BigDuke Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Am fost si la greci . http://picasaweb.google.com/radu.bidiuc/Kavala1Mai2009# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrash_Rider Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Eu am facut un drum ceva in genu a ce vreti voi sa faceti, mai exact Linz - Braila ( cu opriri : Viena 2 zile , Timisoara 2 zile , Intorsura Buzaului, Braila) per total cam 1300-1400 km(cred...).Ce ar trebui sa te gandesti : cam cati km mai ai pana la revizia de 6000 km( eu schimb ulei + filtre) si sa ii faci un schimb de ulei inainte sa pleci.Lantu cam cat mai duce?Spray-uri de uns lant si curatat, eventual o cheie sa desfaci butucul rotii sa poti sa si intinzi lantul.Dar zic eu ca n-ar trebui sa ai probleme daca motorul merge bine si e in regula.E un motor exceptional si n-ar trebui sa te lase la greu."Vacuta"mea e de 600 si e din 99; abia o cumparasem din Austria cand am facut drumul asta si nu am avut nici macar cea mai mica problema cu ea!Benzina si drum, atat vre P.S. acu mi-am adus aminte, dupa drumul prin tara mi s-a rupt un simering la furca si a trebuit sa-l schimb imediat cum am ajuns in tara.Dau vina pe drumurile noastre de tot rahatu. Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Eu am facut un drum ceva in genu a ce vreti voi sa faceti, mai exact Linz - Braila ( cu opriri : Viena 2 zile , Timisoara 2 zile , Intorsura Buzaului, Braila) per total cam 1300-1400 km(cred...).Ce ar trebui sa te gandesti : cam cati km mai ai pana la revizia de 6000 km( eu schimb ulei + filtre) si sa ii faci un schimb de ulei inainte sa pleci.Lantu cam cat mai duce?Spray-uri de uns lant si curatat, eventual o cheie sa desfaci butucul rotii sa poti sa si intinzi lantul.Dar zic eu ca n-ar trebui sa ai probleme daca motorul merge bine si e in regula.E un motor exceptional si n-ar trebui sa te lase la greu."Vacuta"mea e de 600 si e din 99; abia o cumparasem din Austria cand am facut drumul asta si nu am avut nici macar cea mai mica problema cu ea!Benzina si drum, atat vre P.S. acu mi-am adus aminte, dupa drumul prin tara mi s-a rupt un simering la furca si a trebuit sa-l schimb imediat cum am ajuns in tara.Dau vina pe drumurile noastre de tot rahatu. Numa bine! Cam asa m-a gandit si eu. Mersi de raspuns si astept si alte sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Deci intrebare intrbatoare: 1) Asta e db killerul nu? 2) Asta ce e ca nu am gasit in manualu cu instructiuni? Apropos astea sunt de la noua toba leo vince TITANIUM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Deci intrebare intrbatoare: 1) Asta e db killerul nu? 2) Asta ce e ca nu am gasit in manualu cu instructiuni? Apropos astea sunt de la noua toba leo vince TITANIUM! Daca stau sa ma gandesc cred ca aveam si eu sita asta ... da nu stiu ce pana mea e. Si da ala e db-killeru ... era montat pe toba nu cand ai scos toba din cutie ? Dc l-ai scos lasa-l asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Era montat cand l-am scos din cutie, dar imediat dupa ce am scos toba din punga primu lucru am dat jos ala! In schimb cu sita aia habar n-am unde vine. Bulangii astia de la leo vince nu au raspuns(le-am dat mail sa ii intreb ce e aia). Ma rog, merge si fara aia mi se pare mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Salut ma bag si eu in topicul vostru pt a ajuta un prieten care nu prea are el treaba cu forumul....sunt interesat si as fi foarte recunoscator daca imi putetzi spune ce crash protectori foositzi la GSX-F`uri (ce firma ) si daca imi putetzi da detalii despre instalare si cumparare ....este vorba despre un Suzuki GSX-F 600 din 2004 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Hai ca topicul asta a luat-o la vale. Nu mai are nimeni nici o noutate nimic? Eu am vrut sa imi dau motoreta, ca sa imi iau ceva mai puternic dar se pare ca nimeni nu cumpara in perioada asta. Ce sa faci perioada nefasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Va salut pe toti posesorii de GSXF, o intrebare, voi ce filtre de aer utilizati? Ash fi recunoscator daca mi-ati da cateva detalii, poate si ceva