Macke Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 daca e suceava/radauti, poate misc si eu. nu promit nimic. in rest... greu. de obicei. eu vara fac 1 radauti, de vreo 3 veri. dar vedem, analizam, discutam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 daca e suceava/radauti, poate misc si eu. nu promit nimic. in rest... greu. de obicei. eu vara fac 1 radauti, de vreo 3 veri. dar vedem, analizam, discutam... Macke daca sau cand e de pornit inspre fratii bucovineni da un semn poate ma bag si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Pai un bun prilej ar fi intrunirea celor de la NGR, de la inceputul lui iulie parca. Abia astept sa vad si Katana lui Macke, nu cred ca am vazut un 1100 de aproape pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Inca nu am programat, dar eu in iulie am concediu, ceea ce face foarte probabil o iesire spre Radauti/Arbore. Zappy: din nefericire motorul arata "ok", dar merita facute ceva investitii, macar vizual sa fie mult mai ok, si aici m-as gandi la o vopsea, autocolante in lac, tobe si ceva ornamente. Cautam finante, facem studii de fezabilitate, inaintam proiecte la nevasta .. pardon, Guvern, asteptam sa vedem ce se aproba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 Zappy: din nefericire motorul arata "ok", dar merita facute ceva investitii, macar vizual sa fie mult mai ok, si aici m-as gandi la o vopsea, autocolante in lac, tobe si ceva ornamente. Pe mine la motoarele de genul ala ma atrage senzatia de "fier" zdravan, senzatie pe care nu o mai am langa un motor modern. Cred ca mi se trage din copilarie, pe cand ma copleseau emotiile pe langa primele generatii de japoneze care veneau pe litoralul romanesc, incalecate de turisti nemti, francezi sau ce natii mai erau. Adesea in NZ referirile la sotii se faceau sub forma "Ministrul de Finante si Razboi" » Post actualizat in 13 Mar 2015 14:16 Un traseu frumos de urmat este Suceava - Bistrița. Dacă tot ajungeți la întrunirea NGR, după paradă ar fi frumoasă o urcare până în Mureşenii Bârgăului măcar. Merci de pont. » Post actualizat in 15 Mar 2015 07:20 Dupa ce am facut revizia, reglat supape, ulei, filre, sta relantiul la 3000rpm, am desurubat soclul la maxim si sta 1250rpm, motorul are relantiul stabil, se accelereaza ft usor, totusi cred ca 0.15mm cu 0.20mm este un pic cam mare... Pe admisie pare un pic cam mare... Incearca sa-l faci un 0.12 sau chiar 0.10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Nu am lera cu 0.12 si 0.17mm, data viitoare o sa incerc sa-i fac ca la carte, oricum sezonul a inceput deja, km se fac repede in bayern Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Mi-a ajuns azi filtrul de aer, platit 27 de E pe amazon.it cu tot cu expeditie. http://www.amazon.it/Noname-2081220-filtro-aria-Mann/dp/B0074YKA8C/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1426766123&sr=8-1&keywords=filtro+aria+gsx+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Baieti, ma bate gandul sa trec la un 750F si ma intereseaza cum se simte pilotul pe mobra asta la drumuri de 5-600km/zi. Dar pasagerul? Despre consum, fiabilitate etc. am mai citit. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Baieti, ma bate gandul sa trec la un 750F si ma intereseaza cum se simte pilotul pe mobra asta la drumuri de 5-600km/zi. Dar pasagerul? Despre consum, fiabilitate etc. am mai citit. Multumesc! Comparativ cu tdm-ul? Ce model de tdm ai? Tdm e un pic mai comod,ti-o pot zice din experienta pentru ca am avut gsxf si am tdm acum. E pozitia mai dreapta pe tdm. Daca nu ai 1,92 ca mine,nu sunt probleme nici pe gsxf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Merge si comparativ cu TDM-ul meu care e un 4TX din 1996. Eu am 1,80m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Merge si comparativ cu TDM-ul meu care e un 4TX din 1996. Eu am 1,80m. E bine atunci. Nu vei avea probleme. De ce nu continui cu modelul de 900? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) Cand voi avea mai multi bani ma voi reintoarce la TDM negresit. Acum sunt nevoit sa fac o alegere temporara de low budget. Sunt convins ca pe GSXF poziti a este mult mai sportiva decat pe TDM dar daca nu ma rupe la incheieturi sau la spate e in regula. Si inca ceva: diferente majore intre 750 si 600? Editat Martie 23, 2015 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) La 170 cm inaltime, am reusit 750 km/zi in cel mai lung drum. Cu pasager si bagaje multe! Chiar pot sa zic ca mi-a placut... Dezavantajul la cei scunzi ca mine, e ca se intind mai mult dupa ghidon, si stau mai in maini. Dezavantajul la cei inalti (nu ca mine) e ca unghiul de pliere al genunchilor poate cauza oboseala. Pasagerul are la dispozitie o sa de vis, moale si confortabila. Daca poti, alege 750-ul! Mai mult cuplu la ture joase, suna ca un autobuz la 2500 de ture dar trage fara ezitare! Ah, si ghidonul un pic mai inalt la 750! Editat Martie 23, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Cand voi avea mai multi bani ma voi reintoarce la TDM negresit. Acum sunt nevoit sa fac o alegere temporara de low budget. Sunt convins ca pe GSXF poziti a este mult mai sportiva decat pe TDM dar daca nu ma