smok3 Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Salut ma bag si eu in topicul vostru pt a ajuta un prieten care nu prea are el treaba cu forumul....sunt interesat si as fi foarte recunoscator daca imi putetzi spune ce crash protectori foositzi la GSX-F`uri (ce firma ) si daca imi putetzi da detalii despre instalare si cumparare ....este vorba despre un Suzuki GSX-F 600 din 2004 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Hai ca topicul asta a luat-o la vale. Nu mai are nimeni nici o noutate nimic? Eu am vrut sa imi dau motoreta, ca sa imi iau ceva mai puternic dar se pare ca nimeni nu cumpara in perioada asta. Ce sa faci perioada nefasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Va salut pe toti posesorii de GSXF, o intrebare, voi ce filtre de aer utilizati? Ash fi recunoscator daca mi-ati da cateva detalii, poate si ceva linkuri...ma gandsesc sa schimb filtrul, pana acum nu l--am schimbat, am un model de gsx600f din 1999, eu il am de 1 an...ce am gasit pana acum cica ar avea forma conica, iar al meu este cilindru...sunt nedumerit... multam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrash_Rider Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Eu i-am pus filtru de aer sport DNA.Nu mi-a crescut consumul, nici nu a scazut , parca trage mai tare in ture mari 9000-10 000 rpm. Si da are forma conica asta, cel stock are forma cilindrica.Poti sa te uiti pe site-ul lor http://www.dnafilters.com/ sau poti sa incerci si Pipercross. Per total eu sunt foarte multumit, avand in vedere ca de-acum doar il curat si atat, nu mai trebuie schimbat. Sper ca te-am lamurit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Eu i-am pus filtru de aer sport DNA.Nu mi-a crescut consumul, nici nu a scazut , parca trage mai tare in ture mari 9000-10 000 rpm. Si da are forma conica asta, cel stock are forma cilindrica.Poti sa te uiti pe site-ul lor http://www.dnafilters.com/ sau poti sa incerci si Pipercross.Per total eu sunt foarte multumit, avand in vedere ca de-acum doar il curat si atat, nu mai trebuie schimbat. Sper ca te-am lamurit! Multam fain, am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Hai sa il mai revigoram putin ... uite acum 2 weekenduri am fost la veliko tarnovo ... si au participat la excursie si doua gixxefuri pe langa alte 12 13 motoare. A fost frumos. http://forum.bercenarii.ro/viewtopic.php?f=4&t=274 ... aici sunt poze si filme de la "eveniment" . Enjoy . Vlade sa ii dai link si lui Dan ca apare si el prin poze . Editat Mai 28, 2009 de BigDuke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Salutare .. dupa lungi cautari , cred ca o sa-mi iau si eu un gsx650f , inca nu sunt 100% hotarat dar deja am ajuns la 85% pentru gsxf si 15% pentru yamaha xj6 diversion Banuiesc ca voi sunteti pentru GSX650F ? hai va rog ceva pareri , e ok pentru un incepator ? mai ales ca vreau sa ramana cel putin 4 ani cu mine multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 E foarte ok pt absolut tot!! Mai toti suntem incepatori, buna si in oras, la drum intins nu mai zic, si pe autostrada nu te faci de ras ce sa mai cam unul din cele mai bune motoare all-around de pe piata la categoria asta!! Daca nu tii neaparat sa fie nou nout sigilat eu il vand pe al meu. Aici e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 E foarte ok pt absolut tot!! Mai toti suntem incepatori, buna si in oras, la drum intins nu mai zic, si pe autostrada nu te faci de ras ce sa mai cam unul din cele mai bune motoare all-around de pe piata la categoria asta!! Daca nu tii neaparat sa fie nou nout sigilat eu il vand pe al meu. Aici e Am mai vazut anuntul tau pe site-ul bsmotors la vanzari de ocazie dar nu am disponibili