Emppu Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 La S farul e undeva mai in fata, sau asa am eu impresia....na..tre sa gasesc un bandit de masurat...ca eu am loc limitat in masina si vreau sa il aduc in masina ... Dai roata fatza jos si castigi multi cm. O pui pe cricu central si ceva lemn sub furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Da, o sa am cu mine jumatate de portbagaj de scule, sper sa nu ma impotmolesc. Am facut rost de un manual Heynes (cu greu si cateva zile de cautari), ceea ce simplifica mult modul in care imi stabilesc trategia de a o baga in masina. Na..acum ce sa spun, abia astept sa ma duc sa o iau ... se pare ca voi deveni bandit. Ramane sa vad la fata locului daca merita sau nu. Bafta @EMPPU: vreau sa dau jos telescoapele furcii, cu tot cu roata. Se desfac usor si castig cm si din inclinarea furcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) @EMPPU: vreau sa dau jos telescoapele furcii, cu tot cu roata. Se desfac usor si castig cm si din inclinarea furcii. Mda... si pe ce o mai sprijini... pe galerii? Nu i indicat, cel putin nu prea mult timp, cu atat mai putin in masina unde se balangane in continuu. Apoi... daca o lasi prea mult de fatza... vine codita f sus. Nu stiu cat de inalta e masina cu care vrei sa o aduci. Poate ne uimesti si pe noi ce fel de masina e de este treaba atat de milimetrica. Nu de alta da as vrea sa aduc si io la iarna un GS 500... cu VW Polo. (vb serios). Editat August 27, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Masina e un Ford Focus Turnier. Marimi: din scaun sofer (nedat in fata) pana in haion 1670 mm din scaun sofer (nedat in fata) pe diagonala 2000 mm inaltime la intrarea in haion 800 mm la 25 cm de la intrarea in haion, se mareste inaltimea cu inca vreo 50-60 mm. latime nu prea are importanta. Lucrurile ar sta asa. Dau roata spate jos. Dau telescoapele furcii jos. NU dau galeriile jos pentru ca ar insemna sa pierd mult timp si trebuie sa cumpar alte garnituri de galerii pentru cand le repun. Punctele de sprijin sunt: bratele "furcii" spate si sub motor (inca ma gandesc cum si ce sa fac, dar nu cred ca o voi lasa pe evacuare. In caz ca nu incape...rezervorul se da jos si codita (prinsa cu 4 suruburi parca). Voi incerca sa iau cu mine cativa metri de carton si naylon (pungi, saci ceva) si bretele de prindere. Cum breakul are o gramada de inele prin el pot prinde de inele moto ca sa nu cada/balangane. Suteti bine-veniti sa dati si alte idei sau sa ma corectati acolo unde gresesc (sunt sigur ca mai sunt de luat cateva lucruri in calcul). PS: In polo nu incape, iar cu haionul deschis nu te sfatui pentru ca te omoara la zgomot si cred ca-ti furi si amenda in afara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) Stai lejer, cu Polo as vrea sa aduc moto in remorca. Sa stii ca m-am gandit mai degraba la solutia ta sa nu fie cu probleme aka amenda si scandal mare de la politieni, mai ales la germani si austrieci. Aia fac pwla mare si in sezonu de concedii cand merg la vanatoare de familii care nu fixeaza ca la carte o valiza in porbagaj. Iti dai seama ce mecla fac cand vad motoreta in Focus. Stii ca nu-i nevoie de impact ci decat de o frana violenta si te-o facut acordeon Banditu. Nu stiu cat de buna e ideea, sincer. Galeriile le poti da jos fara emotii si dureaza cam 5 minute. Nu cred ca iti trebuie garnituri noi. Daca o sa l sprijini timp de 1000+ km in masina pe galerii o sa regreti crunt. Editat August 27, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 M-am gadit serios la ce ai spus tu de dinainte, insa capacitatea de incarcare a unei masini este de cateva sute de kg, greutate care nu va fi atinsa de moto (aprox 200kg). Oare sa o culc?? crezi ca ar fi mai indicat?? In acest caz va trebui sa scot uleiul din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 M-am gadit serios la ce ai spus tu de dinainte, insa capacitatea de incarcare a unei masini este de cateva sute de kg, greutate care nu va fi atinsa de moto (aprox 200kg). Oare sa o culc?? crezi ca ar fi mai indicat?? In acest caz va trebui sa scot uleiul din el. Nu-i vorba de masa maxima autorizata ci de simplul fapt ca-i SF sa cari un motor de 200 de kile intr-o masina combi de familie, e vb de incaracarea corecta si sigura. Chestia asta mi se pare imposibila intr-un combi. La noi se poate orice dar acolo... Mai bine te-ai interesa cu un mail in lb engleza politiei germane sa nu te trezesti cu o amenda cat Banditu. Eu zic ca o sa-ti raspunda. Asta cu culcatul nu rezolva multe. Pt in caz de naspa tot asa te striveste. Eu nu as culca-o ca risti si ii phooti o galma in