-3 zile macar cate 5-10 min, daca nu se face uz zilnic ... pareri ? Oricum in primavara ii schimb bujiile si o sa ii curat carburatoarele, trebuie sa schimb si gumele. Am mers cu ea vreo 20 de km azi, i-am bagat benzina de 100, am tras de gaz pana pe la 8.000 de turatii si merge bine. Citisem undeva ca au motoare indestructibile , asta daca sunt intretinute bine. Editat Ianuarie 5, 2015 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 5, 2015 Share Postat Ianuarie 5, 2015 din ce am vazut in cartea tehnica arata foarte bine, injectie de ulei, atata timp cat pui ulei in ea nu se strica nu cred ca este o solutie sa o pornesti zilnic, depinde de cum a fost intretinuta si de cati km are la activ a mea are 24500km acum si nu scoate fum niciodata, am lasat-o la depozitat cu bateria pe ea si aditiv pentru carburatoare in rezervor » Post actualizat in 06 Jan 2015 09:16trebuie sa tragi soclul si porneste de fiecare data, bineinteles ca doar la rece, la cald nu mai este nevoie, si eu astept sezonul, ma pregatesc de bujii iridium si ulei 10w60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 din ce am vazut in cartea tehnica arata foarte bine, injectie de ulei, atata timp cat pui ulei in ea nu se strica nu cred ca este o solutie sa o pornesti zilnic, depinde de cum a fost intretinuta si de cati km are la activ a mea are 24500km acum si nu scoate fum niciodata, am lasat-o la depozitat cu bateria pe ea si aditiv pentru carburatoare in rezervor » Post actualizat in 06 Jan 2015 09:16 trebuie sa tragi soclul si porneste de fiecare data, bineinteles ca doar la rece, la cald nu mai este nevoie, si eu astept sezonul, ma pregatesc de bujii iridium si ulei 10w60 A mea are peste 53.000 de km, luata la 46.000 km acum aproape un an - e din 1999. Oricum o folosesc si iarna, mai putin cand ninge, pentru ca aici strazile sunt curate si temperaturile destul de ok. O pornesc cu socul tras la rece tot timpul, in ultima vreme am inceput sa folosesc metoda descrisa mai sus de un coleg , adica : - ii dau o cheie fara soc tras, daca da semne ca vrea sa plece o las sa moara - trag socul pe la 50%, inca o cheie si accelerez usor. - daca pleaca accelerez putin si o las cu socul tras cam 1 min, daca vrea sa urce peste 2.500 - 3. 000 de turatii ii mai iau din aer - dupa un minut accelerez usor din nou si ii iau socul Am avut probleme mai mari de 3 ori anul trecut si ieri, cand nu a vrut sa plece chiar deloc (dupa ce a ramas cateva zile nepornita ...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Update : I-am scos vreo 300 de ml de ulei si nu mai scoate fum , acum nivelul e putin peste L . Cred ca era putin in panta motocicleta cand am bagat uleiul, pentru ca azi am pus-o in pozitie inversa si imi arata nivel mult mai jos. Oricum, m-am chinuit putin dar a pornit pana la urma. Fac o paranteza aici : mi-a zis un prieten la telefon ca se ineaca si din cauza ca de depoziteaza in carburator benzina si mizerii (vorba lui) iar cand dai sa o pornesti se ineaca. Solutia (lui) : motocicleta pornita cat de des posibil, cam la 2-3 zile macar cate 5-10 min, daca nu se face uz zilnic ... pareri ? Oricum in primavara ii schimb bujiile si o sa ii curat carburatoarele, trebuie sa schimb si gumele. Am mers cu ea vreo 20 de km azi, i-am bagat benzina de 100, am tras de gaz pana pe la 8.000 de turatii si merge bine. Citisem undeva ca au motoare indestructibile , asta daca sunt intretinute bine. 10923766_864228216932786_4599721791080221763_n.jpg 10906293_862744447081163_969751309785087177_n.jpg Cu robinetul de benzina cum stai? Inchide etans? Eu am patit o data o faza nasoala....Am lasat-o peste iarna si in