Mike06 Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) Salutare domnilor! deschid acest topic care este destinat NUMAI carburatoarelor de comuniste RUSESTI...... ce secrete au......cu ce carburatoare merg mai bine...cu ce carburatoare au consum mai mic.....cu ce carburatoare au forta mai multa......s.a.m.d...... eu unul sunt foarte nelamurit in privinta carburatorului de jupiter 4.....multi spun ca originalul este K65.....eu pe al meu am K62.......vreau sa pun K68(cu pistonas rotund) ce avantaje/dezavantaje are? raportul comsum/forta cum este? astept raspunsuri........ Numai bine! Editat Martie 20, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Zdravana idee Adaug un subpunct. Reglarea carburilor comuniste, in special cele de Ij PS: am gasit ceva cu sărciul, dar doar pentru mobra, ar fi tare bine ca Ijiștii sa ne împărtășescă din experienta lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) carburile astea rusesti trebuie sa fie noi ca sa raspunda la reglajul de aer. dealtfel niciodata nu am gasit 2 carburi la fel care sa necesite acelasi numar de ture ale surubului pt. reglajul amestecului la relanti. pt. forta k-65 oricand. pt. consum k-68. ma rog, diferenta de consum e de maxim jumate de litru. eu personal nu suport carburile cu pistonas rotund dar asta e alta treaba. Editat Martie 21, 2009 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 21, 2009 Autor Share Postat Martie 21, 2009 (editat) deci sa inteleg ca virgula K62 nu este pentru jupiter? pentru Planeta 5 ce carb. se recomanda?(de fabricant) pentru jupiter 4 ce carb se recomanda?(de faricant) pentru K68 si K65.....sunt dispus sa iau 1 in fiecare,sa vad cum se comporta.....dar as vrea pentru planeta consum mic....si pentru juptier forta. Bine punctat Vlad! si cu reglarea........ Numai bine! Editat Martie 21, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 http://www.tdpekar.ru/catalog/category/14/start/24/ ...doar trebuie dat search , si apoi trebuie citit...google se numeste programul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 22, 2009 Autor Share Postat Martie 22, 2009 http://www.tdpekar.ru/catalog/category/14/start/24/...doar trebuie dat search , si apoi trebuie citit...google se numeste programul... am citit tot......dar n-am inteles nimic.......=0 cu avarat ar fii fost un ajutor,daca ar fi fost scris macar in engleza.... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 ...ar fi tare bine ca Ijiștii sa ne împărtășescă din experienta lor... ..nu conteaza ce tip de carburator utilizezi, toate lucreaza la fel. Indicatiile sunt aceleasi pt toate, fiind vorba de un carburator orizontal, tipic motocicletelor. Am mai scris despre asta.. ...carburile astea rusesti trebuie sa fie noi.....niciodata nu am gasit 2 carburi la fel care sa necesite acelasi numar .... ...poti lua "teapa" si cu carburi noi, pt ca sunt executate de "meseriasi" care habar nu au ce fac, apoi sunt vandute fara probe de banc, nereglate sau testate. Eu de ex: am gasit pe carburi noi(k68) mecanismul de pornire la rece, ne functional, neterminat de executantul care a omis aceasta operatie din necunostinta(lipsea o gaura, gaura de alimentare cu benzina). Nu a fost o scapare, tot lotul de carburatoare era identic. Apoi trebe sa cunosti bine principiul de functionare al carburatorului, altfel ce reglezi? Multi rotesc de suruburile la plesneala, daca merge bine, daca nu spun ca-s carburile proaste. Este foarte normal ca doua carburatoare identice, sa necesite reglaje diferite. Acesta este si scopul suruburilor de reglaj au rol de optimizare. .. K62 nu este pentru jupiter?.........pentru K68 si K65.....sunt dispus sa iau 1 in fiecare,sa vad cum se comporta..... ..carburatoarele au mai multe dispozitive de alimentare care functioneaza separat sau impreuna, functie de regimul de lucru la care este supus motorul. Ele trebuie sa acopere toata gama de lucru. Unele raspund mai bine, altele mai greu sau mai ineficient. In general aceasta eficienta este determinata de performanta, stabilitate si de raspuns al carburatorului. Eu cred ca poti obtine ce doresti cu orice model de carburator daca stii sa-l reglezi. http://www.tdpekar.ru/catalog/category/14/start/24/...doar trebuie dat search , si apoi trebuie citit... ..asa-i, asta