rupe la incheieturi sau la spate e in regula. Si inca ceva: diferente majore intre 750 si 600? Ma miram eu ca renunti asa usor la tdm . O sa renunt eu peste cativa ani,dar in favoarea un Fjr 1300. Daca prinzi un gsxf de 750 ia-l. Ar mai fi varianta cu banditul de 1200,dar ala consuma cam mult si nu cred ca iti va placea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Motocicleta are în jur de 228 kg, Nu se simte deloc greutatea. M-am suit si eu pe unul de 750 inainte sa iau vaca verde. Mi-a placut mult pozitia si motorul si daca nu cerea pe el 1750, in conditiile in care trebuia umblat la carburator (se simtea mirosul de benzina in spate si mergea relativ greoi), plus anvelope, plus o revizie mai sanatoasa, plus carene revopsite si urme pe capace, cred ca il luam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Ceva puncte sensibile ale modelului astuia la care trebuie sa ma uit cand o cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Just usual, verificarea integritatii, zgomote, pierderi de ulei, turatie relanti, schimbat vitezele, consumabile, etc. Nimic special, din cate stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Ceva puncte sensibile ale modelului astuia la care trebuie sa ma uit cand o cumpar? Dupa cum a zis si zappy verifica sa nu curga ulei pe la garnituri. In principiu se imbatranesc si uzeaza din cauza ca e racit pe ulei. Mecanic incearca sa asculti la rece motorul. La partea electrica nu prea are ce sa se strice,mai ales la incarcare. Asta are un alternator smecher fata de restu plasticelor din ziua de azi:P. La capitolul frane ar mai fi o problema.Maneta tre sa fie destul de tare.Daca nu,posibil sa ai nevoie de noi o-ringuri la etrieri.Asta nu e ceva musai,dar etrierii aia de la tokico sunt cam panarama si daca n-au avut parte de servisare potrivita,se bulesc. Eu sunt patit cu 3 mobre... Pana una alta,ia arunca cateva poze cu jucaria,ca sa ne dam cu parerea si la aspectu vizual:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Oameni buni, multumesc mult pentru info! Deocamdata ma uit la astea de aici: http://www.subito.it/annunci-lombardia-vicino/vendita/moto-e-scooter/?bb=000013&bm=000203&pe=2&rs=17 » Post actualizat in 24 Mar 2015 11:56Este vreun constantean pe aici care mi-ar da voie sa ma urc pe mobra lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Poti incerca si una din primele 2 http://www.subito.it/annunci-lombardia-vicino/vendita/moto-e-scooter/?bb=000013&bm=000896&pe=2&rs=17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) Eu am dat pe a Oameni buni, multumesc mult pentru info! Deocamdata ma uit la astea de aici: http://www.subito.it/annunci-lombardia-vicino/vendita/moto-e-scooter/?bb=000013&bm=000203&pe=2&rs=17 » Post actualizat in 24 Mar 2015 11:56Este vreun constantean pe aici care mi-ar da voie sa ma urc pe mobra lui? Eu am dat pe a mea 1.000 de E + 200 de E pasajul de proprietare, apoi aproape 500 de E de asigurare pe un an - GSX F 750 din 1999. Am gasit-o aici in zona, in nordul Italiei la un tip tare simpatic si care a tinut-o bine. Am investit recent alti 350 de E in gume si bujii noi. Motocicleta merge foarte bine, tinand cont de faptul ca are 16 ani deja si 54.000 km . Cu 2.000 de E am acum o motocicleta valabila si cu un consum moderat. Eu ti-as recomanda sa cauti 750 in loc de 600 , costa cam la fel dar din cate am inteles cei 10 CP in plus se simt mai ales cu pasager si bagaje. Cum ai de gand sa o transporti ? Editat Martie 26, 2015 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Eu am dat pe a Eu am dat pe a mea 1.000 de E + 200 de E pasajul de proprietare, apoi aproape 500 de E de asigurare pe un an - GSX F 750 din 1999. Am gasit-o aici in zona, in nordul Italiei la un tip tare simpatic si care a tinut-o bine. Am investit recent alti 350 de E in gume si bujii noi. Motocicleta merge foarte bine, tinand cont de faptul ca are 16 ani deja si 54.000 km . Cu 2.000 de E am acum o motocicleta valabila si cu un consum moderat. Eu ti-as recomanda sa cauti 750 in loc de 600 , costa cam la fel dar din cate am inteles cei 10 CP in plus se simt mai ales cu pasager si bagaje. Cum ai de gand sa o transporti ? 500e asigurare pe un an? Wtf man??? Asa e in italia? SI eu care ziceam ca m-au gherlit astia la asigurare de imi cer 380 ron pe 6 luni.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 500e asigurare pe un an? Wtf man??? Asa e in italia? SI eu care ziceam ca m-au gherlit astia la asigurare de imi cer 380 ron pe 6 luni.... Mda ... . Acum trebuie sa ma duc sa renovez asigurarea, sa vedem daca imi fac o reducere ... si inca e ieftina a mea, altii de regula platesc in jur de 1.000 de E pe an, mai ales daca esti mai tanar si cu motor puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Mda ... . Acum trebuie sa ma duc sa renovez asigurarea, sa vedem daca imi fac o reducere ... si inca e ieftina a mea, altii de regula platesc in jur de 1.000 de E pe an, mai ales daca esti mai tanar si cu motor puternic. Pai e cat o mobra . Ma rog sunt si salarile altfel acolo,dar tot e mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Sa va fie de bine, si la mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.