primavara cand am pornit-o imi intrase benzina in ulei si evident ca nivelul era ridicat. Legat de fiabilitate,da sunt foarte tari.A mea avea 86000 cand am vandut-o,dar sigur nu erau reali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 atunci tb sa verifici carburatoarele cred, uite nici eu nu am pornit-o de 3 sapt, ma duc sa verific ultima data dupa tot aprox 3 sapt, am uitat sa trag soclul, a pornit cateva sec, pe urma cu soclu cateva sec, a 3-a oara nu s-a mai oprit, banuiesc ca normal era sa umplu carburatoarele prima data..... » Post actualizat in 06 Jan 2015 17:32prima!! umplut carburatoare cateva sec, soclu jumatate si cheie, a scazut dupa cateva sec la 1000rpm, pe urma a urcat la 4000rpm, tb sa reduc de fiecare data soclul in 2 trepte dupa cateva sec se tureaza foarte tare la 4000-5000rpm si tb sa reduc iar la 2000rpm am lasat-o sa mearga 2-3 min, abia astept sa se faca 10grd afara ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Nu am idee cum sa verific daca robinetul de benzina e inchis etans, dar nu am vazut sa picure benzina sau sa fie umed imprejur. Cand o las in garaj peste noapte se simte un miros lejer de benzina in aer, dar mi s-a zis ca e normal la motoarele pe carburator. Cel de pe rezervor ramane ridicat putin de tot, cca 1 mm, si vara se simte mai tare mirosul, dar nu exagerat. O fii din cauza aia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 la mine nu miroase a benzina, niciodata nu a mirosit, tb sa verifici nivelul in carb, si robinetul daca inchide corect pe ce pozitie tii robinetul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 la mine nu miroase a benzina, niciodata nu a mirosit, tb sa verifici nivelul in carb, si robinetul daca inchide corect pe ce pozitie tii robinetul? Cu sageata in jos, deci pe ON din cate stiu eu. In primavara o duc la mecanic sa ii regleze carburatia si o sa schimb si bujiile, apoi vedem daca mai face probleme la pornire ... iarna, pt ca vara nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Nu e musai sa curga pe langa. La mine nu a curs si s-a dus direct in motor... Cand am pornit-o a inceput sa trosneasca Se aprindea benzina in spatele pistonului,dar tot n-a crapat.Degeaba nu ii se zicea Katana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Salut.Nu de mult am cumparat un Suzuki Gsx 600 f din 88.Motorul are ceva piese lipsa deci nu il voi putea face functional. Deci prin urmare va trebui sa il dezmembrez.Motocicleta e facuta bucati pt comenzi 0761774249 Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Salut.nu vrea cineva niste bujii ngk 6193 JR9C? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Nah intrebare de baraj ... cum se intinde lantul ?Eu pana acum am fost tot la mecanic cu ea, nu am indraznit sa ma bag la intinderea lantului (desi stiu ca e o banalitate pentru marea majoritate). M-am uitat prin cartea tehnica, dar as prefera sa imi spuna cineva din experienta proprie cum se face exact la Katana (sau daca exista si vreun video demonstrativ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 13, 2015 Share Postat Ianuarie 13, 2015 Nah intrebare de baraj ... cum se intinde lantul ? Eu pana acum am fost tot la mecanic cu ea, nu am indraznit sa ma bag la intinderea lantului (desi stiu ca e o banalitate pentru marea majoritate). M-am uitat prin cartea tehnica, dar as prefera sa imi spuna cineva din experienta proprie cum se face exact la Katana (sau daca exista si vreun video demonstrativ). Cam asa e si la katana Slabesti roata si apoi incepi sa dai de suruburile astfel incat sa fie la fel in ambele parti. Apoi te pui pe ea si stai asezat.Cineva sa miste de lant