linkuri...ma gandsesc sa schimb filtrul, pana acum nu l--am schimbat, am un model de gsx600f din 1999, eu il am de 1 an...ce am gasit pana acum cica ar avea forma conica, iar al meu este cilindru...sunt nedumerit... multam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrash_Rider Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Eu i-am pus filtru de aer sport DNA.Nu mi-a crescut consumul, nici nu a scazut , parca trage mai tare in ture mari 9000-10 000 rpm. Si da are forma conica asta, cel stock are forma cilindrica.Poti sa te uiti pe site-ul lor http://www.dnafilters.com/ sau poti sa incerci si Pipercross. Per total eu sunt foarte multumit, avand in vedere ca de-acum doar il curat si atat, nu mai trebuie schimbat. Sper ca te-am lamurit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Eu i-am pus filtru de aer sport DNA.Nu mi-a crescut consumul, nici nu a scazut , parca trage mai tare in ture mari 9000-10 000 rpm. Si da are forma conica asta, cel stock are forma cilindrica.Poti sa te uiti pe site-ul lor http://www.dnafilters.com/ sau poti sa incerci si Pipercross.Per total eu sunt foarte multumit, avand in vedere ca de-acum doar il curat si atat, nu mai trebuie schimbat. Sper ca te-am lamurit! Multam fain, am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Hai sa il mai revigoram putin ... uite acum 2 weekenduri am fost la veliko tarnovo ... si au participat la excursie si doua gixxefuri pe langa alte 12 13 motoare. A fost frumos. http://forum.bercenarii.ro/viewtopic.php?f=4&t=274 ... aici sunt poze si filme de la "eveniment" . Enjoy . Vlade sa ii dai link si lui Dan ca apare si el prin poze . Editat Mai 28, 2009 de BigDuke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Salutare .. dupa lungi cautari , cred ca o sa-mi iau si eu un gsx650f , inca nu sunt 100% hotarat dar deja am ajuns la 85% pentru gsxf si 15% pentru yamaha xj6 diversion Banuiesc ca voi sunteti pentru GSX650F ? hai va rog ceva pareri , e ok pentru un incepator ? mai ales ca vreau sa ramana cel putin 4 ani cu mine multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 E foarte ok pt absolut tot!! Mai toti suntem incepatori, buna si in oras, la drum intins nu mai zic, si pe autostrada nu te faci de ras ce sa mai cam unul din cele mai bune motoare all-around de pe piata la categoria asta!! Daca nu tii neaparat sa fie nou nout sigilat eu il vand pe al meu. Aici e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 E foarte ok pt absolut tot!! Mai toti suntem incepatori, buna si in oras, la drum intins nu mai zic, si pe autostrada nu te faci de ras ce sa mai cam unul din cele mai bune motoare all-around de pe piata la categoria asta!! Daca nu tii neaparat sa fie nou nout sigilat eu il vand pe al meu. Aici e Am mai vazut anuntul tau pe site-ul bsmotors la vanzari de ocazie dar nu am disponibili cash asa ca va trebui sa fac leasing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Salutare ..dupa lungi cautari , cred ca o sa-mi iau si eu un gsx650f , inca nu sunt 100% hotarat dar deja am ajuns la 85% pentru gsxf si 15% pentru yamaha xj6 diversion Banuiesc ca voi sunteti pentru GSX650F ? hai va rog ceva pareri , e ok pentru un incepator ? mai ales ca vreau sa ramana cel putin 4 ani cu mine multumiri Este greu sa iti spunem noi ce motocicleta din cele 2 sa iti iei in primul rand din prisma faptului ca niciunul nu cred ca s-a suit pe yamaha asta. Singurul dezavantaj si totodata avantaj al motocicletei noastre este greutatea (dezvantaj la manevre de pe loc, dar de la 5 la ora devine un fulg deosebit de manevrabila si avantaj la viteze mari pe autostrada => foarte stabila) . Nu stiu cat de grea e yamaha. Din cati cunosc eu ca si-au luat gsx 650 f niciunul nu s-a plans de ceva anume. Eu am peste 20000 km si sunt multumit. Sigur ca exista motorete mult mai bune , dar raportul calitate pret este foarte foarte bun. Acum vezi si tu care iti place si estetic ... mie unu yamaha mi se pare urata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Ehhh uite ce au unii pe suzi-urile lor. dupa parerea mea cea mai reusita toba ca aspect de pana acum: Tadaaa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Este greu sa iti spunem noi ce motocicleta din cele 2 sa iti iei in primul rand din prisma faptului ca niciunul nu cred ca s-a suit pe yamaha asta. Singurul dezavantaj si totodata avantaj al motocicletei noastre este greutatea (dezvantaj la manevre de pe loc, dar de la 5 la ora devine un fulg deosebit de manevrabila si avantaj la viteze mari pe autostrada => foarte stabila) . Nu stiu cat de grea e yamaha. Din cati cunosc eu ca si-au luat gsx 650 f niciunul nu s-a plans de ceva anume. Eu am peste 20000 km si sunt multumit. Sigur ca exista motorete mult mai bune , dar raportul calitate pret este foarte foarte bun. Acum vezi si tu care iti place si estetic ... mie unu yamaha mi se pare urata. esti foarte corect , pana acum toti prietenii cu care am mai discutat au pareri impartite despre gsx650f ,si unii spun sa o iau iar altii sa nu o iau tu te-ai limitat la parerea ta si pana la urma de asta am nevoie , de parerea posesorilor fara chestii de genul: cumpar-o e buna e super. eu sunt pentru gsx650f 85% mai ales in urma testelor de pe site-uri de specialitate gen http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...amp;R=EPI-99365 sau diferite teste vizionate pe youtube , asta din lipsa unor dealeri adevarati care sa-ti poata puna la dispozitie toate modelele pentru test drive fiind mai usor sa-ti alegi mobra cat despre yamaha , am fost la dualtours si m-am urcat pe ea putin ..sincer mi-a parut mai usoara fata de gsx650f insa din datele tehnice reiese ca are cam aceeasi greutate , urata nu-mi pare , poate doar saua care este foarte ingusta fata de restul motocicletei care este mai robust . multumiri pentru opinii , va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 esti foarte corect , pana acum toti prietenii cu care am mai discutat au pareri impartite despre gsx650f ,si unii spun sa o iau iar altii sa nu o iau tu te-ai limitat la parerea ta si pana la urma de asta am nevoie , de parerea posesorilor fara chestii de genul: cumpar-o e buna e super. eu sunt pentru gsx650f 85% mai ales in urma testelor de pe site-uri de specialitate gen http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...amp;R=EPI-99365 sau diferite teste vizionate pe youtube , asta din lipsa unor dealeri adevarati care sa-ti poata puna la dispozitie toate modelele pentru test drive fiind mai usor sa-ti alegi mobra cat despre yamaha , am fost la dualtours si m-am urcat pe ea putin ..sincer mi-a parut mai usoara fata de gsx650f insa din datele tehnice reiese ca are cam aceeasi greutate , urata nu-mi pare , poate doar saua care este foarte ingusta fata de restul motocicletei care este mai robust . multumiri pentru opinii , va tin la curent Nae`....sukuki este mai robust decat XJ6`le..yamaha este mai aratos (parerea mea)....GSXF`u vechi stiu ca a avut probleme pe electrica si cadrul pt codita spate era foarte maleabil (se stramba rapid) pe cand la asta nu am auzit sa fie probleme. Mie personal nu imi place...e bandit carenat , dar daca tie iti place, ia-llllllllllll bafta la cumparaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Nae`....sukuki este mai robust decat XJ6`le..yamaha este mai aratos (parerea mea)....GSXF`u vechi stiu ca a avut probleme pe electrica si cadrul pt codita spate era foarte maleabil (se stramba rapid) pe cand la asta nu am auzit sa fie probleme. Mie personal nu imi place...e bandit carenat , dar daca tie iti place, ia-llllllllllll bafta la cumparaturi da nae` ..intradevara suzuki e mai robusta , mai lata insa din tot ce am cautat cred ca raportul calitate pret e pentru suzi ,am stat mai bine cand m-am suit pe diversion 2009 insa a fost vorba doar de stat pe ea pe loc ..fiind prea noua yamaha nu prea sunt review-uri pentru ea si din cele care sunt gsxf e peste yamaha ca motorizare ... pacat ca la noi in europa nu se comercializeaza modelul fz6r care este un xj6 pentru americani si care arata mult mai bine cat despre frumusete , pentru mine frumoasa este suzuki gsr600 insa nu scade pretul deloc .... ps. oricum daca imi iau gsxf-ul tot o sa merg cu voi ca doar n-o sa ma ignorati ,lui