cash asa ca va trebui sa fac leasing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Salutare ..dupa lungi cautari , cred ca o sa-mi iau si eu un gsx650f , inca nu sunt 100% hotarat dar deja am ajuns la 85% pentru gsxf si 15% pentru yamaha xj6 diversion Banuiesc ca voi sunteti pentru GSX650F ? hai va rog ceva pareri , e ok pentru un incepator ? mai ales ca vreau sa ramana cel putin 4 ani cu mine multumiri Este greu sa iti spunem noi ce motocicleta din cele 2 sa iti iei in primul rand din prisma faptului ca niciunul nu cred ca s-a suit pe yamaha asta. Singurul dezavantaj si totodata avantaj al motocicletei noastre este greutatea (dezvantaj la manevre de pe loc, dar de la 5 la ora devine un fulg deosebit de manevrabila si avantaj la viteze mari pe autostrada => foarte stabila) . Nu stiu cat de grea e yamaha. Din cati cunosc eu ca si-au luat gsx 650 f niciunul nu s-a plans de ceva anume. Eu am peste 20000 km si sunt multumit. Sigur ca exista motorete mult mai bune , dar raportul calitate pret este foarte foarte bun. Acum vezi si tu care iti place si estetic ... mie unu yamaha mi se pare urata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Ehhh uite ce au unii pe suzi-urile lor. dupa parerea mea cea mai reusita toba ca aspect de pana acum: Tadaaa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Este greu sa iti spunem noi ce motocicleta din cele 2 sa iti iei in primul rand din prisma faptului ca niciunul nu cred ca s-a suit pe yamaha asta. Singurul dezavantaj si totodata avantaj al motocicletei noastre este greutatea (dezvantaj la manevre de pe loc, dar de la 5 la ora devine un fulg deosebit de manevrabila si avantaj la viteze mari pe autostrada => foarte stabila) . Nu stiu cat de grea e yamaha. Din cati cunosc eu ca si-au luat gsx 650 f niciunul nu s-a plans de ceva anume. Eu am peste 20000 km si sunt multumit. Sigur ca exista motorete mult mai bune , dar raportul calitate pret este foarte foarte bun. Acum vezi si tu care iti place si estetic ... mie unu yamaha mi se pare urata. esti foarte corect , pana acum toti prietenii cu care am mai discutat au pareri impartite despre gsx650f ,si unii spun sa o iau iar altii sa nu o iau tu te-ai limitat la parerea ta si pana la urma de asta am nevoie , de parerea posesorilor fara chestii de genul: cumpar-o e buna e super. eu sunt pentru gsx650f 85% mai ales in urma testelor de pe site-uri de specialitate gen http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...amp;R=EPI-99365 sau diferite teste vizionate pe youtube , asta din lipsa unor dealeri adevarati care sa-ti poata puna la dispozitie toate modelele pentru test drive fiind mai usor sa-ti alegi mobra cat despre yamaha , am fost la dualtours si m-am urcat pe ea putin ..sincer mi-a parut mai usoara fata de gsx650f insa din datele tehnice reiese ca are cam aceeasi greutate , urata nu-mi pare , poate doar saua care este foarte ingusta fata de restul motocicletei care este mai robust . multumiri pentru opinii , va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 esti foarte corect , pana acum toti prietenii cu care am mai discutat au pareri impartite despre gsx650f ,si unii spun sa o iau iar altii sa nu o iau tu te-ai limitat la parerea ta si pana la urma de asta am nevoie , de parerea posesorilor fara chestii de genul: cumpar-o e buna e super. eu sunt pentru gsx650f 85% mai ales in urma testelor de pe site-uri de specialitate gen http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...amp;R=EPI-99365 sau diferite teste vizionate pe youtube , asta din lipsa unor dealeri adevarati care sa-ti poata puna la dispozitie toate modelele pentru test drive fiind mai usor sa-ti alegi mobra cat despre yamaha , am