Black Rider Postat Ianuarie 25, 2015 Share Postat Ianuarie 25, 2015 Aveti idee, in alte tari din Europa avem nevoie de vignete? Anul asta vreau sa fac un drum Ungaria-Austria-Italia si as vrea sa stiu daca in alte tari UE se percep taxe de tip vigneta pentru motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Ianuarie 25, 2015 Share Postat Ianuarie 25, 2015 Da ,şi în Ungaria şi în Austria ,în Austria şi Italia dacă foloseşti autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 (editat) Ai idee cat e vigneta pentru moto in Ungaria? Am de gand sa folosesc autostrada. Editat Ianuarie 26, 2015 de Black Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 google .. best friend http://plecinlume.blogspot.ro/2014/01/taxe-drumuri-si-alte-informatii-despre.html vezi ca site-ul care-l dau acolo e in mentenanta acum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Ce rost are sa mergi pe autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Aveti idee, in alte tari din Europa avem nevoie de vignete? Anul asta vreau sa fac un drum Ungaria-Austria-Italia si as vrea sa stiu daca in alte tari UE se percep taxe de tip vigneta pentru motociclete. In Italia nu iti trebuie vigneta, cand intri in autostrada iei bilet si platesti la iesire. Dar te avertizez ca autostrazile in Italia sunt foarte scumpe, de exemplu : Bergamo - Treviso (Venetia) 19 E pentru 178 de km. http://www.autostrade.it/autostrade-gis/percorso.do Din cate stiu eu si in Austria si Ungaria cumperi vigneta pe cateva zile imediat ce ai intrat pe teritoriul lor, din benzinarii de obicei si nu costa asa de mult. In Elvetia in schimb e taxa fixa anuala de vreo 50 de E, indiferent ca folosesto o zi sau o luna autostrada (asta daca ajungi in Elvetia). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Mere ascutitoarea » Post actualizat in 01 Feb 2015 10:04 Mere ascutitoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciocan_rocky Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Stiti pe cineva care dezmembreaza un gsxf 600, din 2000? As avea nevoie si eu de o semnalizare dreapta fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 nu pot sa fac proba pe ninsoarea asta.... ce parere aveti de caberg vs probike.... st in dilema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 nu pot sa fac proba pe ninsoarea asta.... ce parere aveti de caberg vs probike.... st in dilema Caberg fara stau pe ganduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Caberg. Daca vrei ceva mai de calitate,ai putea opta si pt ceva sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 (editat) Mersi baieti pentru sfat, o s-o iau pe asta caberg vox speed » Post actualizat in 14 Feb 2015 17:14 Mda, bujiile maro, jocul la supape prea mic, am reglat 0.15 cu 0.20mm cu totul altfel acum Editat Februarie 11, 2015 de boaska Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 (editat) Salutare, Nu stiu cum stati cu RCA-ul dar eu cand vad soare afara intru in transa si iar sun un prieten broker de asigurari (l-am exasperat de vreo 2 ori pana acum in decurs de vreo 3-4 luni). Anul trecut prin noiembrie era 320 ron pe 1 an, vineri era 316 ron (Carpatica si Euroins) din care 20 ron poti sa-i scazi daca nu vrei sa ai asigurat si pasagerul. Gandidu-ma ca asta e valoarea si pot sa astept eu mult si bine preturi scazute, nemaiavand nici rabdare i-am zis sa il faca (apropo de faptul ca eram in transa erau 0 grade afara, sa nu credeti ca urma sa ies cu motorul); cand s-a apucat de bifat pe acolo prin aplicatia online reinnoire si vehicul inmatriculat deja, surpriza: 217 ron pe 1 an cu pasager asigurat cu tot la Euroins. Poate e de folos informatia... Ca sa fie informatie completa, stiu ca asigurarile sunt in functie de varsta, vechimea categoriei obtinute etc: eu anul asta fac 38 de ani si am categ A din 2009 Editat Februarie 15, 2015 de Black Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Liviu Touring Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Salutare băieți! Ce mai faceți, toți bine? De abea aștept să vină primăvara asta că am început să prind rugină. Hai primăvară! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Nu am idee cum sa verific daca robinetul de benzina e inchis etans, dar nu am vazut sa picure benzina sau sa fie umed imprejur. Cand o las in garaj peste noapte se simte un miros lejer de benzina in aer, dar mi s-a zis ca e normal la motoarele pe carburator. Cel de pe rezervor ramane ridicat putin de tot, cca 1 mm, si vara se simte mai tare mirosul, dar nu exagerat. O fii din cauza aia ... » Post actualizat in 16 Feb 2015 23:09 Salut. Verifica garnitura de la plutitorul de la rezervor. Mi s-a întâmplat mie și tot asa mirosea a benzină. în legătura cu uleiul folosit, am pus Motul și 5100 și 7100. Când se încălzea uleiul pe la 100° agăța când schimbam vitezele. Am pus Liqui Moly 10W50,problemă rezolvată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Salutare, Nu stiu cum stati cu RCA-ul dar eu cand vad soare afara intru in transa si iar sun un prieten broker de asigurari (l-am exasperat de vreo 2 ori pana acum in decurs de vreo 3-4 luni). Anul trecut prin noiembrie era 320 ron pe 1 an, vineri era 316 ron (Carpatica si Euroins) din care 20 ron poti