Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Am o problema tehnica cu noul meu Bandit (nou in posesia mea ca e din 2002).

 

Primul simptom l-a avut chiar in ziua in care l-am adus acasa. L-am parcat si l-am lasat asa vreo 20 de minute. Apoi am vrut sa-l pornesc din nou si n-a mai luat-o. Dupa vreo zece minute de harjoneala (si emotii) si-a dat drumul. M-am mai invartit cu el vreo 5 Km., l-am mai oprit si l-am pornit imediat. L-am mai pornit si a doua zi fara sa merg cu el, doar sa verific, ca n-am avut timp de plimbare. Si a treia zi la fel. O lua la prima cheie la rece, totul pare in regula.

 

Astazi m-am urcat pe el sa-l duc sa schimb uleiul ca fiind second, asa mi se pare sanatos. Am mers incetisor ca totusi sunt incepator (fara sa depasesc 4000 rpm), iar in intersectia din fata serviceului unde vroiam sa ajung, asteptand la semafor, vad ca motorul s-a oprit din relanti. Dau la automat, nu porneste. Trag socul si o ia, dar sta la aproape 4000 rpm. Inchid socul si iar se opreste. Altfel spus nu sta la relanti fara soc. Reusesc sa ies din intersectie cu socul tras. Pun frana, se opreste si motorul. Incerc sa-l pornesc cu sau fara soc, se invarte o data dar se opreste imediat. Scot telefonul sa ma uit la GPS sa vad daca sunt pe strada care trebuie, sun la nenea de la service sa-mi zica unde trebuie sa ajung exact, in total vreo 10 minute. Incerc sa-l pornesc din nou, nimic. Incerc cu socul tras si porneste. Il las asa cu socul tras si merg vreo 50 de metri pana in service. Ajung acolo, inchid socul, relanti curat la 1500 rpm. Sa-ti vina sa mori. Vine nenea de la service, se uita si el, o porneste, o opreste, da o tura, totul pare minunat. El se uita la mine eu la el. Ma mai intreaba daca am subturat-o, daca am pornit cu zgaltaieli, daca am zguduit-o in vreo groapa. Nu nu si nu. Habar nu are ce sa zica. Poate e vreo mizerie prin carburatoare. I-am lasat jucaria spunandu-i sa schimbe uleiul si sa se uite la ce-i da prin cap dar s-o faca sa mearga. Si sa-mi si desfaca carburatoarele, eventual sa le sincronizeze. Cam scumpa toata afacerea dupa cati bani am dat pe motor. Dar nu stiu ce sa fac altceva.

 

Daca aveti vreun fir de care m-as putea agata, v-as fi recunoscator.

 

Merci,

Adi

 

Da, scuze, n-am fost clar in ce priveste modelul. E vorba de GSF600S cu 599 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sa zic nu prea am auzit Banditi sa aiba probleme serioase la motor deci cred ca e ceva foarte simplu. as miza f tare pe probleme la robinetul de benzina sau ceva de genul. ceva similar am avut si eu cind am luat motorul, mi s-a oprit de 2 sau 3 ori la semafor si n-a mai vrut sa porneasca imediat. problema s-a rezolvat de la sine si in 3 ani nu mi-a facut deloc. poate a stat motorul pe dreapta mult si a ruginit rezervorul iar acum a antrenat niste mizerie.

 

in alta ordine de idei, ieri am facut o comparatie la sunet intre Pop-ul lui Vishco si al si m-am speriat. al meu tacane in draci, probabil n-am constientizat pina acum neavind termen de comparatie, mai ales ca probabil s-a agravat lent si m-am obisnuit. trebuie sa-l rezolv cit mai rapid :(

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer sa zic nu prea am auzit Banditi sa aiba probleme serioase la motor deci cred ca e ceva foarte simplu. as miza f tare pe probleme la robinetul de benzina sau ceva de genul. ceva similar am avut si eu cind am luat motorul, mi s-a oprit de 2 sau 3 ori la semafor si n-a mai vrut sa porneasca imediat. problema s-a rezolvat de la sine si in 3 ani nu mi-a facut deloc. poate a stat motorul pe dreapta mult si a ruginit rezervorul iar acum a antrenat niste mizerie.

 

in alta ordine de idei, ieri am facut o comparatie la sunet intre Pop-ul lui Vishco si al si m-am speriat. al meu tacane in draci, probabil n-am constientizat pina acum neavind termen de comparatie, mai ales ca probabil s-a agravat lent si m-am obisnuit. trebuie sa-l rezolv cit mai rapid :(

 

Merci. Am sa-l rog pe nenea de la service sa verifice tot parcursul combustibilului.

