Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie imi trebuie, iti dau PM. Eu ma gasit pe net Haynes Service and Repair Manual, era in format zip si are 289 de pagini in format JPEG (poze + descrieri) .

 

EDIT : nu pot sa iti trimit PM, zice ca nu esti abilitat.

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Este o posibilitate să fi curs pe carenă când ți-a scos filtrul s-au ți-a dat drumu la uleiul vechi iar după aia curentul la viteză la întins pe carena. Dă jos burta motocicletei și verifică vizual la filtru cât și la toate capacele motorului, mai încearcă cu mâna să vezi dacă filtrul se mai strange. Pune undeva pe drept motorul (atenție nu pe cric) și verifică dacă uleiul este la jumate, dacă nu mai completează. Să nu pui mai mult de mijloc, este posibil să crape vreun semering de presiune. Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, eu merg cu uleiul la MAX, ce tot semeringuri de presiune?! Cand fac schimburi de ulei pun la semnul de MAX. Atat timp cat nu treci cu mult peste semnul de maxim nu e nici o problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Oameni buni, eu merg cu uleiul la MAX, ce tot semeringuri de presiune?! Cand fac schimburi de ulei pun la semnul de MAX. Atat timp cat nu treci cu mult peste semnul de maxim nu e nici o problema!

Tu te pricepi mai bine și nu ar trebui să te contrazic. Dacă producătorul spune să pui ulei până la mijlocul dintre MIN - MAX, îi și normal ca tot ce trece peste mijloc să solicite unele semeringuri în plus pentru că presiunea la ulei crește, iar aproape de MIN să uzeze unele piese pentru că uleiul nu mai are presiune îndeajuns să își facă treaba. De ce atrâg atât atenția și nu spun că poți pune ulei până la MAX?

Eu am văzut situații cauzate de ulei umplut până la max pe termen mai lung și avea scurgeri peste tot, așa că fiecare să facă ce vrea.

Eu mă las de dat sfaturi, poate chiar dacă unora le prinde bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule pune unde spune producator sau

unde scrie asta sa pui

pana la jumate

,argumenteaza ceea CE

spui intodeauna si ce

dracu poate sa mai

spuna cine va sau daca spune tu o dovada indiferent cea se zice .

Editat de aikidoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu am văzut situații cauzate de ulei umplut până la max pe termen mai lung și avea scurgeri peste tot, așa că fiecare să facă ce vrea.

 

Stai calm ca nu din cauza asta erau scurgerile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumiri moderatorului care a curatat pe aici, deja se cam exagera.

 

Ok, azi am bibilit vreo 2 ore la motocicleta :

- curatenie exterioara generala ;

- verificat surubaraie, ce e la vedere, sa nu pierd vreunul. Totul OK ;

- scaritele pasagerului nu se mai miscau de rugina / mizerie, le-am demontat, curatat, uns si pus la loc. Din cauza ... "scheletului" metalic care imi tine top case -ul scaritele nu se inchid, va tebui sa merg cu ele jos dar nu e deranjant ;

- m-am uitat sub sea la baterie si la sigurante, sunt toate OK si am si 2 rezerve acolo (sunt 3 in total, dar una lipseste) ;

- tot sub sea am gasit si setul de chei de la motocicleta, le-am desfacut si curatat, scrie pe ele "Made in Japan" :P ;

- am uns toate contactele, unele se miscau mai greu ;

- am lipit un plastic de la top case care se rupsese ;

- am uns lantul .

 

Acum, am cateva intrebari, daca stiti va rog sa imi raspundeti :

1 - Ce presiune aveti in gume ? Eu la vechea aveam 2,0 pe fata si 2,2 pe spate si am reusit sa ajung aproape de marginea cauciucului si am atins cu scaritele de 2 ori pe asfalt, deci aderenta era buna.

2- Filtrul de aer e sub rezervor ? E greu de scos / curatat eventual schimbat si pus la loc ?

3 - Langa baterie e un loc gol, e cumva pentru acte, lant antifurt, etc ... ? Ca un fel de compartiment ?

4 - Am facut un mic experiment, am blocat ghidonul in pozitia de antifurt, dar nu mai reuseam sa il aduc la loc, nu mai gaseam pozitia exacta sau contactul e defectuos. Vi s-a intamplat si voua ?

