Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 13/42 scoti din zale. Vreo 2 parca ... Apoi nu inteleg de ce ai pune acel raport? Fie micsorezi foaia si ai viteaza mai mare (cuplu mai mic), fie invers. Emppu avea raportul modificat la B12, parca, pentru cuplu. Pinion pe 16 sau 17 ...

Link to post
Share on other sites

15:47=0.319

13:42=0.309

 

Vreau sa păstrez rapoartele originale si totusi sa mai scot putina performanță

Sincer pinionul si foaia mi se par foarte mari

Am comandat o presă ptr desfăcut si nituit lantul deci o sa reusesc sa mai scot niste zale

Link to post
Share on other sites

Mai eu de cand am schimbat raportul simt ca trage motocicleta ceva mai bine ... si sa ajung la viteze mari nu ma intereseaza prea mult. Trebuie sa il intreb pe mecanic exact ce raport mi-a pus acum, dar mi-a zis ca sunt doi dinti in plus pe coroana si unu in minus pe pinion ... azi plec spre Cinque Terre, daca tine vremea fac si o baie. Revin cu poze :) .

Link to post
Share on other sites

Cred ca o sa aleg un raport de fuga totusi desi putin cuplu nu ar strica mi se pare ca trag prea tare de cutie, si cu 15:47 la 5000rpm ai 100km/h maxim

» Post actualizat in 22 Aug 2015 09:30

Cred ca o sa aleg un raport de fuga totusi desi putin cuplu nu ar strica mi se pare ca trag prea tare de cutie, si cu 15:47 la 5000rpm ai 100km/h maxim

» Post actualizat in 23 Aug 2015 09:26

Am gasit un program ptr calcul dar nunstiu rapoartele la gsx...

 

http://www.needless.eu/rechner.html

 

As vrea sa montez un 16:45 sau 17:45, este prea agresiv?

» Post actualizat in 23 Aug 2015 10:16

Am gasit un program ptr android cu toate modelele de moto... deci ptr mine 16:45 este optim sa zic asa

Link to post
Share on other sites

Cateva consideratii : de cand am bagat Motul 15w40 motorul merge mai bine, e mai fluid cand schimb vitezele si ... suna mai bine ! Valabil si pentru kitul de transmisie, are ceva mai multa putere, si se simte mai ales in depasiri.

La 4.500 de ture sunt la 100 de km/h, asta cu pasager si setul de 3 genti in spate. Am tras azi pe o portiune dreapta pana la 160 de km/h fara sa vibreze sau sa faca urat, din nou, cu pasager si 3 valize in spate.

 

Acum, cateva intrebari : cati km au motociclete voastre? si cat sunt de fiabile? Eu am ajuns la 62.100 km , la ce ar trebui sa incep sa ma uit si cati km ar tine fara probleme deosebite? As tine-o cat de mult posibil, imi place cum merge in 2, si imi place moto turismul - iar GSX F e numai buna pentru asa ceva .

 

Poze din tura de 1,5 zile, ieri si azi. 562 km, de la munte la mare si iara la munte :) .

 

post-57306-0-24669000-1440360467_thumb.jpg post-57306-0-68744900-1440360552_thumb.jpg post-57306-0-71620900-1440360626_thumb.jpg post-57306-0-41453200-1440360716_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Nu-ti fa griji despre km, pe la noi mai nimeni nu stie cati km are mobra lui in realitate. Daca suna bine, merge bine, nu-ti fa griji. Tine-o din scurt la consumabile, si veti fi amandoi fericiti pentru multa vreme de acum inainte!

Link to post
Share on other sites

Em am luat-o anul trecut in februarie cu 39.000km, adusa din Italia si acum are 44.500km dar nu stiu daca sunt reali. Are o usoara oscilare la relanti dar nu am chef sa fac nici o sincronizare la carburatoare (daca nu am simptome in mers si nu am probleme de ce sa-i fac aiurea) si lantul are un joc usor lateral dar inca nu il schimb pentru ca mai am loc si dinti de reglat la el.