fost la dualtours si m-am urcat pe ea putin ..sincer mi-a parut mai usoara fata de gsx650f insa din datele tehnice reiese ca are cam aceeasi greutate , urata nu-mi pare , poate doar saua care este foarte ingusta fata de restul motocicletei care este mai robust . multumiri pentru opinii , va tin la curent Nae`....sukuki este mai robust decat XJ6`le..yamaha este mai aratos (parerea mea)....GSXF`u vechi stiu ca a avut probleme pe electrica si cadrul pt codita spate era foarte maleabil (se stramba rapid) pe cand la asta nu am auzit sa fie probleme. Mie personal nu imi place...e bandit carenat , dar daca tie iti place, ia-llllllllllll bafta la cumparaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Nae`....sukuki este mai robust decat XJ6`le..yamaha este mai aratos (parerea mea)....GSXF`u vechi stiu ca a avut probleme pe electrica si cadrul pt codita spate era foarte maleabil (se stramba rapid) pe cand la asta nu am auzit sa fie probleme. Mie personal nu imi place...e bandit carenat , dar daca tie iti place, ia-llllllllllll bafta la cumparaturi da nae` ..intradevara suzuki e mai robusta , mai lata insa din tot ce am cautat cred ca raportul calitate pret e pentru suzi ,am stat mai bine cand m-am suit pe diversion 2009 insa a fost vorba doar de stat pe ea pe loc ..fiind prea noua yamaha nu prea sunt review-uri pentru ea si din cele care sunt gsxf e peste yamaha ca motorizare ... pacat ca la noi in europa nu se comercializeaza modelul fz6r care este un xj6 pentru americani si care arata mult mai bine cat despre frumusete , pentru mine frumoasa este suzuki gsr600 insa nu scade pretul deloc .... ps. oricum daca imi iau gsxf-ul tot o sa merg cu voi ca doar n-o sa ma ignorati ,lui pepino ii place modelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Nae`...GSXF`u nu are traditie cu motoru ala pe cand Yamaha are motoru de pe R6 (are istorie totusi). Motoru de pe GSXF/Bandit nou are istorie 0 barat ......asta nu inseamna ca sunt si proaste GSR`u e frumos foc, nu te speria de el ca e puternic....daca ti se iveste ocazia, ia-l ca se poate invata pe el destul de bine sa traiesti ...tzacaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Nae`...GSXF`u nu are traditie cu motoru ala pe cand Yamaha are motoru de pe R6 (are istorie totusi). Motoru de pe GSXF/Bandit nou are istorie 0 barat ......asta nu inseamna ca sunt si proaste GSR`u e frumos foc, nu te speria de el ca e puternic....daca ti se iveste ocazia, ia-l ca se poate invata pe el destul de bine sa traiesti ...tzacaaaa nae` , motoru de pe xj6 e derivat din r6 dar nu e chiar de r6 si cel de pe bandit trebuie sa aiba ceva legatura cu cel vechi de bandit ...si se stie ca banditurile sunt fiabile .....acum ,asta e ca doar n-o sa crape motorul , merg alea din 1995 si nu merge asta din 2008 ? sa traim ....tzaacaaa sau mai bine sapte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinutza Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 nae...motoru de pe XJ6 este fix acelasi de pe R6, numai ca este ceva mai potolit in cutie...dar este fix acelasi motor....ala de pe GSXF e brand new....nu are legatura cu cel vechi decat cu numele...GSXF sau Bandit.... Metaxa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 nae...motoru de pe XJ6 este fix acelasi de pe R6, numai ca este ceva mai potolit in cutie...dar este fix acelasi motor....ala de pe GSXF e brand new....nu are legatura cu cel vechi decat cu numele...GSXF sau Bandit.... Metaxa e un motor derivat din fz6 care e derivat din r6 dar cu modificari : This is a retuned version of the engine you’ll find in the current Yamaha FZ6 Fazer, which in turn is an old-school R6 lump. It gets a new cylinder head, softer-performance