am si facut d-le! L-am "frunzarit" toata dimineata, a meritat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 22, 2009 Autor Share Postat Martie 22, 2009 ..nu conteaza ce tip de carburator utilizezi, toate lucreaza la fel. Indicatiile sunt aceleasi pt toate, fiind vorba de un carburator orizontal, tipic motocicletelor. Am mai scris despre asta.. ...poti lua "teapa" si cu carburi noi, pt ca sunt executate de "meseriasi" care habar nu au ce fac, apoi sunt vandute fara probe de banc, nereglate sau testate. Eu de ex: am gasit pe carburi noi(k68) mecanismul de pornire la rece, ne functional, neterminat de executantul care a omis aceasta operatie din necunostinta(lipsea o gaura, gaura de alimentare cu benzina). Nu a fost o scapare, tot lotul de carburatoare era identic. Apoi trebe sa cunosti bine principiul de functionare al carburatorului, altfel ce reglezi? Multi rotesc de suruburile la plesneala, daca merge bine, daca nu spun ca-s carburile proaste. Este foarte normal ca doua carburatoare identice, sa necesite reglaje diferite. Acesta este si scopul suruburilor de reglaj au rol de optimizare. ..carburatoarele au mai multe dispozitive de alimentare care functioneaza separat sau impreuna, functie de regimul de lucru la care este supus motorul. Ele trebuie sa acopere toata gama de lucru. Unele raspund mai bine, altele mai greu sau mai ineficient. In general aceasta eficienta este determinata de performanta, stabilitate si de raspuns al carburatorului. Eu cred ca poti obtine ce doresti cu orice model de carburator daca stii sa-l reglezi. ..asa-i, asta am si facut d-le! L-am "frunzarit" toata dimineata, a meritat! ei da....foarte bine @cristi! am inteles punctul tau de vedere...... de aici vad ca nu sunt numai carburi de ''mama rusia'',ci sunt foarte multe contra facute...peste cea ce nu vreau eu sa dau...... imi voi lua un K68(PEKAR) de la dany........aud pareri foarte bune despre el(raportul dintre consum/performante este foarte bun.....) un carburator cu uzura mare nu se regleaza,si nu raspunde la comezi la fel ca unul nou si bun(de calitate)..... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 ... voi lua un K68(PEKAR) de la dany......... Eu personal am luat carburatoarele de care zici de la dany si au fost bune, vin in cutie originala insotite si de un certificat de calitate, care banuiesc ca tine loc de certificat de garantie(e scris in rusa). Deasemeni stiu si alte 3 persoane care au luat si sunt multumite. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Eu personal am luat carburatoarele de care zici de la dany si au fost bune, vin in cutie originala insotite si de un certificat de calitate, care banuiesc ca tine loc de certificat de garantie(e scris in rusa). Deasemeni stiu si alte 3 persoane care au luat si sunt multumite. Succes! si eu deasemenea sunt posesor foarte multumit de k-68 pekar de la Dany http://translate.google.com/translate?prev...history_state0= tot google se numeste programul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Pai stimati tovarasi, nu zice nimeni cum se si reguleaza, pardon, regleaza carburile de Ij? Ca, bune au ba, tot tre sa le reglam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 (editat) am citit tot......dar n-am inteles nimic.......=0cu avarat ar fii fost un ajutor,daca ar fi fost scris macar in engleza.... Numai bine! ...sunteti atat de cronic odihniti la varsta voastra, incat orice tentativa de cautare cu o luna in urma , (printre straturile de varza de pe forumul asta), a topicurilor similare sau identice, deschise de useri la fel de odihniti, va extenueaza irecuperabil.... ...."da' muietzi is posmagii?" oricum nu v-ar folosi nici o 'reteta' de reglaj, pentru ca nu prea aveti habar de felul in care functioneaza un carburator(se preda la fizica de clasa a IX-a, dar cine soula mai pune botul la asa ceva...doar fraierii!) ...asta pe langa cele 15 milioane de articole legate de carburatie care se gasesc pe internet.... somn usor , si fara vise , in continuare! Editat Martie 25, 2009 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 ...sunteti atat de cronic odihniti la varsta voastra, incat orice tentativa de cautare cu o luna in urma , (printre straturile de varza de pe forumul asta), a topicurilor similare