yammy yam Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 poi as dorii sa va intreb dece nu imi inkarka bateria..adika am kumparat baterie noua si se descarca..si ma gandesk sa fie releu de incarcare..asa ka miam luat unul nou si ku ala imi arde toate becurile deci nu o stabiliziaza ,am dat banii degeaba..nu stiti ce ash putea face(este vorba de un honda SH50)...(( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Ce zici de o vizita la un service ? Ma gandesc ca de-aia s-au inventat... Editat Aprilie 23, 2009 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 poi as dorii sa va intreb dece nu imi inkarka bateria..adika am kumparat baterie noua si se descarca..si ma gandesk sa fie releu de incarcare..asa ka miam luat unul nou si ku ala imi arde toate becurile deci nu o stabiliziaza ,am dat banii degeaba..nu stiti ce ash putea face(este vorba de un honda SH50)...(( verifica conexiunile la borne, sa fie curate si apoi masoara cu un voltmetru tensiunea la borne cu motorul pornit, turat si la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Am avut si eu asemenea probleme... Bun... odata puntea redresoare trebuie verificata cu un multimetru. Testul e simplu, il gasesti in manualul de reparatii. Daca asta este bun atunci trebuie verificat generatorul... atat statorul cat si magnetoul. Statorul are mai multe teste... Cel mai simplu este cel de rezistenta. Scoti bornele din puntea redresoare si le verifici ca in manual. Niciodata nu strica sa te uiti cu atentie la statorul cu bobine. De verificat daca nu ai scurt cu miezul. Daca toate astea sunt in regula... atunci e mai de jos.... Poate magnetoul este defect(si asta este o carca de bani, ca si statorul de altfel) sau poate nu ai excitatie pe magnetou(daca asta este bun) si atunci tb sa te uiti sa vezi contactele. Cam la astea ma gandesc eu. Eu am avut probleme cu puntea redresoare si cu statorul. si de aceea nu imi incarca. Toate bune... PS: Parerea mea despre servisuri nu ti-o zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Lasa, man, ca p-asta o rezolva orice electrician in spatele blocului, n-ai nevoie de experti in japoneze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Credeam ca este vorba de o Honda Shadow.... Dar principiul este acelasi.... Spor la treaba si la masurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Am avut si eu asemenea probleme... Bun... odata puntea redresoare trebuie verificata cu un multimetru. Testul e simplu, il gasesti in manualul de reparatii. Daca asta este bun atunci trebuie verificat generatorul... atat statorul cat si magnetoul. Statorul are mai multe teste... Cel mai simplu este cel de rezistenta. Scoti bornele din puntea redresoare si le verifici ca in manual. Niciodata nu strica sa te uiti cu atentie la statorul cu bobine. De verificat daca nu ai scurt cu miezul. Daca toate astea sunt in regula... atunci e mai de jos.... Poate magnetoul este defect(si asta este o carca de bani, ca si statorul de altfel) sau poate nu ai excitatie pe magnetou(daca asta este bun) si atunci tb sa te uiti sa vezi contactele. Cam la astea ma gandesc eu. Eu am avut probleme cu puntea redresoare si cu statorul. si de aceea nu imi incarca. Toate bune... PS: Parerea mea despre servisuri nu ti-o zic care este mai deasupra, magnetoul sau statorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 ai kam dat banii degiaba, kred ka ar trebuiii sa kumperi alta sursa, kred ka mai bine kumperi sursa kare trebuie pe motoreta ta, nu altceva. kam asa sta tryaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.