ipman Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Salutari. Dupa ce am facut eu ceva calcule, am constatat ca ies mai ieftin cu scuterul decit daca as merge cu RATB sau cu metroul. Asa ca m-am hotarit sa cumpar un scuter. E drept, diferenta mare intre CBR1100XX si scuter. Dar in oras e pacat sa dau banii pe atita benzina pentru monstru. Si aici vine intrebarea: are cineva scuter de 50cc in 4 timpi? Daca da, poate ne spune care sint parerile. Fiabilitatea ma intereseaza, mai mult, nu puterea sau viteza maxima. Si inca ceva: racirea cu apa ajuta sensibil? Si cum il pot identifica daca e in 4t sau in 2t fara sa desfac motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 diferente intre 2 t si 4 t: AVANTAJE 2T: motoare simple(in cazul defectarii se repara usor),mai puternice la aceeasi cilindree ca 4t,mai ieftine decat 4t DEZAVANTAJE 2t: zgomot mai mare, consum combustibil mai mare. AVANTAJE 4t: silentioase,consum mai mic de combustibil,mai rezistente in timp, DEZAVANTAJE 4t:mai scumpe,putere si demaraj scazute,costuri mari la depanare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 IPman, racirea pe apa te ajuta enorm, mai ales in oras...la vit mici si stat la semafoare nu fac bine unui motor turat...pt ca nu are racire. Ce e drept ca la 2T se cam duc segmentii,sa iei un motor la care gasesti piese. Dar e f simplu, eu l-am desfacut pe al meu de cateva ori,e banal.2 rulmenti, un ambielaj, unn pistonas mic, 2 segm si cam atat... Bafta la achizitie ! eventual faci o liniutza cu DMW dupa aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 2, 2006 Autor Share Postat Februarie 2, 2006 Diferenta la un scuter nou este circa 150 eur, mai putin de 10% din pret. Irelevant pentru mine, suport diferenta daca se simte la consum si fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Heb0 Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 indentidicare e foarte simpla... si se face dupa sunet alea in 4t au un sunet mai gros brrrrrum brrrrruuum iar 2t sunt bazaitoare bzzzzzzzz bzzzzzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 2, 2006 Autor Share Postat Februarie 2, 2006 Pai dupa ce ascult un pic Akrapovic-ul de la XX, crezi ca mai auzi ceva de la scuter? Acum gluma e gluma, dar ma refeream la o metoda mai eleganta, fara sa pornesti utilajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 @ ipman : la ce marca te-ai orientat, cu motor in 4t?Ma intereseaza si pe mine unul in 4t de 50 cmc dar nu am vazut decat Baotian la Gopop si ca orice chinezarie nu prea inspira incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 @ ipman : la ce marca te-ai orientat, cu motor in 4t?Ma intereseaza si pe mine unul in 4t de 50 cmc dar nu am vazut decat Baotian la Gopop si ca orice chinezarie nu prea inspira incredere! Scutere bune in patru timpi fac Yamaha si Honda. Stay away from Chinezarii. Dintre asiaticele ne japoneze poti sa alegi Kymco (Taiwan) si Hyosung (S Corea) care vand si in US si Canada si au calitate la par cu japonezii. Japonezele sunt de preferat europenelor din cauza de fiabilitate. Daca motorul sta cum l-a facut mamica lui, fabrica si e in 4T trebuie sa te tina fara probleme cel putin 40000 - 50000km cu uleiul schimbat la timp. singura chestie in plus la exploatare este reglajul supapelor care nu exista la 2T. Un motor in 2T are nevoie de ulei in benzina. Daca auzi ca au rezervor de ulei sau ca trebuie sa amesteci ulei in benzina din rezervor atunci e in 2T. Daca poti ia-ti ceva de cilindree mai mare, de exemplu: http://www.honda-bikes.ro/interior.php?cat...hl1=Motociclete chiar daca mergi numai prin oras. Consumul de benzina e mult mai mic dar uzura motorului, felul in care stai pe ea si performantele sunt mult imbunatatite. Bafta la ales si la conducere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 2, 2006 Autor Share Postat Februarie 2, 2006 4T sint si la Piaggio si Peugeot. La Honda nu vad de 50cc. Acum caut si la Yamaha/Suzuki. Ma incinta 50cc datorita greutatii, il bag in lift si apoi in debara, ca pe bicicleta. Cel de 100cc are si 100kg, care nu mai e chiar asa indiferent. Nu mai e asa usor de ridicat de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 4T sint si la Piaggio si Peugeot. La Honda nu vad de 50cc. Acum caut si la Yamaha/Suzuki. Ma incinta 50cc datorita greutatii, il bag in lift si apoi in debara, ca pe bicicleta. Cel de 100cc are si 100kg, care nu mai e chiar asa indiferent. Nu mai e asa usor de ridicat de jos. Daca greutatea e o problema incearca un moped, daca se gasesc prin Romania. Piaggio e frumos si ce e cel mai important are roti mari, cred ca de 16" deci te simti ca pe motocicleta si nu pe scuter. Imi place cum arata Liberty. Diferenta de pret nu e mare. Sfatul meu este sa nu-l delimitezi daca vrei sa-l ai mai mult timp. Cat despre racirea cu apa, la scutere nu e mare problema pentru ca toate cele racite cu aer au de fapt racire fortata cu ventilator din cauza caroseriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 pai cea mai sigura