sau identice, deschise de useri la fel de odihniti, va extenueaza irecuperabil........"da' muietzi is posmagii?" oricum nu v-ar folosi nici o 'reteta' de reglaj, pentru ca nu prea aveti habar de felul in care functioneaza un carburator(se preda la fizica de clasa a IX-a, dar cine soula mai pune botul la asa ceva...doar fraierii!) ...asta pe langa cele 15 milioane de articole legate de carburatie care se gasesc pe internet.... somn usor , si fara vise , in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 25, 2009 Autor Share Postat Martie 25, 2009 (editat) reaminti-mi,cand mai deschid un topic,pentru o sinteza, va rog eu sa imi reamintiti sa specific: a se intrerzice userusul @drobu' sa posteze in acest topic. nu se putea sa nu strice domnu @drobu un topic destinat carburatorului-carburatiei comunistelor....... frate,daca ai chef de tam-tamuri,dute la tudor si vorbeste cu el si lasa-ma in durerea mea in pace! stiu ce stiu,eu aveam o nelamurire la CE CARBURATOR SE FOLOSESTE PTR. MOTOCICLETA IZH JUPITER 4,ce ai inteles tu,nu conteaza..... am terminat....dati-mi warn pentru off-topic,si pentru ca eu nu pot mentine un topic curat...... ii multumesc lui @cristi_57 ptr. sinteza pe care a facuto pe forumul pro-bike,am citit despre carburatie de la el....dar nu specifica nimic despre carb. de jupiter4(nici nu trebuia)si cu ocazia asta il felicit! numai zic nimic.... Numai bine! Editat Martie 25, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 ......dar nu specifica nimic despre carb. de jupiter4.... asa-i, ai dreptate! ...n-am scris de carburile de jupiter 4. in schimb am scris de absolut toate celelalte ...hai sa-ti vand un "pont": pune in loc de nipra, jupiter 4 sau ce doresti tu, va merge garantat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 reaminti-mi,cand mai deschid un topic,pentru o sinteza,va rog eu sa imi reamintiti sa specific: a se intrerzice userusul @drobu' sa posteze in acest topic. nu se putea sa nu strice domnu @drobu un topic destinat carburatorului-carburatiei comunistelor....... frate,daca ai chef de tam-tamuri,dute la tudor si vorbeste cu el si lasa-ma in durerea mea in pace! stiu ce stiu,eu aveam o nelamurire la CE CARBURATOR SE FOLOSESTE PTR. MOTOCICLETA IZH JUPITER 4,ce ai inteles tu,nu conteaza..... am terminat....dati-mi warn pentru off-topic,si pentru ca eu nu pot mentine un topic curat...... ii multumesc lui @cristi_57 ptr. sinteza pe care a facuto pe forumul pro-bike,am citit despre carburatie de la el....dar nu specifica nimic despre carb. de jupiter4(nici nu trebuia)si cu ocazia asta il felicit! numai zic nimic.... Numai bine! Dupa ce a distrus toate simsoanele cu care s-a ciocnit ,nerezolvandu-le nici macar carburatorul,e si normal ca marele pamfletar sa se puna pe distrus nipre si ijuri.Iarta-l,domle,ca nu stie cum se regleaza carburatoarele.Iti spun eu,habar n-are.El ne citeste de prin carti crezand ca ne impresioneaza.Intr-o zi ne va povesti cum a transformat el niprul in 2 timpi si ijul in 4.Nu-mi dau seama ce va face dupa ce va depasi faza niprelor.Daca citesti foarte atent rezolvarea pe care a gasit-o el ambielajului de simson iti dai seama ce ii poate mintea.Multimea vida l-a imbratisat si nu mai are scapare.De asta si arunca cu rahat in toate...Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 (editat) Mihai J4:. 1. K62 sau K63 sau K65 e acelasi lucru, aceleasi jicloare, intre ele difera eventual socul la partea exterioara. K68 a fost un carburator excelent, cele de pana acum 2-3 ani erau excelente. Acum sunt prost lucrate chiar si Pekarurile. Nu stiu K65-urile cum mai sunt lucrate. Ia-ti daca si numai daca K62-ul nu iti mai e bun, ia-ti K68 specificand ca vrei de Ij cu jicloare de Ij si socul cu actionare la ghidon. 