Kassu Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Ce se mai aude cu "recalul" ? Vad ca pe site-urile dealerilor nu a aparut nimic . In cazul meu, inca nu a trecut saptamana despre care am pomenit in mesajul anterior. Saptamana asta oricum n-am timp de asa ceva. Cel mai curand, o sa ajung in service saptamana viitoare. Cand am noutati, postez. Parerea mea este sa nu astepti noutati aici. Ia legatura cu unul dintre cei doi dealeri din Bucuresti pentru a verifica seria sasiului si comanda releul (daca e cazul...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Ce se mai aude cu "recalul" ? Vad ca pe site-urile dealerilor nu a aparut nimic . In cazul meu, inca nu a trecut saptamana despre care am pomenit in mesajul anterior. Saptamana asta oricum n-am timp de asa ceva. Cel mai curand, o sa ajung in service saptamana viitoare. Cand am noutati, postez. Parerea mea este sa nu astepti noutati aici. Ia legatura cu unul dintre cei doi dealeri din Bucuresti pentru a verifica seria sasiului si comanda releul (daca e cazul...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Ce se mai aude cu "recalul" ? Vad ca pe site-urile dealerilor nu a aparut nimic . Astept sa ma programeze pentru inlocuire, dupa ce vor primi piesa. Parerea mea este sa iei legatura cu unul dintre cei doi dealeri din Bucuresti si sa verifici daca "esti pe lista". Probabil nici nu o sa apara nimic pe site-uri referitor la problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Ce se mai aude cu "recalul" ? Vad ca pe site-urile dealerilor nu a aparut nimic . Astept sa ma programeze pentru inlocuire, dupa ce vor primi piesa. Parerea mea este sa iei legatura cu unul dintre cei doi dealeri din Bucuresti si sa verifici daca "esti pe lista". Probabil nici nu o sa apara nimic pe site-uri referitor la problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 De ce e topicul nostru pe a doua pagina ? Motocicleta asta merita un sticky post, acolo sus, pe prima pagina.. Pana una alta pun cateva poze de la plimbarea de sambata Si .. poate facem si noi o "gasca" de gixxefisti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Am inlocuit vineri releul buclucas la Motorteam. Piesa se inlocuieste relativ simplu, dureaza maxim 30' operatiunea efectuata de un meserias cu scule necesare la indemana. Practic, trebuie data jos carena stanga. Dupa aia e floare la ureche. NU exista nicio diferenta notabila in functionare fata de releul vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 (editat) Am inlocuit vineri releul buclucas la Motorteam. Piesa se inlocuieste relativ simplu, dureaza maxim 30' operatiunea efectuata de un meserias cu scule necesare la indemana. Practic, trebuie data jos carena stanga. Dupa aia e floare la ureche. NU exista nicio diferenta notabila in functionare fata de releul vechi. Am fost si eu la Motorteam saptamana trecuta si a ramas ca ma suna. Inca nici o veste .O sa incerc si la Pitesti ca de acolo am luat-o . DIferente nu au de ce sa fie ,incarca sau nu incarca. Te-a costat ceva ? sau plateste Suzuki toata operatiunea ? Editat Mai 15, 2011 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 (editat) ...Pana una alta pun cateva poze de la plimbarea de sambata Si .. poate facem si noi o "gasca" de gixxefisti ? Frumoase poze, fain OZN! I'm in, daca se pune de-o "gasca" (sper ca nu e vorba de gisca/giste)! Am fost si eu la Motorteam saptamana trecuta si a ramas ca ma suna. Inca nici o veste .O sa incerc si la Pitesti ca de acolo am luat-o . DIferente nu au de ce sa fie ,incarca sau nu incarca. Te-a costat ceva ? sau plateste Suzuki toata operatiunea ? N-am platit nimic. Se noteaza operatiunea in cartea de garantie/service, deci trebuie s-o ai la tine. Nu are legatura cu dealerul de la care ai achizitionat-o. Orice dealer SUZUKI trebuie/poate sa schimbe piesa respectiva. Editat Mai 15, 2011 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 am dat de o mica belea....am nevoie de acel 'intinzator' de la maneta de ambreaj...se potriveste de la suzuki si honda..sau orice japoneza, posibil...dau bere sau bani pe un rahat din acela.. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 am dat de o mica belea....am nevoie de acel 'intinzator' de la maneta de ambreaj...se potriveste de la suzuki si honda..sau orice japoneza, posibil...dau bere sau bani pe un rahat din acela.. multumesc! CARE MA POATE AJUTA CU CATEVA RASPUNSURI LA O CAPRA DIN 95. SIMPTOME : dupa curatat carb. facuta doar sincronizare de banc, pus nou filtru aer si ulei, schimbat ulei si bujii, PORNESTE DAR NU LA SFERT/ DUPA CE SE INCALZESTE MOTORU STA LA RELANTI IN 1300 ture daca o accelerez ori da sa moara motorul ori revine acceleratia dar la2-3mii nicidecum la 1300,/Pe toba se aud rateuri mici si in sarcina si relantiu / furtunele care se prind pe radiator scapa ulei exact la prinderea pe radiator desi sunt stranse la refuz, ...DECI ... 1.ce pot face sa nu mai piarda ulei 2. de la ce sunt simptomele cu relantiul si in sarcina 3.care sunt pozitile robinetului eu il am cu sageata inspre sa pus 4. pot pune robinet de pe un model din 91 care are doar un furtun de alimentare al carburatarelor mentionez ca cel care il am acum are 2 furtune ce alimenteaza carb. 5/ se poate face colortune la modelu asta95 cat de eficient este cat costa aprox. /////MOTORUL TRAGE BINE DE TOT INAFARA CELOR EXPUSE MAI SUS. SURUBURILE DE AMESTEC LE-am ajustat toate la 2,5 ture...;...astept sfaturile si raspunsurile voastre .MULTAM ANTICIPAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) faptul ca iti agata ralantiul este datorat amestecului sarac. poate iti trage aer fals pe la admisii, poate din cauza o-ringurilor din carburatoare, mai ales cele de la porturile de sincronizare, poate la furtunul ca actioneaza rebinetul vacuumatic..sau poate din reglajul prost al plutitoarelor. sunt multe cauze, cert e faptul ca ai amestecul sarac, mai ales ca un motor cu amestec sarac porneste greu la rece si la cald merge mai ok. rateurile tot de la amestecul sarac sau aerul fals. pe termen lung amestecul sarac distruge un motor, mai ales ca astea sunt racite pe aer din cauza supraincalzirii! nu mai strange ca kuru suruburile in prostie nici la radiator nici la capacul culbutorilor, unde deja ai dus un filet din ce spuneai. uita-te si vezi ca la radiator sunt niste o-ringuri ce trebuie schimbate. bafta! Editat Mai 18, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 ok daca amestecu esarac de ce miroase pe esapament a benzina? ? plutitoarele sunt reglate aprox. identik ...capacele la carburi sunt stranse bine referindu-ma la partea pe unde se regleaza carburile.. despre ce oringuri vorba la radiator ca eu nu am vazut niciunu decat saibe si e vorba de 2 radiatoare desfacute panacum.. alte ideii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 sincer du-te la mecanic. daca amestecul este sarac sau trage aer fals, benzina nu este arsa total, de acolo mirosul. plutitoarele sunt reglate aprox identic?? adica? eu stiam ca trebuie regate la 14,6 +- 1mm. ale tale cum sunt? sunt vreo 5-6 o-ringuri prin carburatoare, in ce stare sunt? admisiile din cauciuc? furtunul de vacuum? capacele de la porturile de sincronizare? o-ringurile acestora? la radiator sunt o-ringuri...sau trebuia sa fie! uite aici pe schema, o-ring-urile nr 10! http://www.bikebandit.com/1994-suzuki-gsx600fw-new/o/m6177#sch260962 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 pai oringurile sunt toate ok. la radiator vine altfel la mine pris nu cum e schema data de tine, aer fals nust pund ar putea trage ca tot e stans nu gluma pe la admisie etc.. cei drept nu am facut sincronizarea s cred sa nu fie asta buba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 atunci la radiator trebuie schimbate inele de etansare, uite aici nr 14 http://www.bikebandit.com/1991-suzuki-gsx600fm-katana/o/m6170#sch280145. si totusi nu cred ca strangand la refuz un surub nu mai trage aer fals. orice o-ring se aplatizeaza in timp si poti sa strangi pana se f'''e filetul si tot nu etanseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 atunci la radiator trebuie schimbate inele de etansare, uite aici nr 14 http://www.bikebandit.com/1991-suzuki-gsx600fm-katana/o/m6170#sch280145. si totusi nu cred ca strangand la refuz un surub nu mai trage aer fals. orice o-ring se aplatizeaza in timp si poti sa strangi pana se f'''e filetul si tot nu etanseaza... refuz adica nu ca taranu cat sa rup surubu..cat se simte la mana.. saptamana asta dau o fuga la streesu el e doctoru ei de obicei /acum ai idee robinetu de benzina merge schimbat cu unul care almenteaza cu un furtun carburatoarele ..ma gandeam sa fac un T prin care sa unesc cele 2futrune care alimenteaza bateria carb. pentru ca imi cam pierde benzina pe la robinetu actual care e prevazut cu 2iesiri la carburi si de aici ma tot gandesc sa traga aer naspa si sa nu alimenteze corect( simple presupuneri) cum ar trebui sa fie sageata ca sa fie spre ON nu pe PRI.