Sari la conținut

rog ajutor cu un mecanic de carburatoare


Postări Recomandate

pe scurt, ca sa nu va plictisesc...dupa frana de motor, cand accelerez din nou smuceste f tare de vreo 2-3 ori, ca si cum nu ar avea benzina si apoi ar primi brusc. rezultatul e un soc care aproape te da jos de pe motor....imaginati-va cum e asta printre masini, dimineata. ma duc zilnic cu ea la munca si nu mai rezist cu nervii in ritmul asta. mentionez ca in rest trage ff bine, urca in ture, nu are probleme. Am fost pana acum la kaore pt curatat-reglat, si la inca un mecanic. Japonezul de la kaore a zis ca mi-a reglat carburile dar nu era absoult nici o diferenta. celalat mecanic pot sa spun ca a mai schimbat cate ceva in sensul ca nu mai face chiar tot timpul, dar stau cu nervii incordati si imi vine sa mor de suparare. Va rog sa ma ajutati si pe mine. bujiile i le-am schimbat de curand desi nu era nevoie, dupa cum aveam sa constat la scoaterea celor vechi. nu erau negre si nici uzate. Al doilea mecanic mi-a zis ca ar avea "totul sport" inclusiv jigloarele si ca nu are ce sa-i faca. Eu nu cred. Am dat pana acum 5 milioane la reglat si un milion si ceva pe bujii si degeaba. Unde sa ma duc sa mi le regleze si mie repede, ieftin si bine (mai ales)? astept ajutor. multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti face magaria numai pe acceleratie sau cand schimbi viteza?

 

Ma gandesc la o chestie: cablul de ambreiaj sa nu decupleze complet cand dai drumul la maneta de ambreiaj, de aici si smucitura. Eu am patit asa la a mea, la 1-a si a 2-a, imi ramanea ambreiajul patinat si tot asa, tasnea dintr-o data. Am curatat si uns cablul si acum e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate si de la relanti? ma gandesc sa nu fie prea mic,eu mai patesc asa cand e rece,mai ales ca zici ca pleci dimineata cu ea si e motorul rece, ridica relantiul la 1500 sau un pic mai sus si vezi cum e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe scurt, ca sa nu va plictisesc...dupa frana de motor, cand accelerez din nou smuceste f tare de vreo 2-3 ori, ca si cum nu ar avea benzina si apoi ar primi brusc. rezultatul e un soc care aproape te da jos de pe motor....imaginati-va cum e asta printre masini, dimineata. ma duc zilnic cu ea la munca si nu mai rezist cu nervii in ritmul asta. mentionez ca in rest trage ff bine, urca in ture, nu are probleme. Am fost pana acum la kaore pt curatat-reglat, si la inca un mecanic. Japonezul de la kaore a zis ca mi-a reglat carburile dar nu era absoult nici o diferenta. celalat mecanic pot sa spun ca a mai schimbat cate ceva in sensul ca nu mai face chiar tot timpul, dar stau cu nervii incordati si imi vine sa mor de suparare. Va rog sa ma ajutati si pe mine. bujiile i le-am schimbat de curand desi nu era nevoie, dupa cum aveam sa constat la scoaterea celor vechi. nu erau negre si nici uzate. Al doilea mecanic mi-a zis ca ar avea "totul sport" inclusiv jigloarele si ca nu are ce sa-i faca. Eu nu cred. Am dat pana acum 5 milioane la reglat si un milion si ceva pe bujii si degeaba. Unde sa ma duc sa mi le regleze si mie repede, ieftin si bine (mai ales)? astept ajutor. multumesc.

 

 

nene,

daca te tine pana la hala traian vino sa aruncam un ochi. si eu am tot gsxr '97 si am si vacuum-metre pt sincronizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi l pe ala de la relanti.... :|:| bine ca nu ai zis ca e de la cric

sau de la becul "neutral" :unsure: :blink: :blink: ... te miri...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbeste cu maosan (cam asa ceva parca-i zice)

