Sari la conținut

Scuter 50cc In 4 Timpi


ipman
 Share

Postări Recomandate

Salutari. Dupa ce am facut eu ceva calcule, am constatat ca ies mai ieftin cu scuterul decit daca as merge cu RATB sau cu metroul. Asa ca m-am hotarit sa cumpar un scuter.

E drept, diferenta mare intre CBR1100XX si scuter. Dar in oras e pacat sa dau banii pe atita benzina pentru monstru.

Si aici vine intrebarea: are cineva scuter de 50cc in 4 timpi? Daca da, poate ne spune care sint parerile.

Fiabilitatea ma intereseaza, mai mult, nu puterea sau viteza maxima.

Si inca ceva: racirea cu apa ajuta sensibil? Si cum il pot identifica daca e in 4t sau in 2t fara sa desfac motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

diferente intre 2 t si 4 t: AVANTAJE 2T: motoare simple(in cazul defectarii se repara usor),mai puternice la aceeasi cilindree ca 4t,mai ieftine decat 4t DEZAVANTAJE 2t: zgomot mai mare, consum combustibil mai mare. AVANTAJE 4t: silentioase,consum mai mic de combustibil,mai rezistente in timp, DEZAVANTAJE 4t:mai scumpe,putere si demaraj scazute,costuri mari la depanare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IPman, racirea pe apa te ajuta enorm, mai ales in oras...la vit mici si stat la semafoare nu fac bine unui motor turat...pt ca nu are racire. Ce e drept ca la 2T se cam duc segmentii,sa iei un motor la care gasesti piese. Dar e f simplu, eu l-am desfacut pe al meu de cateva ori,e banal.2 rulmenti, un ambielaj, unn pistonas mic, 2 segm si cam atat...

Bafta la achizitie !

eventual faci o liniutza cu DMW dupa aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

Pai dupa ce ascult un pic Akrapovic-ul de la XX, crezi ca mai auzi ceva de la scuter?

Acum gluma e gluma, dar ma refeream la o metoda mai eleganta, fara sa pornesti utilajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ipman : la ce marca te-ai orientat, cu motor in 4t?Ma intereseaza si pe mine unul in 4t de 50 cmc dar nu am vazut decat Baotian la Gopop si ca orice chinezarie nu prea inspira incredere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ipman : la ce marca te-ai orientat, cu motor in 4t?Ma intereseaza si pe mine unul in 4t de 50 cmc dar nu am vazut decat Baotian la Gopop si ca orice chinezarie nu prea inspira incredere!

Scutere bune in patru timpi fac Yamaha si Honda. Stay away from Chinezarii. Dintre asiaticele ne japoneze poti sa alegi Kymco (Taiwan) si Hyosung (S Corea) care vand si in US si Canada si au calitate la par cu japonezii. Japonezele sunt de preferat europenelor din cauza de fiabilitate. Daca motorul sta cum l-a facut mamica lui, fabrica si e in 4T trebuie sa te tina fara probleme cel putin 40000 - 50000km cu uleiul schimbat la timp. singura chestie in plus la exploatare este reglajul supapelor care nu exista la 2T.

Un motor in 2T are nevoie de ulei in benzina. Daca auzi ca au rezervor de ulei sau ca trebuie sa amesteci ulei in benzina din rezervor atunci e in 2T.

Daca poti ia-ti ceva de cilindree mai mare, de exemplu:

http://www.honda-bikes.ro/interior.php?cat...hl1=Motociclete

chiar daca mergi numai prin oras. Consumul de benzina e mult mai mic dar uzura motorului, felul in care stai pe ea si performantele sunt mult imbunatatite.

 

Bafta la ales si la conducere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4T sint si la Piaggio si Peugeot. La Honda nu vad de 50cc. Acum caut si la Yamaha/Suzuki.

Ma incinta 50cc datorita greutatii, il bag in lift si apoi in debara, ca pe bicicleta.

Cel de 100cc are si 100kg, care nu mai e chiar asa indiferent. Nu mai e asa usor de ridicat de jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4T sint si la Piaggio si Peugeot. La Honda nu vad de 50cc. Acum caut si la Yamaha/Suzuki.

Ma incinta 50cc datorita greutatii, il bag in lift si apoi in debara, ca pe bicicleta.

Cel de 100cc are si 100kg, care nu mai e chiar asa indiferent. Nu mai e asa usor de ridicat de jos.

