Sari la conținut

Imi Fac Motorul Varza


kata
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 225
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o ora mai tarziu....

 

post-7361-1166853106_thumb.jpg post-7361-1166853165_thumb.jpg

 

cam atat deocamdata, mai multe poze maine.

 

Taie-l !!!! :finger: Interesant cum arata acum dupa un an panza de pe galerii.Este uzura de la temperatura sau de la frecat cu piciorul ?

si una si alta, un lucru e clar ca dupa 2-3 ore de blanarit pozti tzine mana pe tzevi linistit, good stuff (o schimb anu' asta oricum)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kata, spune cum vrei sa-l faci acum.Spre exemplu daca ai vrea sa-l faci rigid,adica sa-i schimbi cadrul,te-ar intreba cineva de sanatate (politia,Registul auto local :finger: ) acolo sau ai nevoie de o stiva de acte si omologari si cacao...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iute mai esti... :finger:

in numai o ora l-ai si dezbracat...

cum vrei sa il modifici...?

 

 

 

apropo...banda termo sa deteriorat sau arata doar asa...jumulita...mai este eficienta sau dupa fiecare sezon tre sa pui alta...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kata, spune cum vrei sa-l faci acum.Spre exemplu daca ai vrea sa-l faci rigid,adica sa-i schimbi cadrul,te-ar intreba cineva de sanatate (politia,Registul auto local :finger: ) acolo sau ai nevoie de o stiva de acte si omologari si cacao...?

 

pai daca vrei sa il faci rigid ai 2 posibilitatzi:

1: il rigidizezi cum vrea si stie muschiul tau (cam cum il faci tu pe al tau), singura chestie la al meu ii ca bascula are pivot in cadru dar si in partea din spate a cutiei, deci ii mai greu de ridigizat

2: cumperi un cadru rigid de la un fabricator care poate sa itzi dea si un VIN (vehicle identification #) si il reinmatriculezi ca si custom/home made.

in ambele cazuri ai nevoie de un VIN valabil, pe al meu il pot taia felii atata timp cind la sfarsit am lumini, claxon, frane, scaun, rezervor aprobat de DOT (department of transportation) si omnipotentul VIN.

in mod normal nu te opreste aici nici dreq, nu au verificari de rutina, pe mine chiar mi-au complimentat niste gabori motocicleta si m-au intrebat cum e la drum lung cu ape hanger-ul

de modificat o sa il revopsesc negru mat cu pinstripe din foitza de cupru si poate un pinup girl, o sa mai ma scap de niste crom vopsindu-l sau dat la cuprat, alta fatza si alt scaun,alta aripa de spate probabil, alte jante si cauciucuri, comenzile de pe ghidon sunt inca in pom, daca am destui bani probabil alte comezi de jos

 

poate niste gentzi laterale un sissy bar

ce zicetzi de un scaun de genul?

 

post-7361-1166915109_thumb.jpg post-7361-1166915166_thumb.jpg

post-7361-1166914685_thumb.jpg

post-7361-1166914768_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho...ai pui rezervorul in stilul San Francisco.Arata mega cu feliile intoarse inauntru.Rezervorul este beton. Uite ca sa ai o idee spre exemplu cum imi plac mie motoarele, ai mai jos un Hard Frisco.Asta este motocicleta mea preferata.Facuta de japonezi bineinteles.Pacat ca este mai greu sa il rigidizezi dar efectul vizual este devastator la un rigid.Zii ca nu...?

Oricum faci o super treaba cu motocicleta ta.Asa este cand pasiunea te arde.

Off topic:

Iti urez succes maxim si Craciun fericit! (Valabil pentru toti useri)

 

post-7907-1166922984_thumb.jpg

 

Picture copied from this site: ---> http://www.dbbp.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ai dreptate in ceea ce priveste cadrul rigid, chestia este ca mie imi place si flh-ul din 70-80 si modul in care se customizeaza alea cu apehanger si cu rezrvoarele fatbob si cauciucuri cu balonaj mare dar si bobberele, incerc asadar sa conbin mai multe stiuluri in unu

craciun fericit si la voi, la totzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in atelier mah! cei cu tine? vrei sa dorm pe afara?, ii nevasta-mea fata faina da nici chiar asha...haahhha auzi!: burn-out in casa...

uite pt urechile tale un relanti... http://media.putfile.com/idle-12-45

Editat de kata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

m-am razgandit in privintza rezervorului si nu mai merg cu unul de la Indian Larry ci cu un porkster de 4,2 galoane la care i-am scos tunelul si o sa sudez unul cu sectziune patrata in loc. rezervorul a fost proiectat initzial pt sportster. ia neste poze

 

post-7361-1170624733_thumb.jpg post-7361-1170624798_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

totui fain si bine ,dar cadru ala de serie e de cacao,cand il schimbi?Ala strica tot.Daca tot vrei custom,fal calumea.Nu i scump un cadru rigid,din cate am vazut pe ebay.Si atunci si rezervoru ala o sa arate bine pe ea.

Spor la treaba ,si numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine shefu, multam de ideee, cum de nu m-am gandit? problema e ca daca ii schimb cadrul asta de cacao si ii pun un rigid: 1. imi fac varza rinichii si coloana (si numai asta nu imi lipseste la hernia mea de disc); 2. motorul asta nu-i custom, este ''fuckin' bobber''; 3. trebuie inmatriculat ca si custom/special construction si imi urca asigurarea prin tavan, nemaifiind VIN # de harley (acum dau pe asigare/an mai mult decat ai dat tu pe motocicleta); 4. cadrele pt evo de 88 au toate spate pt gainarii de cauciucuri de la 220 in sus si pe mine nu ma intereseaza. lista poate cotinua dar mi-e sa nu te plictisesc, ok?

numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am primit azi shaua,... bine viitoarea sha,... mai exact una dintre componente.... dar are potentzial, nu?

 

post-7361-1171077775_thumb.jpg post-7361-1171077848_thumb.jpg

 

40$ ebay, in alte magazine on-line ii cel putzin 100-120$ la dimensiunile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. motorul asta nu-i custom, este ''fuckin' bobber'';

 

Castam forevar :eek:

 

Scumpa tare pielea dar deja imi imaginez ca va iesi beton scaunul. Eu am un scaun Wittkopp de pe la inceputul anilor 30 cu tot cu suport cadru si sistem de amortizare cu arc central. O super piesa. Deja l-am taiat. Urmeaza sa il imbrac in piele.

 

Buna alegerea cu rezervorul. La mine o sa fie direct pe teava fara canal pentru cadru (stilul "Ca nuca in perete" :cheers: ). Luni sau marti il duc la sudat.

 

Succes maxim si sa le vedem gata cat mai curand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

apoi ashe mai incet ca nu prea am timp (a se citi bani) sa ma ocup de toate, lucrez la o chestie cu mutatul in arizona.

oricum va tin la curent

Editat de kata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-16035-1172376303_thumb.jpg post-16035-1172375989_thumb.jpg post-16035-1172376374_thumb.jpg

 

asta am mai facut azi, ordinea ii urmatioarea: a 2-a poza ii prima, facuta dupa ce am taiat liniile; prima poza ii urmatoarea etapa cand am inceput presarea in jurul literelor; a 3-a poza si a 4-a sunt cu fundalul terminat, mai urmeaza sa fac ceva accente pe margini dupa ce delimitez forma finala si mai trebuie vopsita si finisata cu produse pt piele.

 

post-16035-1172377792_thumb.jpg

 

mai una cu alt fel de lumina

post-16035-1172376137_thumb.jpg

Editat de kata 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...