camshafts, reshaped inlet ports, new forged pistons and a one-piece crankcase and cylinder block. The motor breathes through a new fuel-injection system with smaller diameter (down 32mm from 36mm) throttle bodies and a neat underslung exhaust, featuring a three-way catalytic converter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Nae`...GSXF`u nu are traditie cu motoru ala pe cand Yamaha are motoru de pe R6 (are istorie totusi). Motoru de pe GSXF/Bandit nou are istorie 0 barat ......asta nu inseamna ca sunt si proaste GSR`u e frumos foc, nu te speria de el ca e puternic....daca ti se iveste ocazia, ia-l ca se poate invata pe el destul de bine sa traiesti ...tzacaaaa Nu prea inteleg ce vrei sa zici cu traditia ? In primul rand vorbim de o motocicleta aparuta in anul 2008. Nici R1 nu are traditie cu motorul de pe k9 si e cam the shit in momentul asta. Nu cred ca japonezii mai fac in momentul asta motoare proaste oricum s-ar numi ei. Ce pot sa zic eu este ca am facut cu motorul asta 20000 km cu motoru asta si nu am avut nici cea mai mica problema. Mai ramane sa vedem in continuare. Fata de motorul de pe gsx-f-ul vechi (am mers si pe ala) este mult mai vioi desi are cam aceeasi putere. Suzuki stiu ca fac motoare fiabile. Acum daca vorbim de gsr ... sa nu comparam mere cu pere adica un naked cu o carenata. E misto si bun gsr-ul e si mai puternic e altceva. Eu unul nu mi-as lua naked pentru ca merg destul de mult la drum intins. In oras se descurca foarte bine si Gsx 650 f. Daca vrei yamaha parerea mea e sa mergi mai degraba pe fazer 600 sau fz6 dc vrei naked. Da asta e doar parerea mea. Pe de alta parte , nu stiu daca asta este un motor pe care sa il tii o viata (peste 3 4 ani) ... depinde de tine in orice caz. Eu unul simt nevoia de mai mult (in prostia mea ) . Ori ca sa iei motorul asta de nou si sa il dai in 2 ani pierzand cel putin 2000 euro nu vad o afacere prea buna pentru tine. Sfatul meu este sa vezi dc poti obtine un credit (dc nu ai cash) si sa iti iei ceva sh mai recent ca prim motor. Asta daca esti incepator si am inteles eu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Nu prea inteleg ce vrei sa zici cu traditia ? In primul rand vorbim de o motocicleta aparuta in anul 2008. Nici R1 nu are traditie cu motorul de pe k9 si e cam the shit in momentul asta. Nu cred ca japonezii mai fac in momentul asta motoare proaste oricum s-ar numi ei. Ce pot sa zic eu este ca am facut cu motorul asta 20000 km cu motoru asta si nu am avut nici cea mai mica problema. Mai ramane sa vedem in continuare. Fata de motorul de pe gsx-f-ul vechi (am mers si pe ala) este mult mai vioi desi are cam aceeasi putere. Suzuki stiu ca fac motoare fiabile. Acum daca vorbim de gsr ... sa nu comparam mere cu pere adica un naked cu o carenata. E misto si bun gsr-ul e si mai puternic e altceva. Eu unul nu mi-as lua naked pentru ca merg destul de mult la drum intins. In oras se descurca foarte bine si Gsx 650 f. Daca vrei yamaha parerea mea e sa mergi mai degraba pe fazer 600 sau fz6 dc vrei naked. Da asta e doar parerea mea. Pe de alta parte , nu stiu daca asta este un motor pe care sa il tii o viata (peste 3 4 ani) ... depinde de tine in orice caz. Eu unul simt nevoia de mai mult (in prostia mea ) . Ori ca sa iei motorul asta de nou si sa il dai in 2 ani pierzand cel putin 2000 euro nu vad o afacere prea buna pentru tine. Sfatul meu este sa vezi dc poti obtine un credit (dc nu ai cash) si sa iti iei ceva sh mai recent ca prim motor. Asta daca esti incepator si am inteles eu bine. Motocicleta am rezervat-o deja , este vorba de gsx650f ..maine depun actele si cred ca in 2 zile voi avea acceptul de la firma de leasing . mai cred cu siguranta ca