rezervor, sa spargi codita, indoi ghidonu (daca nu l demontezi) + multe alte zgarieturi inevitabile. Orice ai face... grija sa fie USCAT rezervoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Va salut posesori de bandit.Am o intrebare la voi...a comandat cineva piese de la banditmania.uk? Am de facut o comanda la ei si nu stiu ce hram poarta baietii aia de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdyBnd Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) proaspat posesor de gsf400 `92 verde. am avut ceva probleme la inceput, dar acum s-a rezolvat si facem km impreuna. chit ca e putin cam mica pentru inaltimea mea, dar stiu ca e o motocicleta numai buna sa te inveti pe ea asfalt uscat si o poza Editat August 27, 2008 de AdyBnd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 nu te supara, dar astea sunt improvizatii prostesti si inutile.legat de transport in masina, poti linistit, nu este specificat nicunde in lege, ce ai voie sa cari in portbagaj si ce nu. din punctul acesta de vedere esti ok, adica amenda sigur nu vei lua. daca totusi vrei neaparat sa il transporti cu masina, si nu ai alta solutie, iti recomand sa ii dai jos numai ghidonul, sa pui cateva saltele pe jos carpe etc. si sa pui motorul culcat pe lateral. Trebuie sa scoti benzina si tot uleiul afara. De ancorat o sa il poti ancora super bine, iar daune nu o sa-i faci...asta daca-i pregatesti culcusu cum se cuvine. succes la transport iti doresc, si neaparat sa povestesti aici cum l-ai adus, ca asta-i subiect bun de discutie la un pahar... Iti dai seama ca daca aveam alte metoda, nu bagam motorul in masina...na..nu am de ales. cat priveste paharullll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Salut AdyBnd si bine ai venit , am si eu una identica as putea spune ... cum ti se pare , cum va intelegeti? PS . sa o stapanesti sanatos Editat August 28, 2008 de spn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Nu-i vorba de masa maxima autorizata ci de simplul fapt ca-i SF sa cari un motor de 200 de kile intr-o masina combi de familie, e vb de incaracarea corecta si sigura. Chestia asta mi se pare imposibila intr-un combi. La noi se poate orice dar acolo... Mai bine te-ai interesa cu un mail in lb engleza politiei germane sa nu te trezesti cu o amenda cat Banditu. Eu zic ca o sa-ti raspunda. Asta cu culcatul nu rezolva multe. Pt in caz de naspa tot asa te striveste. Eu nu as culca-o ca risti si ii phooti o galma in rezervor, sa spargi codita, indoi ghidonu (daca nu l demontezi) + multe alte zgarieturi inevitabile. Orice ai face... grija sa fie USCAT rezervoru. Mii de multumiri de observatie, am luat-o in considerare asa ca mi-am luat libertatea de a scrie Politiei Germane. Iata raspunsul lor: NOTA: traducerea este aproximativa, am adaptato usor ... cu topica englez-germana e mai greu ... Subj.: Motorcycle transport Dear Mr. XXXXX, thank you for your email to police headquarters Munich. In principle a motorcycle in a passenger car is not forbidden to be transported in Germany. They (You) must consider however some regulations: - The permissible total weight and the permissible axle load of the passenger car may not be exceeded. - In addition the motorcycle must be so fastened in the passenger car that with this no danger goes out. - The motorcycle may not impair also the view of the driver. - Important is also that no dangerous parts of the motorcycle beyond the outlines of the passenger vehicle. These would know heavy injuries in an accident Cause for pedestrians or cyclists. We hope to have helped you with the answer. Yours sincerely ON BEHALF. XXXXXXX First police main commissioner I hope this clears out any doubts you might have ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Wai banditilor, sper sa nu pornesc vreun flame war, da' de plictiseala ashea ma gindeam... care e al doilea naked pt. voi, dupa Bandit? Vorbesc 100% de de estetica. Eu votez pt. Speed Triple Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 B-King de departe, nu ma injurati, stiu, are plastice , dar imi place la maxim cat e de pervers. Cum se spune, e un motor love it or hate it. Kawasaki Z 1000, mai ales modelul cu 4 tobe. Naiba, toate is faine, mai ales cand sunt ale tale, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianfrentoni Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 salut banditi am fost plecat putin la mare in vacanta si nu am mai intrat ca nu am mai avut unde de distractie in primul rand vrreau sa zic ca am cumparat un motor de 600 din germania cu550 euro acuma candf am vaenit inapoi la-m montat sus i-am dat o chieie si super