Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

daca e suceava/radauti, poate misc si eu. nu promit nimic. in rest... greu. de obicei. eu vara fac 1 radauti, de vreo 3 veri. dar vedem, analizam, discutam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca e suceava/radauti, poate misc si eu. nu promit nimic. in rest... greu. de obicei. eu vara fac 1 radauti, de vreo 3 veri. dar vedem, analizam, discutam...

 

Macke daca sau cand e de pornit inspre fratii bucovineni da un semn poate ma bag si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai un bun prilej ar fi intrunirea celor de la NGR, de la inceputul lui iulie parca.

Abia astept sa vad si Katana lui Macke, nu cred ca am vazut un 1100 de aproape pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu am programat, dar eu in iulie am concediu, ceea ce face foarte probabil o iesire spre Radauti/Arbore.

 

Zappy: din nefericire motorul arata "ok", dar merita facute ceva investitii, macar vizual sa fie mult mai ok, si aici m-as gandi la o vopsea, autocolante in lac, tobe si ceva ornamente. Cautam finante, facem studii de fezabilitate, inaintam proiecte la nevasta .. pardon, Guvern, asteptam sa vedem ce se aproba :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zappy: din nefericire motorul arata "ok", dar merita facute ceva investitii, macar vizual sa fie mult mai ok, si aici m-as gandi la o vopsea, autocolante in lac, tobe si ceva ornamente.

 

Pe mine la motoarele de genul ala ma atrage senzatia de "fier" zdravan, senzatie pe care nu o mai am langa un motor modern. Cred ca mi se trage din copilarie, pe cand ma copleseau emotiile pe langa primele generatii de japoneze care veneau pe litoralul romanesc, incalecate de turisti nemti, francezi sau ce natii mai erau.

Adesea in NZ referirile la sotii se faceau sub forma "Ministrul de Finante si Razboi" :D

» Post actualizat in 13 Mar 2015 14:16

Un traseu frumos de urmat este Suceava - Bistrița. Dacă tot ajungeți la întrunirea NGR, după paradă ar fi frumoasă o urcare până în Mureşenii Bârgăului măcar.

 

Merci de pont. :hug:

» Post actualizat in 15 Mar 2015 07:20

Dupa ce am facut revizia, reglat supape, ulei, filre, sta relantiul la 3000rpm, am desurubat soclul la maxim si sta 1250rpm, motorul are relantiul stabil, se accelereaza ft usor, totusi cred ca 0.15mm cu 0.20mm este un pic cam mare...

 

Pe admisie pare un pic cam mare... Incearca sa-l faci un 0.12 sau chiar 0.10.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Baieti, ma bate gandul sa trec la un 750F si ma intereseaza cum se simte pilotul pe mobra asta la drumuri de 5-600km/zi. Dar pasagerul? Despre consum, fiabilitate etc. am mai citit. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, ma bate gandul sa trec la un 750F si ma intereseaza cum se simte pilotul pe mobra asta la drumuri de 5-600km/zi. Dar pasagerul? Despre consum, fiabilitate etc. am mai citit. Multumesc!

Comparativ cu tdm-ul?

Ce model de tdm ai?

Tdm e un pic mai comod,ti-o pot zice din experienta pentru ca am avut gsxf si am tdm acum.

E pozitia mai dreapta pe tdm.

Daca nu ai 1,92 ca mine,nu sunt probleme nici pe gsxf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Cand voi avea mai multi bani ma voi reintoarce la TDM negresit. Acum sunt nevoit sa fac o alegere temporara de low budget. Sunt convins ca pe GSXF poziti a este mult mai sportiva decat pe TDM dar daca nu ma rupe la incheieturi sau la spate e in regula.

Si inca ceva: diferente majore intre 750 si 600?

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 170 cm inaltime, am reusit 750 km/zi in cel mai lung drum. Cu pasager si bagaje multe! Chiar pot sa zic ca mi-a placut...

Dezavantajul la cei scunzi ca mine, e ca se intind mai mult dupa ghidon, si stau mai in maini.

Dezavantajul la cei inalti (nu ca mine) e ca unghiul de pliere al genunchilor poate cauza oboseala.

Pasagerul are la dispozitie o sa de vis, moale si confortabila.

Daca poti, alege 750-ul! Mai mult cuplu la ture joase, suna ca un autobuz la 2500 de ture dar trage fara ezitare!

Ah, si ghidonul un pic mai inalt la 750!

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand voi avea mai multi bani ma voi reintoarce la TDM negresit. Acum sunt nevoit sa fac o alegere temporara de low budget. Sunt convins ca pe GSXF poziti a este mult mai sportiva decat pe TDM dar daca nu ma rupe la incheieturi sau la spate e in regula.

Si inca ceva: diferente majore intre 750 si 600?

Ma miram eu ca renunti asa usor la tdm :crack: .

