Sari la conținut

Dr 650 Se Vs Tt 600 R (re)


Postări Recomandate

Ambele cam babaciuni.....Dr-ul mai fiabila iar TTR-ul mai tare pe enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dr-ul mai fiabila iar TTR-ul mai tare pe enduro

iara vb discutiii io am condus vazut probat sosea si teren amandoua si mai vad si ce baga altii in ele citez motor XT, TT, TTR la fel de fiabil ca la tancurile panzer nemtesti asta nu inseamna ca nu au minusuri dar in general sunt superior lui dr 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu ma gandesc pe care s o cumpar dintre ambele...dr sau ttr ul?

 

eu as vrea nu ptr Hard Enduro...vreau ceva si ptr sosea..dar si ptr drumuri forestiere..etc..!

 

si vreau ceva mai usor..din cauza asta m am gandit la DR 650 SE..are 147 kg, cuplu destul de bun pe la 4 000 turatii...si fiabil...eu am un dr 650 rs...din '91..e cam greutz! vreau sa l dau si nu stiu ce sa cumpar..

 

 

deci vreau un motor ptr plimbari prin paduri, sa intru cu el si prin namol putin, sa merg si pana la mare..sa pun si un cort in spate..sa ma dau si pe zapada....o combinatie buna! dar nu genul BMW, Dominator, Transalp..ca s mari ptr mine..eu sunt mai mik..

 

so? DR 650 SE sau tt?

Editat de demoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparativ :

 

- Yamaha TT 600 E - la trecerea de la TT-R la TT-E motocicleta a cistigat un demaror electric dar a pierdut suspensiile Ohlins pentru unele standard .Motivul metamorfozei este clar : gratie noilor echipamente s-a adoptat o orientare stradala . Compromis sportivo-utilitar ,ea se gaseste la mijlocul distantei dintre trail si enduro . Frinelor le cam lipseste forta de stopare dar din 1996 au fost imbunatatite . Aceeasi remarca si despre motor , suplu si fiabil , dar ii lipseste zvicnetul caracteristic TT-R-ului . Nu are portbagaj in dotarea de serie . Caracteristici :

- monocilindru in 4T , 1 axa cu came , 4 supape , 595 cmc

- putere 40,8 cai / 6500 turatii , cuplu 5,1 mkg / 5000 turatii

- cursa amortizor fata 270 mm , spate 209 mm

- inaltime sa 890 mm , rezervor de 14 litri , autonomie 200 km

 

- Suzuki DR 650 SE - Revizuit fata de modelele pina in 1995 , DR-ul din 1996 se prezinta cu un rezervor mai mic (13 litri fata de 17 in '95) si cu o scadere in greutate de 17 kg . Din punct de vedere tehnologic nimic revolutionar , dar Suzuki si-a concentrat eforturile pe cresterea calitatii si a finisajelor . Manevrabilitatea este punctul sau forte . Suspensiile isi aduc o buna contributie la acest edificiu moto : teribil de eficiente , stralucesc prin perfectul compromis intre confort si tinuta de drum . Caracteristici : - monocilindru in 4T , 1 axa cu came , 4 supape , 644 cmc

- putere 42 cai / 6400 turatii , cuplu 4,7 mkg / 4600 turatii

- cursa amortizor fata 260 mm , spate 260 mm

- inaltime sa 890 mm , rezervor de 13 litri , autonomie ~ 200 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda....daca e mai mult pt. enduro, alegerea s-ar face intre DR 650 SE si TT 600R.TT 600RE e mai slabutz pe latura enduro, iar dintre cele 2 ramase as opta pt. cea cu e-starter...adik DR-ul.

Am mers cu toate trei si mi-a placut mult TT600R-ul(suspensiile alea Ohlins fac toti banii), dar e problema mare sa dai la kick prin padure dupa ce ai scapat-o pe jos si esti in panta si nu poti s-o pui pe cric. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparativ :

 

- Yamaha TT 600 E - la trecerea de la TT-R la TT-E motocicleta a cistigat un demaror electric dar a pierdut suspensiile Ohlins pentru unele standard .Motivul metamorfozei este clar : gratie noilor echipamente s-a adoptat o orientare stradala . Compromis sportivo-utilitar ,ea se gaseste la mijlocul distantei dintre trail si enduro . Frinelor le cam lipseste forta de stopare dar din 1996 au fost imbunatatite . Aceeasi remarca si despre motor , suplu si fiabil , dar ii lipseste zvicnetul caracteristic TT-R-ului . Nu are portbagaj in dotarea de serie . Caracteristici :

- monocilindru in 4T , 1 axa cu came , 4 supape , 595 cmc

- putere 40,8 cai / 6500 turatii , cuplu 5,1 mkg / 5000 turatii

- cursa amortizor fata 270 mm , spate 209 mm

- inaltime sa 890 mm , rezervor de 14 litri , autonomie 200 km

 

