boaska Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 Eu reglez lantul si pe urma dau o tura sa verific daca smuceste cand accelerez sau schimb treptele, daca are sutul ala mai intind un pic lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) Eu reglez lantul si pe urma dau o tura sa verific daca smuceste cand accelerez sau schimb treptele, daca are sutul ala mai intind un pic lantul Sutul ala ti-l poate da si din uzura inegala a lantului. Este bine sa verifici starea lantului pe toata lungimea lui inainte de a face reglajul. Editat Iunie 12, 2015 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Mai am 2 linii pana la maximul de uzura, trebuie oricum schimbat, vroiam sa spun ca daca nu este destul de intins lantul cand accelerezi smuceste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandertm Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 salut am si eu nevoie de un manual de reparatie pt gsx f 750...macar partea cu instalatia electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 (editat) salut am si eu nevoie de un manual de reparatie pt gsx f 750...macar partea cu instalatia electrica Se gaseste on line manualul de la GSX F, eu l-am descarcat dupa o cautare de cateva minute. A fost cineva de aici implicat intr-un accident ? /index.php?/topic/728032-bucuresti-12062015-virtutii-if-05-wku/ Editat Iunie 14, 2015 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonuĂ�â�ş Daniel DumitraĂ�â�˘cu Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Salut, ma intereseaza si pe mine un far, cu tot cu cadru de prindere, pentru Suzuki GSX 750 F din 2000. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Imi vand gsxf-ul. Stiu ca nu e topic de vanzari, dar spun totusi si aici. Moto merge foarte bine, toate consumabilele care necesitau au fost schimbate(mai putin placutele de frana care pareau ca mai au). Motivul vanzarii este ca eu sunt fan v-twin si acum sunt posesor si de asa ceva, iar vacuta e putin cam grea pt sotie. Deci o vand, cu durere in suflet dupa muuuulta munca si pasiune depusa in motoreta. Raspund cu placere la orice intrebare despre ea. Pretul este de 900 € fara masca pt far pe care nu o vand din motive personale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Ai uitat sa pui poze, an, kilometrii facuti, etc. Anunt complet . Bafta la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 ce cauciuc recomandati, ca marca, pentru un gsxf de 750 a unui prieten? (160/60R17) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 (editat) Eu sunt foarte multumit de Michelin Pilot Road 3. Le am de vreo 5000 de km si nu s-au patratit pe mijloc. Pe curbe sunt o incantare, dar sa nu uitam ca nici balenele noastre nu-s chiar gixere... Si pe ud sunt excelente! Si Pilot Road 2 am avut pe Bandit. Aceeasi impresie pozitiva, parca totusi 3-ul mai bun pe ploaie si pe curbe. Editat Iunie 25, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 ce cauciuc recomandati, ca marca, pentru un gsxf de 750 a unui prieten? (160/60R17) Michelin Pilot Road 3 sau 4. Eu am folosit MPR 2,3 si acum am 4 montat. Sunt gume sport-touring, ca si motocicleta noastra, si ma impac cu ele foarte bine, pe uscat si pe ploaie. Tin cam 15.000 de km pana se uzeaza pe margine, pe mijloc mai aveam destul cand le-am schimbat ultima oara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Poze vroiam sa fac cateva special, am doar din plimbari. » Post actualizat in 25 Jun 2015 21:22 Asta am deocamdata: » Post actualizat in 25 Jun 2015 21:23 Evacuarea din poza este 4in 1 e de gsxr si e montata mai nou pe ea. Se aude super, arata bine. » Post actualizat in 25 Jun 2015 21:24 Si e neagra :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Excelent. Merci mult de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Eu ContiRoadAttack St ok si rezista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 La Conti m-am uitat si eu, pret ok. ACUM na, decizia ii apartine proprietarului, el doar mi-a cerut o opinie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Salutare, Am si eu o intrebare/ rugaminte. E cineva care imi poate imprumuta topcase-ul pentru o saptamana 23-30 August? As vrea sa fac un drum fara copii, si as vrea sa ma car cu cortul dupa mine....n-am suport de topcase...imi trebuie si suportul... Multumesc, Laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 In ultima vreme ma roade tot mai mult ideea sa vand SV-ul si sa-mi iau un GSX750F, modelul de dupa 2003. De ce ? Vreau ceva mai de touring, de ture mai lungi. Nu spun ca SV-ul nu poate, dar devine cam obositor dupa ~300km. Pe langa asta, pe Katana ai mai multe optiuni de a prinde un topcase sau niste sidecase-uri. Ce ma intereseaza in comparatie cu SV-ul (daca a detinut cineva ambele motociclete sau daca a mers pe ele), cum sunt franele si furca ? La SV cam asta e cel mai slab punct, franele si furca. Despre consum am inteles ca e destul de ok la un mers normal. M-ar bate un gand sa-mi comand una din afara cu ajutorul baietilor de la noi care se ocupa cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 