SILVIU.C Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Fain este ca indiferent cum se cheama ,TOATE sunt limitate la 299,asa ca busa ramane regina la top-speed si peste alti 20 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Va puteti edifica aici: ZZR1400 vs Busa (in state ZZR-ului i se spune ZX14) Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Va puteti edifica aici: ZZR1400 vs Busa (in state ZZR-ului i se spune ZX14) Dragos Mda, la putza de furnica... Oricum, aiurea graficele de genul astuia: care sunt clar "umflate" in favoarea ZZR-ului (vezi raportul intre lungimea barelor vs. raportul valorilor cu pricina... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 (editat) Of, ce ne mai place sa ne dam cu parerea!Oricum eu zic ca oamenii aia au facut un test destul de serios, mie imi place cum arata motoreta, toata lumea astepta ca in sfarsit sa bata cineva busa! Si nu puteti sa ziceti ca pana acum a fost ciocu mic, se mai zicea ca zx12 e la fel de tare dar nu s-o bata! Asa ca se pare ca avem un nou power king!Si asta e bine si imi place! Pana acum busa avea cel mai bun cuplu, a batut-o si la cuplu, si la cai, si la dragstrip!cica busa este inca mai buna la sport touring, o fi mai comoda! Nu stiu cat de mult se poate modifica bestia kawasaki, pt ca la acest capitol busa chiar nu avea egal! Si sa nu uitam ca diferenta e asa de mica intre ele incat suzuki sa se simta lezat si cu un mic upgade sa le-o dea din nou celor de la kawa! Hai sa mai punem si niste foto tot din review-ul ala! Editat August 4, 2006 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 La ce naiba au facut efortul asta inginerii kawasaki? Au pus 100cc in plus fatza de busa si abia de au reusit sa-i taie fatza "la mustatza" cum s-ar zice, unui motor vechi de ...ATENTIE...7-8 ani???? Pai daca astia de la suzuki scot la anul o busa de 1400cc se vor chinui restul nu 7 ani sa-i ajunga din urma, ci 14 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Ok ii super tare motoru dar ce consum are la un asemenea motor si asa putere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 (editat) nu vreau sa ma bag a prostu dar la mv agusta r312 bordul arata 325 iar real e 312.... atunci daca la busa arata 340 inseamna ca real e 314???? weird..man.... si da intradevar kawasaki e cea mai mica firma producatoare de motociclete din cele 4 asta fiindca e cea mai mare firma din cele 4 japoneze si isi aloca mai mult timp si buget avianelor trenurilor si vapoarelor...dar si robotilor care asambleaza honda yamaha si suzuki... kidding....nu m-am putut abtine.... in fine..spuneam ca fiind o firma mica trebuie sa iasa in evidenta cu ceva iar ei au decis sa iasa prin putere....iar o putere ridicata implica din pacate probabil si o fiabilitate nu tocmai excelenta dar dar nici chiar atat de precara precum incearca ceilalti fani de alte marci sa ne faca sa vedem.... la o diferenta de 300-500 de euro precara fiabilitate consta in 3-4 furtune si un kit de lant skimbat mai des... cu toate astea KAWASAKI nu s-a facut niciodata de ras cu ceea ce au creat....dimpotriva...pt o firma pt care motocicletele sunt o pasiune si nu un target eu zic ca se descurca minunat.... KAWASAKI ALL THE WAY... Editat Octombrie 20, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.