- Suzuki DR 650 SE - Revizuit fata de modelele pina in 1995 , DR-ul din 1996 se prezinta cu un rezervor mai mic (13 litri fata de 17 in '95) si cu o scadere in greutate de 17 kg . Din punct de vedere tehnologic nimic revolutionar , dar Suzuki si-a concentrat eforturile pe cresterea calitatii si a finisajelor . Manevrabilitatea este punctul sau forte . Suspensiile isi aduc o buna contributie la acest edificiu moto : teribil de eficiente , stralucesc prin perfectul compromis intre confort si tinuta de drum . Caracteristici : - monocilindru in 4T , 1 axa cu came , 4 supape , 644 cmc

- putere 42 cai / 6400 turatii , cuplu 4,7 mkg / 4600 turatii

- cursa amortizor fata 260 mm , spate 260 mm

- inaltime sa 890 mm , rezervor de 13 litri , autonomie ~ 200 km

mda... asa e cu franele la tt e adevarat dar cum scrie din 96 s-a schimbat treaba sunt echipate cu etrier dublu piston brembo sau nissin care isi fac treaba f bine

Am mers cu toate trei si mi-a placut mult TT600R-ul(suspensiile alea Ohlins fac toti banii), dar e problema mare sa dai la kick prin padure dupa ce ai scapat-o pe jos si esti in panta si nu poti s-o pui pe cric.

asculta aici de la oameni care au testat :peace: & catalin tt 600 re are si demaror ihs facute dupa 2002 dar asta cred ca stiai si tu....si am impresia ca tt r -ul are rapoartele modificate de aia rupe mai tare ca tt 600 e

PS prima mea impresie cand m-am dat jos de pe yamaha si m-am suit pe dr a fost ca nu are cuplul ala a trebuit turata putin mai tare ca yamaha si am obs si la colegul care o foloseste o tureaza mai tare

in schimb la dr nu-s asa mari vibratiile sau cel putin nule-am simtit asa tare ca la yamaha poate sa fie si din cauza amortizoarelor care la dr mi s-au parut mult mai moi ca la yamaha..acum difera si de la motor la motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, eu am un TTR din 2002, perfect din toate punctele de vedere. Merita sa-l schimb cu un dr-SE?

 

No way my friend. Ai grija sa fie tot timpul bine reglata si sa porneasca usor la kick. In rest, TTR e o super motocicleta - fiabila, cu suspensii bune, cu zvac. Este peste DR la motor, suspensii, manevrabilitatea in teren.

Asa cum spunea si Remu1, TTE e alta mancare de peste, mai ales ca cele facute dupa 2002 sunt facute in Italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TTE e alta mancare de peste, mai ales ca cele facute dupa 2002 sunt facute in Italia

daca nu ma insel dupa 1994 si mai sigur dupa 1996 belgrada italia unde le-a fost modificate cadru , bascula spate, amortizoare fata, frana (dublu piston fata brembo/nissin), lumina si altele

acu in ianuarie imi achizitionez un TTE :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o intrebare la voi. Eu am 1,87 si atunci cand merg in picioare pe TTR o distanta mai mare incepe sa ma deranjeze spatele din cauza faptului ca stau prea inclinat spre fata. Am un prieten care ma poate ajuta sa confectionez niste inaltatoare de ghidon (nu vreau sa cumpar deoarece mi se par cam scumpe). Intrebarea este cam ce marime (in inaltime) ar trebui sa aiba inaltatoarele, tinind cont de inaltimea mea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o intrebare la voi. Eu am 1,87 si atunci cand merg in picioare pe TTR o distanta mai mare incepe sa ma deranjeze spatele din cauza faptului ca stau prea inclinat spre fata. Am un prieten care ma poate ajuta sa confectionez niste inaltatoare de ghidon (nu vreau sa cumpar deoarece mi se par cam scumpe). Intrebarea este cam ce marime (in inaltime) ar trebui sa aiba inaltatoarele, tinind cont de inaltimea mea?

 

Cat de mult mergi tu in picioare? Eu am 1.90 si la KTM aveam inaltatoare de 18 mm. Uite cam cum stateam (atentie - poza mare 2mb! - nu mai am nici un utilitar de prelucrat poze ). Eu zic sa nu le faci mai mari de 20mm - o sa ai apoi probleme cu manevrabilitatea cand stai pe sa, ca doar nu mergi numai in picioare. Verirfica intai cat de mult iti ajung cablurile. S-ar putea sa nu poti sa ridici oricat ghidonul cu cablurile actuale.

Deasemenea, baga genuflexiuni sau presa ca sa poti sa stai cat mai mult cu genunchii flexati si sa te ajute la ridicari dese in scari.

Bafta! :ok:

 

PS: si e f bine sa stai inclinat pe fata - exact asta e ideea cu mersul in scari - sa deplasezi centrul de greutate spre roata fata astfel incat apasarea ei pe sol sa fie cat mai buna si sa o ia pe unde vrei tu nu pe unde vre ea.

post-1160-1137396615.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...