gn77b Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Emppule, sorry de incident. Bine ca esti intreg si motoru nu e varza. Pedala de frina avea userul KMIHAI dar vroia un pret oleaca cam... hm pe ea (aproape cit noua la BS Motors). Vezi poate reusesti sa negociezi. Ma mir ca nu s-a spart capacul de la motor, banuiesc ca tot capetele de ghidon l-au salvat. Eu am spart capacul din stinga la cazatura mult mai usoara. Poate totusi n-ar strica niste crashpaduri, mai ales ca ai muncit atita la polishat capacele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) Emppule, sorry de incident. Bine ca esti intreg si motoru nu e varza.Pedala de frina avea userul KMIHAI dar vroia un pret oleaca cam... hm pe ea (aproape cit noua la BS Motors). Vezi poate reusesti sa negociezi. Ma mir ca nu s-a spart capacul de la motor, banuiesc ca tot capetele de ghidon l-au salvat. Eu am spart capacul din stinga la cazatura mult mai usoara. Poate totusi n-ar strica niste crashpaduri, mai ales ca ai muncit atita la polishat capacele. Mersi de pont... Apropos... cat e pedala noua? Doar asa pt cultura mea generala. Daca nu o sa gasesc la pret civilizat imi bag picioarele in ea ca oricum pe 16. sept plec pt 3 luni in Germania si mi iau de acolo. Capacul motor e zgarit dar mai scot ceva din el daca il polizhez. Probabil o sa i pun si eu crashpaduri insa doar daca gasesc unele prono ca nu vreau roll cage. Oricum, daca totul iese cum vreau io... o sa am capace negre din primavara, daca intelegi ce vreau sa spun. Editat Septembrie 4, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hende Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Naspa cazatura.Bine ca esti ok.Tre luat in seama ce ai scris...Deci trebuie sa ma grabesc sa imi starng bani sa imi iau echipament ca dc nu ....cine stie. Eu de frane sunt multumit la bandit,ma scos din multe cacaturi(scuzati expresia) si mai ales din multe situatii critice .Binenteles ,majoritatea din cauza posesorilor de masini Asfalt uscat PS.Scoateti si voi un album mai sau ceva pese sa ascultam si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Pedala de frina e vreo 50 de euro. Eu am crashpaduri LSL si abia se observa (vezi pozele astea /index.php?...t&id=367021 /index.php?...t&id=367022 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) domnilor... pe principiul (foarte sanatos de altfel): once a bandit always a bandit! va prezint noul si cel mai nou (la propriu) membru al familiei: acu' am doi (banditi) . sa vad cum o sa-i scot la plimbare!!! asfalt uscat! Editat Septembrie 4, 2008 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 sa-l stapanesti sanatos, tradatorule de racit aer-ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 ho hooo!!! Sa-i stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hende Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 domnilor... pe principiul (foarte sanatos de altfel): once a bandit always a bandit! va prezint noul si cel mai nou (la propriu) membru al familiei: acu' am doi (banditi) . sa vad cum o sa-i scot la plimbare!!! asfalt uscat! [/quot fain motor.Iesi mai mult cu cea noua ca sa o obisnuiesti pe sosea,da nu prea mult ca sa nu se supere sora-sa .Sa ai parte de ea si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Io conduc cu 2 cauciucuri diferite, din care unu e dimensiunea gresita si unu e din 2001. And I'm proud of that. Ar avea vreo legatura? :-" Deci sperietura a fost mai mare dar bine ca ai scapat cu bine si tu si motocicleta. Numai bine Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) Ar avea vreo legatura? :-" Deci sperietura a fost mai mare dar bine ca ai scapat cu bine si tu si motocicleta. Numai bine Emppu N-are legatura. Are legatura cu obisnunta mea tampita de am frana fata prea moale (doo deshte pe franele mele de cacao de 6 Kult) si spatele sanatos. Iute mi-ai gasit postu mah! Editat Septembrie 5, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Mie practica mi-a