gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) si intinzatorul e ieftin din cite stiu. lantul e sub 300 ron chiar pe siteul motomike (vezi mai sus). eu nu consider ca distributia intra la probleme majore. la o adica schimbi si segmentii daca nu ti-e sila sa te murdaresti pe miini si vrei sa pastrezi motorul. daca problema cere umblat sub chiulasa nu cred ca mai merita reparat decit un motor f nou/f scumo. Editat Iunie 23, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 pretul intinzatorului + cele 2 patine > pretul lantului de distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Apropo de curatatul lanturilor. Pe situl celor de la DID chains, la sectiunea "intretinerea lantului", tin sa mentioneze ca pana si o perie moale poate strica o-ringurile/x-ringurile! http://www.didchain.com/chainMaintenance.html Cautant un kit de lant, asa de curiozitate, am gasit pe motodiscount, un chit cu specificatiile 530VM cu 112. In manualul utilizatorului, lantul de Bandit 650 are alte specs: 525 cu 118 zale. Unde-i adevarul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 hmmm... ma bate un gand: B12 POP . Se gasesc la nemti, tzipla cu 3000-3500 ioroi la primi prorietari cu 15-35 mii pe ceas ~2003-2005 vedem la anu', sau peste 2. PS: nu uitai de alurack , se potriveste la toti banditii 'nafar de kulți Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 la 3500 ia-ti Z1000, zic si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 ia-ti Z1000 yuck! e prea urato-futuristo pt gustul meu. Gandeste-te ca mie imi plac cel mai mult nakedurile muschiuloase gen GSX1400. singura mobra nou-nouta cu aspect mai futurist ce-mi place la ora actuala e BMW F800R, dar e o caruta de bani Apropo de curatatul lanturilor. Pe situl celor de la DID chains, la sectiunea "intretinerea lantului", tin sa mentioneze ca pana si o perie moale poate strica Sincer, ma indoiesc ca o pensula de vopsit fwute garniturile, da-o dreacu' ca nu-i de sarma. Apropos de asta, ce mi-a zis mecanicul cand mi-a schimbat kitul: "Daca vrei sa cureti bine lantul si sa-ti stea spray-ul pe el, curata-l cu benzina! Da...cu benzina! nu patesc nimic oringurile, nu se strica ...... cu motorina nici nu dizolva bine jegul si nici nu-ti mai adera spray-ul pe el ca ramane unsuros oricat ai sterge dupa si-ti zboara de pe lant in primii km. Eu am spalat si cu si cu, ...cu benzina m-a tinut kitul cam cu 5 mii de km mai mult. Daca te iei dupa 'experti', se duce dracu kitul daca-l speli cu benzina, la mine nu se duc. Tu faci cum vrei, io zic doar ce si cum fac eu si pana acum a fost foarte bine" Interesant, zic io...s-ar putea sa exploatez treaba asta cand s-o duce vaselina originala din lant. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 hmmm... ma bate un gand: B12 POP . Se gasesc la nemti, tzipla cu 3000-3500 ioroi la primi prorietari cu 15-35 mii pe ceas ~2003-2005 Ar trebui sa aflii si mai ieftin putin. Eu am dat 2200 in 2008 inainte de criza, era mai tanar ca acum motorul (logic), tot de la unic proprietar, 28 000 km (reali), din 2002, atat doar ca l-am luat din Italia. Stiu ca in nemti este mai mare incredere, si eu am, insa cazul meu e unul fericit. V-am mai scris aici, dupa 3 luni de zile m-a sunat soferul care mi-a adus motorul din Italia ca mi-a trimis italianul cheia de rezerva. Ce vreau eu sa spun e ca poate merita sa risti pentru diferenta de bani. Sau de ce nu, mai nou gasesti si in tara mai ieftine, erau b12 pop si la 2000 de euroci in tara, dar probabil stii asta si vorbesc prostii. Bafta oricum si iti doresc sa reusesti sa faci upgrade-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) si mie mi-a zis un mecanic de moto ca el la moto lui isi curata lantul numai cu benzina... eu am trecut de la spray (care mi se parea cam scump - 40Ron pt. 2 folosiri) la motorina si rezultatul final este acelasi doar ca la motorina stropesc in jur mai mult... Editat Iunie 23, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Nu ma intelegeti gresit. Pana acum [si de-acum inainte] am curatat cu benzina lantul! Producatorul iti va spune intotdeauna sa folosesti produsele lor pentru curatare. E drept, cu recomandarile lor, va tine lantul 50000km, dar vei merge ca mamaie si te va costa intretinerea lui cat 3 kituri probabil. Alti mecanici spun ca nu-i buna benzina, ca strica o-ringurile. Si spun sa folosesti un amestec de benzina si motorina. Cate case atatea traditii. Eu unul, folosesc niscai benzina si-l curat la spalatorie cu vapul. Il sterg