Sari la conținut

SPREI DE UMFLAT ROATA(IN CAZ DE PANA)


radu101
 Share

Postări Recomandate

SALUTARE.AM O PREBLEMA CU ROATA DE LA MOTOCICLETA,SI ANUME NU TINE AERUL MAI MULT DE O SAPTAMANA.AM CUMPARAT UN SPREI DE UMFLAT ROATA,IN SPERANTA CA,LATEXU DIN RESPECTUVUL SPREI O SA-SI FACA TREABA SI NU O SA SE MAI DESUNFLE ROATA.

ACUM ODATA CUMPARAT AM OBSERVAT CA ESTE PRECIZAT FAPTUL CA NU SE POATE FOLOSII LA BICICLETE,MOTOCICLETE.AM LUAT UN SPREI DINTRALA MAI MIC,CE ZICETI POT SA-L FOLOSESC MACAR JUMATATE FARA A-MI EXPLODA CAUCIUCUL?????????

 

 

VA MULTUMESC ANTICIPAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE.AM O PREBLEMA CU ROATA DE LA MOTOCICLETA,SI ANUME NU TINE AERUL MAI MULT DE O SAPTAMANA.AM CUMPARAT UN SPREI DE UMFLAT ROATA,IN SPERANTA CA,LATEXU DIN RESPECTUVUL SPREI O SA-SI FACA TREABA SI NU O SA SE MAI DESUNFLE ROATA.

ACUM ODATA CUMPARAT AM OBSERVAT CA ESTE PRECIZAT FAPTUL CA NU SE POATE FOLOSII LA BICICLETE,MOTOCICLETE.AM LUAT UN SPREI DINTRALA MAI MIC,CE ZICETI POT SA-L FOLOSESC MACAR JUMATATE FARA A-MI EXPLODA CAUCIUCUL?????????

 

 

VA MULTUMESC ANTICIPAT.

 

 

Pai daca pe el scrie clar ca nu inseamna ca NU. Du-te la vulcanizare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce spray ai luat

 

eu unul am, dar nu am apucat sa-l folosesc :P

 

sunt si de vanzare la paula's bike shop si nu sunt special pt moto, nici nu scrie pe spray sa nu se foloseasca la moto

 

eu pe-al meu l-am cumparat de la rompetrol si am dat 19 lei pe el, la paula era mult mai scump :huh:

 

un cunoscut a pus la mobra lui si nu a avut nicio problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am, am avut si l-am si folosit. acum am altul :huh:

 

merge si te scoate din rahat pentru o perioada de timp, cat sa ajungi la vulcanizare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE.AM O PREBLEMA CU ROATA DE LA MOTOCICLETA,SI ANUME NU TINE AERUL MAI MULT DE O SAPTAMANA.AM CUMPARAT UN SPREI DE UMFLAT ROATA,IN SPERANTA CA,LATEXU DIN RESPECTUVUL SPREI O SA-SI FACA TREABA SI NU O SA SE MAI DESUNFLE ROATA.

ACUM ODATA CUMPARAT AM OBSERVAT CA ESTE PRECIZAT FAPTUL CA NU SE POATE FOLOSII LA BICICLETE,MOTOCICLETE.AM LUAT UN SPREI DINTRALA MAI MIC,CE ZICETI POT SA-L FOLOSESC MACAR JUMATATE FARA A-MI EXPLODA CAUCIUCUL?????????

 

 

VA MULTUMESC ANTICIPAT.

 

 

pai vezi ca te contrazici singur..ala e pentru caz de pana, ca sa nu stai cu motorul in mijlocul drumului. daca tu ai constatat chestia cu dezumflatul, du motorul la vulcanizare ce treaba mai ai cu sprayul? ala iti da o solutie de moment care nu se stie cati km va tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE.AM O PREBLEMA CU ROATA DE LA MOTOCICLETA,SI ANUME NU TINE AERUL MAI MULT DE O SAPTAMANA.AM CUMPARAT UN SPREI DE UMFLAT ROATA,IN SPERANTA CA,LATEXU DIN RESPECTUVUL SPREI O SA-SI FACA TREABA SI NU O SA SE MAI DESUNFLE ROATA.

