radu101 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 SALUTARE.AM O PREBLEMA CU ROATA DE LA MOTOCICLETA,SI ANUME NU TINE AERUL MAI MULT DE O SAPTAMANA.AM CUMPARAT UN SPREI DE UMFLAT ROATA,IN SPERANTA CA,LATEXU DIN RESPECTUVUL SPREI O SA-SI FACA TREABA SI NU O SA SE MAI DESUNFLE ROATA. ACUM ODATA CUMPARAT AM OBSERVAT CA ESTE PRECIZAT FAPTUL CA NU SE POATE FOLOSII LA BICICLETE,MOTOCICLETE.AM LUAT UN SPREI DINTRALA MAI MIC,CE ZICETI POT SA-L FOLOSESC MACAR JUMATATE FARA A-MI EXPLODA CAUCIUCUL????????? VA MULTUMESC ANTICIPAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 SALUTARE.AM O PREBLEMA CU ROATA DE LA MOTOCICLETA,SI ANUME NU TINE AERUL MAI MULT DE O SAPTAMANA.AM CUMPARAT UN SPREI DE UMFLAT ROATA,IN SPERANTA CA,LATEXU DIN RESPECTUVUL SPREI O SA-SI FACA TREABA SI NU O SA SE MAI DESUNFLE ROATA. ACUM ODATA CUMPARAT AM OBSERVAT CA ESTE PRECIZAT FAPTUL CA NU SE POATE FOLOSII LA BICICLETE,MOTOCICLETE.AM LUAT UN SPREI DINTRALA MAI MIC,CE ZICETI POT SA-L FOLOSESC MACAR JUMATATE FARA A-MI EXPLODA CAUCIUCUL????????? VA MULTUMESC ANTICIPAT. Pai daca pe el scrie clar ca nu inseamna ca NU. Du-te la vulcanizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 depinde ce spray ai luat eu unul am, dar nu am apucat sa-l folosesc sunt si de vanzare la paula's bike shop si nu sunt special pt moto, nici nu scrie pe spray sa nu se foloseasca la moto eu pe-al meu l-am cumparat de la rompetrol si am dat 19 lei pe el, la paula era mult mai scump un cunoscut a pus la mobra lui si nu a avut nicio problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 eu am, am avut si l-am si folosit. acum am altul merge si te scoate din rahat pentru o perioada de timp, cat sa ajungi la vulcanizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 SALUTARE.AM O PREBLEMA CU ROATA DE LA MOTOCICLETA,SI ANUME NU TINE AERUL MAI MULT DE O SAPTAMANA.AM CUMPARAT UN SPREI DE UMFLAT ROATA,IN SPERANTA CA,LATEXU DIN RESPECTUVUL SPREI O SA-SI FACA TREABA SI NU O SA SE MAI DESUNFLE ROATA. ACUM ODATA CUMPARAT AM OBSERVAT CA ESTE PRECIZAT FAPTUL CA NU SE POATE FOLOSII LA BICICLETE,MOTOCICLETE.AM LUAT UN SPREI DINTRALA MAI MIC,CE ZICETI POT SA-L FOLOSESC MACAR JUMATATE FARA A-MI EXPLODA CAUCIUCUL????????? VA MULTUMESC ANTICIPAT. pai vezi ca te contrazici singur..ala e pentru caz de pana, ca sa nu stai cu motorul in mijlocul drumului. daca tu ai constatat chestia cu dezumflatul, du motorul la vulcanizare ce treaba mai ai cu sprayul? ala iti da o solutie de moment care nu se stie cati km va tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Eu am folosit si nu am treaba cu roata! Doar cand pui sa mergi cu ea ca sa se imprastie bine uniform inautru! Altfel se intareste jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Eu am folosit si nu am treaba cu roata! Doar cand pui sa mergi cu ea ca sa se imprastie bine uniform inautru! Altfel se intareste jos! Si dezechilibraza roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crushburn2003 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) am folosit si eu si la masina si la moto e ok isi face treaba, astupa porii dar daca sti ca ai luat un cui recomand vulcanizarea . Editat Aprilie 10, 2009 de crushburn2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 SALUTARE.AM O PREBLEMA CU ROATA DE LA MOTOCICLETA,SI ANUME NU TINE AERUL MAI MULT DE O SAPTAMANA.AM CUMPARAT UN SPREI DE UMFLAT ROATA,IN SPERANTA CA,LATEXU DIN RESPECTUVUL SPREI O SA-SI FACA TREABA SI NU O SA SE MAI DESUNFLE ROATA. ACUM ODATA CUMPARAT AM OBSERVAT CA ESTE PRECIZAT FAPTUL CA NU SE POATE FOLOSII LA BICICLETE,MOTOCICLETE.AM LUAT UN SPREI DINTRALA MAI MIC,CE ZICETI POT SA-L FOLOSESC MACAR JUMATATE FARA A-MI EXPLODA CAUCIUCUL????????? VA MULTUMESC ANTICIPAT. am vazut la cineva, care a folosit o solutie de apa + zahar, pe care a introdus-o in cauciuc. la fel, nu ii tinea aer prea mult timp. nu era moto, era masina, dar curios, a dat rezultat. solutia era destul de concentrata in zahar. dupa ce a turnat acea solutie zaharoasa in roata, a inceput sa agite cauciucul pana a ajuns in toate orificiile. incearca si asta, nu ai ce pierde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu101 Postat Aprilie 10, 2009 Autor Share Postat Aprilie 10, 2009 Cauciucul are gauri f mici de la stationare pe pana(cand nu eram acasa) SA INTRODUC TOT SPREIUL IN CAUCIUC?