Black Rider Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Cine are nevoie de manual Suzuki GSX600F, GSX750F si GSX 750 1998-2002 sa imi spuna l-am gasit intr-un format pdf ok. Nu stiu daca se poate face upload aici pe forum. Editat Aprilie 5, 2014 de Black Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Mie imi trebuie, iti dau PM. Eu ma gasit pe net Haynes Service and Repair Manual, era in format zip si are 289 de pagini in format JPEG (poze + descrieri) . EDIT : nu pot sa iti trimit PM, zice ca nu esti abilitat. Editat Aprilie 5, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Este o posibilitate să fi curs pe carenă când ți-a scos filtrul s-au ți-a dat drumu la uleiul vechi iar după aia curentul la viteză la întins pe carena. Dă jos burta motocicletei și verifică vizual la filtru cât și la toate capacele motorului, mai încearcă cu mâna să vezi dacă filtrul se mai strange. Pune undeva pe drept motorul (atenție nu pe cric) și verifică dacă uleiul este la jumate, dacă nu mai completează. Să nu pui mai mult de mijloc, este posibil să crape vreun semering de presiune. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Blak cum merge acum mobra ,mai ai probleme cu intratul in viteza ?Ps. Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 N-ati vrea voi sa va rezolvati problemele pe PM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Oameni buni, eu merg cu uleiul la MAX, ce tot semeringuri de presiune?! Cand fac schimburi de ulei pun la semnul de MAX. Atat timp cat nu treci cu mult peste semnul de maxim nu e nici o problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Salut si eu cu ce am gresit cand I am spus sa nu mai zica la oameni sa puna pana la jumate ca l e sare semeringurile ( bulesc) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Oameni buni, eu merg cu uleiul la MAX, ce tot semeringuri de presiune?! Cand fac schimburi de ulei pun la semnul de MAX. Atat timp cat nu treci cu mult peste semnul de maxim nu e nici o problema!Tu te pricepi mai bine și nu ar trebui să te contrazic. Dacă producătorul spune să pui ulei până la mijlocul dintre MIN - MAX, îi și normal ca tot ce trece peste mijloc să solicite unele semeringuri în plus pentru că presiunea la ulei crește, iar aproape de MIN să uzeze unele piese pentru că uleiul nu mai are presiune îndeajuns să își facă treaba. De ce atrâg atât atenția și nu spun că poți pune ulei până la MAX?Eu am văzut situații cauzate de ulei umplut până la max pe termen mai lung și avea scurgeri peste tot, așa că fiecare să facă ce vrea. Eu mă las de dat sfaturi, poate chiar dacă unora le prinde bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Mai omule pune unde spune producator sau unde scrie asta sa pui pana la jumate ,argumenteaza ceea CE spui intodeauna si ce dracu poate sa mai spuna cine va sau daca spune tu o dovada indiferent cea se zice . Editat Aprilie 5, 2014 de aikidoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Eu am văzut situații cauzate de ulei umplut până la max pe termen mai lung și avea scurgeri peste tot, așa că fiecare să facă ce vrea. Stai calm ca nu din cauza asta erau scurgerile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Multumiri moderatorului care a curatat pe aici, deja se cam exagera. Ok, azi am bibilit vreo 2 ore la motocicleta : - curatenie exterioara generala ; - verificat surubaraie, ce e la vedere, sa nu pierd vreunul. Totul OK ; - scaritele pasagerului nu se mai miscau de rugina / mizerie, le-am demontat, curatat, uns si pus la loc. Din cauza ... "scheletului" metalic care imi tine top case -ul scaritele nu se inchid, va tebui sa merg cu ele jos dar nu e deranjant ; - m-am uitat sub sea la baterie si la sigurante, sunt toate OK si am si 2 rezerve acolo (sunt 3 in total, dar una lipseste) ; - tot sub sea am gasit si setul de chei de la motocicleta, le-am desfacut si curatat, scrie pe ele "Made in Japan" ; - am uns toate contactele, unele se miscau mai greu ; - am lipit un plastic de la top case care se rupsese ; - am uns lantul . Acum, am cateva intrebari, daca stiti va rog sa imi raspundeti : 1 - Ce presiune aveti in gume ? Eu la vechea aveam 2,0 pe fata si 2,2 pe spate si am reusit sa ajung aproape de marginea cauciucului si am atins cu scaritele de 2 ori pe asfalt, deci aderenta era buna. 2- Filtrul de aer e sub rezervor ? E greu de scos / curatat eventual schimbat si pus la loc ? 