ACUM ODATA CUMPARAT AM OBSERVAT CA ESTE PRECIZAT FAPTUL CA NU SE POATE FOLOSII LA BICICLETE,MOTOCICLETE.AM LUAT UN SPREI DINTRALA MAI MIC,CE ZICETI POT SA-L FOLOSESC MACAR JUMATATE FARA A-MI EXPLODA CAUCIUCUL?????????

 

 

VA MULTUMESC ANTICIPAT.

 

am vazut la cineva, care a folosit o solutie de apa + zahar, pe care a introdus-o in cauciuc. la fel, nu ii tinea aer prea mult timp. nu era moto, era masina, dar curios, a dat rezultat.

 

solutia era destul de concentrata in zahar. dupa ce a turnat acea solutie zaharoasa in roata, a inceput sa agite cauciucul pana a ajuns in toate orificiile. incearca si asta, nu ai ce pierde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul are gauri f mici de la stationare pe pana(cand nu eram acasa)

SA INTRODUC TOT SPREIUL IN CAUCIUC?(350ML),ROATA SE LASA JOS SI PE URMA SE INTRODUCE SPREIUL?

 

VA MULTUMESC

 

 

nu cred ca e nevoie de tot, am baga sa zic jumate in roata din spate si un pic in roata din fata, am mai folosit o data in roata de fata de la masina ( numai una ), important e dupa ce bagi sa mergi cu moto sa se plimbe spuma aia peste tot :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e nevoie de tot, am baga sa zic jumate in roata din spate si un pic in roata din fata, am mai folosit o data in roata de fata de la masina ( numai una ), important e dupa ce bagi sa mergi cu moto sa se plimbe spuma aia peste tot :huh: k:

 

Asa-i.Eu am folosit de 2 ori pana acum si am dat unul unui mobrist disperat ce ramasese in munti la vre-o 10 km de Herculane pe janta.Este special pentru cauciucurile tubbeless de aia nu se pot folosi la cele cu camera.Am mai auzit ca au bagat si la enduroaice dar rar care tine.Se pune mobra pe cricul mare,se agita bine doza de spuma iar dupa ce s-a injectat in cauciuc trebuie imediat rulat cu el in viteza nu prea mare ca sa se aseze uniform in interior.Cum zicea cineva ca descentreaza roata,eu pana acum nu am simtit asta la viteze mari si am spuma in el inca de anul trecut.Indicat tratamentul si la gumele de moto sau masina cu eventuali pori care lasa aer in timp.Eu niciodata nu plec la drum lung fara tubul asta de salvare.Numai bine si drumuri fara pene sa aveti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am folosit spray auto de 2 ori consecutiv cate 1/2, fiecare a tinut cam 2ore si jumate(gaura de cui). Mobra e cu camera, am vulcanizat-o si am refolosit-o desi pe flacon scrie sa inlocuiesti camera. Singurul inconvenient este ca surplusul de latex blocheaza (pe inchis) putin ventilul iar inaite de a umfla trebuie apsat putin ventilul inainte. De atunci am mai facut vreo 7 000km.

Acum am pe motor un spray moto(aste mai mic si atat) tot timpul .

Sprayul folosit l-a adus nevasta-mea la locul cu pana; este muuuult mai elegant decat o remorca/dubita sau leviere, camere, transpiratii, nervi, chei, degete lovite...

 

Eu am un spray din asta pe care scrie clar "pentru o roata de motocicleta se va con suma 30-50% din continut".

defapt 30% pe fata sau 50% pe spate

 

Si dezechilibraza roata

oricum este pentru drumul spre vulcanizare, nu sa mergi ca dementul cu 250 cand ai o gaura in roata.

Tu ce crezi?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul are gauri f mici de la stationare pe pana(cand nu eram acasa)

SA INTRODUC TOT SPREIUL IN CAUCIUC?(350ML),ROATA SE LASA JOS SI PE URMA SE INTRODUCE SPREIUL?

 

VA MULTUMESC

 

Pana sa inveti sa folosesti "spreiul" te-as sfatui sa mai dai pe la scoala. :huh:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut la cineva, care a folosit o solutie de apa + zahar, pe care a introdus-o in cauciuc. la fel, nu ii tinea aer prea mult timp. nu era moto, era masina, dar curios, a dat rezultat.

