Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu reglez lantul si pe urma dau o tura sa verific daca smuceste cand accelerez sau schimb treptele, daca are sutul ala mai intind un pic lantul

Sutul ala ti-l poate da si din uzura inegala a lantului. Este bine sa verifici starea lantului pe toata lungimea lui inainte de a face reglajul.

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu nevoie de un manual de reparatie pt gsx f 750...macar partea cu instalatia electrica

 

Se gaseste on line manualul de la GSX F, eu l-am descarcat dupa o cautare de cateva minute.

 

A fost cineva de aici implicat intr-un accident ?

 

/index.php?/topic/728032-bucuresti-12062015-virtutii-if-05-wku/

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Imi vand gsxf-ul. Stiu ca nu e topic de vanzari, dar spun totusi si aici. Moto merge foarte bine, toate consumabilele care necesitau au fost schimbate(mai putin placutele de frana care pareau ca mai au).

Motivul vanzarii este ca eu sunt fan v-twin si acum sunt posesor si de asa ceva, iar vacuta e putin cam grea pt sotie. Deci o vand, cu durere in suflet dupa muuuulta munca si pasiune depusa in motoreta.

Raspund cu placere la orice intrebare despre ea.

Pretul este de 900 € fara masca pt far pe care nu o vand din motive personale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt foarte multumit de Michelin Pilot Road 3. Le am de vreo 5000 de km si nu s-au patratit pe mijloc.

Pe curbe sunt o incantare, dar sa nu uitam ca nici balenele noastre nu-s chiar gixere...

Si pe ud sunt excelente!

Si Pilot Road 2 am avut pe Bandit. Aceeasi impresie pozitiva, parca totusi 3-ul mai bun pe ploaie si pe curbe.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce cauciuc recomandati, ca marca, pentru un gsxf de 750 a unui prieten? (160/60R17)

 

Michelin Pilot Road 3 sau 4. Eu am folosit MPR 2,3 si acum am 4 montat. Sunt gume sport-touring, ca si motocicleta noastra, si ma impac cu ele foarte bine, pe uscat si pe ploaie. Tin cam 15.000 de km pana se uzeaza pe margine, pe mijloc mai aveam destul cand le-am schimbat ultima oara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze vroiam sa fac cateva special, am doar din plimbari.

» Post actualizat in 25 Jun 2015 21:22

Asta am deocamdata:

» Post actualizat in 25 Jun 2015 21:23

Evacuarea din poza este 4in 1 e de gsxr si e montata mai nou pe ea. Se aude super, arata bine.

» Post actualizat in 25 Jun 2015 21:24

Si e neagra :-)

post-40134-0-17035600-1435267050_thumb.jpg

post-40134-0-27510000-1435267246_thumb.jpg

post-40134-0-10755300-1435267280_thumb.jpg

post-40134-0-72151600-1435267317_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am si eu o intrebare/ rugaminte. E cineva care imi poate imprumuta topcase-ul pentru o saptamana 23-30 August?

 

As vrea sa fac un drum fara copii, si as vrea sa ma car cu cortul dupa mine....n-am suport de topcase...imi trebuie si suportul...

 

Multumesc,

 

Laurentiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima vreme ma roade tot mai mult ideea sa vand SV-ul si sa-mi iau un GSX750F, modelul de dupa 2003.

De ce ? Vreau ceva mai de touring, de ture mai lungi. Nu spun ca SV-ul nu poate, dar devine cam obositor dupa ~300km. Pe langa asta, pe Katana ai mai multe optiuni de a prinde un topcase sau niste sidecase-uri.

 

Ce ma intereseaza in comparatie cu SV-ul (daca a detinut cineva ambele motociclete sau daca a mers pe ele), cum sunt franele si furca ? La SV cam asta e cel mai slab punct, franele si furca.

Despre consum am inteles ca e destul de ok la un mers normal.

M-ar bate un gand sa-mi comand una din afara cu ajutorul baietilor de la noi care se ocupa cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultima vreme ma roade tot mai mult ideea sa vand SV-ul si sa-mi iau un GSX750F, modelul de dupa 2003.

De ce ? Vreau ceva mai de touring, de ture mai lungi. Nu spun ca SV-ul nu poate, dar devine cam obositor dupa ~300km. Pe langa asta, pe Katana ai mai multe optiuni de a prinde un topcase sau niste sidecase-uri.

 

Ce ma intereseaza in comparatie cu SV-ul (daca a detinut cineva ambele motociclete sau daca a mers pe ele), cum sunt franele si furca ? La SV cam asta e cel mai slab punct, franele si furca.

Despre consum am inteles ca e destul de ok la un mers normal.