si-l ung. Il mai curat cu o pensula taiata scurt, odata pe luna in perioada de ploi si mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 ii, da' exista topic pt intretinerea lantului. sper ca poza asta e destul de explicita. PS: eu nu dau doua parale pe ce zic majoritatea mecanicilor, cei mai multi sint merita cel mult numele de schimbatori de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) adica era mai struna deci se transmitea mai bine cuplul la roata? da' btw, tu stii ca ai niste bucati de cauciuc intre suportul pinionului si janta, alea nu te deranjau? puteai sa le scoti si pe alea si deja mai cistigai vreo 50 CP in plus. sincer cu lant prea strins nu cred ca faci nici 10000. ma steptam sa intelegi ce vrei tu , nu am zis ca mergeam cu el prea strans(cum zici tu) , am zis ca mergeam cu el strans , adica cum trebuie sa fie. ~90% din motoare pe strada au burta la lant, sunt neunse si se aud urat ( am stat si m am uitat special la aspectul asta ) + de asta, am observat ca are un raspuns mult mai promt cand accelerezi Am mai spus cum curatam lantul si recomant . La spalatorie direct sub jetul ala puternic de apa intr-un minut e ca nou, fara sa te murdaresti pana la coate de benzina ,motorita etc Editat Iunie 23, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 calin, daca e sa o luam asa... una e sa speli lantu' cu benzina si alta e sa tii oringurile scufundate in benzina 2 luni. Nu vad controlu' in poza sa pot compara? Topicu' ala ma enerveaza la culme pentru ca numai experti sunt pe el, dar nu intelegi nimic d-acolo, pleci mai buimac decat ai venit. Tu ce folosesti la curatare/ungere? PS: am gasit un fel de spuma activa speciala pt mobre...sunt curios daca e vreo diferenta intre asta si aia auto...oi gasi vreundeva in buc de cumparat? daca e caciula de bani imi bag plua! MOTO CLEAN 900 The motorcycle cleaner with power! Quick, clean and completely biodegradable. Just spray onto the cold machine, let it work and rinse it off with water. Penetrates well and works against corrosion. Does not affect rubber, plastic or painted parts. Sizes: 1l, 5l, 25l, 200l http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&lang=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&kategorieId=20&eintragId=110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Apropo de curatatul lanturilor. Pe situl celor de la DID chains, la sectiunea "intretinerea lantului", tin sa mentioneze ca pana si o perie moale poate strica o-ringurile/x-ringurile! http://www.didchain.com/chainMaintenance.html Cautant un kit de lant, asa de curiozitate, am gasit pe motodiscount, un chit cu specificatiile 530VM cu 112. In manualul utilizatorului, lantul de Bandit 650 are alte specs: 525 cu 118 zale. Unde-i adevarul? http://www.louis.de/_3031da53d25054dbcdc0c134b8de650194/index.php?topic=search&searchterm=10041672&cmd.x=7&cmd.y=2 - vezi asta, am cautat si eu mai mult, am inteles doar ca difera intre ABS si Non ABS. Daca nu reusesti sa identifici poti sa intrebi si la Elf, eu de la ei am luat Afam si au montat ei, tot asa am avut o dilema cu numarul de zale, dar s-au descurcat. Pana acum lantul s-a comportat bine, n-am avut probleme. Eram curios, media de viata a unui lant/kid de lant, de cati km este ? Am inteles ca la DID este undeva la 20 000 - 30 000 km in functie de modul de intretinere. Eu le-am schimbat mereu la 10 000 - 15 000 km pentru ca sunt maniac @Macke: faza cu durata de livrare la piesele de pe Romimoto e pe testate sau pe auzite? ca asa am si eu o lista de furnizori care jura ca "la ei vin piesele intr-o saptamina, nu ca la altii", dar cind comanzi efectiv ceva... iar potrivitul de pe Kult pe Pop se poate verifica dupa codul Suzuki al piesei. Am comandat de la Romimoto de cateva ori, dar erau produse de pe Louis, nimic foarte "exotic". Au venit in timpul pe care l-a spus el, exact ce am comandat la pret bun, factura, livrare prin curier rapid. Editat Iunie 23, 2011 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) ca treaba aia nu afecteaza plasticul si vopseaua nu inseamna ca n-are treaba cu metalul. eu curat lantu' mult mai rar decit o faceam odata. prima data dau cu motorina pe care o las o vreme sa dizolve, dupa care sterg cu cirpa si apoi dau cu spray de curatat din Praktiker (15 lei, nu 40). ala degreseaza si elimina urmele de motorina. nu am obtinut vreodata lant luna decit prin metoda asta. in poza se observa clar ca oringul din benzina e mai mare decit cel din stinga. motorina are avantajul