mihai_prd Postat Decembrie 26, 2006 Share Postat Decembrie 26, 2006 Hai cu saua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 Salutare! Unde se poate gasi in RO banda termoizolatoare, banuiesc de azbest, pe care o ai pe esapamente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Decembrie 29, 2006 Autor Share Postat Decembrie 29, 2006 itzi pot spune unde se gaseste aici nu acasa, intreaba pe acolo. sau incearca e-bay-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 in romania nu gasesti...si eu am cautat o perioada si nu avea nimeni...nici kiar cei de la Daytona... incearca tot prin US ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Februarie 4, 2007 Autor Share Postat Februarie 4, 2007 m-am razgandit in privintza rezervorului si nu mai merg cu unul de la Indian Larry ci cu un porkster de 4,2 galoane la care i-am scos tunelul si o sa sudez unul cu sectziune patrata in loc. rezervorul a fost proiectat initzial pt sportster. ia neste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badimiki Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Salut, totui fain si bine ,dar cadru ala de serie e de cacao,cand il schimbi?Ala strica tot.Daca tot vrei custom,fal calumea.Nu i scump un cadru rigid,din cate am vazut pe ebay.Si atunci si rezervoru ala o sa arate bine pe ea. Spor la treaba ,si numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Februarie 5, 2007 Autor Share Postat Februarie 5, 2007 bine shefu, multam de ideee, cum de nu m-am gandit? problema e ca daca ii schimb cadrul asta de cacao si ii pun un rigid: 1. imi fac varza rinichii si coloana (si numai asta nu imi lipseste la hernia mea de disc); 2. motorul asta nu-i custom, este ''fuckin' bobber''; 3. trebuie inmatriculat ca si custom/special construction si imi urca asigurarea prin tavan, nemaifiind VIN # de harley (acum dau pe asigare/an mai mult decat ai dat tu pe motocicleta); 4. cadrele pt evo de 88 au toate spate pt gainarii de cauciucuri de la 220 in sus si pe mine nu ma intereseaza. lista poate cotinua dar mi-e sa nu te plictisesc, ok? numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 ai aflat ceva nea KATA despre eastwood company ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Februarie 10, 2007 Autor Share Postat Februarie 10, 2007 am primit azi shaua,... bine viitoarea sha,... mai exact una dintre componente.... dar are potentzial, nu? 40$ ebay, in alte magazine on-line ii cel putzin 100-120$ la dimensiunile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 2. motorul asta nu-i custom, este ''fuckin' bobber''; Castam forevar Scumpa tare pielea dar deja imi imaginez ca va iesi beton scaunul. Eu am un scaun Wittkopp de pe la inceputul anilor 30 cu tot cu suport cadru si sistem de amortizare cu arc central. O super piesa. Deja l-am taiat. Urmeaza sa il imbrac in piele. Buna alegerea cu rezervorul. La mine o sa fie direct pe teava fara canal pentru cadru (stilul "Ca nuca in perete" ). Luni sau marti il duc la sudat. Succes maxim si sa le vedem gata cat mai curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Februarie 10, 2007 Autor Share Postat Februarie 10, 2007 poze frate, poze ca una= 1000 de cuvinte nu? multam si bafta maxima si tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 24, 2007 Share Postat Februarie 24, 2007 Domnu, dumneavoastra mai munciti la bietul HD sau va uitati la gagici pe strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Februarie 24, 2007 Autor Share Postat Februarie 24, 2007 (editat) apoi ashe mai incet ca nu prea am timp (a se citi bani) sa ma ocup de toate, lucrez la o chestie cu mutatul in arizona. oricum va tin la curent Editat Februarie 24, 2007 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata 2 Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 (editat) asta am mai facut azi, ordinea ii urmatioarea: a 2-a poza ii prima, facuta dupa ce am taiat liniile; prima poza ii urmatoarea etapa cand am inceput presarea in jurul literelor; a 3-a poza si a 4-a sunt cu fundalul terminat, mai urmeaza sa fac ceva accente pe margini dupa ce delimitez forma finala si mai trebuie vopsita si finisata cu produse pt piele. mai una cu alt fel de lumina Editat Februarie 25, 2007 de kata 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 sal,bravo nene.....poate trebuia sa pui pozele si la accesorii home made.... cum ai imprimat tiparul pe piele?si cu ce ai facut presarea? B. ps: de ce ti-ai facut inca un user name? