knox Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 oki ne vedem la metrou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Cine ma poate ajuta sa-mi procur niste ornamente de plastic ca astea, ca m-a mancat undeva sa le dau jos inainte de polish si s-a rupt unul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 ce facem mai iesim?un beep pe 0723562645 sa stabilim.. In militari s0a oprit plaoaia,daca nu mai veniti dati un beep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 venim venim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiulica_2 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 salut baieti, si fete... am si eu un gsx 600f din '95 o am de un an si imi place tare mult cum merge. si puterea e ok, mie imi ajunge. ce as vrea totusi sa schimb la ea: mi-ar placea sa ii schimb "furca" spate ca sa incapa un cauciuc mai lat de 180, mi-ar placea mie. o alta modificare as vrea sa ii fac la carene, mai exact carena din partea inferioara, sa o schimb sa fie ceva mai ascutita , gen suzuki rf. ma mai gandesc sa o vopsesc negru mat si jentule portocaliu. a incercat cineva ceva de genu asta? partea cu cauciucul in special.... astept raspunsuri, pareri... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 NU prea m-am gandit la atatea imbunatatiri.Pana la urma gsxf s-au adunat la izvor,am fost doar 3....credeam ca ne strangem mai multi,poate data viitoare. facem o excursie pe undeva...Trebuie sa ne gandim la o locatie unde sa putem bem un suc toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 mi-ar placea sa ii schimb "furca" spate ca sa incapa un cauciuc mai lat de 180, mi-ar placea mie. Fratilor terminati odata cu "furcile" astea spate ca mi se face paru maciuca. Se numeste BASCULA. Si guma de 180 o sa arate si o sa se conduca tampit pe janta originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zolly_100 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Am si eu un GSX 600 F din '93, dar ceva modificari la carenaj. Am taiat carenele laterale, am renuntat complet la partea din fata si am pus o mascuzta, am inceput un streetfighter. Mam gandit sa o vand, imi place mult cu ea, dar pe enduro prin munti, imi placea mai mult. O dau pt ca nu imi permit 2 moto. Ceva poze cu ea, o sa pun si cum arata acum, putin schimbat aspectul fata de cum se vede in poze. Inca ceva ... nu am auzit moto sa dea rateuri ca si GSX-F ul. de curiozitate, daca vreti sa il auziti, tine`ti gazul tras si puneti si luati contactul, fara sa lasati de gaz... de cate ori faci lucrul asta, pushca... nu am mai auzit altul sa faca asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Ce reclama faina ii faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 (editat) salut baieti, si fete...am si eu un gsx 600f din '95 o am de un an si imi place tare mult cum merge. si puterea e ok, mie imi ajunge. ce as vrea totusi sa schimb la ea: mi-ar placea sa ii schimb "furca" spate ca sa incapa un cauciuc mai lat de 180, mi-ar placea mie. o alta modificare as vrea sa ii fac la carene, mai exact carena din partea inferioara, sa o schimb sa fie ceva mai ascutita , gen suzuki rf. ma mai gandesc sa o vopsesc negru mat si jentule portocaliu. a incercat cineva ceva de genu asta? partea cu cauciucul in special.... astept raspunsuri, pareri... asfalt uscat la modelul 98-01 incape si.. 170 pt modificari hardcode intreaba pe forumu katriders.com (katana of the month -> http://katriders.com/vb/showthread.php?t=82969) Editat Mai 29, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 eu am de 180, e mult mai bine ca 150 stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 eu am de 180, e mult mai bine ca 150 stock180 cu 70? si sigur nu atinge? pune si tu o poza ca nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 pun mai pe seara, ca acum nu am.....si nu atinge, ca il mai strange janta...devine cam 170... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 180 cu 70 nu exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 180/55 zr 17, l-am luat de la cineva de aici de pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 180/55 zr 17, l-am luat de la cineva de aici de pe forumwoa pai daca'asa stau treburile imi pun si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 pun poze mai pe seara, da foarte bine, te poti inclina pana la capatul benzii de rulare, dar nu stiu daca nu influenteaza kilometrajul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Poze si cu guma sa vedem cum te inclini cu 180u pana la capat? Vitezometrul si kilometrajul nu sunt afectate de schimbarea tipului de guma pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 (editat) Poze si cu guma sa vedem cum te inclini cu 180u pana la capat? Vitezometrul si kilometrajul nu sunt afectate de schimbarea tipului de guma pe spate. adicalea se inclina mai bine cu un 150 decat cu un 180? Vitezometrul si kilometrajul sunt afectate dar f putin 180/55/ZX17 inseaman ca are latime de 180 mm inatlime 55% din latime adica 180 * 0.55 = 99mm si incape in janta de 17" pe cand ala din fabrica 150/70/ZX17 incape tot in janata de 17" dar cu inatlimea de 150 * 0.7 = 105mm .. un pic mai mare deci vitezometru iti va indica o viteza un pic mai mare daca pui 180 Editat Mai 29, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 (editat) Nu sunt afectate pt ca nu are nicio legatura cu roata spate. Banuiesc, ca, cablul duce la roata fatza sau la pinion la gsxf. Editat Mai 29, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 atunci.. daca masoara dupa pinion, nu afecteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 banuiesc ca neavand cablu, kilometrajul este electronic, poze nu am din mers, nici dupa, cu guma "arsa" ca deocamdata sunt pieton.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Si eu as fi tenat de un cauciuc mai mare dar nu stiu daca afecteza in vreun fel motocicleta,pe de alta parte nu stiu daca japonezi sunt atat de tampiti sa nu puna unul mai mare,difernta de bani e nesemnificativa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Si eu as fi tenat de un cauciuc mai mare dar nu stiu daca afecteza in vreun fel motocicleta,pe de alta parte nu stiu daca japonezi sunt atat de tampiti sa nu puna unul mai mare,difernta de bani e nesemnificativa... pai hai sa-ti spun de ce nu au pus: pt ca si cel de 150 isi face treaba, iar GSXF-ul este o "budget-bike", la ei daca vrei de 180 iti iei simplu GSX-R..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 tu ai mers cu cauciuc de 150 si apoi l-ai schimbat?Sunt interesat de impresile de inainte si dupa..Nici tu nu ai crash-paduri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.