in sus si in jos si sa vada cat variaza.In principiu nu tre sa se miste mai mult de 2,5 cm. Cam asta e tot:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 sal, vreau sa schimb placutele in special pe spate, ce recomandati dintre EBC SEMISINTER, RMS,NHC,BRENTA, TRW,LUCAS, FDB, NEWFREN eu inclin spre EBS SEMISINTER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Daca gasesti EBC sinter nu semisinter ar fi de preferat , am avut si au fost bune ,nu au mancat din disc. Acum am brembo sinter si la fel de multumit pana acum ,parca un pic mai bune ca ebc-urile . Trw am avut pe spate(sinter) ,acceptabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 (editat) filtru ulei HIFLO cu cap hexagon? sau k&n? mersi @claman o sa caut sinter ulei motul 7100 10w60 se preteaza sau este prea gros sau 15w50 ? » Post actualizat in 20 Jan 2015 22:14am gasit BRENTA SINTER ptr spate, EBC SINTER numai pe fata vad ca se gasesc, cred ca le combin asa » Post actualizat in 20 Jan 2015 22:19si la filtre de aer nu gasesc decat HIFLO, sunt ok? Editat Ianuarie 20, 2015 de boaska Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Sunt ok si Hiflo , 10w60 e cam de race iar 15w50 e cam gros . Eu zic 10w40 sau 10w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Si baga full sintetic,mai ales daca mergi prin oras mult. Semi isi pierde din proprietati dupa vreo 2000 de km. O sa vezi diferenta prima data la felul cum schimba treptele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 pai full sintetic inseamna 0w40 si 5w40, 10w40 recomandat de producator este deja semisintetic, 15w50, 10w50,10w60 au toate la baza un sintetic plus alte alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Producatorul recomanda semisintetic prin ani 90 cand au fost facute. Eu am testat destule uleiuri si ramasesem la 7100 pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 ok, mersi @GBV am gasit 7100 10w60 la oferta, motul ramane )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Cu placere. O sa vezi diferenta:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) ok, deci vreau neaparat sa pun ngk ix, in manual zice cr9ek iar eu vreu sa pun cr9eix, dar cr9eix au 0.8-1mm distanta la electrod asta inseamana ca trebuie sa reglez cu lera la 0.6mm.....asa ca o sa pun bujii reci cr10eix care vin direct cu 0.6mm , sper sa nu ma pripesc cu bujii reci mai ales ca eu merg loca ) ce parere aveti? se preteaza bujii reci la un tourer? mda, revin, se pare ca orice as cumpara trebuiesc reglate la 0.6mm, in carte scrie 0.6-0.7mm Editat Ianuarie 21, 2015 de boaska Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Pune bujiile recomandate, oricum trebuie reglata distanta. Fara iridium, tritium, uranium si alte balarii ca nu face diferenta la motoarele noastre. Hai cu vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 mersi zappy, dar deja am comandat ngk cr9eix ))) nu ma pot abtine ))) am vrut sa comand si un loctite 518 dar era cam scump (( asa ca o sa folosesc un 5920 cand ma apuc de reglat culbutorii Loctite 5920 Premium Silikon Kupfer Flächendichtung/Dichtung.Für Flansche, die hohen Temperaturen ausgesetzt sind und für Hochleistungsmotoren.Für Metall-, Kunststoff- und lackierte Teile einsetzbar.Geruchsarm, nicht korrosiv Vorteile- Hochtemperaturbeständig- Großer EinsatzbereichKennwerte- Farbe: Kupfer- Einsatztemperaturbereich: -60°C bis +350°C- Zugscherfestigkeit: 1,4 N/mm²- Max. Spalt: 1mm- Hautbildungszeit: 40 min.- Durchhärtung in 24 h: 2,5mm- Festigkeit: niedrig- Aushärtesystem: Feuchtigkeit (Silikon)- Gebindegrößen: Tube 80ml, Kartusche 300ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.