pai la el am si fost...si degeaba. nu i-am pomenit numele ca nu vroiam sa deviem de la subiect...cert e ca nu a putut sa-i faca nimic. ideea e, asa cum va spuneam, ca dupa o frana de motor ceva mai prelungita, cand accelerez din nou, fara sa schimb treapta de viteza, are un moment cand nu reactioneaza, si dupa aia sare rau inainte, asa de rau ca daca nu te tii bine te da pe spate. chestia asta se intampla in treapta 1 si 2 mai ales. banuiesc ca treptele celelalte fiind mai lungi, nu smuceste chiar asa, desi nici in celelalte trepte nu pleaca tocmai lin dupa ce accelerez. si mai e o chestie..in ture f joase, cam pe la 1500 de ture asa, merge ca si cum nu i-ar veni benzina. e greu de explicat asa, dar eu cred ca e o problema cu cantitatea de benzina care tb sa-i vina ei dupa frana de motor, ma face sa ma duc cu gandul catre "nivelul de benzina" si "plutitorul" care erau inainte la dacii...sunt convins ca cine sa pricepe la reglat carburi poate sa dea o tura cu ea si isi da seama ce are...dar unde sa ma duc? M-am saturat de aruncat bani pe fereastra si nici nu mai pot sa merg asa. multumesc mult pt raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la el am si fost...si degeaba. nu i-am pomenit numele ca nu vroiam sa deviem de la subiect...cert e ca nu a putut sa-i faca nimic. ideea e, asa cum va spuneam, ca dupa o frana de motor ceva mai prelungita, cand accelerez din nou, fara sa schimb treapta de viteza, are un moment cand nu reactioneaza, si dupa aia sare rau inainte, asa de rau ca daca nu te tii bine te da pe spate. chestia asta se intampla in treapta 1 si 2 mai ales. banuiesc ca treptele celelalte fiind mai lungi, nu smuceste chiar asa, desi nici in celelalte trepte nu pleaca tocmai lin dupa ce accelerez. si mai e o chestie..in ture f joase, cam pe la 1500 de ture asa, merge ca si cum nu i-ar veni benzina. e greu de explicat asa, dar eu cred ca e o problema cu cantitatea de benzina care tb sa-i vina ei dupa frana de motor, ma face sa ma duc cu gandul catre "nivelul de benzina" si "plutitorul" care erau inainte la dacii...sunt convins ca cine sa pricepe la reglat carburi poate sa dea o tura cu ea si isi da seama ce are...dar unde sa ma duc? M-am saturat de aruncat bani pe fereastra si nici nu mai pot sa merg asa. multumesc mult pt raspunsuri.

daca mobra ta are senzor de acceleratie, ala ar putea fii problema; nu am timp sa vad daca are sau nu, dar daca da, iti zic eu cum poti sa il verifici :rolleyes: si daca numa in ture joase patesti asta, mai mult ca sigur ala ii de vina . ca sa iti dai seama daca are sau nu, ii o treaba electronica (potentiometru ca ala cu care dai volumu la radio mai tare sau mai incet, ii pe carburator, in prelungirea axului de la una din clapetele de acceleratie si ai 3 (cel mai probabil) sau 4 fire iesind din el). spor la cautat.

 

cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
daca mobra ta are senzor de acceleratie, ala ar putea fii problema; nu am timp sa vad daca are sau nu, dar daca da, iti zic eu cum poti sa il verifici :rolleyes: si daca numa in ture joase patesti asta, mai mult ca sigur ala ii de vina . ca sa iti dai seama daca are sau nu, ii o treaba electronica (potentiometru ca ala cu care dai volumu la radio mai tare sau mai incet, ii pe carburator, in prelungirea axului de la una din clapetele de acceleratie si ai 3 (cel mai probabil) sau 4 fire iesind din el). spor la cautat.

 

cele bune.

Daca era de acolo, ii fluctua si ralanti-ul.

Ce ar fi sa verifici membranele de vacuum?

Dar, asa cu atentie sporita. Si, totusi, de ce se comporta asa de violent? Asta ar insemna ca toate carburatoarele sa se comporte la fel? Hmm, greu de crezut! Cred ca ar fi bine sa mergi pe ideea enuntata de Guzz, adica ceva pe aprindere. Incearca sa pleci de la senzor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......cam pe la 1500 de ture asa, merge ca si cum nu i-ar veni benzina. e greu de explicat asa, dar eu cred ca e o problema cu cantitatea de benzina care tb sa-i vina ei dupa frana de motor, ma face sa ma duc cu gandul catre "nivelul de benzina" si "plutitorul" care erau inainte la dacii...sunt convins ca cine sa pricepe la reglat carburi poate sa dea o tura cu ea si isi da seama ce are...dar unde sa ma duc? M-am saturat de aruncat bani pe fereastra si nici nu mai pot sa merg asa. multumesc mult pt raspunsuri.

 

Ai spus mai sus ca un mecanic ti-a zis ca-i pregatita de curse. Incearca sa-i schimbi jiglerele cu unele normale(orig), s-ar putea sa fie prea mari pt motorul tau si atunci merge bine numai la turatii mari si NU in relanti.

Am patit-o pe vremuri cand la o mobra de 50 cc i-am pus un carb de cart Bing, pt. motor de 250 cc. Nu puteam sa merg cu el dacat ff turat, la relanti never.

O parere, incearca.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
dupa cum explica el, putea fi si lantul de vina, intr-adevar. pot fi si bucsile astea din poza, pot fi multe... de-aia eram curios

A vandut-o.Asteptati topicul celui care a cumparat-o :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...