Black Rider Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Aburi la pornire e normal sa scoata, daca e destul de rece afara. Dupa ce se incalzeste un pic, nu mai scoate. Fumul de ulei este alb-albastrui, nu doar alb. Ai sesizat sa-ti manance ulei? Scade SEMNIFICATIV nivelul uleiului intre schimburi? Cat completezi de la un schimb la altul? De cand nu a mai fost motorul pornit, inainte de a face testul de compresie? Ore, zile, saptamani, luni? Poti repeta testul de compresie la alt mecanic, cu alt aparat. Se decalibreaza si alea in timp, un amic a folosit trei ceasuri diferite cu rezultate foarte diferite... Oscilatia la relanti inseamna ca trebuiesc sincronizate carburatoarele. Ulei nu scade semnificativ, am si o usoara scurgere la o garnitura in partea de sus a blocului motor (se vede prin fereastra din carena). De la un schimb la altul nu completez ulei pentru ca nu e cazul (verific frecvent nivelul). Motorul il pormesc zilnic de cand l-am scos de la iernat si l-am adus la serviciu, il las sa mearga vreo 5 minute. In ziua reviziei la fel il pornisem cu vreo 3-4 ore inainte. Cred ca o sa repet testul la alt mecanic, plus ca am impresia ca devin usor paranoic imi place prea mult motorul asta fata de ce am avut inainte si cu ce am mai mers. Multumesc de sfaturi. » Post actualizat in 04 Mar 2015 17:55 Atentie, 10.7:1 este RAPORT de compresie si nu compresia cilindrului. La GSXF-ul meu parca minim e 9 sau o diferenta de sub 2 (nu stiu, psi?!) intre cilindri. Ma uit in manual si-ti spun imediat... LE:GSXF600 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 14.67 bars (142 to 213 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation ''.... 1.93 bars (28 psi) GSXF750 Cylinder compression pressure Standard 9.78 to 13.71 bars (142 to 199 psi) Minimum 7.85 bars (114 psi) Maximum variation . . . 1.93 bars (28 psi) Deci nu PSI si BAR. Ai valorile la tine. Ingrijorator este cilindrul 1. Daca minimul este 7.85 inseamna ca totusi nu e chiar nasol, mai fac un test cu alt aparat, sa vad primul cilindru daca are acelasi rezultat. Mersi fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Regleaza jocul la supape prima data, pe urma faci testul de compresie, daca mergi cu jocul prea strans la culbutori se ard supapele mai incearca odata sa faci testul de compresie, injecteaza putin ulei in cilindrul cu presiune scazuta si vezi daca creste, daca nu sunt supapele de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 LeakDown test si vezi de unde e. Merge si cu ulei, e ieftin Adica se poate face in fata blocului, dar tot nu e foarte foarte concludent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Azi am luat motocicleta de la mecanic, i-am schimbat gumele cu un set de Michelin Pilot Road 4 (260 de E). Am avut 2 seturi de MPR 2 inainte si ne-am inteles tare bine. Si mie imi face putin fum alb la pornire, mai ales daca e multa umezeala afara. Cand se incalzeste putin nu mai face, deci e normal. I-am schimbat si bujiile la mecanic, si tot la fel face. Deci no problem. Nu pierde ulei , i-am verificat uleiul des si e OK. De asemenea nu lasa pete de ulei unde o parchez peste noapte deci e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Azi am luat motocicleta de la mecanic, i-am schimbat gumele cu un set de Michelin Pilot Road 4 (260 de E). Am avut 2 seturi de MPR 2 inainte si ne-am inteles tare bine. Si mie imi face putin fum alb la pornire, mai ales daca e multa umezeala afara. Cand se incalzeste putin nu mai face, deci e normal. I-am schimbat si bujiile la mecanic, si tot la fel face. Deci no problem. Nu pierde ulei , i-am verificat uleiul des si e OK. De asemenea nu lasa pete de ulei unde o parchez peste noapte deci e OK. Pe la capacul de la chiuloasa,deobicei incepe sa piarda,dar