 

solutia era destul de concentrata in zahar. dupa ce a turnat acea solutie zaharoasa in roata, a inceput sa agite cauciucul pana a ajuns in toate orificiile. incearca si asta, nu ai ce pierde.

Sau apa cu faina... is "mituri" astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ciclul : mustar in radiator , ciorapi de dama in locul curelei de alternator :D

 

de mustar in circuitul de racire nu am auzit si nici nu am incercat dar ciorap de dama pe post de curea de alternator sa stii ca functioneaza dar un timp foarte scurt si nu cu aceiasi eficienta, poate fi totusi de mare ajutor atunci cand se rupe cureaua de alternator

 

in releul de incarcare de la motociclete nu cred ca se ard diodele redresoare mai degraba cred ca se strica montajul care stabilizeaza tensiunea de incarcare si nu cred ca are mare legatura cu faptul ca se incalzeste deoarece la CB spre exemplu este rece tot timpul si tot se strica

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai avut roata desumflata mai mult timp cel mai probabil nu mai etanseaza bine cauciucul pe roata. Am patit asta si la auto si la moto. In acest caz cea mai buna solutie e o vizita la vulcanizare sa-ti puna din nou cauciucul, nici nu e nevoie sa-l dea jos de tot (ai grija ca la montarea cauciucului sa-l unga cu solutie ca unii mai "uita" ) .

Doar daca nu merge asa are rost sa bagi spray.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred k spray.ul de pana(spuma) e cel mai sfant...di orice trusa..am facut pana pe la urziceni... pe camp... ce sa fac? am mers asa... pana la prima vulcanizare..am umflat si rasufla la greu... era searta, ce sa fac,? pana dau roata jos, pana scot cauciucul,trecea o ora. (nu am nici cric central)am mai mersw asa.. am mai umflt-o pe la benzinarii..am ajuns cu chiu cu vai.. da` acum cred ca am bulit cauciucul,au aparut niste crapaturi pe margini... mici.(pana an un mm) am gasit si o spita rupta..acu ce-i de facut? nu mai plec la drum fara spray.ul minune... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred k spray.ul de pana(spuma) e cel mai sfant...di orice trusa..am facut pana pe la urziceni... pe camp... ce sa fac? am mers asa... pana la prima vulcanizare..am umflat si rasufla la greu... era searta, ce sa fac,? pana dau roata jos, pana scot cauciucul,trecea o ora. (nu am nici cric central)am mai mersw asa.. am mai umflt-o pe la benzinarii..am ajuns cu chiu cu vai.. da` acum cred ca am bulit cauciucul,au aparut niste crapaturi pe margini... mici.(pana an un mm) am gasit si o spita rupta..acu ce-i de facut? nu mai plec la drum fara spray.ul minune... :wacko:

daca ai jante de aliaj (fara camera) este un kit mai bun decat spray-ul, dopuri cu fiole de umflat, dar si astea sunt tot pentru drumul inspre vulcanizare si nimic mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai jante de aliaj (fara camera) este un kit mai bun decat spray-ul, dopuri cu fiole de umflat, dar si astea sunt tot pentru drumul inspre vulcanizare si nimic mai mult

Dopurile sunt eficiente si pe durata lunga, de multe ori la vulcanizare ti-l repara la fel. Un prieten a avut intr-un cauciuc 11 dopuri si nu a avut probleme cu ele. Totusi daca e un por sau o problema de etansare intre cauciuc si roata , sau o gaura pe care nu o poti localiza in camp un spay e mai eficient decat trusa cu snururi si fiolele aferente. La un drum lung e bine sa ai ambele solutii.

 

PS Exista si roti cu spite fara camera , vezi de ex bmw gs 1200 adventure :wacko:

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai buna solutie e pentru fara camera....e mai greu de localizat gaura..(daca deja nu mai ai aer in roata...)trusa e mica si usor de folosit.

 

cum or fi izolat ei fiecare gaura de spita.. cu benzi (adezive..nu stiu...) valva o fi k la masina ai dreak nemti... :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...