(350ML),ROATA SE LASA JOS SI PE URMA SE INTRODUCE SPREIUL? VA MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crushburn2003 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Cauciucul are gauri f mici de la stationare pe pana(cand nu eram acasa) SA INTRODUC TOT SPREIUL IN CAUCIUC?(350ML),ROATA SE LASA JOS SI PE URMA SE INTRODUCE SPREIUL? VA MULTUMESC nu cred ca e nevoie de tot, am baga sa zic jumate in roata din spate si un pic in roata din fata, am mai folosit o data in roata de fata de la masina ( numai una ), important e dupa ce bagi sa mergi cu moto sa se plimbe spuma aia peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 nu cred ca e nevoie de tot, am baga sa zic jumate in roata din spate si un pic in roata din fata, am mai folosit o data in roata de fata de la masina ( numai una ), important e dupa ce bagi sa mergi cu moto sa se plimbe spuma aia peste tot k: Asa-i.Eu am folosit de 2 ori pana acum si am dat unul unui mobrist disperat ce ramasese in munti la vre-o 10 km de Herculane pe janta.Este special pentru cauciucurile tubbeless de aia nu se pot folosi la cele cu camera.Am mai auzit ca au bagat si la enduroaice dar rar care tine.Se pune mobra pe cricul mare,se agita bine doza de spuma iar dupa ce s-a injectat in cauciuc trebuie imediat rulat cu el in viteza nu prea mare ca sa se aseze uniform in interior.Cum zicea cineva ca descentreaza roata,eu pana acum nu am simtit asta la viteze mari si am spuma in el inca de anul trecut.Indicat tratamentul si la gumele de moto sau masina cu eventuali pori care lasa aer in timp.Eu niciodata nu plec la drum lung fara tubul asta de salvare.Numai bine si drumuri fara pene sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian45 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 eu am bagat tot spray-ul la mobra mea si nu a explodat. folosestel cu incredere aaa sa ai grija sa nu pui mana pe spuma asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Eu am un spray din asta pe care scrie clar "pentru o roata de motocicleta se va con suma 30-50% din continut". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) am folosit spray auto de 2 ori consecutiv cate 1/2, fiecare a tinut cam 2ore si jumate(gaura de cui). Mobra e cu camera, am vulcanizat-o si am refolosit-o desi pe flacon scrie sa inlocuiesti camera. Singurul inconvenient este ca surplusul de latex blocheaza (pe inchis) putin ventilul iar inaite de a umfla trebuie apsat putin ventilul inainte. De atunci am mai facut vreo 7 000km. Acum am pe motor un spray moto(aste mai mic si atat) tot timpul . Sprayul folosit l-a adus nevasta-mea la locul cu pana; este muuuult mai elegant decat o remorca/dubita sau leviere, camere, transpiratii, nervi, chei, degete lovite... Eu am un spray din asta pe care scrie clar "pentru o roata de motocicleta se va con suma 30-50% din continut". defapt 30% pe fata sau 50% pe spate Si dezechilibraza roata oricum este pentru drumul spre vulcanizare, nu sa mergi ca dementul cu 250 cand ai o gaura in roata. Tu ce crezi? Editat Aprilie 10, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) Cauciucul are gauri f mici de la stationare pe pana(cand nu eram acasa) SA INTRODUC TOT SPREIUL IN CAUCIUC?