ticolino Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 Am gasit in manualul de nipru (deocamdata invat teoria, laboratoarele mai incolo ) ca niprul are ambreiaj automat: adica atunci cand apesi pedala schimbatorului, printr-un sistem ingenios de came si parghii, debreiaza. Si teoretic nu ar fi nevoie sa tragi ambreiajul cand schimbi vitezele, daca dai drumul foarte usor la pedala. Functioneaza in practica chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 da, functioneaza! si la ij jupiter de la 3 inclusiv in sus, si la jawa ts (california nu stiu daca are) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 la mine nu functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 pai desfa-l si vezi de ce! poate fostul proprietar l-a dat jos, poate nu e reglat bine (cel mai probabil)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 La Jawa 350 functzioneaza foarte bine kestia asta.. Am patzit de cateva ori ca mi s-a rupt cablu' de ambreiaj shi a trebuit sa circul pana acasa folosind doar ala de la schimbator.... La Dnepr n-am auzit pe nime' sa aiba asha ceva.... DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 are si funcioneza perfect cand e reglat bine(ff practic la ruperea cablului de ambreiaj) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 Are si functioneaza, numai ca la Nipru cutia e prea lenta ca sa poti schimba pe baza lui si sa nu faca zgomot si sa protesteze. Teoretic e ok, practic asa si-asa, dar te ajuta daca se rupe cablul (cam rar, mie nu mi s-a rupt niciodata in 5 ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 Functioneaza in practica chestia asta? Da! Conditia e sa fie functional. M-am confruntat de doua ori cu o situatie in care m-a ajutat sa ajung pana acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 Vezi f usor daca functioneaza: apesi sau ridici pedala schimbatorului si te uiti daca parghia ambreiajului (cea care impinge rulmentul de presiune) se misca, adica acolo unde sa prinde cablul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 (editat) ai un surub pentru reglaj al ambriajului automatic ...tot acolo unde se prinde si ambriajul normal(in spatele cutiei de viteze)..poti sa incerci sa bagi in prima viteza si sa tii apasat piciorul pe schimbator..dai drumul la ambriaj...si ar trebuii sa nu plece de pe loc........dupa care dai drumul incet la pedala schimbatorului .si vrrrrummmmm ai plecat p s sa nu l folosesti in intersectii se poate sa te dezichilibrezi si sa pleci cu demaraj prea mare si puf tranta:) Editat Februarie 19, 2006 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Am gasit in manualul de nipru (deocamdata invat teoria, laboratoarele mai incolo ) ca niprul are ambreiaj automat: adica atunci cand apesi pedala schimbatorului, printr-un sistem ingenios de came si parghii, debreiaza. Si teoretic nu ar fi nevoie sa tragi ambreiajul cand schimbi vitezele, daca dai drumul foarte usor la pedala. Functioneaza in practica chestia asta? Ambreiaj sincron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 merge si la mine, dar eu am incercat pe loc cu motorul nepornit. cum poti pleca de pe loc fara sa apesi ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 (editat) merge si la mine, dar eu am incercat pe loc cu motorul nepornit. cum poti pleca de pe loc fara sa apesi ambreiaj? Pai cind apesi schimbatorul, debraiaza inainte sa intre in viteza...si dup-aia incerci sa iei piciorul usor de pe pedala, cam ca la masina, doar ca e cursa mult mai scurta si arcul mai tare. Editat Februarie 19, 2006 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 In manual scrie ca la pornire se foloseste obligatoriu parghia de pe ghidon!! Ca altfel demarajul poate fi violent si sare de fata ===> POC! La drum lung se poate folosi lejereanu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 l-am reglat sapt trecuta si merge. din pacate nu poate fi folosit decat in cazuri de maxima necesitate, cum ar fi ruperea cablului. (de altfel, n-are nici un sens sa nu folosesti ambreiajul manual daca functioneaza). si asta pentru ca nu am suficienta sensibilitate in talpa ca sa dau drumul usurel-usurel la ambreiaj. De apasat e simplu, de dat drumul e greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 nu e greu, ridici tot piciorul si te sprijini pe pedala doar cu varful Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.