merge chiar ok am avut o problema mi-a patinat ambreajul la inceput dar cred ca era di cauza cablului la inceput am dat o tura prin tm cu el asa de inceput ati avut si voi probleme cu ambreajul? ziceti-mi si mie va rog sa nu fie vreo alta problema mersi si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Eu nu am avut nici o problema de cand l-am luat. Banuiesc ca anul si numarul de kilometrii isi spun cuvantul. Ar trebui sa ii faci o revizie sa vezi ce probleme ar putea fi, ca sa nu ai surprize dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ligiaarh Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Buna, banditilor, Probabil sunt cea mai batrana bandita dintre voi (tinand cont de faptul ca am Banditul GSF de 250, prima editie - si cea mai tanara, fiind incepatoare ). Am nevoie de un sfat: caut electromotor care sa se potriveasca Banditului meu; merge si unul de la GSF-ul de 400 sau 600, seria '90-'95. Unde pot gasi asa ceva second hand? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Buna, banditilor, Probabil sunt cea mai batrana bandita dintre voi (tinand cont de faptul ca am Banditul GSF de 250, prima editie - si cea mai tanara, fiind incepatoare ). Am nevoie de un sfat: caut electromotor care sa se potriveasca Banditului meu; merge si unul de la GSF-ul de 400 sau 600, seria '90-'95. Unde pot gasi asa ceva second hand? Mersi! /index.php?...t=0&start=0 incearca aici .. nu stiu daca il mai are (nu am citit tot) dar merita sa incerci Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djinn Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Salutare fratilor! Am intampinat si eu o problema si am mare nevoie de ajutorul vostru.. Am nevoie de cotele pentru bucsa de la roata spate, cea din partea dreapta dintre etrier si cadru moto. Am un Suzuki GSF 600s din 1996. Din pacate nu mai pot circula cu moto fara acea bucsa pentru ca discul de frana a inceput sa franeze pe etrier direct si nu pe placutele de frana... Sfatul meu cand mergeti la vulcanizare sa va schimbati cauciucurile mare atentie la aceste bucse.. Eu m-am ars.. Ca sa revin la subiect daca ma poate ajuta cineva cu acele cote, sau bucsa in sine, as fii foarte recunoscator.. Fara ea "cariera" mea de motociclist s-a incheiat.. Astept cu nerabdare un raspuns din partea voastra.. Pana atunci.. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lamiie Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 (editat) Sal,am eu electromotor pt Bandit si bucsa de la roata pt GSX-F(dezmembrez un GSX-F 600cc,an fab.95),daca nu se potriveste de GSX-F treci pe la mine ca eu la cel mult 2 zile schimb cauciucul de spate pe Bandit Rel.la tel.:0724391050 Editat Septembrie 2, 2008 de lamiie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Sal,am eu electromotor pt Bandit si bucsa de la roata pt GSX-F(dezmembrez un GSX-F 600cc,an fab.95),daca nu se potriveste de GSX-F treci pe la mine ca eu la cel mult 2 zile schimb cauciucul de spate pe BanditRel.la tel.:0724391050 Demarorul nu se potriveste. Vezi: http://www.cmsnl.com/suzuki-gsx600-1995-fs...ist/FIG-19.html (GSX) http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-1996-st...list/FIG21.html (Bandit) Se pare ca nici bucsa: http://www.cmsnl.com/suzuki-gsx600-1995-fs...ist/FIG-52.html (GSX) http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-1996-st...list/FIG55.html (Bandit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djinn Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Demarorul nu se potriveste. Vezi:http://www.cmsnl.com/suzuki-gsx600-1995-fs...ist/FIG-19.html (GSX) http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-1996-st...list/FIG21.html (Bandit) Se pare ca nici bucsa: http://www.cmsnl.com/suzuki-gsx600-1995-fs...ist/FIG-52.html (GSX) http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-1996-st...list/FIG55.html (Bandit) Salut! Intradevar se pare ca asa este.. Eu am nevoie de piesa numarul 5 de la adresa => http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-1996-st...list/FIG55.html Din pacate ei nu livreaza in RO.. Imi poate spune cineva macar cota pentru care se vede fara sa demontati roata, se vede distantierul intre etrier si discul de frana, pentru ca este singura cota care ma intereseaza, restul le pot masura dupa moto propriu.. Piesa am unde sa o fac insa am nevoie de acea cota ca sa nu fac alte prostii ulterior.