Black Rider Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Salutare! Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum): - abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi - intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort. - mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire. - am verificat sigurantele si sunt toate ok Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 1991 a fost a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salutare! Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum): - abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi - intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort. - mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire. - am verificat sigurantele si sunt toate ok Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salu nu cred CA AI pus problema bine ,corect erea asa .Stau in orasul x si vreau sa fac ....... daca MA poate consilia cineva onorariu constant in 1/2 navete de bere :-) EU unul ASA puneam problema Daca ma poti consilia tu, onorariu constant in carti de limba romana. In alta ordine de idei, aici suntem toti colegi, prieteni care impartasesc aceeasi pasiune; ba, mai mult, ne satisfacem acea pasiune cu acelasi tip de "scula". Si, in general ne ajutam unul pe altul fara sa avem pretentii "fara numar". Sau, ma rog, se subintelege ca atunci cand 2 motoristi se intalnesc in jurul unui motor, nu o fac pe uscat..... Salutare! Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum): - abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi - intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort. - mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire. - am verificat sigurantele si sunt toate ok Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii... Da jos carena de pe partea stanga si gasesti acolo releul de pornire, parca are si 2 sigurante pe el. Verifica sigurantele, daca sunt bune....e posibil sa fie releul defect. Anul trecut am avut o problema asemanatoare, doar ca la mine aparea aleatoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salutare! Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum): - abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi - intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort. - mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire. - am verificat sigurantele si sunt toate ok Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii... Salutare! Ajutor la o problema (probabil nu e mare shmecherie dar nu am mai patit pana acum): - abia am cumparat un GSXF 2001, pornea foarte frumos si bine mersi - intr-o zi la fel ca altele anterioare am apasat buton starter si nimic...in sensul ca nimic, mort. - mentionez ca: baterie am, era scoasa din viteza, ambreiajul apasat, cricul ridicat, etc pornire ca orice pornire. - am verificat sigurantele si sunt toate ok Aveti idee ce poate fi? Nu stiu ce imi scapa, am mai avut un motor inainte vreo 4 ani si nu am patit niciodata asa ceva, nu sunt incepator dar nici cunoscator in ale mecanicii si electronicii... Salut,verifica contactele de la cric si maneta de ambreiaj,o simpla baie de wd40 ar trebuie sa le curete sau vezi ca pe partea dreapta cum stai pe ea,pe sub codita parca,trebuie sa fie o siguranta mare de 30A este generala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Sti a fost o gluma scuze daca te am jicnit Florine A fost O gluma Si da vreau carti de limba romana :-) DAR CU MULTE POZE Si apropos la cat timp se schimba uleiul in furca? Editat Februarie 28, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salut, a mea este din 2004 pana acum decat schimb de consumabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salut, a mea este din 2004 pana acum decat schimb de consumabile Super tare. Se incinge rau daca mergi in aglomeratia urbana pe timp de vara? Am impresia totusi ca a ta nu mai are racire pe aer si ulei, in 2001 sau 2002 au trecut la racire pe antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Daca ma poti consilia tu, onorariu constant in carti de limba romana. In alta ordine de idei, aici suntem toti colegi, prieteni care impartasesc aceeasi pasiune; ba, mai mult, ne satisfacem acea pasiune cu acelasi tip de "scula". Si, in general ne ajutam unul pe altul fara sa avem pretentii "fara numar". Sau, ma rog, se subintelege ca atunci cand 2 motoristi se intalnesc in jurul unui motor, nu o fac pe uscat..... Da jos carena de pe partea stanga si gasesti acolo releul de pornire, parca are si 2 sigurante pe el. Verifica sigurantele, daca sunt bune....e posibil