Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

problema e ca atunci cand faci rebuild, trebuie sa masori cotele si sa vezi ce trebuie sa iei. De multe ori rectificarea arborelui intra in calcul, intrucat uzurile nu sunt uniforme. S'apoi, la banii pe care ii bagi...iei alt motor de pe ebay. Am vazut motoare de pana in 15 mii de km cu 4-500 euro, adica putin peste costurile de rebuild. Si iei un motor cat mai nou si termini povestea :D

 

Sau cel putin asa vasd eu lucrurile..Alex ma poate contrazice :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

corect, asa e. doar ca nu e musai ca motorul ala sa fie mai bun. SH e SH. pe forumul englezesc am citit cum unul povestea ca a luat 2 motoare SH cu probleme. unul avea camele varza, celalalt nu mai stiu ce dar oricum era nereparabil. trebuie sa-ti pui si intrebarea: "de ce dezmembreaza omu' motorul?" mai ales ca "nu a fost accidentat". pt. ca a fost in service cu el si i-au zis "nu merita sa-l repari". uite, de ce tu acum vinzi motorul si nu-l dezmembrezi? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...eu de exemplu il dezmembrez ca am 2,si pe termen lung scoti mai bine banul...si ai din ce sa il 'tunezi' pe cel nou? Hmm? :)

ma intreb citi sint ca tine. da un search pe ebay UK si Germania sa vezi cite motoare sint de vinzare, sentimentul meu e ca foarte putin sint intr-o situatie asemanatoare cu a ta, cred ca multe au facut parte din motoare imposibil de vindut. cum iti dai seama daca un motor scos de pe motocicleta e praf sau nu? :)

 

mie mi-ar conveni sa stiu ca gasesc fara efort un motor de GSXR 750 in stare perfecta sa-l pun pe Banditul meu, dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum as putea sa vopsesc blocu motor negru la B6-le din 1995 ,in asa fel incat sa nu sara vopseaua cand se incinge?

Cu vopsea termorezistenta. Este speciala pentru galeriile de evacuare, rezista la vreo cateva sute de grade. Ar trebui sa gasesti la magazine de piese auto, sau ma rog, daca sunt varainte mai profi, intreaba vopsitorii.

 

Da......iar am facut pana, astazi la Matiz.

Zeii cauciucurilor au ceva cu mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat pe cmsnl.com la preturi.

 

1 bucata cuzinet de biela - 10 ioro

1 bucata cuzinet palier - 5 ioro

set de segmenti pt. 1 piston - 40 ioro

garnitura de chiulasa - 40 ioro

garnitura de cilindri - 10 ioro

lant de distributie (aftermarket) - 250 RON

 

daca ar fi sa mai punem jicloare - 20 ioro bucata

 

deci un rebuild din asta ar ajunge la 15 meleoane.

 

un rebuild ar costa putin cam mult dar ai sti ca ai sub tine ceva ce ai putea garanta un drum pana pe luna..glumesc ca oricand se poate strica ceva...dar eu nu am de gand sa schimb tot..uleiul de la schimb la schimb(5000km)e acolo tot si culoarea nu se schimba prea mult...nici la distributie nu vreau sa umblu ca e ok..daca desfac vreau sa desfac doar parte de jos sa schimb cuzinetii de pe biele vibrochenul ramanand la locul lui fiind tinut de lantul de distributie si sincroanele din cutie pt ca am inteles ca si alea se duc..deci eu cu 80de eur am schimbat ce ma doare..nush cat sunt sincroanele..e puitn cam mult..la ala de 400 erau undeva la 60 de lei perechea de cuzineti aici in romania la un magazin de piese moto..acum problema e ce cuzineti iei dupa codul la culoare(ma gandeam la cei galbeni cei mai grosi)dar asta doar dupa ce vad codul de pe vibrochen.