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Salut! Intradevar se pare ca asa este.. Eu am nevoie de piesa numarul 5 de la adresa => http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf600-1996-st...list/FIG55.html Din pacate ei nu livreaza in RO.. Imi poate spune cineva macar cota pentru care se vede fara sa demontati roata, se vede distantierul intre etrier si discul de frana, pentru ca este singura cota care ma intereseaza, restul le pot masura dupa moto propriu.. Piesa am unde sa o fac insa am nevoie de acea cota ca sa nu fac alte prostii ulterior.. Cota pentru care se vede? Romanian, please? Poate ma uit eu daca am timp (am multa menta de frecat lately). Vezi ca daca nu faci la strung, gasesti la BS Motors (piesele ajung cam in 2 saptamini). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djinn Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Cota pentru care se vede? Romanian, please?Poate ma uit eu daca am timp (am multa menta de frecat lately). Vezi ca daca nu faci la strung, gasesti la BS Motors (piesele ajung cam in 2 saptamini). ) M-am cam grabit se pare.. La piesa numarul 5 ai vazut ca o parte este mai mica in diametru dupa care este partea cu diametrul mai mare, care stabileste practic distanta la care trebuie sa stea roata. Daca te vei uita din spate vei vedea intre etrier si roata, pe ax, ca un fel de saiba (piesa numarul 5, dar se vede doar partea cu diametrul mai gros, restul este in interior).. Ma intereseata dimensiunea care o are partea respectiva.. Cred ca ai nevoie de un subler.. Diametrele le pot lua de pe moto meu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) Mda... dupa peste 2 ani si multi km de blana nesimtita cu Banditu, acompaniat de ganduri de invincibilitate si talent fara margini am reusit performanta sa-i dau tranteala la motoreta. Motivul: prostie crasa! In mod idiot m-am obisnuit de la inceputul inceputurilor sa franez cu doar 2 degete (care stau intotdeauna pe pozitie). In ciuda faptului cu B6le are niste frane de tot gunoiul, al meu probabil si mai praf decat altfele, chiar si in situatii de naspa observ ca ma incapatanez din reflex sa franez tot numai cu 2 deshte de parca as avea R1 si nu cu toate 4. Mergand cu inca 2 pretini printr-o padure (drum pe care il stiu pe de rost si cu ochii inchisi) nu stiu ce caca.t am incercat sa fac/demonstrez ca am venit cu o viteze inimaginabila pe coborare! pe in ac de par de stanga. Frana fatza + spate (like always)... doar ca fata cu 2 deshte = insuficient, spate blocat pe la 100 cred... il duc ce il duc, incepe sa se gate drumul drept, vine curba, ma trezesc cu stopul ala frumos cu leduri langa mine care imi face cu mana si o ia in fata mea... Rezultat... Highside de best of la Moto Gp. Am cast pe spate am dat cu cashcheta (ceafa) nasol de tot de asfalt si cu alte parti ale corpului si am ajuns prin boscheti. Shoeiu integral m-a salvat ca de nu eram de sac de plastic sau leguma. Cu un braincap cantam acum la harpa sau invarteam in zmoala. Echipamentu era complet in afara de cizme si pantaloni (blugi). 2 f mici zgarieturil in genunchi in rest ok. Contuzie naspa rau cu dureri satanice in prima noapte la soldu stang. Aici m-a salvat mult si braul BUSE cu intarituri ca altfel poate rupeam bazinu. Si acum sa trecem la fier... motoreta estimez ca a cazut pe la 50 la ora violent de pe derapaj direct pe partea dreapta. A scapat la suuuper oferta, nu mi vine sa cred, avand in vedere tranta care a fost. Niste zgarieturi mici pe bugspoiler, maneta frana si capacul de motor. Toba cam lovita, scarita si pedala de frana rupte. In rest... totul intact, sa vad si sa nu cred ca rezervorul este ca nou, la fel bordu, faru, codita etc. "De vina" pt acest rezultat este faptul ca am cazut pe dreapta cu ghidonul virat maxim stanga iar acesta a functionat pe poste de crash pad. aveam si capat de ghidon f lung. De la forta impactului ghidonul s-a deplasat complet spre stanga in prinderea din jug insa NU s-a indoit. Nu mi vine sa cred cat de rezistente sunt aceste ghidoane superbike LSL din aluminiu. Ce am invatat din toata povestea asta? Pai cam nimic! Daca, cadeam pe viraj inclinat la maxim macar ramaneam cu ceva, stiam unde se gata aderenta dar asa... Si data viitoare cand va interveni o situatie asemanatoare ma voi imprastia exact la fel, un highside vine si cand vine esti spectator. Ce m-ar fi salvat ar fi fost poate un ABS care sa nu ma lase sa blochez spatele, cum o fac adesea, si m-ar fi obligat sa franez mai tare fatza. Va recomand cu caldura ghidoanele LSL care fac minuni in caz de tranta, toate celelalte avantaje ale lor fiind deja discutate si rasdiscutate. Acum o intrebare scurta si la obiect... daca stiti de unde as putea face rost de o pedala de frana dati un semn. Scarita am facut deja rost de la un pretin. Editat Septembrie 4, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.