M-ar bate un gand sa-mi comand una din afara cu ajutorul baietilor de la noi care se ocupa cu asta.

Ambele sunt la fel de pamant la capitolul suspensie/frane,dar nu cred ca te dai tu atat de racing incat sa ai nevoie de ceva performant.

Furca o rezolvi schimband arcurile cu unele progresive si eventual bagand un ulei 15W.

Ar mai fi o mica problema cu mersul pe oras,pentru ca se incinge cam tare,fiind racita pe ulei.Eu rezolvasem problema asta prin montarea unui electroventilator in spatele radiatorului+un termometru digital.

Una peste alta,e o mobra bulettproof,care n-o sa te lase la greu si in care n-o sa fi nevoit ca sa investesti prea multi bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcuri progresive + ulei 7.5W, nu 15. Dar asta e opinia mea.

Arcurile sunt deja tari, in combinație cu un ulei gros vor ajunge sa fie fier, iar dumping ul se va face cu mult mai greu. Pana la urma vrei un touring, nu SS.

 

My opinion...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcuri progresive + ulei 7.5W, nu 15. Dar asta e opinia mea.

Arcurile sunt deja tari, in combinație cu un ulei gros vor ajunge sa fie fier, iar dumping ul se va face cu mult mai greu. Pana la urma vrei un touring, nu SS.

 

My opinion...

Foarte adevarat ce ai zis,dar poate omu' vrea sa o incarce cu bagaje si sa se dea si tare cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, acum stii cum e, fiecare cum ii place. sunt sigur ca noi 2 nu vom avea aceleasi gusturi .. unii cauta furca tare, reglata la fiecare detaliu, altul cauta o furca mai moale adaptata la drumurile pe care le face. ce sa-ti spun ... e o chestie si de gust!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, acum stii cum e, fiecare cum ii place. sunt sigur ca noi 2 nu vom avea aceleasi gusturi .. unii cauta furca tare, reglata la fiecare detaliu, altul cauta o furca mai moale adaptata la drumurile pe care le face. ce sa-ti spun ... e o chestie si de gust!

Mobra mea actuala vine cu 10W din fabrica,dar mie mi s-a parut prea moale,asa ca am bagat 15W.

Pe drum normal sta foarte bine,in schimb pe gropi da sa imi sara ghidonu din mana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inevitabil la un drum cu bagaje, eventual si pasager, mai bine iti faci griji despre calitatea drumurilor pe care o sa ajungi, cu voie sau fara voie. De racing e bine sa uiti cand mergi in plimbare cu cortul si oalele dupa tine. Arcuri progresive as pune, ulei mai gros nu! Cel putin la mine furca nu e chiar moale.

singurul Sv pe care am mers f putin avea furca de GSXR, deci nu pot compara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor.

Am o intrebare, poate s-a confruntat careva dintre voi cu problema urmatoare.

Am observat ca de putin timp indicatorul electronic pentru benzina nu mai indica corect, in sensul ca de la 5 linii (la plin) scade progresiv pe masura ce se consuma benzina din rezervor, insa cand ajunge sa indice 3 linii nu mai scade mai departe. Daca continui sa merg fara sa alimentez, la un moment dat (cand e aproape gol rezervorul) indica brusc ca a trecut pe rezerva. Practic nu mai indica doua linii, respectiv o linie inainte sa indice ca a trecut pe rezerva. La plin, reapar 5 linii si povestea se repeta. Intrebarea mea ar fi daca cineva a avut de a face cu aceasta problema si cum a remediat anomalia respectiva (piese defecte, solutie de curatat rezervorul?, etc.).

Merci anticipat.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

Am o intrebare, poate s-a confruntat careva dintre voi cu problema urmatoare.

Am observat ca de putin timp indicatorul electronic pentru benzina nu mai indica corect, in sensul ca de la 5 linii (la plin) scade progresiv pe masura ce se consuma benzina din rezervor, insa cand ajunge sa indice 3 linii nu mai scade mai departe. Daca continui sa merg fara sa alimentez, la un moment dat (cand e aproape gol rezervorul) indica brusc ca a trecut pe rezerva. Practic nu mai indica doua linii, respectiv o linie inainte sa indice ca a trecut pe rezerva. La plin, reapar 5 linii si povestea se repeta. Intrebarea mea ar fi daca cineva a avut de a face cu aceasta problema si cum a remediat anomalia respectiva (piese defecte, solutie de curatat rezervorul?, etc.).

Merci anticipat.

Ai putea sa dai jos rezervorul si sa verifici daca parghia de care e prins plutitorul,functioneaza corect.

Ai grija sa nu indoi tija...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...