3 - Langa baterie e un loc gol, e cumva pentru acte, lant antifurt, etc ... ? Ca un fel de compartiment ? 4 - Am facut un mic experiment, am blocat ghidonul in pozitia de antifurt, dar nu mai reuseam sa il aduc la loc, nu mai gaseam pozitia exacta sau contactul e defectuos. Vi s-a intamplat si voua ? Astea fiind zice, sper ca pe viitor sa nu va mai certati pentru diverse motive, ci sa va imprieteniti, sa colaborati si sa va intalniti la o bere pe la adunari, si nu ca sa va luati de gat. De aia suntem noi romanii dezbinati si pe aici peste hotare, multa mandrie si orgoliu chiar prea multa ... si la urma numai noi avem de pierdut ! Editat Aprilie 5, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) @Suzuki_fan nu are rost sa intram in polemici. Scurgerile alea nu au legatura cu nivelul uleiului din motor! Nu exista de regula simeringuri pe circuitul pompei....poate o-ringuri la capacul filtrului de ulei, orificiile ce arunca ulei pe interiorul pistoanelor, pe culbutori, la furtunele radiatorului etc, dar oricum alea rezista la presiuni destul de mari..... restul nu au legatura cu circuitul de ungere sub presiune.... acolo e vorba doar de ungere prin stropire sau barbotaj! Editat Aprilie 5, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Mie imi trebuie, iti dau PM. Eu ma gasit pe net Haynes Service and Repair Manual, era in format zip si are 289 de pagini in format JPEG (poze + descrieri) . EDIT : nu pot sa iti trimit PM, zice ca nu esti abilitat. Cel in format jpeg cu o gramada de fisiere l-am gasit si eu prima data dar e greu de urmarit. Nu stiu de ce nu pot sa primesc PM mi-a mai sesizat un coleg de forum. Am creat un cont dropbox intra si descarca manualul. Te rog (si pe oricine altcineva acceseaza) nu schimba parola poate il folosim mai multi pentru schimb de informatii. user: suzukigsx750f.1998.2002@gmail.com parola: suzukigsx750f Scuze ca le-am facut asa lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Super tare. Se incinge rau daca mergi in aglomeratia urbana pe timp de vara? Am impresia totusi ca a ta nu mai are racire pe aer si ulei, in 2001 sau 2002 au trecut la racire pe antigel. Eu ii pusesem electroventilator si ceas digital de masurare a temperaturei.Nu avea termocupla,caci nu aveam la ce sa o leg asa ca avea buton pentru pornirea electroventilatorului.Pe oras n-aveam treaba NU tot pe aer /ulei ,cu lichid de racire este gsxf650 si da se incinge destul de tare in oras dar in 300-400m isi revine DECI SCHIMBUL DE ULEI SA I TI FIE LITERA DE LEGE (eu il fac din 5000 in 5000 km ) E valabil pentru orice motocicleta.Nu face abstractie gsxf-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Cel in format jpeg cu o gramada de fisiere l-am gasit si eu prima data dar e greu de urmarit. Nu stiu de ce nu pot sa primesc PM mi-a mai sesizat un coleg de forum. Am creat un cont dropbox intra si descarca manualul. Te rog (si pe oricine altcineva acceseaza) nu schimba parola poate il folosim mai multi pentru schimb de informatii. user: suzukigsx750f.1998.2002@gmail.com parola: suzukigsx750f Scuze ca le-am facut asa lungi Merci, o sa il downloadez acum. Incearca sa mai stergi din mesaje, s-ar putea sa ai prea multe si sa nu mai poti primi. Eu ii pusesem electroventilator si ceas digital de masurare a temperaturei.Nu avea termocupla,caci nu aveam la ce sa o leg asa ca avea buton pentru pornirea electroventilatorului.Pe oras n-aveam treaba E valabil pentru orice motocicleta.Nu face abstractie gsxf-ul La fosta mea motocicleta schimbul il faceam la 10.000 de km (Yamaha). Parca am citit in