 

Imi place ca motor si totusi ma oboseste la drum lung, chiar si cu pauze dese. Sunt lung in picioare (am 1.90m) si pana la urma ma apuca durerea de genunchi, cred ca anul asta il dau si ma orientez spre ceva unde sa pot sa imi intind picioarele.

 

Anul asta am facut 2 drumuri Bacau-Bucuresti si nu m-am fugarit, nu m-am grabit si totusi am ajuns varza cu genunchii (sa nu ma intelegi gresit chiar nu am probleme cu articulatii, genunchi, picioare, etc).

Anul trecut am facut Transalpina, nu iti descriu cum ajuns dupa o zi de mers Bacau-Ranca.

 

Probabil un biker pana in 1.80m ar sta mai comod, chiar nu am citit nici un review sa se fi plans careva de pozitia pe GSX F si totusi eu nu sunt multumit.

 

 

 

 

Cateva consideratii : de cand am bagat Motul 15w40 motorul merge mai bine, e mai fluid cand schimb vitezele si ... suna mai bine ! Valabil si pentru kitul de transmisie, are ceva mai multa putere, si se simte mai ales in depasiri.

La 4.500 de ture sunt la 100 de km/h, asta cu pasager si setul de 3 genti in spate. Am tras azi pe o portiune dreapta pana la 160 de km/h fara sa vibreze sau sa faca urat, din nou, cu pasager si 3 valize in spate.

 

Acum, cateva intrebari : cati km au motociclete voastre? si cat sunt de fiabile? Eu am ajuns la 62.100 km , la ce ar trebui sa incep sa ma uit si cati km ar tine fara probleme deosebite? As tine-o cat de mult posibil, imi place cum merge in 2, si imi place moto turismul - iar GSX F e numai buna pentru asa ceva .

 

Poze din tura de 1,5 zile, ieri si azi. 562 km, de la munte la mare si iara la munte :) .

 

attachicon.gifDSC_0467.JPG attachicon.gifDSC_0270.JPG attachicon.gifDSC_0519.JPG attachicon.gifDSC_0362.JPG

Link to post
Share on other sites

Eu am 1.88 si nu m-a deranjat niciodata chiar si cu pasager cand nu prea mai ai loc sa te misti, in rest solo chiar merg lejer , nevasta cica amorteste in spate

Ce nu-mi place este pe viraje.... dar este gsx f nu gsxr.... deci nu poate sa faca decat ce stie....

Totusi cred ca este special facuta ptr un 1.80 asa, aerodinamica si restul...

» Post actualizat in 24 Aug 2015 19:03

Si ptr cineva prea scund este la fel de incomoda, daca ai 1.60 -1.70 sa zic nu o sa ajungi la pedale

Link to post
Share on other sites

Si eu sunt pe la 1,88 cm, dar sincer nu am asa probleme cu picioarele. Pozitia in sea e destul de comoda, si pana pe la 100-110 km/h nu simt aerul in casca. Pe curbe eu ma gasesc destul de bine cu motocicleta, cum am mai zis, am si atins cu geanta stanga soseaua intr-un viraj mai extrem. Gume Michelin Pilot Road 4, excelente pentru turing.

 

Ma tot batea/bate gandul sa trec pe un ZX 9, imi place estetic si motorul, plus am citit cateva review uri scrise de tipi inalti care stateau bine in sea. Dar pe de alta parte stiu ca o sa pierd o motocicleta cu un consum decent, buna de touring si cu set de 3 genti ... de aia sunt inca indecis.

 

post-57306-0-22716600-1440443785_thumb.jpg

Edited by Mario MT 03
Link to post
Share on other sites

ZX-ul din ce-am citit mi se pare prea brutal. Personal, daca ar fi sa aleg (in locul tau), m-as uita si la GSXF-ul mare, de 1250. La consum pierzi maxim 1 litru (la drum). Eu am acum 5.5 consum la drum intins, cu bagaje (3 case-uri mari) si sotie!