sa-i scazi daca nu vrei sa ai asigurat si pasagerul. Gandidu-ma ca asta e valoarea si pot sa astept eu mult si bine preturi scazute, nemaiavand nici rabdare i-am zis sa il faca (apropo de faptul ca eram in transa erau 0 grade afara, sa nu credeti ca urma sa ies cu motorul); cand s-a apucat de bifat pe acolo prin aplicatia online reinnoire si vehicul inmatriculat deja, surpriza: 217 ron pe 1 an cu pasager asigurat cu tot la Euroins. Poate e de folos informatia... Ca sa fie informatie completa, stiu ca asigurarile sunt in functie de varsta, vechimea categoriei obtinute etc: eu anul asta fac 38 de ani si am categ A din 2009 Da, si-a facut un prieten asigurare sambata, ca era vremea faina. Putin peste 200 ron pentru 12 luni. Dar eu am jurat sa nu le mai dau bani celor de la Euroins... » Post actualizat in 17 Feb 2015 05:19 Salutare băieți! Ce mai faceți, toți bine? De abea aștept să vină primăvara asta că am început să prind rugină. Hai primăvară! Toata lumea este asteptand vremea de plimbat. Dar tu ce ai facut asa repede dupa ce ai postat, de ai devenit "EX"? » Post actualizat in 17 Feb 2015 05:26 » Post actualizat in 16 Feb 2015 23:09 Salut. Verifica garnitura de la plutitorul de la rezervor. Mi s-a întâmplat mie și tot asa mirosea a benzină. în legătura cu uleiul folosit, am pus Motul și 5100 și 7100. Când se încălzea uleiul pe la 100° agăța când schimbam vitezele. Am pus Liqui Moly 10W50,problemă rezolvată. De cate ori am pus un alt ulei dupa mizeria aia de Motul, am zis ca mi-am luat motor nou! Am pus odata Agip intr-un GPZ si am crezut ca sunt medium, schimbam vitezele fara efort, aproape numai cu puterea mintii (comparativ cu clonk-tronc-urile ce se auzeau inainte in cutie) De vreo 3 ani am folosit numai Bel-Ray si din ce am experimentat ca si utilizator-consumator, mi se pare cel mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Pana acum nu am folosit motul niciodata, eu merg pe shell de ft multi ani, dar ma indoiesc ca motul sa fie asa de prost sa nu poti schimba treptele, o sa revin si eu cu informatii dupa ce probez 10w60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 In 8 ani de motociclit am folosit doar motul. Nici-o mobra n-a avut probleme. Chiar si gsxfu de 750 mergea foarte bine cu asa ceva,cu toate ca avea racire pe ulei si in oras se incingea cam tare. Sa nu mai zic ca avea vreo 86000 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) Nu e atat de prost incat sa nu poti schimba vitezele, in plus eu am folosit numai 10w40 de la motul (5100 parca, si o singura data 7100). Sper ca 10w60 sa nu te dezamageasca totusi. Si eu pun un un w50 ca deh, avem racire pe aer/ulei. W60 n-am incercat niciodata. Editat Februarie 18, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Merge si w40. Eu mergeam cu 7100 10w40 si nu erau probleme. Singura "buba" pe care o avea mobra,era ca incepuse sa ii curba ulei pe la capacul de sus care venea peste chiuloasa. Am rezolvat-o cu un 15W50,dar trebuia remediata oricum. Era scuzabil oricum pentru o mobra din 94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Ok, eu tocmai ce am reglat culbutorii, mai tb sa arunc uleiul vechi care nu este vechi deloc dar na... am reglat putin cam lejer 0.15 cu 0.20, dar cu un ulei mai gros merge. Asta vara am patit-o si eu la tr I la cald face figuri cateodata, sper sa rezolv cu motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Eu montasem pe gsxf un electroventilator. Pacat ca nu mai am filmulete sau poze de la montaj. Pe langa asta,aveam si un ceas electronic pentru masurarea temperaturii. In oras,vara la 30 de grade nu sarea temperatura uleiului de 110 grade. Asta cu ventilatorul pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Am vazut si eu pe ebay niste manometre ptr gsxf, aveai sonda ptr termocupla sau porneai din buton? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Am vazut si eu pe ebay niste manometre ptr gsxf, aveai sonda ptr termocupla sau porneai din buton? Era un ceas cu sonda,pe care o legasem de teava care iese din radiator. Cam rudimentar,dar indica binisor. A costat vreo 60 de lei jucaria aia si avea o functie destul de smechera.Mai exact,il setai la temparatura dorita si atunci cand era depasita,te avertiza sonor. Ma gandeam la un moment dat sa fac eu un circuit cu care sa comand electroventilatorul,dar m-am lasat. Ca si costuri,dupa cum ziceam:am dat 60 pe termometru,100 pe electroventilator(vezi ca se potriveste de zzr 400-600) si vreo 10 lei pe surubele si distantiere. Ca sa il montezi,trebuie sa bagi niste distantiere la prinderile de sus,caci altfel n-o sa intre. Va sta un pic inclinat,dar nu e stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 In 8 ani de motociclit am folosit doar motul. Nici-o mobra n-a avut probleme. Chiar si gsxfu de 750 mergea foarte bine cu asa ceva,cu toate ca avea racire pe ulei si in oras se incingea cam tare. Sa nu mai zic ca avea vreo 86000 km... Poate ca a mea e cu probleme. Are 75,000km.... Dar de cand pun Liqui Moly nu am mai avut acest simptom. In alta ordine de idei, vreu sa-mi cumpar si eu un gsxf650 sau 1250. Mi-ar fi de mare ajutor daca proprietarii de asa ceva si-ar da cu parerea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.