metoda de a observa daca e 2T sau 4T este de a te uita la ulei: daca are bidon de ulei undeva in carene,e in 2T, daca uleiul se introduce ca la moto jos in motor, e clar 4T.. Evident mai e diferenta ca unul are ulei de amestec si unul are ulei 4T. sunetul? nu ai cum sa-l confunzi, cel in 2 T se aude ca un flex...pe mine ma dispera sunetul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Deci... Am avut un scuter de 50cc in 4timpi.........nemultumit total..putere mica.demaraj mic,viteza mica.L-am vandut si mi-am lua in 2t Acum sunt ff multumit de cel in 2t.. Sfatul meu este sa nu iti iei de 50cc in 4t...iati ceva mai mare in 4t. de 50 sfatu meu nu se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 Deci... Am avut un scuter de 50cc in 4timpi.........nemultumit total..putere mica.demaraj mic,viteza mica.L-am vandut si mi-am lua in 2t Acum sunt ff multumit de cel in 2t.. Sfatul meu este sa nu iti iei de 50cc in 4t...iati ceva mai mare in 4t. de 50 sfatu meu nu se merita. Din cate am inteles omul nu vrea sa faca racing cu scuterul. El vrea sa consume cat mai putin si sa fie cat mai fiabil, ca sa iasa mai eftin decat daca ar merge cu autoguzu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 Din cate am inteles omul nu vrea sa faca racing cu scuterul. El vrea sa consume cat mai putin si sa fie cat mai fiabil, ca sa iasa mai eftin decat daca ar merge cu autoguzu... da!!! pentru racing are kawa zx9r shi o Honda CBR1100XX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 Ia un scooter in 4T si pune-i instalatie de gaz Ce mai vrei de la un scooter care consuma2-3 litiri la suta de km? Si daca esti linistit 2 litri. Hai sa fim seriosi ,nu e o avere sa dai 7 lei pentru 100 km=o saptamana de mers la serviciu. Si daca vrei sa fie si bun si vrei o intretinere usoara ia un scooter in 2T. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 3, 2006 Autor Share Postat Februarie 3, 2006 Eu am 2km pina la servici. Deci 4km in total. Cu alte cuvinte, cu 2 litri merg o luna Ma intereseaza un scuter care sa consume cit mai putin si nu ma pasioneaza sa-l desfac in fiecare zi. Pentru ca il cumpar sa fie un mijloc de transport, nu hobby. Repet: consum mic si fiabilitate mare, asta urmaresc. Puterea si viteza nu ma intereseaza. Nu cistig nimic in 2km. Si DMW are dreptate, daca vreau putere si viteza, am cu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 Sa recapitulam care sunt datele: - distanta de mers 4 km/zi - masina usoara - intretinere redusa - reparatii rare si ieftine - fara batai de cap - manevrabilitate buna - consum redus Raspunsul este scuter sau moped (mai usor) de marca buna (nu chinezarii - fii atent am vazut chinezesti de vanzare care "se zicea ca sunt Honda") si uita de 2T sau 4T. La cat circuli, 1000 - 1500 km/an, vor trece multi ani pana ai nevoie sa faci ceva la un motor in 2T. Uita-te la roti sa fie mari daca se poate. Sunt importante daca ai gropi in drum si e mai usor sa-ti tii echilibrul pe ea. Cei care au mers cu scuterele cu roti de 10" pot sa-ti povesteasca cum este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 3, 2006 Autor Share Postat Februarie 3, 2006 Am vazut acum si Aprilia SR50 Factory, 2T cu injectie, dar roti mici. Arata superb. Ce ziceti de el? N-o sa fac doar atit intr-un an, dar oricum, peste 10mii nu trec pe an cu toate vehiculele pe care le conduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Am avut eu scuter cu roti pe 10".....huhhh daca iei o groapa mai mare ala esti.. Ps.cauta ceva cu roti pe 12-13' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gopop Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 eu pot sa imi dau cu parerea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 6, 2006 Autor Share Postat Februarie 6, 2006 Sigur, oricine este binevenit. E doar o parere, nu maninca. Si fiecare are dreptul la opinie. M-am uitat si la scuterele GoPOP, dar e inca neclara diferenta intre modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 acu am vazut un reply de mai sus!!! din cate shtiu eu, kymco shi hyosung nu au reprezenta in romania, insa daelim are; la calitate e asemanatoare cu cele 2 firme scrise anterior shi uitasem sa te enervez: SCUTERISTULE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 6, 2006 Autor Share Postat Februarie 6, 2006 Alo, domnu avocat, n-aveti probe. Deocamdata am intentia, nu sint inca scuterist. P.S. Si oricum nu ma enervam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 Ba, eu vreau sa va vad cum sa faceti o "liniutza" pe Kiseleff cu scuteriile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black raven Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 tu vrei economie??!! pai din pretul pe care esti dispus sa-l dai,platesti abonament RATB 4 ani si ceva...fix! ia si tu un piagio cu pedale la 150$ si poti s-o numesti economie!nu-i nici o jena !si eu am unul pt mers la lucru(3km)si consuma1,4 deci.... te astept in gasca,poate o punem de un club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.