Sari la conținut

Raliul Olteniei (reloaded)


lupu' shui
 Share

Postări Recomandate

Reiau discutia pentru ceea ce doream sa se intimple in toamna, dar de data asta sper sa nu mai fie degeaba.

Asadar, in perioada 5-7 iunie va astept la Craiova, pentru un raliu pe macadam, nisip, drumuri de tara si forestiere - aproximativ 300 km fara asfalt.

 

Regulament:

1. Vîrsta minimă pentru a putea concura este 18 ani, împliniți cel tîrziu în ziua startului.

2. Toți concurenții trebuie să aibă permis de conducere valabil pentru categoria de vehicul cu care vor participa la raliu și îl vor prezenta la definitivarea înscrierii.

3. Fiecare concurent trebuie să aibă asupra lui, în momentul prezentării în tabară, o adeverință medicală (nu mai veche de 30 zile), în care să se specifice că este apt pentru efort. De asemenea, fiecare concurent trebuie să aibă o asigurare de accident, pentru sportivi, valabilă pe perioada raliului.

4. Clasele de vehicule participante la raliu sînt următoarele: motociclete sub 400 cmc, motociclete peste 450 cmc, quaduri/atv-uri sub 400 cmc, quaduri/atv-uri peste 400 cmc, autoturisme de teren. Se poate participa atît individual, cît și în echipe (dar nu mai mult de 3 coechipieri).

5. Întrucît se vor parcurge și segmente de drum public, nu vor fi admise în concurs vehicule neînmatriculate, ori fără I.T.P. și R.C.A. valabile. Toate vehiculele vor fi verificate inainte de startul fiecărei etape. Nu vor fi admise în concurs vehicule la care se constată probleme tehnice (pierderi de lichide, probleme la instalația de iluminare, la sistemele de frînă și direcție etc.).

6. Pe porțiunile de drum public și în localități vor fi respectate regulile de circulație pe drumurile publice și limitele de viteză legale.

7. Concurenții care întîlnesc un participant accidentat, sau aflat în dificultate, se vor opri să-l ajute, sau, dacă nu este posibil, vor anunța cît mai repede organizatorii. Timpul pierdut într-o astfel de situație va fi scăzut din timpul de parcurgere a traseului.

8. Alimentarea cu combustibil înaintea startului într-o probă, este responsabilitatea concurenților.

9. Portul căștii de protecție este obligatoriu pentru toți piloții (inclusiv piloții și copiloții de autoturisme) înscriși în concurs. Piloții de motociclete și quaduri nu pot lua startul fără a purta echipament complet de protecție.

10. Depășirea unui concurent va fi făcută doar în condiții de siguranță și vizibilitate optimă. Depășirea nu este admisă după întîlnirea marcajelor pentru punctele de control. Nerespectarea acestui punct atrage penalizări sau chiar excluderea din concurs.

11. În cazul echipelor, fiecare component trebuie să se mențină în raza vizuală a celorlalți coechipieri, timpul luat în calcul fiind al celui mai lent dintre ei. Nu este permisă trecerea individuală a liniei de sosire, sau prin P.C. Întrucît apreciem spiritul de echipă, nerespectarea acestui punct atrage penalizări.

 

Taxa de participare va fi 200 lei, pina la 18 mai, dupa aceasta data fiind 280 lei.

Cazarea va fi vineri seara la Craiova, iar simbata la Polovragi. Contacte pentru cazare:

- Craiova: Hanul Doctorului - Ducu Pera 0723.619.618

- Polovragi: Pensiunea Cheile Oltetului - dna. Mihaela Sandu 0729.777.425

In ambele locatii este spatiu suficient pentru parcarea vehiculelor. De asemenea, daca se rezerva camere individual, preturile vor fi ceva mai maricele. De aceea, sper sa confirmati participarea din timp, ca sa pot obtine ceva reduceri si sa avem siguranta ca toti vor gasi locuri.

Chef, povestiri si, speram, secvente din concurs - simbata la Polovragi.