il voi tine cel putin 3 ani (atata e leasingul ) insa nu ma gandesc sa iau ceva mai recent , cred ca e destul de puternica pentru un incepator si cu siguranta trebuie sa treaca ceva ani sa vrei ceva mai puternic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 cred ca e destul de puternica pentru un incepator si cu siguranta trebuie sa treaca ceva ani sa vrei ceva mai puternic De puternica e puternica ... depinde de cat de cu capul pe umeri esti. Eu unul nu prea ma mandresc tot timpul cu asta. Gandind la rece chiar nu am nevoie de alt motor pentru ca asta imi ofera cam tot ce vreau : de tras trage ok, top speed 235 zic ca e acceptabil si deja mai sus e alta poveste, de comoda e comoda cel putin fata de un supersport , datorita pozitiei mai ridicate decat la un supersport (ghidonul are un cuvand greu de spus in asta), de consumat consuma ok 5.5 la drum intins si un 7 in oras, autonomie undeva cam pana la 300 km la drum intins , manevrabila si stabila nu mia zic in ciuda greutatii mai mari. Frane ok , suspensii la fel. Ce mai un sport touring mia mult decat ok cel putin la banii astia. Cu toate astea vreau mai mult ... nici nu stiu inca ce vreau , dar ca variante ar fi bmw k 1200 s dc e sa raman la sport touring sau kawasaki gtr 1400 sau un k 1200 dc trec pe touring. Vorbim oricum de alti bani alta distractie. Nu ma plateste suzuki cu nimic , ba mai mult eu le dau bani lor , dar ia-ti motorul asta si nu vei regreta pe bune. Ulterior ca imbunatatiri eu au fost urmatoarele : - schimbat evacuare - leo vince evo 2 aluminium (300 euro)- evacuarea standard nu se auzea absolut deloc , pe cand asta nici nu urla nici nu tace e perfecta dupa parerea mea - schimbat filtrul stock cu filtru sport (170 ron) si bujiile normale cu unele pe iridium (dar asta la revizia de 18000 cand chiar trebuiau schimbate) - o fi efect placebo dar mie mi se pare ca trage mai bine combinat cu evacuarea after-market - ulei full sintetic , fata de semisintetic - se simte o oarecare diferenta (cam la fel de mare cu diferenta de pret, adica mica ). - xenon pe faza scurta - 2 mil - face toti banii mai ales dc mergi pe intuneric si chiar si in oras ... te vezi mult mia bine seara. Xenonul si toba sunt investiti atat pentru siguranta ta (te faci vazut/auzit in trafic) cat si pentru placerea ochiului . La 20000 km am schimbat cauciucurile. Merg si cele stock , dar spatele fiind de touring are dezavantajele si avantajele lui ... pierde aderenta destul de usor la frane bruste si pe ud, dar se uzeaza mai greu.In schimb pe curbe poti sa ai incredre in el ... se asaza foarte bine. Acum am Michelin pilot power 2ct (270 euro) si fac toti banii. In rest nu prea stiu in ce ai mai putea baga banii . Ne tii la curent cand o sa o uzi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Ce ar mai trebui pusa pe ea: foaie si pinion , power commander! Cel putin asta as cam vrea eu sa imi pun. Plus alte accesorii. Duke cat a fost revizia de 6000? Nu de alta dar as vrea la revizia asta sa imi pun si eu filtru sport, bujii si ulei d-ala. Ahhhh si sa nu uit in plus fata de a lu Duke eu am si niste led-uri smechere : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Ce ar mai trebui pusa pe ea: foaie si pinion , power commander! Cel putin asta as cam vrea eu sa imi pun. Plus alte accesorii. Duke cat a fost revizia de 6000? Nu de alta dar as vrea la revizia asta sa imi pun si eu filtru sport, bujii si ulei d-ala. Ahhhh si sa nu uit in plus fata de a lu Duke eu am si niste led-uri smechere : Ma cu bujiile nu stiu ce sa-ti zic ... eu le-am schimbat la 12000 parca ca tebuiaau schimbate asa era in carte ... si am optat pentru iridium ca ama uzit eu ca sunt mai bune. Asa ca ai putea