 

Astea fiind zice, sper ca pe viitor sa nu va mai certati pentru diverse motive, ci sa va imprieteniti, sa colaborati si sa va intalniti la o bere pe la adunari, si nu ca sa va luati de gat. De aia suntem noi romanii dezbinati si pe aici peste hotare, multa mandrie si orgoliu chiar prea multa ... si la urma numai noi avem de pierdut !

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Suzuki_fan nu are rost sa intram in polemici. Scurgerile alea nu au legatura cu nivelul uleiului din motor! Nu exista de regula simeringuri pe circuitul pompei....poate o-ringuri la capacul filtrului de ulei, orificiile ce arunca ulei pe interiorul pistoanelor, pe culbutori, la furtunele radiatorului etc, dar oricum alea rezista la presiuni destul de mari..... restul nu au legatura cu circuitul de ungere sub presiune.... acolo e vorba doar de ungere prin stropire sau barbotaj!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi trebuie, iti dau PM. Eu ma gasit pe net Haynes Service and Repair Manual, era in format zip si are 289 de pagini in format JPEG (poze + descrieri) .

 

EDIT : nu pot sa iti trimit PM, zice ca nu esti abilitat.

 

Cel in format jpeg cu o gramada de fisiere l-am gasit si eu prima data dar e greu de urmarit.

Nu stiu de ce nu pot sa primesc PM mi-a mai sesizat un coleg de forum.

Am creat un cont dropbox intra si descarca manualul. Te rog (si pe oricine altcineva acceseaza) nu schimba parola poate il folosim mai multi pentru schimb de informatii.

 

user: suzukigsx750f.1998.2002@gmail.com

parola: suzukigsx750f

 

Scuze ca le-am facut asa lungi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare.

Se incinge rau daca mergi in aglomeratia urbana pe timp de vara? Am impresia totusi ca a ta nu mai are racire pe aer si ulei, in 2001 sau 2002 au trecut la racire pe antigel.

Eu ii pusesem electroventilator si ceas digital de masurare a temperaturei.Nu avea termocupla,caci nu aveam la ce sa o leg asa ca avea buton pentru pornirea electroventilatorului.Pe oras n-aveam treaba

 

NU tot pe aer /ulei ,cu lichid de racire este gsxf650 si da se incinge destul de tare in oras dar in 300-400m isi revine DECI SCHIMBUL DE ULEI SA I TI FIE LITERA DE LEGE (eu il fac din 5000 in 5000 km )

E valabil pentru orice motocicleta.Nu face abstractie gsxf-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel in format jpeg cu o gramada de fisiere l-am gasit si eu prima data dar e greu de urmarit.

Nu stiu de ce nu pot sa primesc PM mi-a mai sesizat un coleg de forum.

Am creat un cont dropbox intra si descarca manualul. Te rog (si pe oricine altcineva acceseaza) nu schimba parola poate il folosim mai multi pentru schimb de informatii.

 

user: suzukigsx750f.1998.2002@gmail.com

parola: suzukigsx750f

 

Scuze ca le-am facut asa lungi :)

 

Merci, o sa il downloadez acum. Incearca sa mai stergi din mesaje, s-ar putea sa ai prea multe si sa nu mai poti primi.

 

Eu ii pusesem electroventilator si ceas digital de masurare a temperaturei.Nu avea termocupla,caci nu aveam la ce sa o leg asa ca avea buton pentru pornirea electroventilatorului.Pe oras n-aveam treaba

 

E valabil pentru orice motocicleta.Nu face abstractie gsxf-ul

 

La fosta mea motocicleta schimbul il faceam la 10.000 de km (Yamaha). Parca am citit in carte ca la modelul nostru schimbul se face la 6.000 de km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, o sa il downloadez acum. Incearca sa mai stergi din mesaje, s-ar putea sa ai prea multe si sa nu mai poti primi.

 

 

La fosta mea motocicleta schimbul il faceam la 10.000 de km (Yamaha). Parca am citit in carte ca la modelul nostru schimbul se face la 6.000 de km?

