Sari la conținut

Ulei


akkimo
 Share

Postări Recomandate

E GRAVAAA..... se duc dreaq semeringurile,garniturile si in general tot ce nu rezista la presiunea mare creata in carter :peace: altceva ......sa mai spuna si altii

 

Auch... tocmai am facut tampenia asta acum vreo luna :ok: sper ca nu chiar asa grav. O sa aflu la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nivelul uleiului alunge la vilbrochen acesta din urma il va face spuma => in cazul cel mai rau va scadea presiunea uleiului pe rampa ungere daca pompa va aspira spuma si nu ulei. noroc ca exista acel ecran intre baie si arbore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se intampla nimica grav, in cel mai rau caz il arunca afara (sau in filtru) pe la epurator.

 

NU SE FACE PRESIUNE IN CARTER DE LA PREA MULT ULEI. DE AIA ARE EPURATOR SAU AERISITOR (RASUFLATOARE).

 

PA

:peace: SCURT SI LA OBIECT!!

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

epuratorul este pentru preluarea unei anumite cantitati de gaze din carter in cazul unei uzuri a segmentilor si introducerea lor (gazelor)in filtrul de aer pentru preluarea lor de catre motor si reducerea poluarii .in cazul in care ai prea mult ulei in motor se creaza o presiune care poate scuipa diverse simeringuri.de aceea la unele masini sau motoare daca vedeti furtunul de la epurator scos din filtrul de aer si dosit pe undeva pe dedesupt e clar ca motorul e pe duca si papa ulei deci nu mai poate merge cu el in filtru deoarece fumul in exces ii ineaca amestecul.bafta

 

epuratorul este pentru preluarea unei anumite cantitati de gaze din carter in cazul unei uzuri a segmentilor si introducerea lor (gazelor)in filtrul de aer pentru preluarea lor de catre motor si reducerea poluarii .in cazul in care ai prea mult ulei in motor se creaza o presiune care poate scuipa diverse simeringuri.de aceea la unele masini sau motoare daca vedeti furtunul de la epurator scos din filtrul de aer si dosit pe undeva pe dedesupt e clar ca motorul e pe duca si papa ulei deci nu mai poate merge cu el in filtru deoarece fumul in exces ii ineaca amestecul.bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc, era o simpla curiozitate.

 

Si acum inca o intrebare: Cum se verifica nivelul uleiului? Cu motocicleta pe cricul central sau pe cel lateral? Sau nu e nici o diferenta? Eu stiu ca pe cel central.

Editat de akkimo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in general motocicletele model mai vechi nu au catalizator catalizatorul este pus in general pe motoarele cu injectie cele care au sonda lamda .in general catalizatorul se strica sau mai bine zis isi pierde calitatile catalitice in timp si daca se pune in motor benzina cu plumb in legatura cu uleiul din cite stiu eu nu se evapora deci nu au cum sa ajunga vapori de ulei in catalizator. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in general catalizatorul se strica sau mai bine zis isi pierde calitatile catalitice in timp si daca se pune in motor benzina cu plumb in legatura cu uleiul din cite stiu eu nu se evapora deci nu au cum sa ajunga vapori de ulei in catalizator. :welcome:

 

 

dar nu mai exista benzine cu plumb (tetraetil/acetat de plumb)... ci cu moderatori de explozie ecologici :ok:

 

declaratzii petrom: http://www.petrom.ro/romana/petroliere.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca nu mai exista benzina cu plumb asta e altceva dar in general asta era cauza defectarii catalizatorului.in orice caz si cu catalizator si fara motoru tot merge numai ca emisiile poluante sunt mai mari si noxele nu mai se incadreaza in limite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pistolaru, fals

Motoindianu, nu de aia are epurator ca sa-ti arunce uleiul.

Alex M cel mai corect raspuns. Nu are voie vibrochenul sa loveasca nivelul de ulei, nu doar fiindca face spuma, dar si pt ca solicita mai mult ansamblul, peste intervalul la care a fost proiectat motorul. In ceea ce priveste cuzinetii, ei nu tin cont prea mult de presiunea de alimentare. Nu are voie vibrochenul sa loveasca nivelul de ulei, nu doar fiindca face spuma, dar si pt ca solicita mai mult ansamblul, peste intervalul la care a fost proiectat motorulcu ulei.

Nu puneti mai mult ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...