confirmat teoria: in situatii de urgenta frinarea cu spatele e cvasi-inutila, ca sa nu zic inutila de-a dreptul. Trebuie mult prea multa finete pt. a controla pedala astfel incit sa nu se piarda aderenta si oricum efectul nu cred sa fie semnificativ. Si din punctul meu de vedere (cel al incepatorului), frina slaba de pe fata mi se pare un avantaj: poti sa te infigi in ea mai sanatos fara sa risti atit de mult sa blochezi roata. Personal am blocat doar o singura data fata, la viteza mica, si a trebuit sa trag serios de maneta pentru a reusi performanta. B-King de departe, nu ma injurati, stiu, are plastice , dar imi place la maxim cat e de pervers. Cum se spune, e un motor love it or hate it.Kawasaki Z 1000, mai ales modelul cu 4 tobe. Naiba, toate is faine, mai ales cand sunt ale tale, nu? Intre B-King si V-Max ce-ai alege? Eu merg pe V-Max. ) M-am cam grabit se pare.. La piesa numarul 5 ai vazut ca o parte este mai mica in diametru dupa care este partea cu diametrul mai mare, care stabileste practic distanta la care trebuie sa stea roata. Daca te vei uita din spate vei vedea intre etrier si roata, pe ax, ca un fel de saiba (piesa numarul 5, dar se vede doar partea cu diametrul mai gros, restul este in interior).. Ma intereseata dimensiunea care o are partea respectiva.. Cred ca ai nevoie de un subler.. Diametrele le pot lua de pe moto meu.. Omule, promit ca incerc sa masor in seara asta, daca nu miine dimineata. Mi-am pus si reminder la telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Mie practica mi-a confirmat teoria: in situatii de urgenta frinarea cu spatele e cvasi-inutila, ca sa nu zic inutila de-a dreptul. Trebuie mult prea multa finete pt. a controla pedala astfel incit sa nu se piarda aderenta si oricum efectul nu cred sa fie semnificativ. cred ca nu ai dreptate. chiar si in graba dozarea cu atentie a franei spate scade dramatic distanta de franare si controleaza si directia motocicletei. din proprie experienta franez puternic fata si mereu doar cu 2 degete ("@emppu: Motivul: prostie crasa! In mod idiot m-am obisnuit de la inceputul inceputurilor sa franez cu doar 2 degete") si tatonez spatele pana la limita pierderii aderentei... cred ca empuu a avut doar ghinion: a franat tare fata, nu a insotit corespunzator cu spatele. ca factor agravant eu vad faptul ca era in coborare (asta ajutand la descarcarea greutatii de pe spate, pierzand astfel aderenta) "Ce am invatat din toata povestea asta?" Eu cred ca am invatat ceva: viteza neadaptata si o frana neinspirata, costa din pacate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Mda... dupa peste 2 ani si multi km de blana nesimtita cu Banditu, acompaniat de ganduri de invincibilitate si talent fara margini am reusit performanta sa-i dau tranteala la motoreta. Moa,ce m-am speriat,am crezut ca ti-a explodat motorul sau ceva in genul asta. Bine ca ai scapat ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) Sechiu de suport baieti! Vreau sa zic ca Banditu lives to fight another day. Am montat scarita cumparata, pedala de frana am bucatarit-o cu mioritica sarma asa ca e gata de noi aventuri. Si eu ma simt mai bine cu soldu si spatele, aproape nu mai am dureri. Am promis unei gagici ca zilele astea cate le mai am din sezon pana pe 16. cand plec in germanica o sa merg frumos si las reisingu deoparte. Maine merg la Toyrun ca pensionarii, sa vedem ce Banditi mai apar pe acolo. I guess medevac106 are dreptate... o sa am mai mult respect fata de curbele in coborare, asa e, spatele se descarca mult mai usor pe coborarea cand franezi fatza + ca, creste per total distanta de franare. Grija mare! Si daca nu as avea experienta in domeniu asta... merg pe Transfagarasan ca la mine pe strada. Editat Septembrie 5, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Sechiu de suport baieti! Vreau sa zic ca Banditu lives to fight another day. Am montat scarita cumparata, pedala de frana am bucatarit-o cu mioritica sarma asa