2. Si daca ti-o mai iei de la Drobu sau de la altu mai cu barba taci si inghite. Ijul tau a venit cu K62 ca e Jupi 4, restu mai noi au venit cu K63, K65. Ce intrebare tampita e: ce carburator se foloseste pentru motocicleta Ij J4? Sire: matale cati km ai facut anul trecut? Editat Martie 26, 2009 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 iei carburatorul cel nou sau cel vechi in stare buna. Desfaci pui cuiul de dozaj pe pozitia din mijloc, la K62,K63 originale prin insurubare, la K65,K68 prin pozitia inelului elastic. Cu carb montat pe motor deschizi robinetul si-l inchizi dupa 1 min si cu grija scoti cana (camera de nivel constant) si vezi unde este nivelul benzinei, tre sa fie destul de sus intre cele 2 semne (semnele sunt "platorurile din interiorul canii). Apoi ai treba doar cu suruburile. Cel vertical de pe capac la K62,63,65, perpendicular pe corp la K68 este relantiul, il reglezi sa se auda cum trebuie. Ala de langa admisia carburatorului la toate K-urile este aer-benzina. Ala il insurubezi la maxim apoi il dessurubezi nu mai stiu cat pisda masii la IJ, incearca la 540 grade adica 3 pi. Bun merge, da nu merge cum trebuie, daca accelerezi si ramane turata are ult aer mai insurubezi, accelerezi revine imediat la loc dessurubezi finutz. CU placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 un set de jiglere este undeva la 15 roni parca, are tot ce trebuie in el nu tb sa schimbi tot carburatorul, mai ales daca ziceti ca astea noi sunt prost fabricate din experienta mea incercati cuiele la prima sau aII-a de sus , o sa merga bine si va consuma f. putin si cel mai important curatati bine carburatorul sau fierbeti-l in apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 26, 2009 Autor Share Postat Martie 26, 2009 Mihai J4:.1. K62 sau K63 sau K65 e acelasi lucru, aceleasi jicloare, intre ele difera eventual socul la partea exterioara. K68 a fost un carburator excelent, cele de pana acum 2-3 ani erau excelente. Acum sunt prost lucrate chiar si Pekarurile. Nu stiu K65-urile cum mai sunt lucrate. Ia-ti daca si numai daca K62-ul nu iti mai e bun, ia-ti K68 specificand ca vrei de Ij cu jicloare de Ij si socul cu actionare la ghidon. 2. Si daca ti-o mai iei de la Drobu sau de la altu mai cu barba taci si inghite. Ijul tau a venit cu K62 ca e Jupi 4, restu mai noi au venit cu K63, K65. Ce intrebare tampita e: ce carburator se foloseste pentru motocicleta Ij J4? Sire: matale cati km ai facut anul trecut? domne frumos zis, dar eu vreau sa fie cat mai originala,stiu ca pe toti care ii intreb zic ca e ba K65 de jup,ba K62,ba K9999..........de aici ce sa inteleg?pana acum nu am mai vazut un jupiter 4 cu un K62,acum ma intelegi de ce pun intrearea asta? p.s:am facut destui.......chiar daca nu am carnet,merg pe drum de tara,am tot campul,dunare in fiecare zi....asa ca numai pune intrebari aiurea daca nu ma stii... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Copchile vezi ca te pun pe sucitoare, nici nu te intrebam pe tine cati km ai ca stiu ca nu ai carnet. Stai linistit ca e orijinal cu K62, du-te la Dunare si pescuieste-mi carasul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 26, 2009 Autor Share Postat Martie 26, 2009 Copchile vezi ca te pun pe sucitoare, nici nu te intrebam pe tine cati km ai ca stiu ca nu ai carnet.Stai linistit ca e orijinal cu K62, du-te la Dunare si pescuieste-mi carasul. fara caras,stiuca daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Tovarasi, daca voi cei care aveti experienta vreti sa ne-o impartasiti si noua, bine de bine, daca nu, nu si pace. @Aleko: multamim frumos pt informatii @@Aleko: nu sint de acord cu "taci si inghite". Indiferent ce virsta ori experienta are drobu, tu, sau altii, asta nu inseamna ca cei mai mici (in virsta sau experienta) trebuie sa inghita chiar orice. PS: nici-o gluma nu poate ramine buna daca prinde un usor iz de dispret din partea celui care o lanseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Tovarasi, daca voi cei care aveti experienta vreti sa ne-o impartasiti si noua, bine de bine, daca nu, nu si pace. @Aleko: multamim frumos pt informatii @@Aleko: nu sint de acord cu "taci si inghite". Indiferent ce virsta ori experienta are drobu, tu, sau altii, asta nu inseamna ca cei mai mici (in virsta sau experienta) trebuie sa inghita chiar orice. PS: nici-o gluma nu poate ramine buna daca prinde un usor iz de dispret din partea celui care o lanseaza Se preconizeaza o revolta de catifea a motociclistilor..........?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 ...domnilor IJ-ari eu am pe IJ-ul meu am un k62 de cand al stiu eu si merge super bine nu imi consuma mult si nu am avut nici un fel de problema cu el pana an prezent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.