 

Organizator - clubul Dracones Rhabon, Craiova

Contact: Cristi Guta - lupu_sui@yahoo.com, 0746.094.174; 0727.493.600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Organizator - clubul Dracones Rhabon, Craiova

Contact: Cristi Guta - lupu_sui@yahoo.com, 0746.094.174; 0727.493.600

 

 

pe ce se navigheaza? marcaje, GPS sau Roadbook?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ce se navigheaza? marcaje, GPS sau Roadbook?

domnu..am auzit de 530 ala pregatit de raliu..sa inteleg ca te bagi??

 

ontopic stiu ca e vorba de gps(asa zicea la tura trecuta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: cu un BMW GS 1200 se poate aborda traseul? spor la organizare si cat mai multi concurenti!! :kiss:

 

domnu..am auzit de 530 ala pregatit de raliu..sa inteleg ca te bagi??

 

ontopic stiu ca e vorba de gps(asa zicea la tura trecuta)

:D De ce nu lasi "omul" in pace? :friends: vrei sa ajunga premiul cel mare in capitala? :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: cu un BMW GS 1200 se poate aborda traseul? spor la organizare si cat mai multi concurenti!! :kiss:

 

 

:D De ce nu lasi "omul" in pace? :friends: vrei sa ajunga premiul cel mare in capitala? :kiss:

niet..ca pe dan l-am adoptat la valcea..iar in alta ordine de idei la cum s-a comportat la ultimul raliu s-ar putea sa scrie valcea pe trofeu..pun poze/argument

post-15042-1238132107_thumb.jpgpost-15042-1238132376_thumb.jpgpost-15042-1238132437_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, eu in afara de carnet si mobra inscrisa nu am nimic altceva in regula... cam dure conditiile de participare dar daca voi rezolva celelalte aspecte din regulament ne vedem la start.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe ce se navigheaza? marcaje, GPS sau Roadbook?

 

Fiind un pui de raid, prefer sa va dau road-book. Cei care n-au derulatoare nu trebuie sa se plinga, caci se poate si fara. Am mai dezbatut subiectul asta si anul trecut, cind nu s-a intimplat treaba.

 

@Cretescu: Sa nu zici ca nu-ti fac eu cadoi frumos :scratch:

 

 

Scuze pentru intirzierea la raspuns, dar inca sint in spital, ca mi-am scos tija (pardon, tuningul) din picior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga lupule...baga!!!!!!!!

 

bazeaza-te pe toti prietenii...vor fi acolo si vor pune umarul.

 

Hmm... S-ar putea sa-ti ceara Stef drepturi de autor, ca prea seamana cu ce-a spus el in toamna... Ai dat copy/paste? :cheers:

Am auzit ca stii o "tanti" care se da bine cu mobra off-road (sa nu va suparati, dar "tanti" si "nenea" mai zic eu uneori, fara intentie malitioasa). Mai bine i-ai spune si ei de treaba asta si ati veni sa vedeti ce am pus la cale si sa va dati, ca n-o sa-si rupa nimeni gitul.

Cit despre prieteni... o sa vad citi sint, spre sfirsitul lui aprilie.

 

@Stulewa: De ce sint dure conditiile mestere? La romaniaci nu-ti trebuie mobra inmatriculata si cu ITP valabil, echipament de protectie, mobra care sa nu curga din toate alea? Nu-ti trebuie si acolo asigurare si licenta de pilot? Ca veni vorba de licenta - aia se obtine cu avizul medicului, deci cine are de-aia, s-a linistit cu pct. 3 din regulament. Cu alte cuvinte, nu vaz de ce n-ai veni...

 

@Rul: Poti si cu 1200 GS, dar vei fi lent rau in ziua a doua (sau asa cred eu, nu stiu cit de bine te dai). Dar pe RC 600-le ala din poza nu esti tu? Aia-i scula tare la asa ceva...

 

Ca sa nu mai lungesc povestirea si nu incarcam topicul cu chestiuni aiurea, mai adaug o singura idee, pina la noi vesti. Pentru a nu mai fi pus in postura din toamna, ca sa nu alerg si acum dupa cai verzi pe pereti, v-as ruga - pe cei care vreti sa veniti la raliul asta - sa trimiteti, in cel mai scurt timp posibil, in contul clubului, jumatate (macar) din taxa de participare, iar pe mail datele personale (nume, prenume, adresa, CNP) si copia ordinului de depunere a taxei. De ce vreau sa stiu cit mai repede citi veti fi? Pentru ca am fost intrebat de politie, asigurari, firmele la care am fost sa cer sponsorizari, posturi de radio care ar putea sa mediatizeze treaba etc...