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Salutare baieti si fete, am facut proba unui gsxf din '99 si totul era super ok doar ca in mers, in momentu in care luam mana de pe ghidon intra in voblaj de la incet spre tare. Care sa fie problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Salutare baieti si fete, am facut proba unui gsxf din '99 si totul era super ok doar ca in mers, in momentu in care luam mana de pe ghidon intra in voblaj de la incet spre tare. Care sa fie problema? verifica rulmentul de la roata in prima faza / rulmentul de la coarne... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Salutare baieti si fete, am facut proba unui gsxf din '99 si totul era super ok doar ca in mers, in momentu in care luam mana de pe ghidon intra in voblaj de la incet spre tare. Care sa fie problema? Salut,eu am avut problema asta dar era de la cauciuc...cum l-am schimbat(fara echilibrat) se poate conduce fara maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Salut,eu am avut problema asta dar era de la cauciuc...cum l-am schimbat(fara echilibrat) se poate conduce fara maini. SE CER PARERI : nu vrea sa intre pe liber din vit.1\2 din mers sare de la 1a la 2a si troncane ...m-am jucat nitel la cablu de acceleratie pentru ca inainte schimba sarind treptele a2a sarea la a4a etc foarte usor. Dupa ce am mai slabit cablul de ambreiaj a aparut buba asta plus ca nu mao trage bine nu prea mai are forta.Aveti idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Hahaaaa am intrat si eu in grupul vostru, imi place motoru' foarte foarte tare. Merge mult mai lin decat monstrul de dinainte. Am sa revin si cu poze sa imi spuneti parerea. E din 1999 cu vopsea originala, guma spate din fabrica, fara nici un pic de uzura pe discuri, placute neajunse la jumatate; tipul zicea ca nu a umblat la km (are 14 000) si ca l-a luat direct de la un italian care il tinea in garaj, acoperit cu prelata mi-a dat si cartea de utilizare originala. Singurele probleme sunt: voblajul respectiv (poate fi ce a zis voicila radu, cauciucul este schimbat si e cam invechit dar am mai primit un sportec m1 mai bun), cauciuc spate e si el cam vechi si ar trebui schimbat, iar relanti-ul nu prea imi place cum merge (are ceva variatii) sa fie oare din carburatoare cum ca ar trebui curatate si sincronizate? Sau bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 BUN VENIT IN BANDAAA... de obicei cauciucul invechit se cunoaste mai mult pe spate devenind patrat daca nu te dai cu el des pe curbe uzura neproportionala.. relantiul usor oscilant nesincronizarea de obicei isi spune cuvantul... sfatul meu patit cu un moto sfarmat.. daca sunt vechi , chiar daca au carne destula schimba-le deoarece poate fi el discu si placuta ok dar la o frana brusca si urgenta pt. evitarea unui accident o sa strigi partieeeee ferea ca... buffffff. la varianta cu voblaju verifica sa vezi daca nu cumva ai un telescop fara ulei ceea ce nu prea se vede ramanand fara ulei in el, nu are ce sa pise pe la semering. dar chiar si asa din experienta iti spun far ulei in furca baba mea de 95 o simt abia la 180-200 in mers, cauciucul e o mica parte la voblaj fata. Sunt paici baeti mult mai priceputi ca mine, e bine sa asculti... orice sfat binevenit. ASFALT USCAT FARA GROPI TE ASTEPT IN GL. CU ACEASTA OCAZIE INVIT TOATA GASCA DE GSXF LA UN FOC DE TABARA LA MINE IN ZONA... PADURE ESTE SA VEDEM DACA AVEM LOC TOTI ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Mersi mult de indrumari, dar mai cer una ca sunt nesimtit . Ce cauciuc sa imi pun pe spate? De inaltimea 70 ca in carte sau 60, care ii mai ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 pune ce zice onstructorul! eu am tot pus alte cauciucuri de la 190 pana la 160 si tot la ce dimensiune zice constructorul o sa revin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Salutare ! Baeti ce ajustare aveti la pilot screw si care e cea mai indicata ? Unii spu 2,5 ture pe carb 2-3 si 2.75 pe 1-4 inapoi. Eu am reglat 2.5 pe 1-4 si 2.15 pe 2-3 am observat ca am cuplu bun dar numai pan la 5000ture dupa e mai slab pierde dn putere. Ce-mi recomandati si cateva explicatii ar fi utile. Multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.