CazyRO Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Am gasit la "Motto Asphalt Aggression" placute frana, ulei de motor Motul 5W 40 si filtru de ulei pt. Pegaso 3. Marfa e pe stoc, dar mi s-a parut cam mare pretul uleiului, 590.000 bidon de 1 l. Daca esti interesat au site: www.motto.ro dar nu au marfa online. Magazinul e din BV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Bagi "IP F.F. DOT 5" daca vrei musai IP. Daca nu, bagi un lichid de firma buna, DOT 4 si e super ok. Trebuie sa scrie obligatoriu pe rezevoarele de lichid de frana. La Mambo Italiano al meu zice asa: dot 3,4 sau 5 pe fata si dot 4 sau 5 pe spate(aprilia pegaso 1995) ..cu bmw meu stau mai mult de 5 min si nici macar nu se apropie de linia rosie... Stau la ralanti pana se termina benzina din rezervor si lichidul de racire sta la 80 de grade. Am observat (de cand am luat-o) ca se incalzeste f. greu.Io plec la munca pe la 6.30 si atunci e destul de frig.Probabil de-asta.Faza asta nu imi place la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cusack Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Are cineva un manual de Aprilia Pegaso in format electronic? Sau stie de unde as putea lua unul? Cine are unul va rog sa imi dea un PM. Platesc pana cand Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cusack Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 Fuk this double posting, dar nu mai pot sa editez mesajul anterior Pun o intrebare de gajica blonda. Cate bujii are un pegaso din '99? Una sau 2? Ca din ce vad eu pe sub carene are 1 bujie, dar mai stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 are cineva nevoie de vreun cablu sau altceva pentru pegaso?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 daca are cineva nevoie de chestii d astea marunte(cabluri,garnituri etc)da ti un semn. pe 15iulie vine cineva din italia si imi poate aduce cite ceva.nu mi trebe comisioane sau alte cele.e de ajuns o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 Am manualul de Pegaso 3 (1997-2001) daca vrei da un buzz pe yahoo msg si ti-l trimit. vezi id in profil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Iunie 17, 2006 Share Postat Iunie 17, 2006 salut.ce ulei de furca folositi??10w sau altceva? si ce marca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhigraph Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Salutare ! A schimbat cineva dintre voi flansele de cauciuc dintre carburatoare si chiuloasa ??? Ale mele si ale unui amic de-al meu sint cam varza si in curind vor prinde aer fals pe acolo. trebuie sa le schimb de urgenta si nu stiu unde sa comand, in asa fel incit sa nu vina in 2 luni... Daca stie careva cine aduce asa ceva intr-un timp rezonabil sa-mi dea si mie un mesaj - eventual privat. Am nevoie de 2 seturi. Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Iulie 7, 2006 Share Postat Iulie 7, 2006 De vreo 5 zile, cand turez motoru mai tare, sa schimb viteza, parca incepe sa vibreze si sa huruie si parca n-ar avea putere. Azi am observat ca scoate si fum negru. Filtrul de aer e mai vechi, s-ar putea sa fie cam murdar. Unii amici imi ziceau ca bujia ar fi de vina si sa o schimb. Astea se intampla la schimbarea in orice viteza (1-5). Ieri, am scos-o pe o sosea dreapta si fara gropi (Aradului) si am dus-o pana la 150. A mers ok dar parca n-avea chef . Carburatorul a fost reglat acum 3000 km. Consumul e putin cam mare. Poate fi bujia ? Poate fi amestecu bogat ? Pot fi discurile de ambreiaj ? Sa fie de vina si mersu mult in oras la viteza mica pe caldurile astea de cocoa ? Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 Salutare ! A schimbat cineva dintre voi flansele de cauciuc dintre carburatoare si chiuloasa ??? Ale mele si ale unui amic de-al meu sint cam varza si in curind vor prinde aer fals pe acolo. trebuie sa le schimb de urgenta si nu stiu unde sa comand, in asa fel incit sa nu vina in 2 luni... Daca stie careva cine aduce asa ceva intr-un timp rezonabil sa-mi dea si mie un mesaj - eventual privat. Am nevoie de 2 seturi. Mersi mult. Eu nu am avut probleme pana acuma cu flansele de care spui tu si nu te pot ajuta cu informatii. De vreo 5 zile, cand turez motoru mai tare, sa schimb viteza, parca incepe sa vibreze si sa huruie si parca n-ar avea putere. Azi am observat ca scoate si fum negru. Filtrul de aer e mai vechi, s-ar putea sa fie cam murdar. Unii amici imi ziceau ca bujia ar fi de vina si sa o schimb. Astea se intampla la schimbarea in orice viteza (1-5). Ieri, am scos-o pe o sosea dreapta si fara gropi (Aradului) si am dus-o pana la 150. A mers ok dar parca n-avea chef . Carburatorul a fost reglat acum 3000 km. Consumul e putin cam mare. Poate fi bujia ? Poate fi amestecu bogat ? Pot fi discurile de ambreiaj ? Sa fie de vina si mersu mult in oras la viteza mica pe caldurile astea de cocoa ? Dan Cam nasoala faza cu fumul negru. Ai verificat daca iti papa ulei? Cand e motorul rece la fel patesti? Mersul prin oras pe caldura nu are voie sa afecteze motorul... doar are racire pe lichid + ventilator. E posibil sa fie dereglata carburatia cred. Al meu nu scoate pic de fum, de nici un fel de culoare, nici la rece nici la cald chiar si la turatii de 6000. Consumul l-am facut weekendul trecut si la 99 km facuti cu passager si bagaje mi-a luat 5,6 l. Italianca mea e din 98 si are 17.500 km. Al tau ce an e si cati km are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 (editat) Mersul prin oras pe caldura nu are voie sa afecteze motorul... doar are racire pe lichid + ventilator. E posibil sa fie dereglata carburatia cred. Al meu nu scoate pic de fum, de nici un fel de culoare, nici la rece nici la cald chiar si la turatii de 6000. Consumul l-am facut weekendul trecut si la 99 km facuti cu passager si bagaje mi-a luat 5,6 l. Italianca mea e din 98 si are 17.500 km. Al tau ce an e si cati km are? Am schimbat filtru de aer. Super murdar (mersul mult in oras). Deja trage mai bine. Nu mai scoate fum negru asa mult decat cand o turez mai tare. La relanti nu murdareste hartia pusa la esapament. Din cate am vb cu ceva amici se pare ca benzina de la Rompetrol ar fi fost de vina. Murdarie multa. A fost singura data cand am bagat de acolo si nici nu ma mai prind ei vreodata. Voi schimba bujia si o sa incerc sa folosesc un Carb Cleaner ca sa se mai curetze din ce jeg a mai ramas pe acolo. Nici la relanti nu merge chiar rotund. Probabil ca e carburatia. Sambata o duc la doctor. Discurile de ambreiaj cred ca nu sunt de vina pentru ca la turatii mici trage ca nebuna, doar la turatii mai mari parca nu are putere. A mea e Pegaso 3 din '97, cu 41.500 Dan Editat Iulie 11, 2006 de pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 Sa ne spui si noua dupa ce o duci la mester cum se prezinta. Cum functioneaza acel cleaner de carb? banuiesc ca e o solutie ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 a schimbat cineva simeringurile de la furca??este si simering de praf sau doar de ulei?? cit ulei intra in furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iulie 11, 2006 Share Postat Iulie 11, 2006 Nu le-am schimbat, dar cu siguranta sunt si de praf... si alea sunt primele, cele care sunt vizibile, apoi cele care tin uleiul. Nu sunt meserias, dar daca gresesc sa ma corectati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 ..in legatura cu uleiul, m am interesat si pe la italieni si toti sunt "extaziati" de mobil1 10w50. Pentru ca acest ulei il recomanda producatorul motorului Rotax. Treaba e ca recomandarea am observat ca nu este decat in cartile de Pegaso 2. De la Pegaso 3 incolo au alte indicatii. Apropo, am manualul de intrebuintare al moto Pegaso 1995(xeroxat) tipuri de uleiuri folosite(motor,furca),curatarea si ungerea filtrului de aer, puncte de gresaj, etc. etc. etc.La ficare chestie in parte iti si zice la cati km. tre' sa faci "menajul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 PLEASE HELP!!! /index.php?showtopic=54595 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Sa ne spui si noua dupa ce o duci la mester cum se prezinta. Mecanicul a gasit in ulei ceva pilitura, se pare ca as fi mers cu bendixu cuplat. Pilitura se aduna pe niste magneti la un senzor care da timpul pentru scanteie, furand din timp si nu mai dadea scanteia exact cand trebuia. Acum alta problema. Trebuie schimbati rulmentii de la roata fatza si de la ghidon(furca). Cei de la ghidon cred ca sunt astia 30205 A 52x25x15, http://www.simplybearings.co.uk/shop/30205...163-p-1386.html, dar pentru roata fatza nu am gasit niciunde ce cod au. Vroiam sa ii cumpar inainte de a desface roata si furca, ca sa nu stau cu mobra o zi pe butuci. Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rovercordoba Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 (editat) salut! mi-am luat si eu o aprilia pegaso din '94 si trebuie sa i schimb semeringul de la furca fata(mai exact pe partea dr) are cineva idee unde gasesc? am fost la united motors si aduc la pegaso dupa anul '97.o sugestie la un service care sa-mi faca un control general la motocicleta stiie cineva(in afara de united motors)? Editat Octombrie 7, 2006 de rovercordoba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Merci pt raspuns Ciudat e ca in cartea ei scrie ca rezervorul are 19 litri. Ai avut asa ceva ? salut am si eu un aprilia pegaso II, capacitatea rezervorului e de 22 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 Salut! Am o Pegaso Garda din 2000 si ceva intrebari: 1-motorul are 42000 km.E mult? 2-imi consuma cel putin7.reglajul supapelor ar trebui sa diminueze consumul?.3-cam ce probleme pot aparea la rulajul asta (motorul a fost rulat cu precadere la drum lung).Multumesc anticipat si astept opinii.Asfalt (si nu numai) uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 tin sa sunliniez posesorilor de Aprilia ca aceasta mare firma nici macar nu a avut stand la inermot koln. una din tintele mele a fost sa-i vizitez acolo, sa mai aflu cate ceva de mobra mea, dar n-am avut cu cine sa vorbesc. niste labagii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudvio Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Pentru ca acest ulei il recomanda producatorul motorului Rotax. Treaba e ca recomandarea am observat ca nu este decat in cartile de Pegaso 2. De la Pegaso 3 incolo au alte indicatii. Apropo, am manualul de intrebuintare al moto Pegaso 1995(xeroxat) tipuri de uleiuri folosite(motor,furca),curatarea si ungerea filtrului de aer, puncte de gresaj, etc. etc. etc.La ficare chestie in parte iti si zice la cati km. tre' sa faci "menajul" salut biker am si eu un pegaso din 96 si daca poti si vrei sa-mi dai si mie manualul care il ai tu sunt din bucuresti si ne-am putea intalni daca ai timp da-mi un raspuns pe mail tudvio@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manasilviu Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Salut, ma bucur mult ca exista un forum pe motociclism.ro pentru pegaso. Am si eu un Pegaso 1999 20.000km si i-am schimbat "spannung laderegler". Numiti voi cum vreti chestia aceea de sub sa, care arata ca un cooler de procesor de calculator. motivul? Am spalat odata motorul cind inca era incins si se pare ca apa a patruns pe unde nu trebuia in asa masura incit a inceput sa nu mi mai incarce bateria ci doar sa o extermine. Cu motorul pornit, bateria primea ~11.5 volti. ASADAR NU SPALATI MOTORUL CIND INCA ESTE CALD. laderegler - 130E!!!! imi porneste greu motorul si am descoperit un lucru: daca lovesc putin carburatorul (capacele acelea negre) porneste imediat fara probleme! l-am dus la un specialist si va voi tine la curent cu evolutia lui. ma lamureste si pe mine pina la urma ce ulei sa i bag? 10w-50 sau 5w-40? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 @manasilviu sal. Pai motorul tau e pegaso3, ca si al meu. Nu te mai intreba ce fel de ulei trebuie. Pune mana si pune 5W-40! asta scrie in manualul Pegaso 3. Daca aveai motorul nou, cumparat de la reprezentanta si in manual scria sa pui 5W-40, te apucai sa intrebi pe forum ce fel de ulei e bun? Fara dubii baga 5w-40. Eventual poti sa intrebi ce marca de ulei e mai bun. Eu folosesc Motul. E scump dar bun. cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.