Datele clubului:

Asociatia Sportiva Club "Dracones Rhabon"

Craiova, str. Ceahlaului, bl. P27, ap. 14

C.I.F. 24268397

cont: RO48CECEDJ0132RON0741563 deschis la C.E.C. Bank Craiova.

 

P.S.: Gata si cu atelierul de tuning picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu doua precizari referitoare la road-book:

1. Va fi simplu de citit pentru oricine, indiferent ca a mai vazut asa ceva inainte sau nu. Asa ca nu va apucati sa cautati si sa invatati semnele folosite in road-book-urile raliurilor cu pretentii. La raliul despre care vorbim aci, pe road-book vor exista aceleasi trei coloane, cu urmatorul continut:

- stinga - kilometrajul

- mijloc - directia de urmat

- dreapta - observatii scurte si clare despre portiunea pe care va aflati (un copac sau o fintina ce pot ajutala orientare, avertisment asupra unui potential pericol etc.)

 

2. Road-book-ul va fi sub forma de carnet, pe care il veti prinde pe cross-bar, la ghidon. Cine are derulator, va desface carnetul si va lipi foile una de alta, ca sa le transforme in sul.

 

Oricum, in fiecare seara vom prezenta pe scurt traseul de a doua zi si vom lamuri si eventualele intrebari legate de insemnarile din road-book. Nu vreau sa fie cineva in postura de a se rataci, sau de a nu sti ce am scris acolo. Interesul meu este sa va bucurati de traseu si de peisajele intilnite.

 

Referitor la traseu, in prima zi vor fi doua etape: o bucla in jurul Craiovei (Craiova-Ghercesti-Pielesti-Robanesti-Buzduc-Cosoveni-Secui-Facai-Podari-Bucovat-Craiova), cu drumuri de tara - adica pamint, macadam si nisip. Viteza in aceasta etapa poate fi destul de mare, intrucit terenul este deschis si cu vizibilitate buna. A doua speciala a zilei va fi Craiova-Alimpesti, cu legatura Alimpesti-Polovragi. Pe speciala asta veti merge doar pe culme de deal, fara sa vedeti farima de asfalt, prin paduri si luminisuri, pe drumuri de pamint si macadam (putin). La Gradiste veti iesi cam 7 km pe asfalt, dupa care veti intra iar pe macadam si pamint pina la Bustuchin si Alimpesti.

A doua zi veti avea doar drum de piatra, pentru ca traseul este exclusiv in zona de munte: start la Novaci, se ajunge la Rinca si apoi la Polovragi.

Statii de benzina (in afara de Craiova) sint pe traseele de legatura spre speciale, iar la Gradiste vreau sa amenajam un punct de alimentare in treseu. Nu trebuie sa va faceti griji ca ramineti in pana de carburant. De asemenea, in traseu va fi cel putin o masina de teren, care va putea interveni daca vreunul are chef sa se loveasca.

 

Acestea fiind zise, sper sa fi risipit mare parte din nelamuriri, sau temeri si sa veniti cit mai multi la Craiova.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma-mai-mai

suna foarte bine.

 

intrebari de "amator" care nu a mai participat la asemenea evenimente.

 

1. asigurarea respectova de sportiv-cursa. cam cat ajunge?

2. licenta de pilot. e ceva special? se obtine de undeva? sau e doar carnetul de conducere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as baga si eu cu 1100-le. Poti totusi sa dai detalii despre serviciile de urgenta? Faci contract cu vreun serviciu de ambulanta care sa fie tot timpul aproape in caz de doamne-fereste?

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma-mai-mai

suna foarte bine.

 

intrebari de "amator" care nu a mai participat la asemenea evenimente.

 

1. asigurarea respectova de sportiv-cursa. cam cat ajunge?

2. licenta de pilot. e ceva special? se obtine de undeva? sau e doar carnetul de conducere?