Daca greutatea e o problema incearca un moped, daca se gasesc prin Romania. Piaggio e frumos si ce e cel mai important are roti mari, cred ca de 16" deci te simti ca pe motocicleta si nu pe scuter. Imi place cum arata Liberty. Diferenta de pret nu e mare. Sfatul meu este sa nu-l delimitezi daca vrei sa-l ai mai mult timp. Cat despre racirea cu apa, la scutere nu e mare problema pentru ca toate cele racite cu aer au de fapt racire fortata cu ventilator din cauza caroseriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cea mai sigura metoda de a observa daca e 2T sau 4T este de a te uita la ulei: daca are bidon de ulei undeva in carene,e in 2T, daca uleiul se introduce ca la moto jos in motor, e clar 4T..

Evident mai e diferenta ca unul are ulei de amestec si unul are ulei 4T.

sunetul? nu ai cum sa-l confunzi, cel in 2 T se aude ca un flex...pe mine ma dispera sunetul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci...

Am avut un scuter de 50cc in 4timpi.........nemultumit total..putere mica.demaraj mic,viteza mica.L-am vandut si mi-am lua in 2t

Acum sunt ff multumit de cel in 2t..

 

 

Sfatul meu este sa nu iti iei de 50cc in 4t...iati ceva mai mare in 4t. de 50 sfatu meu nu se merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci...

Am avut un scuter de 50cc in 4timpi.........nemultumit total..putere mica.demaraj mic,viteza mica.L-am vandut si mi-am lua in 2t

Acum sunt ff multumit de cel in 2t..

Sfatul meu este sa nu iti iei de 50cc in 4t...iati ceva mai mare in 4t. de 50 sfatu meu nu se merita.

Din cate am inteles omul nu vrea sa faca racing cu scuterul. El vrea sa consume cat mai putin si sa fie cat mai fiabil, ca sa iasa mai eftin decat daca ar merge cu autoguzu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia un scooter in 4T si pune-i instalatie de gaz :laugh:

Ce mai vrei de la un scooter care consuma2-3 litiri la suta de km? Si daca esti linistit 2 litri.

Hai sa fim seriosi ,nu e o avere sa dai 7 lei pentru 100 km=o saptamana de mers la serviciu.

Si daca vrei sa fie si bun si vrei o intretinere usoara ia un scooter in 2T.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 2km pina la servici. Deci 4km in total. Cu alte cuvinte, cu 2 litri merg o luna :laugh:

Ma intereseaza un scuter care sa consume cit mai putin si nu ma pasioneaza sa-l desfac in fiecare zi. Pentru ca il cumpar sa fie un mijloc de transport, nu hobby.

Repet: consum mic si fiabilitate mare, asta urmaresc. Puterea si viteza nu ma intereseaza. Nu cistig nimic in 2km.

Si DMW are dreptate, daca vreau putere si viteza, am cu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa recapitulam care sunt datele:

- distanta de mers 4 km/zi

- masina usoara

- intretinere redusa

- reparatii rare si ieftine

- fara batai de cap

- manevrabilitate buna

- consum redus

Raspunsul este scuter sau moped (mai usor) de marca buna (nu chinezarii - fii atent am vazut chinezesti de vanzare care "se zicea ca sunt Honda") si uita de 2T sau 4T. La cat circuli, 1000 - 1500 km/an, vor trece multi ani pana ai nevoie sa faci ceva la un motor in 2T. Uita-te la roti sa fie mari daca se poate. Sunt importante daca ai gropi in drum si e mai usor sa-ti tii echilibrul pe ea. Cei care au mers cu scuterele cu roti de 10" pot sa-ti povesteasca cum este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut acum si Aprilia SR50 Factory, 2T cu injectie, dar roti mici. Arata superb. Ce ziceti de el?

N-o sa fac doar atit intr-un an, dar oricum, peste 10mii nu trec pe an cu toate vehiculele pe care le conduc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, eu vreau sa va vad cum sa faceti o "liniutza" pe Kiseleff cu scuteriile! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu vrei economie??!! pai din pretul pe care esti dispus sa-l dai,platesti abonament RATB 4 ani

:laugh: si ceva...fix! :moto: ia si tu un piagio cu pedale la 150$ si poti s-o numesti economie!nu-i nici o jena !si eu am unul pt mers la lucru(3km)si consuma1,4 deci.... :( :) :cheers: te astept in gasca,poate o punem de un club :cheers: :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...