Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

hammer-1.jpg

 

nu-mi imaginez ca se despart prea usor piesele alea doua. cred ca cu multa atentie, o lama subtire si niste noroc o sa reusesti. sau utube/google ca eu am preferat sa caut o poza cu un ciocan decat o solutie reala. ce culoare le faci, de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. vreau sa mi schimb lumina de la ceasurile de bord si nu prea stiu cum. am desfacut ceasurile dar am ajuns la un capat de drum. avetii idee cum ajung la lumini?

 

salut,nu e nevoie de secere si ciocane:)),nu trebuie decat sa tragi de cauciucul in care intra firele negru cu alb impreuna cu cel gri(si la turometru este la fel) rolul cauciucului e de fixare si izolare...presupun ca vrei sa schimbi doar lumina becului.

 

 

Din cate am aflat se pare ca bascula de 1200 din 97 e identica cu cea din 2004 puse una langa alta. Nu sti foita se alineaza cu pinionul din fata ? si la care linkage te referi ?

distanta unde intra in cadru nu stiam eu daca e acees,daca ai motor de 600 pe cadru si janta spate tot de b6 se alineaza numai ca lantul va face alt traseu pe patina(f putin mai inspre interior)

linckage ; post-9264-0-06428500-1357748527_thumb.jpg

 

Salutare la toti banditii vin si eu cu o rugamine si un sfat in acelasi timp am un bandit 600 albastru din 2002 si vreau sa-i fac o modificare/inlocuire in parte din fata inlocuind farul cu doua mai mici gen buell si vreau sa stiu daca a mai facut cineva modificare si ce implica aceasta eventual daca stiti si de unde pot cumpara farurile si parbrizul.

s-au mai facut astfel de modificari,rasfoieste si tu pe aici...daca nu ti la calitate poti sa-ti iei chinezariile de pe louis..daca vrei ceva mai frumos iti iei de speed triple,buell...sau ceva mai unicat care evident ca va costa mai mult. vezi ca alea de pe louis nu veneau si cu prinderi,parca asa tin minte ca a luat cineva de aici si a trebuit sa improvizeze. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,nu e nevoie de secere si ciocane:)),nu trebuie decat sa tragi de cauciucul in care intra firele negru cu alb impreuna cu cel gri(si la turometru este la fel) rolul cauciucului e de fixare si izolare...presupun ca vrei sa schimbi doar lumina becului.

 

l am cumparat cu o lumina albastra si se vede slab, adica nu se vede decat la nord si la sud, in rest ma "chiorasc". ma gadesc ori sa mai pun 2 beculete sa bata mai bine, ori sa schimb cularea, voi ce ziceti?

 

 

mersi silencer, dar am zis ca aia sa fie ultima solutie :)

Editat de ciuches.robert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare banditi si la multi ani!

 

ce mai faceti bah?

 

Acum vreo 3-4 ani mi-a venit o idee pe care inca nu am apucat s-o pun in practica. Fiidnca cei 5000 de km se duceau repede (deh, era si benzina mai ieftina :) ), frate-miu mi-a zis (instalator fiind), mai mult in gluma "Bah, la cat de des schimbi tu uleiul, mai bine ii infiletam dreacu un robinet cu parghie in locul busonului (cum sunt alea de apa calda/rece/gaze)"...eu am luat-o mai mult in serios decat in gluma, e mai simplu si nici nu mai freci filetul ala mereu, dar de frica si mici impedimente (gen garda la sol, materiale de constructie si frica sa nu raman brusc fara ulei) am tot amanat punerea in practica desi gandisem sistemul: cel mai mic robinet in dimensiuni care sa se potriveasca in si pe filet, dar de cea mai inalta calitate si cu o compzitie ce sa reziste la temperaturi mari si socuri fizice si termice....parghia scoasa sa nu se agate de ceva si folosita doar la schimb etc... cateodata ma gandeam "bah, daca era asa simplu, le faceau astia asa din fabrica" + ca desi sigur nu sunt singurul care s-a gandit la asta, n-am vazut-o fizic pusa in practica. Cu chestia asta practic poti schimba uleiul absolut oriunde, in maxim 5 minute si fara nicio scula la indemana...cel mai mare impediment fiind dimensiunea robinetului si grija de a nu fute baia de ulei in caz ca-l agati de vreo bordura ceva...