tinand cont ca e motor mai nou nu prea are de ce. A mea,inainte sa o vand cam dadea si in bucuresti,dupa ce o incalzeam destul de mult,se scurgea pe evacuare Legat de fum,nu e nici un stres.E motor pe carburatie si e un lucru normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Da, eu eram. Multumesc de aprecieri! Poate le mai plimbam si anul asta pe aceleasi drumuri, iar noi poate ne racorim la o bere fara alcool. Ideal ar fi sa incropim o mini-intrunire de katanisti in vara asta. Indiferent de cilindree, 600, 750, 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Dap, in ambele poze sunt in spatele tau. La revenirea in camping te-am pierdut, am avut impresia ca nu ai ramas. La NGR daca sunt sanatos ajung negresit si anul asta, de data asta poate nu ne mai ratam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Stie cineva codul de la filtrul de aer ? Am gasit pe amazon acest filtru : http://www.amazon.it/gp/aw/d/B0074YKA8C/ref=mp_s_a_1_1?qid=1426187945&sr=8-1&keywords=filtro+aria+gsx+f+750&pi=SX200_QL40&dpPl=1&dpID=413D847nx2L&ref=plSrch si mi se pare ca se potriveste. Ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Dupa ce am facut revizia, reglat supape, ulei, filre, sta relantiul la 3000rpm, am desurubat soclul la maxim si sta 1250rpm, motorul are relantiul stabil, se accelereaza ft usor, totusi cred ca 0.15mm cu 0.20mm este un pic cam mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 daca e suceava/radauti, poate misc si eu. nu promit nimic. in rest... greu. de obicei. eu vara fac 1 radauti, de vreo 3 veri. dar vedem, analizam, discutam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 daca e suceava/radauti, poate misc si eu. nu promit nimic. in rest... greu. de obicei. eu vara fac 1 radauti, de vreo 3 veri. dar vedem, analizam, discutam... Macke daca sau cand e de pornit inspre fratii bucovineni da un semn poate ma bag si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Pai un bun prilej ar fi intrunirea celor de la NGR, de la inceputul lui iulie parca. Abia astept sa vad si Katana lui Macke, nu cred ca am vazut un 1100 de aproape pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Inca nu am programat, dar eu in iulie am concediu, ceea ce face foarte probabil o iesire spre Radauti/Arbore. Zappy: din nefericire motorul arata "ok", dar merita facute ceva investitii, macar vizual sa fie mult mai ok, si aici m-as gandi la o vopsea, autocolante in lac, tobe si ceva ornamente. Cautam finante, facem studii de fezabilitate, inaintam proiecte la nevasta .. pardon, Guvern, asteptam sa vedem ce se aproba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Zappy: din nefericire motorul arata "ok", dar merita facute ceva investitii, macar vizual sa fie mult mai ok, si aici m-as gandi la o vopsea, autocolante in lac, tobe si ceva ornamente. Pe mine la motoarele de genul ala ma atrage senzatia de "fier" zdravan, senzatie pe care nu o mai am langa un motor modern. Cred ca mi se trage din copilarie, pe cand ma copleseau emotiile pe langa primele generatii de japoneze care veneau pe litoralul romanesc, incalecate de turisti nemti, francezi sau ce natii mai erau. Adesea in NZ referirile la sotii se faceau sub forma "Ministrul de Finante si Razboi" » Post actualizat in 13 Mar 2015 14:16 Un traseu frumos de urmat este Suceava - Bistrița. Dacă tot ajungeți la întrunirea NGR, după paradă ar fi frumoasă o urcare până în Mureşenii Bârgăului măcar. Merci de pont. » Post actualizat in 15 Mar 2015 07:20 Dupa ce am facut revizia, reglat supape, ulei, filre, sta relantiul la 3000rpm, am desurubat soclul la maxim si sta 1250rpm, motorul are relantiul stabil, se accelereaza ft usor, totusi cred ca 0.15mm cu 0.20mm este un pic cam mare... Pe admisie pare un pic cam mare... Incearca