sa fie releul defect. Anul trecut am avut o problema asemanatoare, doar ca la mine aparea aleatoriu. Dau jos carena maine, si la mine a aparut aleatoriu in prima zi cand am luat-o a mers totul ok, a 2a zi nu a pornit din prima dupa care am pus cricul si l-am luat (am crezut ca asta era motivul) si a mers, cand am mers cu ea la RAR la omologare ... nu a mai vrut deloc. Revin maine multumesc de sfat mi l-a mai dat cineva, chiar sunt curios daca e siguranta la releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) NU tot pe aer /ulei ,cu lichid de racire este gsxf650 si da se incinge destul de tare in oras dar in 300-400m isi revine DECI SCHIMBUL DE ULEI SA I TI FIE LITERA DE LEGE (eu il fac din 5000 in 5000 km ) Editat Februarie 28, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 NU tot pe aer /ulei ,cu lichid de racire este gsxf650 si da se incinge destul de tare in oras dar in 300-400m isi revine DECI SCHIMBUL DE ULEI SA I TI FIE LITERA DE LEGE (eu il fac din 5000 in 5000 km ) Cat ajunge un schimb de ulei (vorbind strict de filtru si ulei)? Mi-am descarcat si manualul si am vazut ca recomandarea este 10w40 dar nu stiu care marca ar fi mai potrivita. Ma ajuti cu o recomandare si in acest sens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) .La capitolul ulei sa scris mult si multe pe acest forum eu unul am. . ajuns la concluzia ca totul tine de perceptia personala via a vis de o anumita marca de ulei .EU unul bag Motul 5100 sau7100 10w40 ( dupa cum am bani ) am bagat si Motorex dar nu mi a placut acum referitor la cati km se schimb eu unul stiu din 6000 in 6000 VB de 10w40 dar eu il schimb la 5000 km si filtru de aer la 10000km SAU DUPA CAZ ( te uiti la el daca este unflat schimbal ) daca ai bani cumpara unul care se spala si asa cand schimbi uleiul speli si filtru Si referitor la bani un schimb Motul 5100 + filtru = 150 ron Editat Martie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Daca ti-a aparut initial aleatoriu, atunci cred ca sigurantele sunt bune. Poti sa scoti releul, sa-l bati putin si testezi daca misca. Eu a trebuit sa achizitionez altul. Totusi, verifica intai ce ti-a zis alt coleg, contactul la ambreiaj si cel de la cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Deci la ce interval de timp sau km se schimba uleiul in furca stimabile? Editat Martie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Salut,verifica contactele de la cric si maneta de ambreiaj,o simpla baie de wd40 ar trebuie sa le curete sau vezi ca pe partea dreapta cum stai pe ea,pe sub codita parca,trebuie sa fie o siguranta mare de 30A este generala. Trebuie sa demontez la cric si maneta ambreiaj, sa dau jos ceva, sau e suficient sa curat si sa dau cu WD40? Acum unde tin motorul nu am nici scule si nici nu prea am cum sa ma apuc de treburi serioase, locatia nu imi permite (il tin in garajul unei firme si nu sunt ca la mine acasa). Daca ti-a aparut initial aleatoriu, atunci cred ca sigurantele sunt bune. Poti sa scoti releul, sa-l bati putin si testezi daca misca. Eu a trebuit sa achizitionez altul. Totusi, verifica intai ce ti-a zis alt coleg, contactul la ambreiaj si cel de la cric. Mersi de sfat, cam cat te-a costat un releu de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 .La capitolul ulei sa scris mult si multe pe acest forum eu unul am. . ajuns la concluzia ca totul tine de perceptia personala via a vis de o anumita marca de ulei .EU unul bag Motul 5100 sau7100 10w40 ( dupa cum am bani ) am bagat si Motorex dar nu mi a placut acum referitor la cati km se schimb eu unul stiu din 6000 in 6000 VB de 10w40 dar eu il schimb la 5000 km si filtru de aer la 10000km SAU DUPA CAZ ( te uiti la el daca este unflat schimbal ) daca ai bani cumpara unul care se spala si asa cand schimbi uleiul speli si filtru Si referitor la bani un schimb Motul 5100 + filtru = 150 ron Mersi de sfat eu am bagat la motorul anterior tot Motul si am fost super multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) CU placere si cred ca trebuie sa dai decat cu spray pe la contacte nu trebuie sa demontezi nimic .Neutralu se aprinde in bord? Editat Martie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 N-am acum acces la motocicleta ca sa-ti spun exact, insa parca la contactul de ambreiaj are mufe. Vezi la capatul manetei de ambreiaj, ar trebui sa ai 2 fire cu mufa. Scoti mufele si verifici cu un aparat de masura daca face contact cand apesi maneta. La cric, se vede unde apasa cricul pe intrerupator. Vezi daca poti verifica asemanator si acolo. Daca imi dai o adresa de mail iti pun un