aikidoro Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 sti ce ulei a fost pus in ea? sti cum se SPUNE ca nu este bine sa amesteci uleiurile intre ele .CICA face SPUME Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Nu, nu stiam ca nu e bine sa le amesteci, la masina mai completez din cand in cand cu ulei si e ok. Puteti sa ma lamuriti cu farul din fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Pai cei cu el ? De regula sta aprins numai faza scurta . Si cu uleiu se SPUNE asta nu inseamna ca este si asa. PS reglajul pt far ai 2 rotite stg/dr sub bord Editat Aprilie 4, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Salut Mario MT 03 Farul așa este gândit de Suzuki, de zeci de ori mi-a fost atrasă atenția că am ars un bec Cât despre unei, nu-i bine deloc ce ai făcut. Nu-i vorba numai de spumă, dacă ar fi doar lucru ăsta nu ar fi nimic supărător. Este vorba că această motocicletă are răcirea pe ulei iar când ai amesticat 2 tipuri de ulei, le-ai diminuat din proprietăți. Posibilitățile sunt multiple, compuși chimici din ulei ar putea să îngroașe sau subție uleiul și acesta nu și-ar mai face treaba, ca drept urmare motorul îți va sta mai fierbinte de cât este normal. Sau pot face și alte minuni, mecanicul mi-a explicat ca la școală, dar nu îmi mai aduc aminte exact ce spunea că se mai poate întâmpla. Sfatul meu este să mergi să ei 4L de ulei 10w40 4t special pentru motociclete (moto are ambreaj umed) și un filtru ulei pentru acest model de motocicletă și să îi faci repede schimbu. Dacă nu ai acces la un mecanic poți face acest lucru tu, dar ia-ți și o cheie de filtru dacă nu ai. Dai drumu la ulei să se scurgă după ce în prealabil ai lăsat moto vreo 5 min să meargă, scoți filtrul după care îl ungi pe asta nou cu puțină vaselină(zona unde vine prins) și îi pui un 30-40 ml de ulei în el și îl strangi cât poți cu mâna + un sfert din cursă cu cheia (15-20 min de ceas), după care pui șurubul înapoi și umpli rezervorul cu cât scrie lângă dop (3.2L în cazul gsxf de 600). Iar mai apoi verifici între 100-500 km să vezi cât a mai consumat și mai pui cât este cazul. De regulă maxim 200 gr, nu-i recomandat să pui maxim sau aproape de maxim că se pot buli semeringurile de presiune. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Nu, nu stiam ca nu e bine sa le amesteci, la masina mai completez din cand in cand cu ulei si e ok. Puteti sa ma lamuriti cu farul din fata ? Am uitat, user-ul c0sminel face modificari la faruri... Poți vorbi cu el și să încercați o soluție de modificare cu halogene h7 ca să meargă ambele scurtă-lungă, asta doar dacă te deranjează. Eu m-am învățat așa și chiar mă amuz când îmi mai atrage unu atenția. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Fan si tacerea este un raspuns ,dar chiar nu pot sa ma abtin CHIAR vreau UN raspuns din partea ta Tu ce ai face in locul meu nu ai cere un raspuns? Mario decat sa cumperi vasilina poti manji cu putin ulei ( curat ) fie si de mancare idea este sa faca aderenta garnitura si la 750 intra 3.5 l fara a mai umple filtru si in legatura cheie de filtru ulei eu unul am un SIRET de bocanc si merge struna ca de am av dacie si la dacie schimbam cu cureaua de la alternator .Dupa ce ai facut schimbul NU O ACCELERA las o sa i si traga singura ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Am o nelamurire poate ma ajutati cu o idee. Am facut schimbul de ulei (nu eu, am chemat pe cineva sa il faca, aveam motorul la serviciu si eram aglomerat in ziua respectiva) si dupa am facut o plimbare de vreo 200km. Cand am ajuns la garaj am observat scurgeri de ulei pe ambele parti ale carenelor (ca niste dare intinse de curentii de aer) si nu imi dau seama de unde. Fiind motorul cald nu am putut sa verific nivelul ma gandesc nu o fi strans bine filtrul de ulei? Imi aduc aminte ca tipul care mi-a facut schimbul mi-a zis ca strange la mana filtrul dar eu parca stiu ca se strange si cu cheia vreun sfert de tura. A 2a zi am fost sa vad daca am ulei curs sub moto si nu aveam. Vreo parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Cine are nevoie de manual Suzuki GSX600F, GSX750F si GSX 750 1998-2002 sa imi spuna l-am gasit intr-un format pdf ok. Nu stiu daca se poate face upload aici pe forum. Editat Aprilie 5, 2014 de Black Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Mie imi trebuie, iti dau PM. Eu ma gasit pe net Haynes Service and Repair Manual, era in format zip si are 289 de pagini in format JPEG (poze + descrieri) . EDIT : nu pot sa iti trimit PM, zice ca nu esti abilitat. Editat Aprilie 5, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Este o posibilitate să fi curs pe carenă când ți-a scos filtrul s-au ți-a dat drumu la uleiul vechi iar după aia curentul la viteză la întins pe carena. Dă jos burta motocicletei și verifică vizual la filtru cât și la toate capacele motorului, mai încearcă cu mâna să vezi dacă filtrul se mai strange. Pune undeva pe drept motorul (atenție nu pe cric) și verifică dacă uleiul este la jumate, dacă nu mai completează. Să nu pui mai mult de mijloc, este posibil să crape vreun semering de presiune. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Blak cum merge acum mobra ,mai ai probleme cu intratul in viteza ?Ps. Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 N-ati vrea voi sa va rezolvati problemele pe PM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Oameni buni, eu merg cu uleiul la MAX, ce tot semeringuri de presiune?! Cand fac schimburi de ulei pun la semnul de MAX. Atat timp cat nu treci cu mult peste semnul de maxim nu e nici o problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Salut si eu cu ce am gresit cand I am spus sa nu mai zica la oameni sa puna pana la jumate ca l e sare semeringurile ( bulesc) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Oameni buni, eu merg cu uleiul la MAX, ce tot semeringuri de presiune?! Cand fac schimburi de ulei pun la semnul de MAX. Atat timp cat nu treci cu mult peste semnul de maxim nu e nici o problema!Tu te pricepi mai bine și nu ar trebui să te contrazic. Dacă producătorul spune să pui ulei până la mijlocul dintre MIN - MAX, îi și normal ca tot ce trece peste mijloc să solicite unele semeringuri în plus pentru că presiunea la ulei crește, iar aproape de MIN să uzeze unele piese pentru că uleiul nu mai are presiune îndeajuns să își facă treaba. De ce atrâg atât atenția și nu spun că poți pune ulei până la MAX?Eu am văzut situații cauzate de ulei umplut până la max pe termen mai lung și avea scurgeri peste tot, așa că fiecare să facă ce vrea. Eu mă las de dat sfaturi, poate chiar dacă unora le prinde bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Mai omule pune unde spune producator sau unde scrie asta sa pui pana la jumate ,argumenteaza ceea CE spui intodeauna si ce dracu poate sa mai spuna cine va sau daca spune tu o dovada indiferent cea se zice . Editat Aprilie 5, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Eu am văzut situații cauzate de ulei umplut până la max pe termen mai lung și avea scurgeri peste tot, așa că fiecare să facă ce vrea. Stai calm ca nu din cauza asta erau scurgerile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Multumiri moderatorului care a curatat pe aici, deja se cam exagera. Ok, azi am bibilit vreo 2 ore la motocicleta : - curatenie exterioara generala ; - verificat surubaraie, ce e la vedere, sa nu pierd vreunul. Totul OK ; - scaritele pasagerului nu se mai miscau de rugina / mizerie, le-am demontat, curatat, uns si pus la loc. Din cauza ... "scheletului" metalic care imi tine top case -ul scaritele nu se inchid, va tebui sa merg cu ele jos dar nu e deranjant ; - m-am uitat sub sea la baterie si la sigurante, sunt toate OK si am si 2 rezerve acolo (sunt 3 in total, dar una lipseste) ; - tot sub sea am gasit si setul de chei de la motocicleta, le-am desfacut si curatat, scrie pe ele "Made in Japan" ; - am uns toate contactele, unele se miscau mai greu ; - am lipit un plastic de la top case care se rupsese ; - am uns lantul . Acum, am cateva intrebari, daca stiti va rog sa imi raspundeti : 1 - Ce presiune aveti in gume ? Eu la vechea aveam 2,0 pe fata si 2,2 pe spate si am reusit sa ajung aproape de marginea cauciucului si am atins cu scaritele de 2 ori pe asfalt, deci aderenta era buna. 2- Filtrul de aer e sub rezervor ? E greu de scos / curatat eventual schimbat si pus la loc ? 3 - Langa baterie e un loc gol, e cumva pentru acte, lant antifurt, etc ... ? Ca un fel de compartiment ? 4 - Am facut un mic experiment, am blocat ghidonul in pozitia de antifurt, dar nu mai reuseam sa il aduc la loc, nu mai gaseam pozitia exacta sau contactul e defectuos. Vi s-a intamplat si voua ? Astea fiind zice, sper ca pe viitor sa nu va mai certati pentru diverse motive, ci sa va imprieteniti, sa colaborati si sa va intalniti la o bere pe la adunari, si nu ca sa va luati de gat. De aia suntem noi romanii dezbinati si pe aici peste hotare, multa mandrie si orgoliu chiar prea multa ... si la urma numai noi avem de pierdut ! Editat Aprilie 5, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) @Suzuki_fan nu are rost sa intram in polemici. Scurgerile alea nu au legatura cu nivelul uleiului