 

un rebuild ar costa putin cam mult dar ai sti ca ai sub tine ceva ce ai putea garanta un drum pana pe luna..glumesc ca oricand se poate strica ceva...dar eu nu am de gand sa schimb tot..uleiul de la schimb la schimb(5000km)e acolo tot si culoarea nu se schimba prea mult...nici la distributie nu vreau sa umblu ca e ok..daca desfac vreau sa desfac doar parte de jos sa schimb cuzinetii de pe biele vibrochenul ramanand la locul lui fiind tinut de lantul de distributie si sincroanele din cutie pt ca am inteles ca si alea se duc..deci eu cu 80de eur am schimbat ce ma doare..nush cat sunt sincroanele..e puitn cam mult..la ala de 400 erau undeva la 60 de lei perechea de cuzineti aici in romania la un magazin de piese moto..acum problema e ce cuzineti iei dupa codul la culoare(ma gandeam la cei galbeni cei mai grosi)dar asta doar dupa ce vad codul de pe vibrochen.

acum m-am uitat si eu...la preturi...da sincroane nu gasesti ++++toate garniturile..

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoarele nu au sincroane, ma gindesc ca te referi la pinioane.

iarasi ai zis ceva asa numa sa te scapi fara sa te interesezi...pinioanele sunt pinioane..

furcile ale ce schimba pinioanele intre ele ce sunt..se pot vedea si in poza pusa de alex...ele au rolul de o opri pinioanele din turatia lor si imediat le aseaza unul in celalalt fara ca sa caraie..daca o sa desfaci ai sa vezi cat de mare e frecarea acolo ele tre sa aiba o anumita grosime.

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iarasi ai zis ceva asa numa sa te scapi fara sa te interesezi...pinioanele sunt pinioane..

furcile ale ce schimba pinioanele intre ele ce sunt..se pot vedea si in poza pusa de alex...ele au rolul de o opri pinioanele din turatia lor si imediat le aseaza unul in celalalt fara ca sa caraie..daca o sa desfaci ai sa vezi cat de mare e frecarea acolo ele tre sa aiba o anumita grosime.

motivul pentru care face "tranc" cind intri in viteza la cam orice motor e ca nu ai sincroane ci craboti.

 

n-am gasit o explicatie in romana: http://fr.wikipedia.org/wiki/Boîte_de_vitesses#Bo.C3.AEte_.C3.A0_crabots_et_bo.C3.AEte_.C3.A0_baladeurs

 

ar trebui sa fie destul de usor de inteles.

En effet, une boîte à crabots ne possède pas de synchroniseurs mais des dents destinĂŠes au crabotage de forme particulière : ce sont des pavĂŠs en « toit » avec beaucoup de jeu pour faciliter l’engagement.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motivul pentru care face "tranc" cind intri in viteza la cam orice motor e ca nu ai sincroane ci craboti.

 

n-am gasit o explicatie in romana: http://fr.wikipedia.org/wiki/Boîte_de_vitesses#Bo.C3.AEte_.C3.A0_crabots_et_bo.C3.AEte_.C3.A0_baladeurs

 

ar trebui sa fie destul de usor de inteles.

En effet, une boîte à crabots ne possède pas de synchroniseurs mais des dents destinĂŠes au crabotage de forme particulière : ce sont des pavĂŠs en « toit » avec beaucoup de jeu pour faciliter l’engagement.

no bun..daca nu le zice sincroane..cum le va zice..astia in manual le spun furcile de schimbare..in fine..le-am gasit si pe alea...sunt 45 de eur bucata..trebuie 3...stiu astia de la suzuki la ce sa puna pretul mare...ce cad mai repede.

eu m-am gandit sa o iau pe aia de trepta 1...ca la aia face crak...la celalte merge perfect..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. sincronul e sincron

2. pinionul e pinion

3. crabotul e crabot

4. furca e furca

 

daca face crac nu inseamna ca are vreo problema, eu cred ca face pt. ca e demultiplicarea cea mai mare in treapta I.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

ma gandeam sa plec maine in traseul atasat, aveti experienta in acest sens? Ma intereseaza in mod special drumurile varza, nu-mi place sa fac enduro neplanificat. Orice alt sfat este binevenit. Multumesc.