 

Eh, si rasfoind azi Louisul, peste ce dau:

 

http://www.louis.de/_10243f4a61b05653a7f29331256079af19/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002846

 

cam acelasi sistem dar:

1 - dimensiunea: cam aceeasi => acelasi risc la agatat.

2 - sistemul de supapa/valva nu permite curgerea rapida si cu debit mare a uleiul => mici particule pot ramane in baie sau mai rau, pe langa bila supapei. La robinetul cu bila gaura e aceeasi cu diametrul interior al "tzevii"

3 - pretul: 150 lei pt o supapa-buson mi se mare cam mult

 

singurul avantaj pe care-l gasesc e ca probabil e fabricat dintr-un aliaj compatibil cu baia/motorul de motocicleta.

 

 

Ti-ai pune careva asa ceva pe mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

La Multi Ani!

 

As vrea sa ridic spatele la banditul meu.

Are cineva dimensiunile la tijele de prindere ? As vrea sa le construiesc undeva.

 

Multumesc anticipat.

 

 

Am gasit. Pentru cei interesati:

 

 

distanta stock intre gauri e de 175 mm si lungimea totala e de 210 mm

daca se scurteaza distanta cu 1 mm intre gauri se ridica cu 7.5 mm

Ma mai intereseaza diametrul gaurii si grosimea lui.

Editat de dark_lord86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa vad daca reusesc sa ajung eu la ele fara sa demontez nimic. abia l-am reconstruit :))) sambata o sa arunc o privire si iti raspund. eu am codita ridicata cu kitul de 50mm luat de la cjaccessories.co.uk.

 

Diametrul gaurii ar trebui sa fie la fel ca la oasele originale...la fle si grosimea. asa cred..asa ar fi logic :)) daca mai poti astepta pana sambata, o sa-ti spun exact.

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu prea pot sa imi dau seama, ca sunt in pozitii diferite.

cosmin, te rog da o masuratoare pe latime, si latimea in dreptul gaurii. vezi in poza.

Am vorbit acum si cu mecanicul banditului meu si a confirmat ca latimea este musai sa fie identica cu oasele originale. Singura diferenta este lungimea SAU, pozitia gaurilor. In functie de model, lungimea poate ramane la fel ca la cele originale, dar gaurile sa fie mai apropiate sau mai departate. Dar, cum mi-a spus si mecanicul, nu se merita sa ti le faci tu, decat in cazul in care esti 1000% sigur ca ai materialul potrivit de o durabilitate sporita. Sunt piese foarte importante si nu se merita riscul unor ruperi din cauza socurilor. Asta e parerea mecanicului. Daca esti hotarat sa iti faci singur aceste piese, iti urez bafta multa si mare atentie la alegerea materialului.

 

Si, ca tot incepe sa se incalzeasca afara, sa ne amintim e ce suntem atat de nerabdatori sa vina primavara: http://www.slowride.ro/2013/01/22/brambura-in-concediu-vii/

 

In sectiunea Blog>povesti de calatorie>trasee gasiti toate partile concediului de anul trecut.

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut banditilor, am cateva chestii la vanzare ( tre ceva bani), asa ca va rog sa dati un ochi la topicurile din semnatura mea, poate va intereseaza pe careva.

Multumesc si iarna scurta sa aveti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,aduce cineva de pe forum manete de frână si ambreiaj dar are doar pt gsf 1200 din 2001-2006.aveti idee daca se potrivesc si pe 600 din 2001 ? Bafta

Ciao, nu stiu exact dar din aminitiri spun ca cea de ambreiaj nu prea ar trebui sa se potriveasca, cel de 1200 avand ambreiajul hidraulic si cel de 600 pe cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...