manual, poate gasesti acolo mai exact. Releu am gasit SH, parca vreo 40 ron sau mai putin. Oricum, din cate stiu eu, cam asta e boala lor, releul. Deci la ce interval de timp sau km se schimba uleiul in furca stimabile? La 4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Pai eu nu l am schimbat pana acum ma intreb ce uzura poate sa aiba in furca ( tinand cont ca are alte proprietati fata de cel de motor ) Nu o fii marketing la mijloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Poate e si marketing intr-un anumit procent, insa dupa vreo 3 ani uleiurile incep sa-si mai piarda din proprietati. Si avand in vedere ca furca e un element de siguranta - are efecte mari in tinuta de drum, franare.....etc - nu-ti doresti sa afli ce inseamna o furca cu probleme. Ulei, conform manualului, intra 499 ml in fiecare telescop. Deci 1l ajunge ca sa-ti servisezi furca. Se desfac telescoapele, se scoate capacul din partea superioara si se scurge uleiul vechi foarte foarte bine. Apoi se pune uleiul nou in telescop, dar cu arcul scos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Pai atunci ar fii trebuit sa il schimb de acum 4 ani :-) nu am simtit nimic in tinuta de drum pana acum Editat Martie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 CU placere si cred ca trebuie sa dai decat cu spray pe la contacte nu trebuie sa demontezi nimic .Neutralu se aprinde in bord? Da neutral se aprinde, se blocheaza schimbatorul de viteze nu pot sa mai schimb trepte la rece dar nu cred sa fie de la asta, la motorul anterior mai facea faze de genul, teoretic daca am ambreiajul apasat ar trebui sa porneasca si bagata in viteza, atat timp cat cricul e ridicat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 N-am acum acces la motocicleta ca sa-ti spun exact, insa parca la contactul de ambreiaj are mufe. Vezi la capatul manetei de ambreiaj, ar trebui sa ai 2 fire cu mufa. Scoti mufele si verifici cu un aparat de masura daca face contact cand apesi maneta. La cric, se vede unde apasa cricul pe intrerupator. Vezi daca poti verifica asemanator si acolo. Daca imi dai o adresa de mail iti pun un manual, poate gasesti acolo mai exact. Releu am gasit SH, parca vreo 40 ron sau mai putin. Oricum, din cate stiu eu, cam asta e boala lor, releul. La 4 ani. La naiba am incercat sa scot carena in partea stanga, am desurubat toate suruburile, vreau sa ajung la releu sa vad siguranta de acolo mai intai. Am tras de carena in 2 locuri a iesit din punctele de prindere dar unul mai in fata nu vrea si sincer mi-e frica sa nu fac vreo prostie, motorul e impecabil. Am bagat mana la releu, atat cat imi permite spatiul dintre carena semi-trasa, am scos capacul verde dar siguranta care trebuie sa o verific e inspre motor si nu a iesit nici sa o pic cu ceara Cea dinspre exterior e cea de rezerva si normal a iesit usor. Ma duc iau un spray WD40 dau la contacte ambreiaj, cric si schimbator viteze si daca nu rezolv ma duc la un service moto. Oricum multumesc de sfaturi. VINE CALDURA ACUSIIIIICA - TREBUIE SA FIU GATAAAAA! ASFALT USCAT LA TOATA LUMEA!!! La naiba am incercat sa scot carena in partea stanga, am desurubat toate suruburile, vreau sa ajung la releu sa vad siguranta de acolo mai intai. Am tras de carena in 2 locuri a iesit din punctele de prindere dar unul mai in fata nu vrea si sincer mi-e frica sa nu fac vreo prostie, motorul e impecabil. Am bagat mana la releu, atat cat imi permite spatiul dintre carena semi-trasa, am scos capacul verde dar siguranta care trebuie sa o verific e inspre motor si nu a iesit nici sa o pic cu ceara Cea dinspre exterior e cea de rezerva si normal a iesit usor. Ma duc iau un spray WD40 dau la contacte ambreiaj, cric si schimbator viteze si daca nu rezolv ma duc la un service moto. Oricum multumesc de sfaturi. VINE CALDURA ACUSIIIIICA - TREBUIE SA FIU GATAAAAA! ASFALT USCAT LA TOATA LUMEA!!! Gata am rezolvat si cu WD40, tot nu merge probabil e releul, o sa il duc la baietii din service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Da asa tr sa fie cu ambreiajul tras si cricul ridicat si schimba uleiul si nu mai tr sa intre greu. /blocheze la rece . Tu de care carena VB? Editat Martie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Si totusi nu cred ca se schimba din 4 in 4 ani ,cred ca se schimba cand iti pisa vreun semering .In furca nu este temperatura excesiva sau frecare ,am intrebat un amic care are tot o katana din 2002 si nu a schimbat NICIODATA uleiul in furca si crede ma tipul chiar s a plimbat cu motorul Editat Martie 1, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.