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata 2 Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 (editat) sal,bravo nene.....poate trebuia sa pui pozele si la accesorii home made.... cum ai imprimat tiparul pe piele?si cu ce ai facut presarea? B. ps: de ce ti-ai facut inca un user name? pai e cam asa: iei pielea o uzi pana ii imbibata bine cu apa dupa care transferi design-ul in piele cu ceva ascutit (pix fara pasta, scobitoare, cui, stilus etc), mai trebuie taiat cu un cutit special (vezi poza) ca atunci cand incepi sa imprimi sa ai o diferenta de nivel. imprimarea se face cu un soi de scule care au diferite dimensiuni si modele pe talpa, le batzi usor in piele cu un ciocan de lemn (vezi poza). ultima faza va fi coloratul dupa ce sa usuca pielea si tratamentul pt finisare si impearmeabilitate. am facut un alt user pt ca pe celalalt (kata) am ajuns la maximul de spatiu pentru atasamente (400mb) si nu mai pot posta poze, am mai sters din pozele vechi dar am ajuns la maxim din nou, daca e vro problema renunt la al 2-lea user, vreau sa il folosesc doar pt poze (ma rog si pentru a scrie asta) Editat Februarie 25, 2007 de kata 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 da,stiu cu ce se mananca....eram doar curios sa stiu daca ti-ai luat sculele de la Tandy...good job. mai departe cum faci?snuruiesti pe margine sau cosi? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Februarie 26, 2007 Autor Share Postat Februarie 26, 2007 (editat) capse facute din cartuse de magnum 357 special (''special'' fiindca cel din stanga ii interzis aici, hollow point se mai numeste si cop buster hehehe) Editat Februarie 27, 2007 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 buna treaba cu sheaua aia. bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata 2 Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 (editat) azi a plouat= m-am plictisit, asa ca am luat o bucata de piele si m-am jucat sa imi fac o idee de cum va iesi shaua. piesa este finisata si tratata pentru impermeabilitate. ia vedeti si voi ce-a iesit. Editat Februarie 28, 2007 de kata 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 man,super....dar pune-le la "accesorii home made"... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata 2 Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 mai am ceva progrese: rezervorul testat la presiune, baza la sha terminata, fatza schimata cu alta mai lata (roata nu va ramane acceasi). aripa de spate taiata si pregatita de vopsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 Cum faci cu pielea? O lipesti sau doar o capsezi pe tabla? Vrei sa ii pui si perinita pe aripa din spate sau il lasi cu un singur loc? Motorul iese super. Off topic: Ce se vede acolo in spate? Este cumva un WLA? P.S.-Acum am vazut si Sportster-ul clasic. Cei acolo,service Harley? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Martie 18, 2007 Share Postat Martie 18, 2007 am facut un alt user pt ca pe celalalt (kata) am ajuns la maximul de spatiu pentru atasamente (400mb) si nu mai pot posta poze, am mai sters din pozele vechi dar am ajuns la maxim din nou, daca e vro problema renunt la al 2-lea user, vreau sa il folosesc doar pt poze (ma rog si pentru a scrie asta) In caz ca umpli si useru asta cu poze: Baga-le pe imageshack.us, e free si merge foarte bine. Merg puse si fara cont, dar daca iti faci cont la ei, ai o centralizare a tutror pozelor urcate la ei. Il prefer fata de photobucket.com. Macar asa scapi de corvoada de a te loga si reloga cu al doilea user pentru a uploada si posta pozele aici. Vezi ca dupa upload, imageshack iti genereaza si thumbnail-uri pentru poze, tu doar trebuie sa copiezi codul lor in post Asa ca poti baga poze la greu, imi place tare mult ce am vazut pe topic pana acu. Spor la munca, nu uita, chopping is an art. PS: saua aia va arata excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Martie 18, 2007 Autor Share Postat Martie 18, 2007 capsata de tabla fara nici un fel de burete. am ceva in lucru pentru aripa de spate. mai vine un sissy bar si genti laterale. off t: da ii un wla restaurat mai apare intr-un alt post de-al meu (ala cu shop-ul hd /index.php?showtopic=75317 ). iar sportsterul ala de 1000 ii un ironhead de vanzare (nu stiu pretul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.