Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce facem mai iesim?un beep pe 0723562645 sa stabilim..

 

In militari s0a oprit plaoaia,daca nu mai veniti dati un beep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti, si fete...

am si eu un gsx 600f din '95

o am de un an si imi place tare mult cum merge.

si puterea e ok, mie imi ajunge.

ce as vrea totusi sa schimb la ea:

mi-ar placea sa ii schimb "furca" spate ca sa incapa un cauciuc mai lat de 180, mi-ar placea mie.

o alta modificare as vrea sa ii fac la carene,

mai exact carena din partea inferioara, sa o schimb sa fie ceva mai ascutita , gen suzuki rf.

ma mai gandesc sa o vopsesc negru mat si jentule portocaliu.

a incercat cineva ceva de genu asta?

partea cu cauciucul in special....

astept raspunsuri, pareri...

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU prea m-am gandit la atatea imbunatatiri.Pana la urma gsxf s-au adunat la izvor,am fost doar 3....credeam ca ne strangem mai multi,poate data viitoare. facem o excursie pe undeva...Trebuie sa ne gandim la o locatie unde sa putem bem un suc toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-ar placea sa ii schimb "furca" spate ca sa incapa un cauciuc mai lat de 180, mi-ar placea mie.

Fratilor terminati odata cu "furcile" astea spate ca mi se face paru maciuca. Se numeste BASCULA. Si guma de 180 o sa arate si o sa se conduca tampit pe janta originala. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un GSX 600 F din '93, dar ceva modificari la carenaj. Am taiat carenele laterale, am renuntat complet la partea din fata si am pus o mascuzta, am inceput un streetfighter. Mam gandit sa o vand, imi place mult cu ea, dar pe enduro prin munti, imi placea mai mult. O dau pt ca nu imi permit 2 moto.

Ceva poze cu ea, o sa pun si cum arata acum, putin schimbat aspectul fata de cum se vede in poze.

Inca ceva ... nu am auzit moto sa dea rateuri ca si GSX-F ul. de curiozitate, daca vreti sa il auziti, tine`ti gazul tras si puneti si luati contactul, fara sa lasati de gaz... de cate ori faci lucrul asta, pushca... nu am mai auzit altul sa faca asa :crack:

post-20725-1212006776_thumb.jpg

post-20725-1212006794_thumb.jpg

post-20725-1212006879_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti, si fete...

am si eu un gsx 600f din '95

o am de un an si imi place tare mult cum merge.

si puterea e ok, mie imi ajunge.

ce as vrea totusi sa schimb la ea:

mi-ar placea sa ii schimb "furca" spate ca sa incapa un cauciuc mai lat de 180, mi-ar placea mie.

o alta modificare as vrea sa ii fac la carene,

mai exact carena din partea inferioara, sa o schimb sa fie ceva mai ascutita , gen suzuki rf.

ma mai gandesc sa o vopsesc negru mat si jentule portocaliu.

a incercat cineva ceva de genu asta?

partea cu cauciucul in special....

astept raspunsuri, pareri...

asfalt uscat

 

la modelul 98-01 incape si.. :crack: 170 :lol:

pt modificari hardcode intreaba pe forumu katriders.com (katana of the month -> http://katriders.com/vb/showthread.php?t=82969)

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze si cu guma sa vedem cum te inclini cu 180u pana la capat? :crack: Vitezometrul si kilometrajul nu sunt afectate de schimbarea tipului de guma pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze si cu guma sa vedem cum te inclini cu 180u pana la capat? :lol: Vitezometrul si kilometrajul nu sunt afectate de schimbarea tipului de guma pe spate.

 

adicalea se inclina mai bine cu un 150 decat cu un 180? :crack:

Vitezometrul si kilometrajul sunt afectate dar f putin

180/55/ZX17 inseaman ca are latime de 180 mm inatlime 55% din latime adica 180 * 0.55 = 99mm si incape in janta de 17"

pe cand ala din fabrica 150/70/ZX17 incape tot in janata de 17" dar cu inatlimea de 150 * 0.7 = 105mm .. un pic mai mare :lol:

 

deci vitezometru iti va indica o viteza un pic mai mare daca pui 180 :D

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt afectate pt ca nu are nicio legatura cu roata spate. Banuiesc, ca, cablul duce la roata fatza sau la pinion la gsxf.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as fi tenat de un cauciuc mai mare dar nu stiu daca afecteza in vreun fel motocicleta,pe de alta parte nu stiu daca japonezi sunt atat de tampiti sa nu puna unul mai mare,difernta de bani e nesemnificativa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as fi tenat de un cauciuc mai mare dar nu stiu daca afecteza in vreun fel motocicleta,pe de alta parte nu stiu daca japonezi sunt atat de tampiti sa nu puna unul mai mare,difernta de bani e nesemnificativa...

pai hai sa-ti spun de ce nu au pus: pt ca si cel de 150 isi face treaba, iar GSXF-ul este o "budget-bike", la ei daca vrei de 180 iti iei simplu GSX-R.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai mers cu cauciuc de 150 si apoi l-ai schimbat?Sunt interesat de impresile de inainte si dupa..Nici tu nu ai crash-paduri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...