Link to post
Share on other sites

Ma tot batea/bate gandul sa trec pe un ZX 9, imi place estetic si motorul, plus am citit cateva review uri scrise de tipi inalti care stateau bine in sea. Dar pe de alta parte stiu ca o sa pierd o motocicleta cu un consum decent, buna de touring si cu set de 3 genti ... de aia sunt inca indecis.

dezavantajul e pentru pasagera un pic si incheieturile tale daca mergi cu pasagera mult si pe curbe. E mult mai user-friendly gsxf-ul pt. 2 persoane. consumul la mers decent 4.5 - 5.5, nu am depasit valorile astea, cu tot cu pasagera si bagaje. In rest sunt solutii si pt. bagaje.

 

ZX-ul din ce-am citit mi se pare prea brutal.

deloc. dar e drept ca eu aveam si un kit dyno jet sau ceva. GSXF-ul de 1250 e o solutie si mai ok, insa la ce bani sunt zx9r-urile pe la noi, la capitolul asta nu le bate :)

Link to post
Share on other sites

Acum, fata de GSXF sigur e mai brutal :), dar am inteles ce vrei sa spui. Cand vine vorba de bani .. asta e o alta discutie!

Link to post
Share on other sites

Am observat si eu asta. Suzuki are o alta politica. Face motoare ieftinute, bunute, dar nu ies in evidenta cu ceva anume ... Suzuki e singura care nu are un tourer in adevaratul sens al cuvantului, ci a luat banditul mare si l-a convertit. Pana si Busa nu mai e ce-a fost, iar M1800-le e deja depasit. Dar vinde, si vinde binisor. Nu stiu cum e S1000-le asta nou, pare interesant .. dar foarte mic (fizic, ca marime).

Link to post
Share on other sites

Pfff .. ghinion azi dimineata. Mi-a ramas pe rezerva butonul de la rezervor (cand am facut ultimul plin am uitat sa il mut pe ON din nou), am lasat-o la soare azi cat timp am fost la munca si au curs cateva picaturi pe langa (sigur nu e etansat bine pe pozitia R). Din cauza soarelui, cred, mi s-a dat jos vopseaua de pe carena pe o portiune de 1 cm x 10 cm. O sa ii pun un abtibild ceva acolo ... sa vopsesc carenele nici gand, costa prea mult aici. :/

Link to post
Share on other sites

la 1100 trebuie doar sa inclin un pic roata ca sa iasa din pricina aripii spate, mult mai proeminenta (spun eu).

post-18065-0-48550200-1440702147_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Roata iese usor pe spate? Ma refer daca este loc suficient cand o salti pe cricul central

 

Uhm .. da? Nu o ridic greu pe cricul central, dar ma ajuta si fizicul cei drept.

 

Referitor la problema mea, am citit pe net ca s-ar putea sa fie dusa garnitura, daca mai picura va trebui sa dau jos rezervorul si sa ii schimb garnitura sau poate chiar tot robinetul. Dar am ramas cu o dunga neagra urata care e si mai lunga azi :(

Link to post
Share on other sites

Deci nu trebuie adaos sub cricul central pentru mai mult spatiu?

 

Mario daca te lasi cu toata greutatea pe cric se ridica singura

» Post actualizat in 02 Sep 2015 16:47

RK X-Ring este firma ok? Intrebarea este oarecum retorica, e deja comandat

Link to post
Share on other sites

 

RK X-Ring este firma ok? Intrebarea este oarecum retorica, e deja comandat

Da e bun.

Daca are parte de ingrijire o sa te tina peste 20000 km

» Post actualizat in 03 Sep 2015 06:54

Salutare!o intrebare:gasesc in comert(pe net) kit de reparat robinetul la benzina pentru suzuki gsx 600 f din 99?si daca a gasit cineva imi poate spune unde?si daca e greu de reparat acasa robinetul?multumesc!

Poti sa te apuci si acasa de el.

Pe net gasesti,dar costa destul de mult.

In interior cand il vei desface,mai intinzi un pic arcul si comanzi niste o-ringuri rezistente la benzina(sunt cateva firme care fac pe comanda asa ceva)

Edited by G B V
Link to post
Share on other sites

Si mie mi-a picurat rezervorul de benzina, asa cum am zis mai sus . Am citit pe net ca se paote desface si se poate schimba garnitura de cauciuc, sa se lase frigul si ma apuc de ea ...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...