akkimo Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 O simpla curiozitate, ce se intampla daca bagi prea mult ulei in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 E GRAVAAA..... se duc dreaq semeringurile,garniturile si in general tot ce nu rezista la presiunea mare creata in carter altceva ......sa mai spuna si altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 Iar la 2T te faci fabrica de fum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Ianuarie 11, 2006 Share Postat Ianuarie 11, 2006 E GRAVAAA..... se duc dreaq semeringurile,garniturile si in general tot ce nu rezista la presiunea mare creata in carter altceva ......sa mai spuna si altii Auch... tocmai am facut tampenia asta acum vreo luna sper ca nu chiar asa grav. O sa aflu la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoindianu Postat Ianuarie 11, 2006 Share Postat Ianuarie 11, 2006 Nu se intampla nimica grav, in cel mai rau caz il arunca afara (sau in filtru) pe la epurator. NU SE FACE PRESIUNE IN CARTER DE LA PREA MULT ULEI. DE AIA ARE EPURATOR SAU AERISITOR (RASUFLATOARE). PA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLD AS ICE Postat Ianuarie 11, 2006 Share Postat Ianuarie 11, 2006 Iar la 2T te faci fabrica de fum de aia nu intelegeam eu de ce scoate asa mult fum.. mersi mult pt. informatzie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 11, 2006 Share Postat Ianuarie 11, 2006 lasa-l sa scoata fum ca are ungere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 11, 2006 Share Postat Ianuarie 11, 2006 Daca nivelul uleiului alunge la vilbrochen acesta din urma il va face spuma => in cazul cel mai rau va scadea presiunea uleiului pe rampa ungere daca pompa va aspira spuma si nu ulei. noroc ca exista acel ecran intre baie si arbore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Ianuarie 11, 2006 Share Postat Ianuarie 11, 2006 Nu se intampla nimica grav, in cel mai rau caz il arunca afara (sau in filtru) pe la epurator. NU SE FACE PRESIUNE IN CARTER DE LA PREA MULT ULEI. DE AIA ARE EPURATOR SAU AERISITOR (RASUFLATOARE). PA SCURT SI LA OBIECT!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 La 4T, daca pui ulei mai mult (adica CEVA mai mult, nu plin ochi): 1. SE UZEAZA ULEIUL MAI REPEDE (=> schimb mai des) 2. SE INCINGE MAI TARE MOTORUL (=> uzura) Asta-i tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kontra Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 epuratorul este pentru preluarea unei anumite cantitati de gaze din carter in cazul unei uzuri a segmentilor si introducerea lor (gazelor)in filtrul de aer pentru preluarea lor de catre motor si reducerea poluarii .in cazul in care ai prea mult ulei in motor se creaza o presiune care poate scuipa diverse simeringuri.de aceea la unele masini sau motoare daca vedeti furtunul de la epurator scos din filtrul de aer si dosit pe undeva pe dedesupt e clar ca motorul e pe duca si papa ulei deci nu mai poate merge cu el in filtru deoarece fumul in exces ii ineaca amestecul.bafta epuratorul este pentru preluarea unei anumite cantitati de gaze din carter in cazul unei uzuri a segmentilor si introducerea lor (gazelor)in filtrul de aer pentru preluarea lor de catre motor si reducerea poluarii .in cazul in care ai prea mult ulei in motor se creaza o presiune care poate scuipa diverse simeringuri.de aceea la unele masini sau motoare daca vedeti furtunul de la epurator scos din filtrul de aer si dosit pe undeva pe dedesupt e clar ca motorul e pe duca si papa ulei deci nu mai poate merge cu el in filtru deoarece fumul in exces ii ineaca amestecul.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Ianuarie 13, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2006 (editat) Ok, multumesc, era o simpla curiozitate. Si acum inca o intrebare: Cum se verifica nivelul uleiului? Cu motocicleta pe cricul central sau pe cel lateral? Sau nu e nici o diferenta? Eu stiu ca pe cel central. Editat Ianuarie 13, 2006 de akkimo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kontra Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 nici una nici alta de preferat este sa tina cineva motorul drept pe roti atunci este cel mai relevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akkimo Postat Ianuarie 14, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2006 nici una nici alta de preferat este sa tina cineva motorul drept pe roti atunci este cel mai relevant. Asa ma gandeam si eu !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 motocicletele au catalizator? la masini stiu ca daca pui ulei prea mult se strica catalizatorul din cauza vaporilor de ulei aruncati in evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kontra Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 in general motocicletele model mai vechi nu au catalizator catalizatorul este pus in general pe motoarele cu injectie cele care au sonda lamda .in general catalizatorul se strica sau mai bine zis isi pierde calitatile catalitice in timp si daca se pune in motor benzina cu plumb in legatura cu uleiul din cite stiu eu nu se evapora deci nu au cum sa ajunga vapori de ulei in catalizator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 in general catalizatorul se strica sau mai bine zis isi pierde calitatile catalitice in timp si daca se pune in motor benzina cu plumb in legatura cu uleiul din cite stiu eu nu se evapora deci nu au cum sa ajunga vapori de ulei in catalizator. dar nu mai exista benzine cu plumb (tetraetil/acetat de plumb)... ci cu moderatori de explozie ecologici declaratzii petrom: http://www.petrom.ro/romana/petroliere.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kontra Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 ca nu mai exista benzina cu plumb asta e altceva dar in general asta era cauza defectarii catalizatorului.in orice caz si cu catalizator si fara motoru tot merge numai ca emisiile poluante sunt mai mari si noxele nu mai se incadreaza in limite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 pistolaru, fals Motoindianu, nu de aia are epurator ca sa-ti arunce uleiul. Alex M cel mai corect raspuns. Nu are voie vibrochenul sa loveasca nivelul de ulei, nu doar fiindca face spuma, dar si pt ca solicita mai mult ansamblul, peste intervalul la care a fost proiectat motorul. In ceea ce priveste cuzinetii, ei nu tin cont prea mult de presiunea de alimentare. Nu are voie vibrochenul sa loveasca nivelul de ulei, nu doar fiindca face spuma, dar si pt ca solicita mai mult ansamblul, peste intervalul la care a fost proiectat motorulcu ulei. Nu puneti mai mult ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.