 

Care este motivul pentru care tacane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, exact la asta ma gindeam si eu, adica sint 90% sigur ca e mai rau de cind l-am schimbat si nu cred ca problemele astea apar dintr-o data. mi-aduc aminte de o recomandare citita in Haynes parca, cum ca ar fi bine de pus ulei ceva mai gros la motoarele nu chiar noi (ca uzura). oricum, ceva de umblat la supape si/sau distributie e clar, mai ales ca ultima data cind le-am verificat erau la limita inferioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, la motoarele mai vechi, cu uzura mai pronuntata a suprafetelor este recomandat sa se foloseasca un ulei cu vascozitetile la rece si la cald, putin mai mari. La uleiuri , vascozitatea este data sub forma: XWY. X reprezinta vascozitatea la rece, W= winter(iarna), adica poate fi folosit si iarna, iar Y reprezinta vascozittatea la cald. La motoarele moderne si noi, unde prelucrarea suprafetelor este foarte fina, jocuri foarte mici, se folosesc uleiuri chiar si 0W30. cu cat vascozitatea la rece este mai mica cu atat mai repede ajunge uleiul sa unga imediat la pornire si cele mai indepartate zone...capul pistonului, chiuloasa, supape, culbutori , tacheti...

Cu cat vascozitatea la cald este mai mare, inseamna ca motorul are ceva uzura si pentru a se realiza ungerea corecta fara intreruperea filmului de ulei este nevoie de un ulei ceva mai vascos la cald, sau motorul functioneaza la un regim de solicitare la care temperatura este mare si uleiul trebuie sa aiba o vascozitate optima (curse,enduro).

Undeva scria ca pana in 100 000 Km, nu trebuie bagat in motor un ulei peste 10W40.

Am si eu o intrebare. Stie cineva cam cati Km rezista o toba stock (amortizor de zgomot), 18H0,e4, cea cu care vine echipat din fabrica Suzuki Bandit? Adica m-ar interesa sa stiu cam dupa cati Km se corodeaza cam tot ce este prin ea si nu-si mai face treaba, sau chiar ajunge sa se gaureasca mantaua exterioara.

Multumesc celor care au amabilitatea sa-mi raspunda!

Numai bine si fi-ti cumpatati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Stie cineva cam cati Km rezista o toba stock (amortizor de zgomot), 18H0,e4 ....

 

Nu stiu interiorul din ce e exact facut,dar exteriorul tobei finale si galeriile sunt din inox,deci o sa tina o vesnicie. In plus toba nu e asa de expusa ca la masini la tot ce inseamna apa si noroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu câți km are al tău dar al meu e din 2007 și are 39000 iar toba nu are absolut nimic.Cred că ține foarte mult dacă ai noroc și nu o julești pe undeva.post-60140-0-56560700-1309628280_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va spun de ce am intrebat. Al meu nu are decat 4200 Km si e tot din 2007, insa nu mai are toba originala ci un Leo Vince care trebuie sa recunosc, este cam zgomotoasa si la sfarsitul lunii iulie trebuie sa-i fac I.T.P.-ul. In caz ca voi avea probleme si nu voi gasi una de imprumut, m-am gandit si la varianta cumpararii uneia (18HO,E4), second hand desigur, si cum nu prea stiu ce poti intreba despre o toba, m-am gandit ca numarul de Km in care a fost folosita, pot sa-ti dea o oarecare informatie asupra starii ei.

Multumesc pentru raspunsuri si nu uitati: atentie si cumpatare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e, ca si cum ala care ti-o vinde e obligat cumva sa-ti zica adevarul :)

 

oricum cu un 1250 nu cred ca au apucat multi sa faca atitia km incit sa f.ute toba. e N sau S motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit.

 

1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat?

2.La cati km. se intinde lantul?

3.La cati km se schimba uleiul?

4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal?

 

Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele.

Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare).

 

Merci,

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit.

 

1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat?

2.La cati km. se intinde lantul?

3.La cati km se schimba uleiul?

4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal?

 

Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele.

Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare).

 

Merci,

Adi

 

 

Salutare:

 

1. Daca e de 600 parerea mea ca se perge pe la 4000-4500; 3500 mi se pare un pic cam subturat.

2. Depinde de cat de bine este intretinut, de cum este exploatat, nu e o regula generala.

3. Eu folosesc motul 5100 15w50 si il schimb cam la 5000-6000 km.

4. Presiunea o verifici cam odata pe luna la vulcanizare: 2.2 fata , 2.5 spate.

 

Cablu de ambreiaj, sa nu ti se scurga excesiv ulei pe undeva din motor. Mai roaga pe cineva cu urechea mai fina (cum e Calin :peace: ) sa-ti asculte motorul si sa vada daca iti sunt reglati tachetii. Da jos bujiile ca poate trebuie reglat si amestecul (bujiile trebuie sa aibe culoarea caramizie). In mare e o motoreta foarte solida, nu prea ii cedeaza chestii asa usor si m-am convins de asta in 4 ani de folosire si vreo 35000 de kilometri.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vreo doua intrebari pentru unul care are doar doua zile de stat calare pe bandit.

