arw357 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Nu stiu daca are kit de inaltare.. inca nu l-am verificat . si mie mi se pare ca e putin cam sus. Toba .. fara db-killer porneste toate alarmele.. dar dupa 200 de km de oras fara db-killer mi s-a facut rusine si l-am pus la loc. cod3c ... iti sunt complet indatorat si promisiunea facuta e litera de lege. Mai cauta pe topic pentr uca mai sunt informatii despre placute. Sinterizate - tari si mai mananca din disc restul nu asa de tari . Ai grija la sinterizate .. cum le incepi pentru ca asta conteaza foarte mult la cum se tocesc ele dealungul timpului. Fara frane agresive cativa km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) Daca m-ar putea lamuri cineva in legatura cu placutele de frana ii raman dator cu o bere cu prima ocazie cand ne intalnim.Cum sta treaba cu placutele organice si sinterizate?cele organice se duc mai repede dar se incalzesc mai repede si prind mai bine?Sinterizatele tin mai mult, dar se incalzesc mai greu?Va rog lamuriti-ma de care sa pun. Am o bere ? Editat Iulie 14, 2011 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 sa-l calaresti sanatos si cu placere! si la mine urmatoarea o sa fie tot B12, dar POP Caline, ajuta-ma si pe mine c-o chestie: In topcase-ul ala de-l vinzi tu incap urmatoarele: - 2 cilndrii de 50 cm lungime x 15 cm diametru (saltelele) - 1 cilindru de 30 cm lungime X 15 cm diametru (cortul) - 2 cilindruu de 20 cm lungime x 10 diametru (sacii de dormit) - 1 spray de lant ????? si inca o chestie, pe situ' givi cica incap 2 casti, dar nu prea pare, ce zici? nu stiu daca sa-l iau pe asta? GIVI E 42 52 x 30 x 42 cm max 3 kg (cica) care-i exact ca al tau... 360 RON sau asta MOTO DETAIL 42 (facut de SHAD) 55 x 27 x 39 cm 270 RON max 7 kg (cica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 in 42 litri nu incap 2 casti decat "una in alta" adica cupola unei casti in "gaura" celei de-a doua! In loc de spray de lant mare, cauta spray mic, de 100 ml sau poate chiar mai putin. Recomandarea e a unui mecanic din Bacau pentru drum. Insa depinde mult si cat de lunga e "tura". PS: max 3 kg cred ca e greutatea case-ului, nu cat incape in el. Al meu e Hepco&Becker si spune maxim 5 kg, dar are doar 32 litri! Eu Givi ti-as recomanda. Daca nu, H&B sau Krauser. In Shad nu am incredere ... Despre ce incape efectiv in el..las microfonul lui Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 pai mai mult decit dimensiunile pe care le dau ei nu prea am ce sa masor. daca vrei o sa-l scot si o sa-mi pun in el izoprenul, cortul si-i fac o poza sa-ti faci o idee. doua casti e f putin posibil sa incapa, poate doar daca-s f mici. pe linga Airohul meu nu mai are cum sa incapa una (vezi poze la topciul din semnatura). eu am mers cu 10 kg in topcase (adevarat, alt model) si am coborit asa Transfagarasanul inspre Curtea de Arges. daca a rezistat pe drumul ala inseamna ca nu-s probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 depinde mult si cat de lunga e "tura". 4.300 km daca vrei o sa-l scot si o sa-mi pun in el izoprenul, cortul si-i fac o poza sa-ti faci o idee. merci, da' nu mai e nevoie ca am ajuns acasa si-am mai masurat odata chestiile, eu 54 cm saltele alea si tot "ansamblul" (care are 6.5 kg) face un paraleliped de 54x30X30, deci pica E42-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Nu stiu daca are kit de inaltare.. inca nu l-am verificat . si mie mi se pare ca e putin cam sus. Toba .. fara db-killer porneste toate alarmele.. dar dupa 200 de km de oras fara db-killer mi s-a facut rusine si l-am pus la loc. cod3c ... iti sunt complet indatorat si promisiunea facuta e litera de lege. Mai cauta pe topic pentr uca mai sunt informatii despre placute. Sinterizate - tari si mai mananca din disc restul nu asa de tari . Ai grija la sinterizate .. cum le incepi pentru ca asta conteaza foarte mult la cum se tocesc ele dealungul timpului. Fara frane agresive cativa km. Salut! Nu au. . Asa sunt ele : Zvelte, pline de personalitate, elegante si...puternice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 mianmar23 - felicitari, arata foarte bine! MotoRocker - in topcase-ul meu Givi era un manual care spunea sa nu il incarc cu mai mult de 5-6 kg si sa nu merg peste 130 km/h. Nu as putea spune ca am respectat aceste instructiuni, insa nu au fost probleme. In general, daca pui haine in topcase nu greutatea va fi problema, ci impachetarea astfel incat sa intre. Recomand Givi pentru ca a trecut prin multe si nu s-a stricat nimic la mecanismul de inchidere. Nu as lasa castile in topcase in nicio tara pe care as vizita-o, n-am incredere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 A se curata din cand in cand capacul de la pinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 tipic, asa arata si la mine cind l-am desfacut prima data. arw-ule, ai