Am "rezolvat" traseul. Singurul eveniment notabil - a intrat pentru prima data puternic ABS-ul pe fata. Pot confirma exact teoria - nu reduce distanta de franare, nu se blocheaza roata, maneta de frana vibreaza foarte puternic. Ma bucur sa stiu ca exista si functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. sincronul e sincron

2. pinionul e pinion

3. crabotul e crabot

4. furca e furca

 

daca face crac nu inseamna ca are vreo problema, eu cred ca face pt. ca e demultiplicarea cea mai mare in treapta I.

eu nush ce ai vazut tu..dar eu la suzuki in manual nu am vazut sa scrie de asa ceva(CRABOT)..daca ai vazut tu sa imi zici unde..

plus de aia eu nu inteleg ce vrei tu sa zici cu demultiplicarea mare in treapta 1..

daca ai mers cu un motor care are pana in 10 mi de km n-ai sa auzi dealea la el.intra in prima treapta de zici ca nu ai bagat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La unele poate nu se aud, insa eu am auzit la Hayabusa noua, la BMW S1000 R, la cam toate chopper-ele...sigur, e subiectiv, la unele se aude mai tare, la altele mai incet. Dar sa fiti siguri ca nu va fi ca la masina :D Si treapta 1 la masina, nu e sincronizata. (adica nu are sincroane)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nush ce ai vazut tu..dar eu la suzuki in manual nu am vazut sa scrie de asa ceva(CRABOT)..daca ai vazut tu sa imi zici unde..

plus de aia eu nu inteleg ce vrei tu sa zici cu demultiplicarea mare in treapta 1..

daca ai mers cu un motor care are pana in 10 mi de km n-ai sa auzi dealea la el.intra in prima treapta de zici ca nu ai bagat.

si acolo unde ai citit tu pe wikipedia nu se refera la cutiile de viteze de motocicleta..scrie mai in jos de cutiile secventiale si acolo spune despre furcile de schimbare a vitezei..

oricum eu sunt sigur ca rolul acelor furci este acela de a opri turatia pinionului si al introduce pe celalalt pinion fara a face cranc..

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un termen de sorginte franceza ca majoritatea celor tehnici din limba romana (vilbrochen e tot din franceza, balador tot etc). nu numai ca sint denumiri diferite dar denota componete de constructie si functie diferita.

 

si acolo unde ai citit tu pe wikipedia nu se refera la cutiile de viteze de motocicleta..scrie mai in jos de cutiile secventiale si acolo spune despre furcile de schimbare a vitezei..

oricum eu sunt sigur ca rolul acelor furci este acela de a opri turatia pinionului si al introduce pe celalalt pinion fara a face cranc..

ok, eu am cam zis tot pe subiectul craboti si necraboti. o sa vina niste zei nervosi ai forumului sa ne lamureasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gabi88: am montat motocicleta cu totul in mijlocul sufrageriei, pe un covor alb. am pus si uleiu in ea, dar prima cheie i-am dat-o in fata usii, nu chiar in casa :)

 

 

ai mai facut ceva la moto ? intr-un timp ai facut un fighter beton din el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am si eu o intrebare

Ce sa fac sa am lumina de la far mai puternica?

Am H4 - Philips.

Ma gandeam ca poate daca scot capacelul ala care reflecta lumina inapoi se va vedea mai puternic... sau fac o prostie?

As prefera sa nu pun xenon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa pui un releu si fire mai groase. mai sint niste becuri Philips Ultravision care cica ar fi mai bune. nu pune becuri de 90/100W ca emana prea multa caldura si o sa faca totul varza pe acolo. daca pui xenon, pune doar pe lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai aici becuri philips

http://www.philips-shop.ro/1852.c.html

Eu am cumparat acum 2-3 saptamani si am schimbat becul standard galben-ca-lamaia cu un

X-TREME POWER 12V 60/55W P43T-38, luminozitate +80%

 

Te duci pe Str. Zeletin nr. 12A si gasesti acolo.

 

Am luat si pentru masina tot de aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...