pepino ii place modelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Nae`...GSXF`u nu are traditie cu motoru ala pe cand Yamaha are motoru de pe R6 (are istorie totusi). Motoru de pe GSXF/Bandit nou are istorie 0 barat ......asta nu inseamna ca sunt si proaste GSR`u e frumos foc, nu te speria de el ca e puternic....daca ti se iveste ocazia, ia-l ca se poate invata pe el destul de bine sa traiesti ...tzacaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Nae`...GSXF`u nu are traditie cu motoru ala pe cand Yamaha are motoru de pe R6 (are istorie totusi). Motoru de pe GSXF/Bandit nou are istorie 0 barat ......asta nu inseamna ca sunt si proaste GSR`u e frumos foc, nu te speria de el ca e puternic....daca ti se iveste ocazia, ia-l ca se poate invata pe el destul de bine sa traiesti ...tzacaaaa nae` , motoru de pe xj6 e derivat din r6 dar nu e chiar de r6 si cel de pe bandit trebuie sa aiba ceva legatura cu cel vechi de bandit ...si se stie ca banditurile sunt fiabile .....acum ,asta e ca doar n-o sa crape motorul , merg alea din 1995 si nu merge asta din 2008 ? sa traim ....tzaacaaa sau mai bine sapte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinutza Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 nae...motoru de pe XJ6 este fix acelasi de pe R6, numai ca este ceva mai potolit in cutie...dar este fix acelasi motor....ala de pe GSXF e brand new....nu are legatura cu cel vechi decat cu numele...GSXF sau Bandit.... Metaxa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 nae...motoru de pe XJ6 este fix acelasi de pe R6, numai ca este ceva mai potolit in cutie...dar este fix acelasi motor....ala de pe GSXF e brand new....nu are legatura cu cel vechi decat cu numele...GSXF sau Bandit.... Metaxa e un motor derivat din fz6 care e derivat din r6 dar cu modificari : This is a retuned version of the engine you’ll find in the current Yamaha FZ6 Fazer, which in turn is an old-school R6 lump. It gets a new cylinder head, softer-performance camshafts, reshaped inlet ports, new forged pistons and a one-piece crankcase and cylinder block. The motor breathes through a new fuel-injection system with smaller diameter (down 32mm from 36mm) throttle bodies and a neat underslung exhaust, featuring a three-way catalytic converter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Nae`...GSXF`u nu are traditie cu motoru ala pe cand Yamaha are motoru de pe R6 (are istorie totusi). Motoru de pe GSXF/Bandit nou are istorie 0 barat ......asta nu inseamna ca sunt si proaste GSR`u e frumos foc, nu te speria de el ca e puternic....daca ti se iveste ocazia, ia-l ca se poate invata pe el destul de bine sa traiesti ...tzacaaaa Nu prea inteleg ce vrei sa zici cu traditia ? In primul rand vorbim de o motocicleta aparuta in anul 2008. Nici R1 nu are traditie cu motorul de pe k9 si e cam the shit in momentul asta. Nu cred ca japonezii mai fac in momentul asta motoare proaste oricum s-ar numi ei. Ce pot sa zic eu este ca am facut cu motorul asta 20000 km cu motoru asta si nu am avut nici cea mai mica problema. Mai ramane sa vedem in continuare. Fata de motorul de pe gsx-f-ul vechi (am mers si pe ala) este mult mai vioi desi are cam aceeasi putere. Suzuki stiu ca fac motoare fiabile. Acum daca vorbim de gsr ... sa nu comparam mere cu pere adica un naked cu o carenata. E misto si bun gsr-ul e si mai puternic e altceva. Eu unul nu mi-as lua naked pentru ca merg destul de mult la drum intins. In oras se descurca foarte bine si Gsx 650 f. Daca vrei yamaha parerea mea e sa mergi mai degraba pe fazer 600 sau fz6 dc vrei naked. Da asta e doar parerea mea. Pe de alta parte , nu stiu daca asta este un motor pe care sa il tii o viata (peste 3 4 ani) ... depinde de tine in orice caz. Eu unul simt nevoia de mai mult (in prostia mea ) . Ori ca sa iei motorul asta de nou si sa il dai in 2 ani pierzand cel putin 2000 euro nu vad o afacere prea buna pentru tine. Sfatul meu este sa vezi dc poti obtine un credit (dc nu ai cash) si sa iti iei ceva sh mai recent ca prim motor. Asta daca esti incepator si am inteles eu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.