Picasso_ss Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Am promis ca revin cu detalii pentru cei interesati de "remaparea Caponord". Sambata am plecat intr-o mica plimbare de weekend care intr-un final a constituit primul test real dupa "resoftarea Caponordului". Verificarea a inceput inca de la update, insa primii 150 KM au fost efectuati inainte de ultimele reglaje facute cu testerul de monoxid de carbon (procedura presupune inclusiv reglarea unui parametru in functie de emisiile de CO), iar rezultatele au fost putin afectate de acest lucru. In total am monitorizat "calul" pe o distanta de 751 KM si am obtinut urmatoarele date: - primii 260 KM (din care 150 fara reglajul parametrului CO): consum 6.3 L/100 KM - urmatorii 250 KM: consum 5.5 L/100 KM - 241 KM: consum 4.8 L/100 KM Precizez ca aceste distante au fost parcurse in 2 (eu+pasager+top case incarcat la maxim). Viteza de croaziera in medie: de la 90 KM/h la 120 KM/h . Impresii la prima vedere: - consumul a scazut considerabil de la 6.5 L/100 KM in cazul cel mai bun (inainte de resoftare), la 4.8 L/100 KM - puterea la turatii mici a crescut vazand cu ochii: motorul nu mai vibreaza ca si inainte la 2000 de ture ci "LUCREAZA" cand pun mana pe acceleratie - motorul merge mult mai lin si vibreaza mai putin - la viteze de peste 120 KM/H mi se pare ca s-a pierdut din putere si motorul nu mai trage asa bine ca inainte insa ruleaza fara ezitare - la 160 KM/H incepe sa se simta vibratiile motorului (poate si inainte se intampla la fel, dar ma intereseaza prea putin pentru ca oricum nu ma simt atras de asemenea viteza pentru croaziera) Per ansamblu pot spune ca sunt foarte multumit de "noul motor" si nu exagerez cand spun MOTOR NOU deoarece mie mi se pare ca acest motor s-a schimbat radical dupa resoftare si acum a dobandit o alta personalitate. Pe masura ce mai parcurg niste KM mai revin cu detalii, pentru ca acum sunt curios sa testez motorul si in oras:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Cu inima stransa ca un purice, sambata am facut o calatorie pana la Arad. Vreme frumoasa, partener de calatorie super ok (cu alta mobra) si cel mai important lucru,am gasit acolo un super om in persoana lui Picasso - mester in ale testelor pt Caponord. Totul a iesit ok, nu mai am emotii, recomand cu cea mai mare incredere in chestiuni ce tin de soft,harti de aprindere si alte dracovenii ale computerului mobrei. Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 - consumul a scazut considerabil de la 6.5 L/100 KM in cazul cel mai bun (inainte de resoftare), la 4.8 L/100 KM - puterea la turatii mici a crescut vazand cu ochii: motorul nu mai vibreaza ca si inainte la 2000 de ture ci "LUCREAZA" cand pun mana pe acceleratie - motorul merge mult mai lin si vibreaza mai putin - la viteze de peste 120 KM/H mi se pare ca s-a pierdut din putere si motorul nu mai trage asa bine ca inainte insa ruleaza fara ezitare - la 160 KM/H incepe sa se simta vibratiile motorului Asteptam detalii in continuare, ce spui tu e prea frumos. In special puterea la turatii mici. Mie mi se pare ca dc motoru nu are 3500-4000 turatii se cam chinuie. In schimb compenseaza cand treci de 5000 cu varf si indesat. La peste 160 km/h la mine vibraza de abia mai vad in oglinzi(rotile sunt echilibrate...totusi). Problema: fata se blocheaza pe franare ingrozitor, ceea ce e oribil in offroad, dar si pe asfalt. Indiferent cum reglez maneta, trebuie sa pun frana doar cu varful degetelor. Mai are cineva problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Asteptam detalii in continuare, ce spui tu e prea frumos. In special puterea la turatii mici. Mie mi se pare ca dc motoru nu are 3500-4000 turatii se cam chinuie. In schimb compenseaza cand treci de 5000 cu varf si indesat. La peste 160 km/h la mine vibraza de abia mai vad in oglinzi(rotile sunt echilibrate...totusi). Problema: fata se blocheaza pe franare ingrozitor, ceea ce e oribil in offroad, dar si pe asfalt. Indiferent cum reglez maneta, trebuie sa pun frana doar cu varful degetelor. Mai are cineva problema asta? De ce nu strangi cu un singur deget? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Asteptam detalii in continuare, ce spui tu e prea frumos. In special puterea la turatii mici. Mie mi se pare ca dc motoru nu are 3500-4000 turatii se cam chinuie. In schimb compenseaza cand treci de 5000 cu varf si indesat. La peste 160 km/h la mine vibraza de abia mai vad in oglinzi(rotile sunt echilibrate...totusi). Problema: fata se blocheaza pe franare ingrozitor, ceea ce e oribil in offroad, dar si pe asfalt. Indiferent cum reglez maneta, trebuie sa pun frana doar cu varful degetelor. Mai are cineva problema asta? Cam la ce turatie esti la 160 KM/h ? Eu am refacut testul pe alta sectiune de drum si cu alta benzina si ruleaza foarte frumos acum si la 160-180, fara sa mai fie vibratii. Pe la 160 km/h sunt intre 6000-6500 ture si motorul ruleaza foarte frumos acum. Nu-mi dau seama din ce cauza s-au simtit acele vibratii ... poate drumul, poate benzina proasta (nici la relanti nu imi placea cum suna dupa ultimul plin). Cat despre frana s-ar putea sa fie o problema la tine pt. ca nu are voie sa se blocheze daca lucrezi frumos cu frana. Sa nu fie ceva pistonas blocat pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) Salutare! In legatura cu franarea, pe asfalt eu unul nu am avut niciodata probleme sa tinda sa se blocheze, ba din contra, franeaza foarte eficient si fara emotii (franez cu doua degete aproape tot timpul ...) Am mai mers si putin , off-road, dar nu am avut probleme chiar deloc... Cum a spus si un coleg, verifica sa nu fie ceva blocat pe-acolo.... Spor! Editat Mai 8, 2012 de scara_211084 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Sa nu ma intelegeti gresit, problema cu franarea nu o am decat in situatii de urgenta, cand reactionez instinctiv (de genu' caine pe marginea drumului sau blonda care iese dintre blocuri de-am'pulea). In majoritatea timpului, pot controla frana fata ca la carte - strang ca pe o portocala, treptat. Cu toate astea, foarte des fata se blocheaza, la viteze mai mari nu e o senzatie chiar placuta. La viteze mici, de asemenea, dc nu sunt f atent, fata deja e blocata. Un pic de nisip sau pietris trebuie si senzatia e garantata. Mai e o chestie, la viteze mici, dc pun fata se aude un zgomot ca de marfar care franeaza... Placutele sunt ok, discul arata bine, nu are joc. Una peste alta, la Fazer aproape uitasem ca am frana spate. La Capo e invers, m-am obisnuit sa pun fata doar la mare nevoie... La 160 km/h am aprox 6500 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Din februarie am devenit tatic, asa ca , timpul meu pentru moto , tinde spre 0 .Pana acum, anul asta, am mers cu Capo nici macar 500 km, anul trecut , ~1000 km, asadar, ma bate un gand sa o vand... Asadar, Caponord fabricat in 2002, adus anul trecut din Italia unde a avut un singur proprietar nascut in '48 parca.Are carte service din Italia, km in bord aprox 42000 km. De cand am luat-o am schimbat rulmentii si simeringurile roata fata, bujii, ulei, filtru ulei si in primavara , bateria Varta si topcase Moto-Detail, intra doua casti integrale. Motocicleta nu are probleme tehnice, are in schimb o zgarietura pe carena stanga..italianul zice ca a scapat-o de pe cric... Nu sunt ferm convins ca vreau sa o vand, dar vedem.... Se poate vedea in Ploiesti. Poze si alte detalii le gasiti aici : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-caponord%20etv%201000-din-2002-447490.html Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) La 160 km/h am aprox 6500 rpm. Vibreaza la fel in orice viteza cand esti la 6500 ture sau doar in treapta a 6-a si la viteze mai mari de 160? Nu m-am putut abtine pentru ca mi s-a parut GENIALA ideea. Am sa ma apuc si eu intr-o zi sa vad ce "lucratura" pot scoate:) Editat Mai 15, 2012 de Picasso_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Salut! Ingenioasa treaba...Ma intereseaza si pe mine un parbriz mai inalt, ca ma cam bate vantul...Eu am cam 1.85. Te rog , pune niste poze dupa ce faci modificarea... Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Salut! Ingenioasa treaba...Ma intereseaza si pe mine un parbriz mai inalt, ca ma cam bate vantul...Eu am cam 1.85. Te rog , pune niste poze dupa ce faci modificarea... Spor la treaba! Si eu caut un parbriz mai inalt insa momentan nu am bugetul necesar (eu am 1.86:P). Am incercat pana acum un shield suplimentar care se ataseaza pe windhieldul original si s-a comportat destul de bine, chiar daca mi s-a parut ca vibreaza foarte tare. Acest extra-shield este destul de micut si costa cam 50 dolari (multicel pentru dimensiunile lui) insa ca solutie de compromis este foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 No, las-o dracu' de treaba...cum sa-ti pui toarta de la galeata pe mobra? si mai ales pentru ce? Ne mai punem galeata de plastic in cap, peste casca si suntem buni de dusi la aia cu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Nu rade, si eu m-am gandit sa fac acelasi lucru dintr-o antena veche de aliminiu. Faza cu toarta e mai ingenioasa pt ca e gata indoita Cred ca sta la fix acolo un GPS. Cu vibratiile...motorul vibreaza in limite normale pt un V2 de 1000 (aici ar fi binevenit un schimb de experienta). Nu vibraza mai tare dc sunt in treapta inferioara sau superioara, la 6500rpm, sa zicem. La mine cred ca se transmit ceva vibratii din furca - am schimbat uleiul si am pus de 15w. Asa ca acum furca e tare, cred ca era mai bine sa pun 10w. A schimbat cineva lantul? Eu il am pe cel original - Regina 525 O-ring. E cam uzat, are o portiune unde sta teapan. Din ce am vazut pe net trebuie 525ZVM2 cu 112 zale. Ceva recomandari? As vrea sa iau doar lantul, nu tot kitul. Alternative gen VX sau ZVMX s-ar potrivi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 @picasso ma intereseaza si pe mine un astfel de parbriz... am gasit pe Louis cu 65 de euro , parca...tu de unde ai luat cu 50 dolari? Acum , fara parbriz , tot curentul de aer imi vine in casca...sper sa scap de problema asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 @picasso ma intereseaza si pe mine un astfel de parbriz... am gasit pe Louis cu 65 de euro , parca...tu de unde ai luat cu 50 dolari? Acum , fara parbriz , tot curentul de aer imi vine in casca...sper sa scap de problema asta... Am gasit pe ebay la 50 dolari insa "s-a evaporat" intre timp (probabil a fost cumparat de cineva) pentru ca nu mai gasesc nici in ruptul capului produsul. Iti recomand totusi sa urmaresti pe ebay ofertele pentru ca sunt multe chestii faine pt. Caponord. Ah da...si pentru ca mai devreme nu m-am putut abtine cu SUPORTUL PT. GPS, acum nu ma pot abtine sa nu postez ce am gasit pe Ebay:)) Aprilia Caponord ETV 1000 Small Frame Mount (US $24.95+US $24.95) In cazul asta nu mai bine iti sacrifici cosul de gunoi?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Salutare! Am gasit prin Italia un set de genti laterale originale, cu tot cu suporti, la 150 euro, plus transport. Una din ele este un pic zgariata, si oricum, sunt alta culoare decat motocicleta mea.Asadar , vreau sa le revopsesc. Intrebarea mea este, de unde pot lua si eu codurile de culoare, exceptand service Aprilia. Mutumesc anticipat ! Toate bune! Editat Mai 28, 2012 de scara_211084 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Salutare! Am gasit prin Italia un set de genti laterale originale, cu tot cu suporti, la 150 euro, plus transport. Una din ele este un pic zgariata, si oricum, sunt alta culoare decat motocicleta mea.Asadar , vreau sa le revopsesc. Intrebarea mea este, de unde pot lua si eu codurile de culoare, exceptand service Aprilia. Mutumesc anticipat ! Toate bune! Hello, Nu ai de unde sa iei coduri de culoare. Aprilia nu le face publice, am intrebat inclusiv la fabrica. Aceeasi problema am avut-o si eu in urma cu ceva vreme cand am vrut sa revopsesc o carena un pic zgariata. Cred ca ai 2 alternative: una este sa iei legatura cu un vopsitor bun iar el sa-ti gaseasca pe paletar o culoare asemanatoare cu a ta (eu am gasit culoare identica la Cagiva dar nu avea cine sa o produca efectiv pt ca nu aveau retetarul) sau a II-a varianta, am inteles ca prin Bucuresti exista o firma care are un fel de aparat care-ti citeste exact culoarea de pe mobra si asa realizeaza ei amestecul de pigmenti si ce mai trebuie. Bafta multa si rabdare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Salut! Stiam de aparatul ala de citit "culoarea", dar speram sa fie publice codurile. In fine, oricum, se pare ca broscarul s-a razgandit, si le vinde unuia ce le ridica direct, nu mai se complica sa le trimita. Vedem ce rezolvam pana la urma, ca tare m-as oftica sa le pierd, la banii astia. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 Salut! Stiam de aparatul ala de citit "culoarea", dar speram sa fie publice codurile. In fine, oricum, se pare ca broscarul s-a razgandit, si le vinde unuia ce le ridica direct, nu mai se complica sa le trimita. Vedem ce rezolvam pana la urma, ca tare m-as oftica sa le pierd, la banii astia. Toate bune! Salut, Am gasit pe ebay pe cineva care se lauda ca face orice combinatie de vopsea pt. Aprilia (AF1, Atlantic, Caponord, Classic, ETV, ETX, Falco, Leonardo, Mojito, Moto, MX, Pegaso, RS, RX, Scarabeo, SL, Sonic, Sportcity, SR, SX, Tuareg, Tuono, TX) ceea ce ma face sa cred ca are toate paletele de culori de la Aprilia. Produsul este la 400ML si costa 25 lire sterline (pfui, nu e ieftin deloc pentru noi) Totusi daca nu te sperie pretul poti sa incerci sa iei legatura cu el si sa vezi ce se poate rezolva: Please Phone us on 028 66322720. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no name Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 stie cineva unde se gasesc genti de rezervor pentru Caponord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 1338922867[/url]' post='3145973']Salut, Am gasit pe ebay pe cineva care se lauda ca face orice combinatie de vopsea pt. Aprilia (AF1, Atlantic, Caponord, Classic, ETV, ETX, Falco, Leonardo, Mojito, Moto, MX, Pegaso, RS, RX, Scarabeo, SL, Sonic, Sportcity, SR, SX, Tuareg, Tuono, TX) ceea ce ma face sa cred ca are toate paletele de culori de la Aprilia. Produsul este la 400ML si costa 25 lire sterline (pfui, nu e ieftin deloc pentru noi) Totusi daca nu te sperie pretul poti sa incerci sa iei legatura cu el si sa vezi ce se poate rezolva: Please Phone us on 028 66322720. Exista firme care prepara vopsea de calitate in general pt auto, evident, dar care au retetar si pt moto. Am cumparat pt BMW si Suzuki undeva langa Lizeanu. Nu-mi aduc aminte firma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Pentru ca sambata am avut ocazia sa testez rezistenta motorului la un impact cu o betoniera care circula pe contrasens tocmai cand eu ma aflam in viraj, am preferat sa aleg santul si cu aceasta ocazie mi-am fracturat calcaiul si "carena stanga". Carenea trebuie revopsita acum si bineinteles ca am inceput sa caut deja vopsea pentru ca ma streseaza la ochi imaginea. Vestea proasta este ca Aprilia nu trece pe niciun motor codul de culoare folosit. Vestea buna este ca am aflat cum se numeste firma care produce vopselurile pentru Aprilia si asa am reusit sa intru in posesia tuturor codurilor de culoare folosite de Aprilia. Deoarece nu pot sa fac codurile publice pe forum va rog sa ma contactati in privat daca aveti nevoie de vreun cod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Insanatosire grabnica si spor cu reparatul mobrei... Presupun ca daca nu ai avut contact cu auto, nu se pune problema de RCA.... Sa ne tii si pe noi la curent cu costurile vopselei, si daca exista diferente de nuante! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Na, care-i treaba? Ai reusit sa vopsesti carena? Daca da, cum a iesit ? Nu de alta dar daca la tine a iesit ok, putem sa le trantim si noi mai linistiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Salutare! Am rezolvat problema cu curentul de aer, in sfarsit. In primul rand am modificat unghiul sub care venea parbrizul , cu ajutorul a doua distantiere, facute la strung, filetat exterior la un capat si interior la celalat, si cu ajutorul unei platbenzi de inox, pentru ca dupa modificarea inclinarii , gaurile de sus nu au mai venit pe aceeasi pozitie. Distantierele sunt de 35 mm, platbanda de inox de 3mm grosime. Am fost nevoit sa dau alte gauri pe lateral, acolo unde se prinde parbrizul de carena. Cele doua gauri de jos, ale parbrizului, nu au trebuit modificate. Buun, cu aceasta modificare, era cat de cat ok, dar tot se mai simtea curentul pe la casca, asa ca , mi-am facut un deflector,la Florin din Cluj,(user florynn pe forum) ...acum e perfect, nu mai simt niciun pic de curent.Probabil deflectorul este un pic cam mare, pentru ca acum, ma uit prin el, dar fiind din plaxiglass transparent nu e nici un fel de problema. Cam asa arata acum : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.