O sa renunt eu peste cativa ani,dar in favoarea un Fjr 1300.

Daca prinzi un gsxf de 750 ia-l.

Ar mai fi varianta cu banditul de 1200,dar ala consuma cam mult si nu cred ca iti va placea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta are în jur de 228 kg,

Nu se simte deloc greutatea. M-am suit si eu pe unul de 750 inainte sa iau vaca verde. Mi-a placut mult pozitia si motorul si daca nu cerea pe el 1750, in conditiile in care trebuia umblat la carburator (se simtea mirosul de benzina in spate si mergea relativ greoi), plus anvelope, plus o revizie mai sanatoasa, plus carene revopsite si urme pe capace, cred ca il luam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just usual, verificarea integritatii, zgomote, pierderi de ulei, turatie relanti, schimbat vitezele, consumabile, etc. Nimic special, din cate stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva puncte sensibile ale modelului astuia la care trebuie sa ma uit cand o cumpar?

Dupa cum a zis si zappy verifica sa nu curga ulei pe la garnituri.

In principiu se imbatranesc si uzeaza din cauza ca e racit pe ulei.

Mecanic incearca sa asculti la rece motorul.

La partea electrica nu prea are ce sa se strice,mai ales la incarcare.

Asta are un alternator smecher fata de restu plasticelor din ziua de azi:P.

La capitolul frane ar mai fi o problema.Maneta tre sa fie destul de tare.Daca nu,posibil sa ai nevoie de noi o-ringuri la etrieri.Asta nu e ceva musai,dar etrierii aia de la tokico sunt cam panarama si daca n-au avut parte de servisare potrivita,se bulesc.

Eu sunt patit cu 3 mobre...

 

Pana una alta,ia arunca cateva poze cu jucaria,ca sa ne dam cu parerea si la aspectu vizual:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat pe a

 

Oameni buni, multumesc mult pentru info!

 

Deocamdata ma uit la astea de aici: http://www.subito.it/annunci-lombardia-vicino/vendita/moto-e-scooter/?bb=000013&bm=000203&pe=2&rs=17


» Post actualizat in 24 Mar 2015 11:56

Este vreun constantean pe aici care mi-ar da voie sa ma urc pe mobra lui?

 

Eu am dat pe a mea 1.000 de E + 200 de E pasajul de proprietare, apoi aproape 500 de E de asigurare pe un an - GSX F 750 din 1999. Am gasit-o aici in zona, in nordul Italiei la un tip tare simpatic si care a tinut-o bine.

 

Am investit recent alti 350 de E in gume si bujii noi. Motocicleta merge foarte bine, tinand cont de faptul ca are 16 ani deja si 54.000 km .

 

Cu 2.000 de E am acum o motocicleta valabila si cu un consum moderat.

 

Eu ti-as recomanda sa cauti 750 in loc de 600 , costa cam la fel dar din cate am inteles cei 10 CP in plus se simt mai ales cu pasager si bagaje.

 

Cum ai de gand sa o transporti ?

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat pe a

 

 

Eu am dat pe a mea 1.000 de E + 200 de E pasajul de proprietare, apoi aproape 500 de E de asigurare pe un an - GSX F 750 din 1999. Am gasit-o aici in zona, in nordul Italiei la un tip tare simpatic si care a tinut-o bine.

 

Am investit recent alti 350 de E in gume si bujii noi. Motocicleta merge foarte bine, tinand cont de faptul ca are 16 ani deja si 54.000 km .

 

Cu 2.000 de E am acum o motocicleta valabila si cu un consum moderat.

 

Eu ti-as recomanda sa cauti 750 in loc de 600 , costa cam la fel dar din cate am inteles cei 10 CP in plus se simt mai ales cu pasager si bagaje.

 

Cum ai de gand sa o transporti ?

500e asigurare pe un an? :eek:

Wtf man???

Asa e in italia?

SI eu care ziceam ca m-au gherlit astia la asigurare de imi cer 380 ron pe 6 luni....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

500e asigurare pe un an? :eek:

Wtf man???

Asa e in italia?

SI eu care ziceam ca m-au gherlit astia la asigurare de imi cer 380 ron pe 6 luni....

 

Mda ... :) . Acum trebuie sa ma duc sa renovez asigurarea, sa vedem daca imi fac o reducere ... si inca e ieftina a mea, altii de regula platesc in jur de 1.000 de E pe an, mai ales daca esti mai tanar si cu motor puternic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ... :) . Acum trebuie sa ma duc sa renovez asigurarea, sa vedem daca imi fac o reducere ... si inca e ieftina a mea, altii de regula platesc in jur de 1.000 de E pe an, mai ales daca esti mai tanar si cu motor puternic.

Pai e cat o mobra :crack: .

Ma rog sunt si salarile altfel acolo,dar tot e mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...