carte ca la modelul nostru schimbul se face la 6.000 de km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Merci, o sa il downloadez acum. Incearca sa mai stergi din mesaje, s-ar putea sa ai prea multe si sa nu mai poti primi. La fosta mea motocicleta schimbul il faceam la 10.000 de km (Yamaha). Parca am citit in carte ca la modelul nostru schimbul se face la 6.000 de km? Nu generaliza cu ce zice cartea....Gandeste ca uleiurile de la noi din tara nu prea sunt "de la mama lor".Majoritatea sunt facute un E.U sau reambalate pe cine stie unde.Plus ca majoritatea din noi folosesc motoarele in oras,unde uzura uleiului se dubleaza fata de un mers relaxat in afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Nu generaliza cu ce zice cartea....Gandeste ca uleiurile de la noi din tara nu prea sunt "de la mama lor".Majoritatea sunt facute un E.U sau reambalate pe cine stie unde.Plus ca majoritatea din noi folosesc motoarele in oras,unde uzura uleiului se dubleaza fata de un mers relaxat in afara Eu stau in Italia. Cumpar ulei de la magazine specializate moto, nu cred sa aiba chinezarii. Motocicleta o folosesc de obicei 25% in oras si 75% in afara, plimbari + munca . Deci pentru mine schimbul la 6.000 e OK . In plus nu am veleitati sportive, de obicei merg "touring" sau cu pasager, la plimbare si relax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Eu stau in Italia. Cumpar ulei de la magazine specializate moto, nu cred sa aiba chinezarii. Motocicleta o folosesc de obicei 25% in oras si 75% in afara, plimbari + munca . Deci pentru mine schimbul la 6.000 e OK . In plus nu am veleitati sportive, de obicei merg "touring" sau cu pasager, la plimbare si relax. Atunci se schimba datele problemei:P.Asfalt uscat ca de drumuri bune nu duci lipsa in Italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Atunci se schimba datele problemei:P.Asfalt uscat ca de drumuri bune nu duci lipsa in Italia Multumesc, sa ne auzim cu bine . Acum incarc pe dropbox manualul, de fapt e acelasi incarcat de Black Rider dar in format JPEG. Avem de unde alege acum . Am pus niste intrebari pe topicul de 600, vad ca inca nu a raspuns nimeni, poate stiti voi ? O sa dau copy paste : 1 - Ce presiune aveti in gume ? Eu la vechea aveam 2,0 pe fata si 2,2 pe spate si am reusit sa ajung aproape de marginea cauciucului si am atins cu scaritele de 2 ori pe asfalt, deci aderenta era buna. 2- Filtrul de aer e sub rezervor ? E greu de scos / curatat eventual schimbat si pus la loc ? 3 - Langa baterie e un loc gol, e cumva pentru acte, lant antifurt, etc ... ? Ca un fel de compartiment ? 4 - Am facut un mic experiment, am blocat ghidonul in pozitia de antifurt, dar nu mai reuseam sa il aduc la loc, nu mai gaseam pozitia exacta sau contactul e defectuos. Vi s-a intamplat si voua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Multumesc, sa ne auzim cu bine . Acum incarc pe dropbox manualul, de fapt e acelasi incarcat de Black Rider dar in format JPEG. Avem de unde alege acum . Am pus niste intrebari pe topicul de 600, vad ca inca nu a raspuns nimeni, poate stiti voi ? O sa dau copy paste : 1 - Ce presiune aveti in gume ? Eu la vechea aveam 2,0 pe fata si 2,2 pe spate si am reusit sa ajung aproape de marginea cauciucului si am atins cu scaritele de 2 ori pe asfalt, deci aderenta era buna. 2- Filtrul de aer e sub rezervor ? E greu de scos / curatat eventual schimbat si pus la loc ? 3 - Langa baterie e un loc gol, e cumva pentru acte, lant antifurt, etc ... ? Ca un fel de compartiment ? 4 - Am facut un mic experiment, am blocat ghidonul in pozitia de antifurt, dar nu mai reuseam sa il aduc la loc, nu mai gaseam pozitia exacta sau contactul e defectuos. Vi s-a intamplat si voua ? 