ca nu se evapora atit de repede si dizolva mai mult. Am comandat de la Romimoto de cateva ori, dar erau produse de pe Louis, nimic foarte "exotic". Au venit in timpul pe care l-a spus el, exact ce am comandat la pret bun, factura, livrare prin curier rapid. abia dupa aceea m-am prins ca nu sint piese originale Suzuki. daca sint originale ma indoiesc eu ca vin intr-o sapt. Editat Iunie 23, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) ca treaba aia nu afecteaza plasticul si vopseaua nu inseamna ca n-are treaba cu metalul. eu curat lantu' mult mai rar decit o faceam odata. prima data dau cu motorina pe care o las o vreme sa dizolve, dupa care sterg cu cirpa si apoi dau cu spray de curatat din Praktiker (15 lei, nu 40). ala degreseaza si elimina urmele de motorina. nu am obtinut vreodata lant luna decit prin metoda asta. Cam asa fac si eu. Dupa ce il spal cu motorina, o pornesc, o tin pe cricul central, ii dau treapta mare de viteza, stau apasat pe fata sa nu zboare de sub mine si ii dau un pic de gaz. In felul asta sare o mare parte din motorina. Dup-aia degresant. Apropo ca ziceai de Z1000 in loc de B12. Te-ai urcat pe el sa vezi ce urat vine la oo (ii simti cele 200 de kile fix acolo) si manevrabilitate? Sau asa mi se pare mie . Ca aspect si mie mi se pare peste bandit si probabil si la tehnologie dar la manevrabilitate/confort pop-ul il bate la zero Editat Iunie 23, 2011 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 cu Zetul ziceam si eu, nik altceva. mi se pare mult 3500 pe un B12 Pop. @gabi88, ceea ce zici tu e o simpla iluzie. zvicul ala initial la trasul de gaz n-are nici o legatura cu cuplul. "burta" lantului se simte in alte feluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 hmmm... ma bate un gand: B12 POP . Se gasesc la nemti, tzipla cu 3000-3500 ioroi la primi prorietari cu 15-35 mii pe ceas ~2003-2005 vedem la anu', sau peste 2. PS: nu uitai de alurack , se potriveste la toti banditii 'nafar de kulți Si pe mine ma duce gandul la un: KTM LC4(Cu roti de strada si de off-road).M-am lepadat de Monster Cat despre alurack, suntem prea kulti pt. asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) empuu, misto ghitara... visul meu e un Gibson SG Standard + amp Marshall de minim 40 lasa-ma sa ghicesc... si iti place AC DC. Trebe sa imi iau ghidon nou la Grasa pt ca cel vechi de fier dar superbike si cu forma placuta e stramb in urma trantei. As lua din nou un LSL din alu. Il are cineva fix pe asta ? Sunt curios cum i se pare. Editat Iunie 23, 2011 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 lasa-ma sa ghicesc... si iti place AC DC. m-ai prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 am citit acolo si am inteles ce zicea da speram sa nu fie adevarat,ca totusi sa dau 500 euro pe discuri e cam mult,mult prea mult,ca asa as lua din state si ies mai bine http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EBC-PRO-LITE-FRONT-BRAKE-ROTORS-SUZUKI-GSF600-BANDIT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2c5af771c8QQitemZ190504726984QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180683102159&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Ce parere aveti de asta ? http://www.accesorii-moto.ro/product_info.php?products_id=1095 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Ce parere aveti de asta ? http://www.accesorii-moto.ro/product_info.php?products_id=1095 Bunicel dar nu extraordinar. Pretul e f mare, se gaseste in jur de 30-35 de lei. Culoare alba ,sintetic. Incearca Caramba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Bunicel dar nu extraordinar. Pretul e f mare, se gaseste in jur de 30-35 de lei. Culoare alba ,sintetic. Incearca Caramba. Cred ca o sa aduc spre vanzare asa ceva, la un pret ceva mai bun decat pe piata.. Cred ca o sa aduc si uleiuri Repsol.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Am un rezervor de vanzare pentru bandit, l-am luat pentru a-l monta pe modelul de 650 (2005) dar am gresit, era pentru modelul anterior. Pret: 75 euro, foarte putin negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Salut! Cel mai bun solvent pentru spalarea lantului este petrolul, adica gazul lampant, cel care era recomandat sa te speli cu el pe par odinioara. Cel putin asa scrie in cartea tehnica a banditului meu. Presupun totusi ca si spray-urile dedicate fac acelasi lucru si poate chiar mai bine. Eu spray am folosit. Numai bine si fi-ti cumpatati!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.