Nu generaliza cu ce zice cartea....Gandeste ca uleiurile de la noi din tara nu prea sunt "de la mama lor".Majoritatea sunt facute un E.U sau reambalate pe cine stie unde.Plus ca majoritatea din noi folosesc motoarele in oras,unde uzura uleiului se dubleaza fata de un mers relaxat in afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu generaliza cu ce zice cartea....Gandeste ca uleiurile de la noi din tara nu prea sunt "de la mama lor".Majoritatea sunt facute un E.U sau reambalate pe cine stie unde.Plus ca majoritatea din noi folosesc motoarele in oras,unde uzura uleiului se dubleaza fata de un mers relaxat in afara

 

Eu stau in Italia. Cumpar ulei de la magazine specializate moto, nu cred sa aiba chinezarii. Motocicleta o folosesc de obicei 25% in oras si 75% in afara, plimbari + munca . Deci pentru mine schimbul la 6.000 e OK :) . In plus nu am veleitati sportive, de obicei merg "touring" sau cu pasager, la plimbare si relax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stau in Italia. Cumpar ulei de la magazine specializate moto, nu cred sa aiba chinezarii. Motocicleta o folosesc de obicei 25% in oras si 75% in afara, plimbari + munca . Deci pentru mine schimbul la 6.000 e OK :) . In plus nu am veleitati sportive, de obicei merg "touring" sau cu pasager, la plimbare si relax.

Atunci se schimba datele problemei:P.Asfalt uscat ca de drumuri bune nu duci lipsa in Italia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci se schimba datele problemei:P.Asfalt uscat ca de drumuri bune nu duci lipsa in Italia

 

Multumesc, sa ne auzim cu bine :) . Acum incarc pe dropbox manualul, de fapt e acelasi incarcat de Black Rider dar in format JPEG. Avem de unde alege acum :D . Am pus niste intrebari pe topicul de 600, vad ca inca nu a raspuns nimeni, poate stiti voi ? O sa dau copy paste :

1 - Ce presiune aveti in gume ? Eu la vechea aveam 2,0 pe fata si 2,2 pe spate si am reusit sa ajung aproape de marginea cauciucului si am atins cu scaritele de 2 ori pe asfalt, deci aderenta era buna.

2- Filtrul de aer e sub rezervor ? E greu de scos / curatat eventual schimbat si pus la loc ?

3 - Langa baterie e un loc gol, e cumva pentru acte, lant antifurt, etc ... ? Ca un fel de compartiment ?

4 - Am facut un mic experiment, am blocat ghidonul in pozitia de antifurt, dar nu mai reuseam sa il aduc la loc, nu mai gaseam pozitia exacta sau contactul e defectuos. Vi s-a intamplat si voua ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Multumesc, sa ne auzim cu bine :) . Acum incarc pe dropbox manualul, de fapt e acelasi incarcat de Black Rider dar in format JPEG. Avem de unde alege acum :D . Am pus niste intrebari pe topicul de 600, vad ca inca nu a raspuns nimeni, poate stiti voi ? O sa dau copy paste :

1 - Ce presiune aveti in gume ? Eu la vechea aveam 2,0 pe fata si 2,2 pe spate si am reusit sa ajung aproape de marginea cauciucului si am atins cu scaritele de 2 ori pe asfalt, deci aderenta era buna.

2- Filtrul de aer e sub rezervor ? E greu de scos / curatat eventual schimbat si pus la loc ?

3 - Langa baterie e un loc gol, e cumva pentru acte, lant antifurt, etc ... ? Ca un fel de compartiment ?

4 - Am facut un mic experiment, am blocat ghidonul in pozitia de antifurt, dar nu mai reuseam sa il aduc la loc, nu mai gaseam pozitia exacta sau contactul e defectuos. Vi s-a intamplat si voua ?

1.asa le aveam si eu si n-am avut probleme.