1.asa le aveam si eu si n-am avut probleme.2-Filtru e sub rezervor si se desface usor.Ai 4 suruburi 3-faza cu contactul mi se mai intampla.Poti sa cureti cu nitel WD .De preferat ti-o acoperita cu husa sau parcata in garaj Editat Aprilie 5, 2014 de suzukirf 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Multumesc, sa ne auzim cu bine . Acum incarc pe dropbox manualul, de fapt e acelasi incarcat de Black Rider dar in format JPEG. Avem de unde alege acum . Am pus niste intrebari pe topicul de 600, vad ca inca nu a raspuns nimeni, poate stiti voi ? O sa dau copy paste : 1 - Ce presiune aveti in gume ? Eu la vechea aveam 2,0 pe fata si 2,2 pe spate si am reusit sa ajung aproape de marginea cauciucului si am atins cu scaritele de 2 ori pe asfalt, deci aderenta era buna. 2- Filtrul de aer e sub rezervor ? E greu de scos / curatat eventual schimbat si pus la loc ? 3 - Langa baterie e un loc gol, e cumva pentru acte, lant antifurt, etc ... ? Ca un fel de compartiment ? 4 - Am facut un mic experiment, am blocat ghidonul in pozitia de antifurt, dar nu mai reuseam sa il aduc la loc, nu mai gaseam pozitia exacta sau contactul e defectuos. Vi s-a intamplat si voua ? 1 presiune 2.25 fata cu 2.5 spate restul am vazut ca a raspuns colegul suzukirf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 @Suzuki_fan nu are rost sa intram in polemici. Scurgerile alea nu au legatura cu nivelul uleiului din motor! Nu exista de regula simeringuri pe circuitul pompei....poate o-ringuri la capacul filtrului de ulei, orificiile ce arunca ulei pe interiorul pistoanelor, pe culbutori, la furtunele radiatorului etc, dar oricum alea rezista la presiuni destul de mari..... restul nu au legatura cu circuitul de ungere sub presiune.... acolo e vorba doar de ungere prin stropire sau barbotaj! Nici nu am vrut să mă contrazic cu tine, sigur ai mai multe cunoștinte ca mine. Eu am spus doar ce mi-a spus mecanicu' meu și ce ai citit în manual. Cele bune! P.S. Poate să îmi explice cineva o chestie despre bord? Bordul cu ceas este mai nou, sau cel cu suzuki este? Am unu cu suzuki într-o stare mai bun ca al meu și m-am gândit să il schimb, dar vreau să fiu sigur că nu o fac lată (al meu este cu ceas). Mufele sunt identice, dar pe placă circuitele diferă foarte mult. Mulțumesc! Ambele modele se găsesc pe motoarele de 600cc model 98-02. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Cel cu ceas cred eu am cu ceas si este din 2004 Dar vad ca ala cu ceas este pe America are si mile poate de asta difera circuitele ma gandesc .Si nu cred ca poti sa strici ceva nu merg cu aceasi intensitate de curent ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Suzuki 600 da ai dreptate uleiul este este inima motorului corect . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Ieri am inceput si eu pregatirea pentru sezon. Am avut un moment de inspiratie si mi-am comandat kit lant, desi lantul/pinionul de pe roata nu veau o uzura accentuata. Cand m-am apucat de treaba am gasit uzura accentuata la pinionul de atac - practic dintii erau inclinati. In plus cred ca cine a lucrat la motocicleta inaintea mea a facut o mica greseala la montajul pinionului de atac - exista acolo o saiba/distantier care trebuie montata inaintea pinionului, menirea fiind sa tina pinioanele mai bine aliniate. Ei bine, la mine saiba era montata dupa pinion, rezultatul fiind o uzura de aprox 0,5 mm pe fata dinspre motor a pinionului. Uzura aparuta e sub forma zalelor de lant.... Deci cand vreti sa stiti cum e starea lantului - eu va recomand sa il scoateti de pe pinioane si sa verificati pinionul de atac, nu va bazati doar pe masuratoarea dintre zale. Acu`, am 2 probleme: 1. Noul lant e putintel mai lung - intins la ca carte e chiar aproape de maximul poosibil. Din pacate n-am avut inspiratia sa numar zalele fostului lant deci deja l-am "capsat" pe cel nou. Gasesc pe undeva doar zala de inchidere ? 2. Vreau o recomandare pentru o solutie/spray de curatare foarte eficient. Nu reusesc sa curat bine mizeria (praf amestecat cu ulei de pe lant/vaselina...etc) desi am incercat cu diferite. Spray-ul de curatare lant de la lidl pare cel mai eficient, din pacate se termina foarte rapid.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.