MotoRocker Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 ieri am zis sa ma mai ocup putin si de cum arata....asa ca am degresat-o peste tot si i-am dat un polish total... din pacate, pozele-s cu telefonul si "they don't do it justice".... dar mereu raman impresionat de cum ies toate zgariereturile micute si matuirile la polish, de zici ca e noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Arata foarte fain, a meritat munca, Bravo ! Din pacate putine surate ale ei au parte de asemenea tratamente de infrumusetare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Sunt foarte multe presupuneri in acest post, pariuri si alte idei preconcepute. Multumesc pentru timpul acordat, dar daca aveam de gand sa cumpar redresor as fi facut asta fara sa pun intrebarea aici. Am primit informatiile necesare prin intermediul urmatoarelor posturi, va multumesc. Informatia critica pe care trebuia s-o retii era 1) o baterie plumb-acid se incarca la ~1/10 din capacitatea nominala in Ah si 2) stata descarcata luni de zile nu va mai fi in mintile ei. Stiu asta (din nefericire) din experienta practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 S.a stricat la cineva senzorul de viteza la pop ma refer, la mine fluctueaza dupa 100 km/h oare e pe duca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 mie mi s-a dus senzorul de neutru. l-am inlocuit cu unul nou (60iepuroi la reprezentanta) dar nu am avut timp sa-l testez.imi funtiona pana ce se incalzea motorul peste 70grade ,dupa aceea imi arata pe bord ca si cand era in viteza chiar tot timpul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 le mai tin o perioada ca sunt haioase si imi place cum arata, dar la categoria utilitate sunt cam slabute. O sa caut in timp modelul cu oglinzile ceva mai mari ca stiu ca am vazut pe undeva. Ca si spatiu acoperit, pe latime acopera ceva mai bine parca decat cele originale, in schimb pe inaltime nici jumate. Al "minus", ca sa ii zic asa este ca sunt mult mai jos si tre sa iti schimbi pozitia capului destul de bine ca sa te uiti calumea in ele. Haida spor, Asflat Uscat si ne vedem al mars azi(cei din bucuresti binenteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 mie mi s-a dus senzorul de neutru. l-am inlocuit cu unul nou (60iepuroi la reprezentanta) dar nu am avut timp sa-l testez.imi funtiona pana ce se incalzea motorul peste 70grade ,dupa aceea imi arata pe bord ca si cand era in viteza chiar tot timpul . și eu am avut probleme cu indicația de neutru. inițial am crezut ca e senzorul dar am descoperit ca era contactul de cric... astea doua sunt cumva inseriate si daca unul are probleme da erori de afisare. senzorul de cric se umpluse de vaselina de lant aruncata de pinion si cred ca intrase cumva si inauntru. un spray degresant si de contacte electrice a rezolvat problema si acum merge perfect!!! așa ca poti sa verifici si chestia asta inainte să-l schimbi... S.a stricat la cineva senzorul de viteza la pop ma refer, la mine fluctueaza dupa 100 km/h oare e pe duca? cand zici pop la ce an te referi? dupa 2007 indicatorul de viteza este electric. o bobina de inductie undeva pe pinionul central deci daca se strica se cam strica de tot nu doar dupa o anumita viteza...daca e inainte de 2007 atunci melcul ala de pe roata din față se poate toci si sa dea fluctuatiile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Salutare! Am o problema pe care sper sa o rezolv curand..am dus motorul nou achizitionat (GSF 650 bandit, 2005) la un service si i-am schimbat urmatoarele: ulei motor+filtru, placute de frana, filtru de aer, cauciucuri..am luat motorul de la service, am venit cu el acasa...nicio problema...a doua oara cand m-am urcat pe el am ramas in intersectia de la unirii blocat...motorul invartea, dar nu mai pornea..am tot incercat pana am reusit sa-l pornesc...a doua zi am dat sa plec...motorul nu mai pornea decat daca il acceleram...m-am plimbat cu el o zi intreaga...la cald pornea fara probleme, la rece trebuia sa-l ajut cu acceleratia...seara, cand am dat sa plec spre casa, am mers 500 de metri iar motorului meu i s-a taiat alimentarea si nu a mai pornit...invarte, dar nu porneste..ce credeti ca ar putea fi de vina? O avea ceva infundat? Si mai am o curiozitate pentru ca sunt incepator si nu le prea am cu reparatiile..oare baiatul de la service mi-a facut-o special sau pur si simplu asa a fost sa fie? Mentionez ca inainte de a-l duce la service pornea fara nicio problema.. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 cand zici pop la ce an te referi? . pop e 2000-2004 si e tot electronic, are senzor depe pionion bandit gsf650 s. verifica sa ai benzina in rezervor sau sa nu fi intrat pe rezerva (robinetul de la rezervor pe ce pozitie e?) ps. la cine ai dus-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 și eu am avut probleme cu indicația de neutru. inițial am crezut ca e senzorul dar am descoperit ca era contactul de cric... astea doua sunt cumva inseriate si daca unul are probleme da erori de afisare. senzorul de cric se umpluse de vaselina de lant aruncata de pinion si cred ca intrase cumva si inauntru. un spray degresant si de contacte electrice a rezolvat problema si acum merge perfect!!! așa ca poti sa verifici si chestia asta inainte să-l schimbi... stai linistit ca nu arunc cu 60de iepuroi inainte de a fi verificat totul...are senzorul o mufa de inbinare in partea stanga sub sha..am deschis mufa si verificat firele pe care vine semnalul.pana pe la 60 grade da semnal, dupa dispare. oricum am schimbat senzorul si acum e totul brici... mai trebuie doar sa curat/reglez carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Motorhead rezervorul e plin...initial asta am crezut si eu ca este problema, dar nu....repet ca trebuia sa o ajut cu acceleratia, lucru pe care nu-l faceam inainte...voi unde va reparati banditii? As avea nevoie de cineva care se pricepe la reparat bandit...si care sa fie si de incredere....daca aveti recomandari, voi raspunde pozitiv la ele.... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 furtunul de vacuum e bun? nu e spart, nu trage aer fals?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 le mai tin o perioada ca sunt haioase si imi place cum arata.... cand te plictisesti de ele poate facem schimb Motorhead rezervorul e plin...initial asta am crezut si eu ca este problema, dar nu....repet ca trebuia sa o ajut cu acceleratia, lucru pe care nu-l faceam inainte...voi unde va reparati banditii? As avea nevoie de cineva care se pricepe la reparat bandit...si care sa fie si de incredere....daca aveti recomandari, voi raspunde pozitiv la ele.... multumesc Cand o pornesti la rece folosesti choke-ul? La ce mecanic au dus-o? a umblat si la carburatie sau bujii sau doar ti-a schimbat filtrul de aer? Filtrul de benzina cum e? (e undeva sub rezervor) De urmatorii mecanici bucuresteni am fost multumit, in ordine cronologica... - Nicu Profesorul (2008-2009) www.servicemotociclete.ro - Cesar (2010-2011) www.motociclism.ro/forum/index.php?/user/14189-cesar , www.grantmoto.ro - Suka (2011) - a plecat din tara - Fabio (2014) www.motociclism.ro/forum/index.php?/user/46933-bozoro ; www.motoechipamente.ro am trecut de la anul la altul nu pt ca urmatorul era mai bun/slab, ci din comoditate (preturi, rapiditate si/sau locatie/amplasare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Pentru ca ma bate gandul sa-mi iau un Bandit, as vrea sa ma urc pe unul sa vad cum e cu pozitia. Ma ajuta careva? De preferat dupa ora 18:00. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 ce model, an? vezi ca banditii se aduna (sau se adunau) pe arc, miercurea parca. sigur printre motorizatii de acolo vei gasi 2-3 GSF-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aham Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Pentru ca ma bate gandul sa-mi iau un Bandit, as vrea sa ma urc pe unul sa vad cum e cu pozitia. Ma ajuta careva? De preferat dupa ora 18:00. Multumesc anticipat. Pe unde esti, dupa 18.00? Daca ai drum pe la Izvor, hai azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 (editat) Chiar la Izvor sunt in acest moment. Am pus ochii pe un bandit de 600 din 2000 model F. Editat Mai 29, 2014 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Da...folosesc socul. Mecanicul doar a schimbat filtrul de aer..la filtrul de benzina sau la furtune nu am apucat sa ma uit pt ca am avut cateva zile foarte ocupate...dar voi face asta in curand...multumesc pentru sfaturi si sper sa rezolv problema cat mai repede.. chestia e ca inainte sa o duc la schimbat filtre si uleiuri nu avea nimic de genul...mergea struna...de asta este enervant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Da...folosesc socul. Mecanicul doar a schimbat filtrul de aer..la filtrul de benzina sau la furtune nu am apucat sa ma uit pt ca am avut cateva zile foarte ocupate...dar voi face asta in curand...multumesc pentru sfaturi si sper sa rezolv problema cat mai repede.. chestia e ca inainte sa o duc la schimbat filtre si uleiuri nu avea nimic de genul...mergea struna...de asta este enervant ....salut,de unde esti? ...pe vremea asta nu ar trebui sa mai fol. socul, la cald porneste bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 salut...In dristor stau... Da, la cald pornea bine pana sa se opreasca de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 ....si acum nu mai porneste deloc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Deloc motorul invarte, dar nu porneste pana sa nu mai porneasca deloc mergeam incet si pur si simplu mi s-a taiat alimentarea, pe motor fiind..acceleram si degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 ti-am lasat nr meu tel pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 da-i bujiile jos si curata... daca sunt si ude... usuca-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 furtunul de vacuum e bun? nu e spart, nu trage aer fals?! reiau intrebarea de mai sus ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.