din motor! Nu exista de regula simeringuri pe circuitul pompei....poate o-ringuri la capacul filtrului de ulei, orificiile ce arunca ulei pe interiorul pistoanelor, pe culbutori, la furtunele radiatorului etc, dar oricum alea rezista la presiuni destul de mari..... restul nu au legatura cu circuitul de ungere sub presiune.... acolo e vorba doar de ungere prin stropire sau barbotaj! Editat Aprilie 5, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Mie imi trebuie, iti dau PM. Eu ma gasit pe net Haynes Service and Repair Manual, era in format zip si are 289 de pagini in format JPEG (poze + descrieri) . EDIT : nu pot sa iti trimit PM, zice ca nu esti abilitat. Cel in format jpeg cu o gramada de fisiere l-am gasit si eu prima data dar e greu de urmarit. Nu stiu de ce nu pot sa primesc PM mi-a mai sesizat un coleg de forum. Am creat un cont dropbox intra si descarca manualul. Te rog (si pe oricine altcineva acceseaza) nu schimba parola poate il folosim mai multi pentru schimb de informatii. user: suzukigsx750f.1998.2002@gmail.com parola: suzukigsx750f Scuze ca le-am facut asa lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Super tare. Se incinge rau daca mergi in aglomeratia urbana pe timp de vara? Am impresia totusi ca a ta nu mai are racire pe aer si ulei, in 2001 sau 2002 au trecut la racire pe antigel. Eu ii pusesem electroventilator si ceas digital de masurare a temperaturei.Nu avea termocupla,caci nu aveam la ce sa o leg asa ca avea buton pentru pornirea electroventilatorului.Pe oras n-aveam treaba NU tot pe aer /ulei ,cu lichid de racire este gsxf650 si da se incinge destul de tare in oras dar in 300-400m isi revine DECI SCHIMBUL DE ULEI SA I TI FIE LITERA DE LEGE (eu il fac din 5000 in 5000 km ) E valabil pentru orice motocicleta.Nu face abstractie gsxf-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Cel in format jpeg cu o gramada de fisiere l-am gasit si eu prima data dar e greu de urmarit. Nu stiu de ce nu pot sa primesc PM mi-a mai sesizat un coleg de forum. Am creat un cont dropbox intra si descarca manualul. Te rog (si pe oricine altcineva acceseaza) nu schimba parola poate il folosim mai multi pentru schimb de informatii. user: suzukigsx750f.1998.2002@gmail.com parola: suzukigsx750f Scuze ca le-am facut asa lungi Merci, o sa il downloadez acum. Incearca sa mai stergi din mesaje, s-ar putea sa ai prea multe si sa nu mai poti primi. Eu ii pusesem electroventilator si ceas digital de masurare a temperaturei.Nu avea termocupla,caci nu aveam la ce sa o leg asa ca avea buton pentru pornirea electroventilatorului.Pe oras n-aveam treaba E valabil pentru orice motocicleta.Nu face abstractie gsxf-ul La fosta mea motocicleta schimbul il faceam la 10.000 de km (Yamaha). Parca am citit in carte ca la modelul nostru schimbul se face la 6.000 de km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Merci, o sa il downloadez acum. Incearca sa mai stergi din mesaje, s-ar putea sa ai prea multe si sa nu mai poti primi. La fosta mea motocicleta schimbul il faceam la 10.000 de km (Yamaha). Parca am citit in carte ca la modelul nostru schimbul se face la 6.000 de km? Nu generaliza cu ce zice cartea....Gandeste ca uleiurile de la noi din tara nu prea sunt "de la mama lor".Majoritatea sunt facute un E.U sau reambalate pe cine stie unde.Plus ca majoritatea din noi folosesc motoarele in oras,unde uzura uleiului se dubleaza fata de un mers relaxat in afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Nu generaliza cu ce zice cartea....Gandeste ca uleiurile de la noi din tara nu prea sunt "de la mama lor".Majoritatea sunt facute un E.U sau reambalate pe cine stie unde.Plus ca majoritatea din noi folosesc motoarele in oras,unde uzura uleiului se dubleaza fata de un mers relaxat in afara Eu stau in Italia. Cumpar ulei de la magazine specializate moto, nu cred sa aiba chinezarii. Motocicleta o folosesc de obicei 25% in oras si 75% in afara, plimbari + munca . Deci pentru mine schimbul la 6.000 e OK . In plus nu am veleitati sportive, de obicei merg "touring" sau cu pasager, la plimbare si relax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Eu stau in Italia. Cumpar ulei de la magazine specializate moto, nu cred sa aiba chinezarii. Motocicleta o folosesc de obicei 25% in oras si 75% in afara, plimbari + munca . Deci pentru mine schimbul la 6.000 e OK . In plus nu am veleitati sportive, de obicei merg "touring" sau cu pasager, la plimbare si relax. Atunci se schimba datele problemei:P.Asfalt uscat ca de drumuri bune nu duci lipsa in Italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.