sa-l faci un 0.12 sau chiar 0.10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Nu am lera cu 0.12 si 0.17mm, data viitoare o sa incerc sa-i fac ca la carte, oricum sezonul a inceput deja, km se fac repede in bayern Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Mi-a ajuns azi filtrul de aer, platit 27 de E pe amazon.it cu tot cu expeditie. http://www.amazon.it/Noname-2081220-filtro-aria-Mann/dp/B0074YKA8C/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1426766123&sr=8-1&keywords=filtro+aria+gsx+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Baieti, ma bate gandul sa trec la un 750F si ma intereseaza cum se simte pilotul pe mobra asta la drumuri de 5-600km/zi. Dar pasagerul? Despre consum, fiabilitate etc. am mai citit. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Baieti, ma bate gandul sa trec la un 750F si ma intereseaza cum se simte pilotul pe mobra asta la drumuri de 5-600km/zi. Dar pasagerul? Despre consum, fiabilitate etc. am mai citit. Multumesc! Comparativ cu tdm-ul? Ce model de tdm ai? Tdm e un pic mai comod,ti-o pot zice din experienta pentru ca am avut gsxf si am tdm acum. E pozitia mai dreapta pe tdm. Daca nu ai 1,92 ca mine,nu sunt probleme nici pe gsxf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Merge si comparativ cu TDM-ul meu care e un 4TX din 1996. Eu am 1,80m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Merge si comparativ cu TDM-ul meu care e un 4TX din 1996. Eu am 1,80m. E bine atunci. Nu vei avea probleme. De ce nu continui cu modelul de 900? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) Cand voi avea mai multi bani ma voi reintoarce la TDM negresit. Acum sunt nevoit sa fac o alegere temporara de low budget. Sunt convins ca pe GSXF poziti a este mult mai sportiva decat pe TDM dar daca nu ma rupe la incheieturi sau la spate e in regula. Si inca ceva: diferente majore intre 750 si 600? Editat Martie 23, 2015 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) La 170 cm inaltime, am reusit 750 km/zi in cel mai lung drum. Cu pasager si bagaje multe! Chiar pot sa zic ca mi-a placut... Dezavantajul la cei scunzi ca mine, e ca se intind mai mult dupa ghidon, si stau mai in maini. Dezavantajul la cei inalti (nu ca mine) e ca unghiul de pliere al genunchilor poate cauza oboseala. Pasagerul are la dispozitie o sa de vis, moale si confortabila. Daca poti, alege 750-ul! Mai mult cuplu la ture joase, suna ca un autobuz la 2500 de ture dar trage fara ezitare! Ah, si ghidonul un pic mai inalt la 750! Editat Martie 23, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Cand voi avea mai multi bani ma voi reintoarce la TDM negresit. Acum sunt nevoit sa fac o alegere temporara de low budget. Sunt convins ca pe GSXF poziti a este mult mai sportiva decat pe TDM dar daca nu ma rupe la incheieturi sau la spate e in regula. Si inca ceva: diferente majore intre 750 si 600? Ma miram eu ca renunti asa usor la tdm . O sa renunt eu peste cativa ani,dar in favoarea un Fjr 1300. Daca prinzi un gsxf de 750 ia-l. Ar mai fi varianta cu banditul de 1200,dar ala consuma cam mult si nu cred ca iti va placea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Motocicleta are în jur de 228 kg, Nu se simte deloc greutatea. M-am suit si eu pe unul de 750 inainte sa iau vaca verde. Mi-a placut mult pozitia si motorul si daca nu cerea pe el 1750, in conditiile in care trebuia umblat la carburator (se simtea mirosul de benzina in spate si mergea relativ greoi), plus anvelope, plus o revizie mai sanatoasa, plus carene revopsite si urme pe capace, cred ca il luam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Ceva puncte sensibile ale modelului astuia la care trebuie sa ma uit cand o cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.