aprins imi mine asa o dorinta de B12, chiar de Evo S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 caut o scarita stanga ,pasager pt un 1250 originala si o oglinda stanga tot originala daca stie cineva ...pm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 arw, n-ai povestit inca de unde si cit. si bineinteles de unde ai avut banii. joking dar m-ar interesa cit a costat, daca e din ro etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Calin - partea tare e ca un evo e destul de ieftin pe langa un neo + conform mai multor oameni -"there's nothing up there for the b12.5" cu referire la puterea mai mare a b12-ului in turatii mai mari decat b12.5. Pana si in teste b12 e mai rapid cu putin decat b12.5. Eu ma gandesc ca daca il vinzi pe al tau acum , mai pui 1000 si iti iei un evo 2002. Acum m-a costat 4800 , plusurile fiind urmatoare- k8, toba costa vro 400 , undertray-u vro 100 , si racku vro 100, alarma, si neste furtunase de frana metalizate care nu stiu cat costa + 20000 km pe bord. Minusuri - discuri de frana cu buza mica- cumva normal pentru ca vezi cateva virgule mai incolo si placute sinterizate din fabrica, lant foarte intins, cauciuc fata dus. Conform uzurii cauciucului, discurilor si lantului- gagiĂź s-a plimbat extrem de mult pe curbe .. numai pe curbe si a si schimbat uleiu putin mai rar - are fereastra de verificare a uleiului putin inchisa la culoare, dar o rezolv cu o schimbare la 2500 de km a uleiului. Pana acum mecanicii la care am fost au zis ca e ok, numai ca ar trebui sa verific si supapele .. asta ca final check. Italia. Si cu injectie si cu carburatie , amandoua au +urile si -urile lor, io l-am luat pe asta pentru ABS si pentru a 6-a viteza desi exista si ABS pentru varianta ailalta dar nu am gasit. Si am zis .. what the hell. Se gasesc si la 3500 in italia dar se vand ca painea calda... ca de fapt io il vroiam pe unu de 3500 pe care il vazusem dar era dus pana la momentul in care eu am putut sa il cumpar. O sa pun in curand un filmulet cu toba sa vedeti cum se aude. Toate bune baieti. Ahh .,. si cand curatati capacul ala , verificati si starea clemei in care se prinde cablul de ambreiaj pentru ca dupa patiti ca mine si ramaneti pe undeva d-a-n pulea. Am schimbat si cablul de ambreiaj la b6, si avea cablul original pe el ....Nu sunt sigur de ce .. dar mi s-a parut foarte interesant ca era mai gros decat cablurile de schimb pe care le luam noi. 53000 de km are banditul ala si inca merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 si pentru a 6-a viteza desi exista kult si pop nu au cate 6 viteze ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 kult si pop nu au cate 6 viteze ?? Nu. . Eu ma gandesc ca daca il vinzi pe al tau acum , mai pui 1000 si iti iei un evo 2002. Din 2002 e POP nu evo. Daca motorul tau ( minunat de altfel) are km reali ( si la pretul lui sper ca e asa), eu unu nu cred ca tre sa umbli la supape. Nici daca l-a condus cel mai antitalent posesor de permis. Sa te bucuri de el fara evenimente naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Domnilor...a venit vremea. /index.php?/topic/665417-suzuki-gsf-600-bandit/ Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 (editat) Daca as mai vrea b6 , in momentul asta ti l-as lua. Sa te vedem in curand din nou fericit. Scuze .. forgot about pop deci pop iti iei nu evo... totusi b12. Si pop-ul ala arata mult mai bine alive decat in poze... muuuult mai bine. M-o prins furtunica asta de Bucuresti. Am facut cateva perdele/uri de apa si am trecut prin ele.. ca sa nu mai spun ca aveam viziera ridicata (can't see shit with it pe apa) si am facut o spalatura pe obrajori de toata frumusetea .Partea cea mai naspa este ca camera s-a oprit din filmat ca nu mai avea baterie exact la intrare in bucuresti cand a inceput distractia. ... God damn it. got nothing to show. Editat Iulie 17, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Macke, ce-ti iei, Avensis sau B12? din nou, nu m-am putut abtine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Raman fidel marcii, atat la masina cat si la motor, deci..Ford&Suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Macke> imi pace cum gandesti... Ford@Suzuki Si eu am facut aceleasi alegeri... si sunt foarte multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 deci? B12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Vedem...greu de spus acum. Nici la un B6,5 nu spun BA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 e, hai ca nu-l vinzi tu fara sa stii ce vrei sa iei. si nici nu cred ca dai 600 pe 650 te-am prins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 kult si pop nu au cate 6 viteze ?? Kult 12 ai POP 12 au doar 5 viteze. ca la cioapere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 si B6 Kult/Pop au 6, ca sa fie clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.