2-Filtru e sub rezervor si se desface usor.Ai 4 suruburi

3-faza cu contactul mi se mai intampla.Poti sa cureti cu nitel WD .De preferat ti-o acoperita cu husa sau parcata in garaj

Editat de suzukirf 600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, sa ne auzim cu bine :) . Acum incarc pe dropbox manualul, de fapt e acelasi incarcat de Black Rider dar in format JPEG. Avem de unde alege acum :D . Am pus niste intrebari pe topicul de 600, vad ca inca nu a raspuns nimeni, poate stiti voi ? O sa dau copy paste :

1 - Ce presiune aveti in gume ? Eu la vechea aveam 2,0 pe fata si 2,2 pe spate si am reusit sa ajung aproape de marginea cauciucului si am atins cu scaritele de 2 ori pe asfalt, deci aderenta era buna.

2- Filtrul de aer e sub rezervor ? E greu de scos / curatat eventual schimbat si pus la loc ?

3 - Langa baterie e un loc gol, e cumva pentru acte, lant antifurt, etc ... ? Ca un fel de compartiment ?

4 - Am facut un mic experiment, am blocat ghidonul in pozitia de antifurt, dar nu mai reuseam sa il aduc la loc, nu mai gaseam pozitia exacta sau contactul e defectuos. Vi s-a intamplat si voua ?

 

1 presiune 2.25 fata cu 2.5 spate

restul am vazut ca a raspuns colegul suzukirf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

@Suzuki_fan nu are rost sa intram in polemici. Scurgerile alea nu au legatura cu nivelul uleiului din motor! Nu exista de regula simeringuri pe circuitul pompei....poate o-ringuri la capacul filtrului de ulei, orificiile ce arunca ulei pe interiorul pistoanelor, pe culbutori, la furtunele radiatorului etc, dar oricum alea rezista la presiuni destul de mari..... restul nu au legatura cu circuitul de ungere sub presiune.... acolo e vorba doar de ungere prin stropire sau barbotaj!

Nici nu am vrut să mă contrazic cu tine, sigur ai mai multe cunoștinte ca mine. Eu am spus doar ce mi-a spus mecanicu' meu și ce ai citit în manual. Cele bune!

 

P.S. Poate să îmi explice cineva o chestie despre bord? Bordul cu ceas este mai nou, sau cel cu suzuki este? Am unu cu suzuki într-o stare mai bun ca al meu și m-am gândit să il schimb, dar vreau să fiu sigur că nu o fac lată (al meu este cu ceas). Mufele sunt identice, dar pe placă circuitele diferă foarte mult. Mulțumesc!

 

Ambele modele se găsesc pe motoarele de 600cc model 98-02.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel cu ceas cred eu am cu ceas si este din 2004

Dar vad ca ala cu ceas este pe America are si mile poate de asta difera circuitele ma gandesc .Si nu cred ca poti sa strici ceva nu merg cu aceasi intensitate de curent ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am inceput si eu pregatirea pentru sezon. Am avut un moment de inspiratie si mi-am comandat kit lant, desi lantul/pinionul de pe roata nu veau o uzura accentuata.

Cand m-am apucat de treaba am gasit uzura accentuata la pinionul de atac - practic dintii erau inclinati. In plus cred ca cine a lucrat la motocicleta inaintea mea a facut o mica greseala la montajul pinionului de atac - exista acolo o saiba/distantier care trebuie montata inaintea pinionului, menirea fiind sa tina pinioanele mai bine aliniate.

Ei bine, la mine saiba era montata dupa pinion, rezultatul fiind o uzura de aprox 0,5 mm pe fata dinspre motor a pinionului. Uzura aparuta e sub forma zalelor de lant....

 

Deci cand vreti sa stiti cum e starea lantului - eu va recomand sa il scoateti de pe pinioane si sa verificati pinionul de atac, nu va bazati doar pe masuratoarea dintre zale.

 

Acu`, am 2 probleme:

1. Noul lant e putintel mai lung - intins la ca carte e chiar aproape de maximul poosibil. Din pacate n-am avut inspiratia sa numar zalele fostului lant deci deja l-am "capsat" pe cel nou. Gasesc pe undeva doar zala de inchidere ?

2. Vreau o recomandare pentru o solutie/spray de curatare foarte eficient. Nu reusesc sa curat bine mizeria (praf amestecat cu ulei de pe lant/vaselina...etc) desi am incercat cu diferite. Spray-ul de curatare lant de la lidl pare cel mai eficient, din pacate se termina foarte rapid....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...