 

 

1. Cam 20 lei, din cite stiu.

2. Licenta este necesara (de fapt obligatorie) pilotilor care participa in campionat, sau la cursele internationale. Este eliberata de F.R.M. contra unei taxe de 50, sau 100 euro, dar numai dupa ce solicitantul obtine avizul unui "doptor" specializat in medicina sportiva. Exista licente separate pentru raid, cross, enduro etc. In cazul de fata nu-i musai sa aveti licenta.

 

@Uzunu: Cind am zis ca va fi cel putin o masina de teren pe traseu, pentru asistenta, ma refeream la o masina a noastra. Avem si prieteni medici pe care sa-i plasam in dinsa. Cu Salvarea vreau sa fac contract, dar ei oricum nu pot intra prea mult in teren.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O precizare legata de premiere: unul dintre premii il veti da chiar voi. Va rog ca fiecare participant sa aduca 1.5-2l de vin de casa (banuiesc ca mai aveti parinti sau bunici care fac asa ceva),iar simbata seara vom organiza o degustare, in urma careia cele mai bune vinuri vor fi oferite ca premiu cistigatorilor raliului. Dar pentru asta trebuie sa veniti... E prea sarita ideea, cum vi se pare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O idee ce mi-a venit in minte citind niste "proteste" de pe un site. Le amintesc celor care n-au mobre inmatriculate, ca exista solutia inmatricularii provizorii. In felul asta puteti veni la concurs, pentru ca nr. rosu se da pe loc si-i valabil o luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Pentru a nu mai fi pus in postura din toamna, ca sa nu alerg si acum dupa cai verzi pe pereti, v-as ruga - pe cei care vreti sa veniti la raliul asta - sa trimiteti, in cel mai scurt timp posibil, in contul clubului, jumatate (macar) din taxa de participare, iar pe mail datele personale (nume, prenume, adresa, CNP) si copia ordinului de depunere a taxei. De ce vreau sa stiu cit mai repede citi veti fi? Pentru ca am fost intrebat de politie, asigurari, firmele la care am fost sa cer sponsorizari, posturi de radio care ar putea sa mediatizeze treaba etc...

Datele clubului:

Asociatia Sportiva Club "Dracones Rhabon"

Craiova, str. Ceahlaului, bl. P27, ap. 14

C.I.F. 24268397

cont: RO48CECEDJ0132RON0741563 deschis la C.E.C. Bank Craiova.

 

@Glad1ator si @Popescu_MihailRaul :

Am trimis acum 5 minute avansul de 200 Ron.

Scanarile CI-urilor si print-screen-ul cu dovada platii vor sosi si ele pe e-mail.

 

unul dintre premii il veti da chiar voi. Va rog ca fiecare participant sa aduca 1.5-2l de vin de casa (banuiesc ca mai aveti parinti sau bunici care fac asa ceva),iar simbata seara vom organiza o degustare, in urma careia cele mai bune vinuri vor fi oferite ca premiu cistigatorilor raliului. Dar pentru asta trebuie sa veniti... E prea sarita ideea, cum vi se pare?

 

Eu (ca orice pripasit) o sa merg la crame la Recas. Si clar gasesc eu ceva bun pe acolo.

Poate ma scoate din rusine colegul meu si vine cu ceva "home-made" in desaga :wacko: .

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum merge cu roadbook-ul ?

 

Azi am transmis invitatia oficiala si englezilor. Deocamdata sunt cu toata echipa la Raliul Tunisiei. La intoarcere aflu si daca ii avem printre noi macar seara la povesti sau posibil si in una din zile, pe traseu.

 

Ca sa nu vorbesc cifrat pentru ceilalti, la cererea organizatorului (Lupul) i-am invitat la eveniment si pe Patsy Quick si Clive Town (Zippy) legende enduro/rally din UK, cu 4 prezente la Dakar si cunoscuti de multi si din Race to Dakar a lui Charlie Boorman.

 

Mai multe despre ei se gasesc la http://www.desertroseracing.com si putem, sper, afla si direct prin viu grai in seara de Sambata la Polovragi.

 

Cei doi vin pentru o minivacanta (evident sub forma de Rallyraid) in Romania , pe care speram s-o potrivim si cu evenimentul Lupului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...