In ultima vreme ma roade tot mai mult ideea sa vand SV-ul si sa-mi iau un GSX750F, modelul de dupa 2003. De ce ? Vreau ceva mai de touring, de ture mai lungi. Nu spun ca SV-ul nu poate, dar devine cam obositor dupa ~300km. Pe langa asta, pe Katana ai mai multe optiuni de a prinde un topcase sau niste sidecase-uri. Ce ma intereseaza in comparatie cu SV-ul (daca a detinut cineva ambele motociclete sau daca a mers pe ele), cum sunt franele si furca ? La SV cam asta e cel mai slab punct, franele si furca. Despre consum am inteles ca e destul de ok la un mers normal. M-ar bate un gand sa-mi comand una din afara cu ajutorul baietilor de la noi care se ocupa cu asta. Ambele sunt la fel de pamant la capitolul suspensie/frane,dar nu cred ca te dai tu atat de racing incat sa ai nevoie de ceva performant. Furca o rezolvi schimband arcurile cu unele progresive si eventual bagand un ulei 15W. Ar mai fi o mica problema cu mersul pe oras,pentru ca se incinge cam tare,fiind racita pe ulei.Eu rezolvasem problema asta prin montarea unui electroventilator in spatele radiatorului+un termometru digital. Una peste alta,e o mobra bulettproof,care n-o sa te lase la greu si in care n-o sa fi nevoit ca sa investesti prea multi bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Arcuri progresive + ulei 7.5W, nu 15. Dar asta e opinia mea. Arcurile sunt deja tari, in combinație cu un ulei gros vor ajunge sa fie fier, iar dumping ul se va face cu mult mai greu. Pana la urma vrei un touring, nu SS. My opinion... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Arcuri progresive + ulei 7.5W, nu 15. Dar asta e opinia mea. Arcurile sunt deja tari, in combinație cu un ulei gros vor ajunge sa fie fier, iar dumping ul se va face cu mult mai greu. Pana la urma vrei un touring, nu SS. My opinion... Foarte adevarat ce ai zis,dar poate omu' vrea sa o incarce cu bagaje si sa se dea si tare cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Na, acum stii cum e, fiecare cum ii place. sunt sigur ca noi 2 nu vom avea aceleasi gusturi .. unii cauta furca tare, reglata la fiecare detaliu, altul cauta o furca mai moale adaptata la drumurile pe care le face. ce sa-ti spun ... e o chestie si de gust! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Na, acum stii cum e, fiecare cum ii place. sunt sigur ca noi 2 nu vom avea aceleasi gusturi .. unii cauta furca tare, reglata la fiecare detaliu, altul cauta o furca mai moale adaptata la drumurile pe care le face. ce sa-ti spun ... e o chestie si de gust! Mobra mea actuala vine cu 10W din fabrica,dar mie mi s-a parut prea moale,asa ca am bagat 15W. Pe drum normal sta foarte bine,in schimb pe gropi da sa imi sara ghidonu din mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Inevitabil la un drum cu bagaje, eventual si pasager, mai bine iti faci griji despre calitatea drumurilor pe care o sa ajungi, cu voie sau fara voie. De racing e bine sa uiti cand mergi in plimbare cu cortul si oalele dupa tine. Arcuri progresive as pune, ulei mai gros nu! Cel putin la mine furca nu e chiar moale. singurul Sv pe care am mers f putin avea furca de GSXR, deci nu pot compara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 (editat) Salut tuturor. Am o intrebare, poate s-a confruntat careva dintre voi cu problema urmatoare. Am observat ca de putin timp indicatorul electronic pentru benzina nu mai indica corect, in sensul ca de la 5 linii (la plin) scade progresiv pe masura ce se consuma benzina din rezervor, insa cand ajunge sa indice 3 linii nu mai scade mai departe. Daca continui sa merg fara sa alimentez, la un moment dat (cand e aproape gol rezervorul) indica brusc ca a trecut pe rezerva. Practic nu mai indica doua linii, respectiv o linie inainte sa indice ca a trecut pe rezerva. La plin, reapar 5 linii si povestea se repeta. Intrebarea mea ar fi daca cineva a avut de a face cu aceasta problema si cum a remediat anomalia respectiva (piese defecte, solutie de curatat rezervorul?, etc.). Merci anticipat. Editat Iulie 14, 2015 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salut tuturor. Am o intrebare, poate s-a confruntat careva dintre voi cu problema urmatoare. Am observat ca de putin timp indicatorul electronic pentru benzina nu mai indica corect, in sensul ca de la 5 linii (la plin) scade progresiv pe masura ce se consuma benzina din rezervor, insa cand ajunge sa indice 3 linii nu mai scade mai departe. Daca continui sa merg fara sa alimentez, la un moment dat (cand e aproape gol rezervorul) indica brusc ca a trecut pe rezerva. Practic nu mai indica doua linii, respectiv o linie inainte sa indice ca a trecut pe rezerva. La plin, reapar 5 linii si povestea se repeta. Intrebarea mea ar fi daca cineva a avut de a face cu aceasta problema si cum a remediat anomalia respectiva (piese defecte, solutie de curatat rezervorul?, etc.). Merci anticipat. Ai putea sa dai jos rezervorul si sa verifici daca parghia de care e prins plutitorul,functioneaza corect. Ai grija sa nu indoi tija... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.