ca e gata de noi aventuri. Si eu ma simt mai bine cu soldu si spatele, aproape nu mai am dureri. Am promis unei gagici ca zilele astea cate le mai am din sezon pana pe 16. cand plec in germanica o sa merg frumos si las reisingu deoparte. Maine merg la Toyrun ca pensionarii, sa vedem ce Banditi mai apar pe acolo. I guess medevac106 are dreptate... o sa am mai mult respect fata de curbele in coborare, asa e, spatele se descarca mult mai usor pe coborarea cand franezi fatza + ca, creste per total distanta de franare. Grija mare! Si daca nu as avea experienta in domeniu asta... merg pe Transfagarasan ca la mine pe strada. eu cochetasem la un moment dat cu niste scarite lucas-trw (le gasesti pe la 200euro) dar pana la urma am investit in protectia de rezervor si sha....care inca astept sa-mi vina din franta oricum bine ca nu ai patit nimic si motorul se repara mai ales ca nu are avarii mari.daca cauti crash pad-uri vezi ca sunt pe ebay cu vreo 50 euro din aluminiu ,conice, nici nu se vad mai ales ca sunt luciase ca si capacele tale polishate. sper sa iti repari cat mia repede motorul bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian86 Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) Salutare tuturor. Din cate am citit in acest topic, acest motocicleta an fabricatie pana in 2000 si dupa, "sufera" cand ploua. Avand ideea ca am inteles corect situatia ( daca nu e asa scuzati-ma), as dori sa va intreb daca nu ati gasit o rezolvare la aceasta situatie ? O improvizatie care sa nu fie vizibila si sa fie de efect pe timp de ploaie. Mentionez ca anul viitor as dori sa achizitionez un Bandit 600 S , an fabricatie undeva pe la 2001-2004. I'm in love with this one. Singura chestie care m-ar retine ar fi aceasta problema pe timp de ploaie. Am inteles ca ajunge mizerie si apa la bujii. Ceva de genul. Chestie care sincer, la o motocicleta respectabila ( cum este Banditul) si cu o istorie mare in spate, nu prea este acceptabila. In fine, asadar chiar nu se poate improviza ceva sa scape de "gripa" pe timp de ploaie? Toata stima si asfalt uscat tuturor ! Desi din pacate sezonul e pe duca. Editat Septembrie 5, 2008 de Lucian86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 @ Lucian86: Baga-te lejer si fara emotii. Intr-adevar aceasta problema mai apare si am intalnit-o si io de vreo 2-3 ori in peste 2 ani. Sa nu intelegi acum ca daca picura, gata tragi pe dreapta si te uiti la motoreta cum se ineaca. Se intampla foarte rar si fara a fii vreo regula. Mi s-a intamplat sa merg pe ploi torentiale kilometrii intregi fara nici cea mai mica problema, mi s-a intamplat cu (GS 500) sa iau o balta in oras si s-a oprit motorul pur si simplu. Solutie sau remediu nici nu am stat sa caut pt ca nu am simtit nevoia si pt ca oricum uitasem si doar acum mi-am amintit cand ai scris tu... deci iti dai seama ce "problema majora" este asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Intre B-King si V-Max ce-ai alege? Eu merg pe V-Max. man...nu sunt de aceeasi clasa...poti sa compari v-max-ul cu intruderul ...B-K e my lov Pacat Emppu-le...(dar tot raul spre bine...ai invatat ceva fara trasaturi si urmari prea grave...) ...si renunti tu la bling bling si la 6 trepte mah.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Din cate am citit in acest topic, acest motocicleta an fabricatie pana in 2000 si dupa, "sufera" cand ploua. din citite am auzit si eu din asa ceva. din proprie experienta pot sa va spun ca nu am patit niciodata asa ceva si am si ceva experienta cu banditul si ceva km in sa cu diverse motoare. O singura data dupa ce am spalat-o excesiv (si insistent) cu jetul de apa a avut cateva minute de mers in 2-3 cilindrii dar dupa ce s-a uscat apa din pipele bujiilor a mers ok. teoretic daca ploua (dar sa PLOUA) si daca viteza e neadaptata se poate ca un fir de apa sa ajunga pe la bujii, sa faca contact fisa cu masa si astfel scanteia sa nu fie chiar cum ar trebui. dar la mers, datorita carenei (la varianta S cel putin) apa nu ajunge pe motor, la buji. nici pe loc nu prea are cum sa ajunga... deci... dar cine are ghinion... si nu cred ca e o problema specifica banditului, orice motor cu apa pe la bujii nu prea merge bine... enjoy the ride! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 la mine s-a intamplat mai des sa meraga in 2-3 pistoane pe ploaie...dar ploaie...dar a mers(si am trecut si prin ape pana peste scarita cu ea)...si pt faptul ca nu m-a lasat niciodata(decat in cazurile"fericite" ca cele intamplate lui Emppu...si atunci f rar) deaia nici nu vreau sa o schimb,desi imi trebuie un uppgrade mai nesimtit... una peste alta eu zic ca-i un motor f reusit din multe puncte de vedere...exceptand ambreiajul(care este pt oameni normali...) si franele(la modelul meu)...in rest este un motor f f fiabil(avand in vedere ca minusurile de mai sus sunt consumabile...) inclusiv daca te porti nesimteste cu el...(desi nu este proiectat pt asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 (editat) Am mers de doua ori pe ploaie torentiala (in sensul ca dupa 3 minute eram ud pina la piele) cu Banditul (1996) si n-am avut probleme. @Djinn: Am masurat bucsa aia, diametrul partii mai late e de 39 mm. Atasez o poza in care e marcat ce-am masurat, sper c-am inteles ce trebuie. Editat Septembrie 6, 2008 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 (editat) Pacat Emppu-le...(dar tot raul spre bine...ai invatat ceva fara trasaturi si urmari prea grave...) ...si renunti tu la bling bling si la 6 trepte mah.... M-am saturat de mestecat in cutie man. Si ma foot turatiile astronomice la 600, mai ales al meu cu pinion de 14 aka 6500 rpm la 120 in treapata a 6 a. 12le are la 130 in a 5 a putin peste 4500. Editat Septembrie 6, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 M-am saturat de mestecat in cutie man. Si ma foot turatiile astronomice la 600, mai ales al meu cu pinion de 14 aka 6500 rpm la 120 in treapata a 6 a. 12le are la 130 in a 5 a putin peste 4500. Adevarul e ca de la motor ultraturat te ia si adrenalina si risti s-o dai in bara. Pe mine ma seaca cind in oras vreau sa demarez si eu oleaca mai tare de la stop sau sa fac o depasire si face motoru' ala ca aspiratoru' de se sparie tat moldovanu' de pe shusha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 din citite am auzit si eu din asa ceva. din proprie experienta pot sa va spun ca nu am patit niciodata asa ceva si am si ceva experienta cu banditul si ceva km in sa cu diverse motoare. O singura data dupa ce am spalat-o excesiv (si insistent) cu jetul de apa a avut cateva minute de mers in 2-3 cilindrii dar dupa ce s-a uscat apa din pipele bujiilor a mers ok. teoretic daca ploua (dar sa PLOUA) si daca viteza e neadaptata se poate ca un fir de apa sa ajunga pe la bujii, sa faca contact fisa cu masa si astfel scanteia sa nu fie chiar cum ar trebui. dar la mers, datorita carenei (la varianta S cel putin) apa nu ajunge pe motor, la buji. nici pe loc nu prea are cum sa ajunga... deci... dar cine are ghinion... si nu cred ca e o problema specifica banditului, orice motor cu apa pe la bujii nu prea merge bine... enjoy the ride! Eu cu banditul meu am mers prin ploaie torentiala de nu vedea i la 10m in fata si pe jos era balata de intra apa in cizme si a mers fara nici o problema fara sa se intrerupa deloc, la spalatorie baga jetul peste tot si porneste fara probleme, deci nu cred ca trebuie sa iti faci probleme cu apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian86 Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 Multumesc din suflet tuturor care s-au deranjat sa ma lamureasca. Sunt foarte fericit ca mi-ati dat vesti bune Asa e. E drept ca orice sau aproape orice motocicleta e mai vulnerabila la ploi decat o "conserva". Oricum ma bucur enorm ca nu e chestie grava la "talhar". Asfalt uscat tuturor si profitati cat mai puteti de vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.