 

1.Care ar fi o turatie buna de croaziera? Eu am mers undeva intre 3500-4000 si mi se parea ok. E subturat?

2.La cati km. se intinde lantul?

3.La cati km se schimba uleiul?

4.Am inteles ca e periculos sa nu ai presiunea cuvenita in anvelope. Voi cum verificati? Am inteles ca sunt niste dispozitive speciale (sa nu te duci toata ziua la vulcanizare). Cat ar trebui sa fie in mod normal?

 

Vreau sa-i schimb placutele de frana si gumele.

Altceva la care sa fiu atent sezonul asta la o motoreta second? (la motor i-am facut deja o revizie, schimb ulei, filtru aer, curatat carburatoare).

 

Merci,

Adi

1. 1200rpm - 8000rpm poti sa mergi constant fara nici o problema. Eu merg 120-130 si am cam 5500-6000rpm.

2. Atunci cand nu mai are largimea necesara.

3. In biblie scrie ca la 6000, eu il schimb putin dupa 4000 fiindca il fac marmelada la cat merg pe plaiurile mioritice ale capitalei.

4. Instrumentul se numeste manometru. Se gaseste peste tot, sub toate formele. Presiunea recomandata e in biblie. (Capitolul Moise si reviziile tehnice)

Manual de reparatie etc poti sa ti-l iei de aici: http://www.manualedereparatie.info/

Altceva la care sa fii atent sezonul asta la o motoreta secănd: Iti vei da seama singur.

Completeaza-ti profilul sa te cunoastem.

Sănătate Âşi plimbari frumoase.

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de presiunea in anvelope, f important sa nu uiti la prima iesire dupa iarna, ca se poate intimpla sa se dezumfle in timp. in plus, daca iesi in primavara la 10 grade si ultima data ai facut presiunea la 30 in vara... e alta problema.

 

 

ce auz fin am eu? daca era asa fin nu era nevoie de mecanic sa-mi zica ca-s mult prea zgomotosi. in principiu de la un motor de Bandit nu prea trebuie sa se auda mare lucru decit daca stai f aproape de el. oricum nu-s asa silentioase ca alea racite pe apa dar nici nu scot zgomote ciudate de la mama lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult. Am notat tot.

 

Altceva la care sa fii atent sezonul asta la o motoreta secănd: Iti vei da seama singur.

Cam greu ca nu stiu cum trebuie sa se comporte o mobra in stare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie la zgomote, schimbare comportament rutier...

atentie la lant, daca nu stii sa-l verifici, mergi la un coleg sa te ajute si sa iti arate, se poate lua teapa usor si strica lantul cat ai spune peste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie la zgomote, schimbare comportament rutier...

Asta voi face pe viitor, dar acum ca abia a intrat in posesia mea nu prea am cu ce face comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi la un mecanic si zi-i sa arunce o privire la ea. o sa inveti repede dar e important sa stii la inceput daca are vreo problema vizibila, gen lant f uzat sau f larg cum a zis Macke. sint multe alte chestii, poti sa ai o placuta de frina mai uzata decit altele si sa ajunga sa se roada tablita de avertizare pe disc si sa-l f.uta (sau sa fie deja f) frina neaerisita sau lichid f vechi sau sub nivel etc. putin probabil sa ai probleme de genul dar tre' vazut. oricum, inainte de toate schimba uleiul si filtrul si dupa aia mai vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e, ca si cum ala care ti-o vinde e obligat cumva sa-ti zica adevarul :)

 

oricum cu un 1250 nu cred ca au apucat multi sa faca atitia km incit sa f.ute toba. e N sau S motorul?

Salut!

Asta este "fiara" mea...

post-64686-0-64614400-1309902100_thumb.jpg

post-64686-0-59741100-1309902111_thumb.jpg

post-64686-0-92979300-1309902122_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca iar o ziceti ca s-a mai vb de uleiuri de enspe mii de ori,dar tb sa schimb uleiu si ma uitam pe lois.de si am vazut ulei procycle 10w40 la 25 euro bidonu de 4 l.A mai folosit cineva procycle si cum este?pana acum am bagat castrol,Nu stiu pe unde am citit ca cica la motoare mai vechi e bn sa bagi un ulei cu vascozitate diferita adica 15w50. Ma poate lamuri si pe mine cineva? Dar asa scurt sa nu ne intindem pe cateva pagini.Ms

Editat de paul90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o chestie pe care am auzit-o de mai multe ori (folclor transmis prin viu grai) dar am citit-o si prin Haynes. motor mai vechi in sensul de mai uzat. la cit se dau kilometrajele inapoi e posibil sa nu existe pe aici Kult sub 60000 :) cica in Germania vor sa faca infractiune umblatul la km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...