(350ML),ROATA SE LASA JOS SI PE URMA SE INTRODUCE SPREIUL? VA MULTUMESC Pana sa inveti sa folosesti "spreiul" te-as sfatui sa mai dai pe la scoala. Editat Aprilie 10, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 am vazut la cineva, care a folosit o solutie de apa + zahar, pe care a introdus-o in cauciuc. la fel, nu ii tinea aer prea mult timp. nu era moto, era masina, dar curios, a dat rezultat. solutia era destul de concentrata in zahar. dupa ce a turnat acea solutie zaharoasa in roata, a inceput sa agite cauciucul pana a ajuns in toate orificiile. incearca si asta, nu ai ce pierde. Sau apa cu faina... is "mituri" astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Sau apa cu faina... is "mituri" astea. din ciclul : mustar in radiator , ciorapi de dama in locul curelei de alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) din ciclul : mustar in radiator , ciorapi de dama in locul curelei de alternator de mustar in circuitul de racire nu am auzit si nici nu am incercat dar ciorap de dama pe post de curea de alternator sa stii ca functioneaza dar un timp foarte scurt si nu cu aceiasi eficienta, poate fi totusi de mare ajutor atunci cand se rupe cureaua de alternator in releul de incarcare de la motociclete nu cred ca se ard diodele redresoare mai degraba cred ca se strica montajul care stabilizeaza tensiunea de incarcare si nu cred ca are mare legatura cu faptul ca se incalzeste deoarece la CB spre exemplu este rece tot timpul si tot se strica Editat Aprilie 13, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Daca ai avut roata desumflata mai mult timp cel mai probabil nu mai etanseaza bine cauciucul pe roata. Am patit asta si la auto si la moto. In acest caz cea mai buna solutie e o vizita la vulcanizare sa-ti puna din nou cauciucul, nici nu e nevoie sa-l dea jos de tot (ai grija ca la montarea cauciucului sa-l unga cu solutie ca unii mai "uita" ) . Doar daca nu merge asa are rost sa bagi spray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 eu cred k spray.ul de pana(spuma) e cel mai sfant...di orice trusa..am facut pana pe la urziceni... pe camp... ce sa fac? am mers asa... pana la prima vulcanizare..am umflat si rasufla la greu... era searta, ce sa fac,? pana dau roata jos, pana scot cauciucul,trecea o ora. (nu am nici cric central)am mai mersw asa.. am mai umflt-o pe la benzinarii..am ajuns cu chiu cu vai.. da` acum cred ca am bulit cauciucul,au aparut niste crapaturi pe margini... mici.(pana an un mm) am gasit si o spita rupta..acu ce-i de facut? nu mai plec la drum fara spray.ul minune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 eu cred k spray.ul de pana(spuma) e cel mai sfant...di orice trusa..am facut pana pe la urziceni... pe camp... ce sa fac? am mers asa... pana la prima vulcanizare..am umflat si rasufla la greu... era searta, ce sa fac,? pana dau roata jos, pana scot cauciucul,trecea o ora. (nu am nici cric central)am mai mersw asa.. am mai umflt-o pe la benzinarii..am ajuns cu chiu cu vai.. da` acum cred ca am bulit cauciucul,au aparut niste crapaturi pe margini... mici.(pana an un mm) am gasit si o spita rupta..acu ce-i de facut? nu mai plec la drum fara spray.ul minune... daca ai jante de aliaj (fara camera) este un kit mai bun decat spray-ul, dopuri cu fiole de umflat, dar si astea sunt tot pentru drumul inspre vulcanizare si nimic mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) daca ai jante de aliaj (fara camera) este un kit mai bun decat spray-ul, dopuri cu fiole de umflat, dar si astea sunt tot pentru drumul inspre vulcanizare si nimic mai mult Dopurile sunt eficiente si pe durata lunga, de multe ori la vulcanizare ti-l repara la fel. Un prieten a avut intr-un cauciuc 11 dopuri si nu a avut probleme cu ele. Totusi daca e un por sau o problema de etansare intre cauciuc si roata , sau o gaura pe care nu o poti localiza in camp un spay e mai eficient decat trusa cu snururi si fiolele aferente. La un drum lung e bine sa ai ambele solutii. PS Exista si roti cu spite fara camera , vezi de ex bmw gs 1200 adventure Editat Aprilie 15, 2009 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 exista vreo diferenta intre spray-ul auto si cel moto?sau doar marketing? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 cea mai buna solutie e pentru fara camera....e mai greu de localizat gaura..(daca deja nu mai ai aer in roata...)trusa e mica si usor de folosit. cum or fi izolat ei fiecare gaura de spita.. cu benzi (adezive..nu stiu...) valva o fi k la masina ai dreak nemti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.