sa dai skip la bujii dc nu ai bani. Uleiul este Silkolene Race nu stiu cum full sitetic vreo 50 ron litru , nu stiu dc cu tva sau fara. Filtrul este pipercross sport 170 ron . Bujiile nu sunt foarte scumpe champion. Mai pui si manopera ... La elfi te duce pe la un 8 mil cred. Cel mai bine suni sa intrebi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Uleiul este echivalentul lui Motul 300 v ... adica dc mergi pe motul pune motul. Filturl este ceva echivalent K&n sport ... dar poate nu asa permisiv. Bujiile pana mea ... banuiesc ca sunt echivalent NGK . Asta ca sa nu te cramponezi de branduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 De puternica e puternica ... depinde de cat de cu capul pe umeri esti. Eu unul nu prea ma mandresc tot timpul cu asta. Gandind la rece chiar nu am nevoie de alt motor pentru ca asta imi ofera cam tot ce vreau : de tras trage ok, top speed 235 zic ca e acceptabil si deja mai sus e alta poveste, de comoda e comoda cel putin fata de un supersport , datorita pozitiei mai ridicate decat la un supersport (ghidonul are un cuvand greu de spus in asta), de consumat consuma ok 5.5 la drum intins si un 7 in oras, autonomie undeva cam pana la 300 km la drum intins , manevrabila si stabila nu mia zic in ciuda greutatii mai mari. Frane ok , suspensii la fel. Ce mai un sport touring mia mult decat ok cel putin la banii astia. Cu toate astea vreau mai mult ... nici nu stiu inca ce vreau , dar ca variante ar fi bmw k 1200 s dc e sa raman la sport touring sau kawasaki gtr 1400 sau un k 1200 dc trec pe touring. Vorbim oricum de alti bani alta distractie. Nu ma plateste suzuki cu nimic , ba mai mult eu le dau bani lor , dar ia-ti motorul asta si nu vei regreta pe bune. Ulterior ca imbunatatiri eu au fost urmatoarele : - schimbat evacuare - leo vince evo 2 aluminium (300 euro)- evacuarea standard nu se auzea absolut deloc , pe cand asta nici nu urla nici nu tace e perfecta dupa parerea mea - schimbat filtrul stock cu filtru sport (170 ron) si bujiile normale cu unele pe iridium (dar asta la revizia de 18000 cand chiar trebuiau schimbate) - o fi efect placebo dar mie mi se pare ca trage mai bine combinat cu evacuarea after-market - ulei full sintetic , fata de semisintetic - se simte o oarecare diferenta (cam la fel de mare cu diferenta de pret, adica mica ). - xenon pe faza scurta - 2 mil - face toti banii mai ales dc mergi pe intuneric si chiar si in oras ... te vezi mult mia bine seara. Xenonul si toba sunt investiti atat pentru siguranta ta (te faci vazut/auzit in trafic) cat si pentru placerea ochiului . La 20000 km am schimbat cauciucurile. Merg si cele stock , dar spatele fiind de touring are dezavantajele si avantajele lui ... pierde aderenta destul de usor la frane bruste si pe ud, dar se uzeaza mai greu.In schimb pe curbe poti sa ai incredre in el ... se asaza foarte bine. Acum am Michelin pilot power 2ct (270 euro) si fac toti banii. In rest nu prea stiu in ce ai mai putea baga banii . Ne tii la curent cand o sa o uzi . astazi am depus dosarul de leasing si cred ca cel tarziu marti voi avea raspunsul. dupa ce o sa o ud cu prietenii care abia ma asteapta , voi veni si la intalnire sau reuniune de-a voastra sa ne cunoastem Ce ar mai trebui pusa pe ea: foaie si pinion , power commander! Cel putin asta as cam vrea eu sa imi pun. Plus alte accesorii. Duke cat a fost revizia de 6000? Nu de alta dar as vrea la revizia asta sa imi pun si eu filtru sport, bujii si ulei d-ala. Ahhhh si sa nu uit in plus fata de a lu Duke eu am si niste led-uri smechere : da acolo unde ai pus ledurile nu trebuia sa fie admisia de aer ? sau sunt doar de design ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.